Mies lyö, mihin nyt?
Minä en jaksa tätä p*skaa enää, naama kuin pandalla ja kädet, kyljet, kaikki hakattu mustelmille. Olen täysin tietoinen että kyseinen mies on ihmisper*e ja olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mutta mihin? Minulla ei ole luottotietoja plus mukanani on vielä koira (miehen, mutta kas kummaa, seuraa minua), eikä turvakotiin pääse koiran kanssa.
Olen ihan loppu. En saa asuntoa joten oikeasti MITÄ mä teen??
Kommentit (176)
Yölä kun äijäs nukkuu lyö halolla.
ap tässä. Soitin tonne nollalinjalle, sain numeron Mikkeliin johon saa viedä koiran! järkkäävät mulle turvakotiasunnon asap. Kiitos!!!!
Vierailija kirjoitti:
ap tässä. Soitin tonne nollalinjalle, sain numeron Mikkeliin johon saa viedä koiran! järkkäävät mulle turvakotiasunnon asap. Kiitos!!!!
Mahtavaa! Kaikkea hyvää sulle ja sun koiralle!
...Kannattaa joka tapuaksessa miettiä, asui missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira on miehen niin et voi sitä muutenkaan mukaan ottaa. Koirasta ilmoitus eläinsuojeluun, jos se on vaarassa miehen seurassa.
Voin ottaa, olen varmistanut tämän. Miehellä ei ole mitään osoitusta siitä, että koira on hänen, ja poliisit on nähneet kuinka se seuraa aina mua. Meillä siis käyneet useasti. Viimeksi saatiin jopa kyyti asemalle, että päästiin karkuun. Oli muuten yllättävän pieni se maijan koppi (pieni kevennys, anteeksi, yritän repiä huumoria jostain)
ap
Onko sinulla osoitusta, että koira on sinun?
Jos ei, koira ei ole kummankaan teistä.Mitä väliä sillä on jos mies pahoinpitelee koiraa todistetusti ja Ap on se joka vie koiran pois miehen luota!
Ensiksikään ei voi tietää, onko koiraa TODISTETUSTI pahoinpidelty.
Toiseksi, koiran poisvieminen on eläinsuojelun homma.
Koira kuuluu eläinsuojelun sijoituspaikkaan, koska kukaan ei koiraa ilmeisesti omista.Huoh. Juurihan Ap tuolla kertoi että on poliisinkin tiedossa miten koiraa kohdellaan. Ja jos ei pysty todistamaan kenen koira on, silloin Ap ei saa mitään sanktiota siitä että ottaa koiran mukaansa ja hommaa sen turvaan, ihan sama minne.
Jos poliisi todella tietäisi, että mies pahoinpitelee koiraa, olisi eläinsuojeluilmoitus tehty jo poliisin toimesta, ja koiraa ei enää miehellä olisi.
Ei miehellä olekaan. Mulla on.
ap
Missä päin Suomee oot? Minä just nyt savon perukoilla ja jos oikeesti hirvee tilanne niin ota koira ja tuu meille. Tosin vaan pariks päiväks pystyn ottamaan. Eniveis lähe johonki ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun äitis siis asunnoton, pahoinpiteleekö se sua vai onko seuransa pahoinpitelevää sorttia? Vai onko kyseessä "vain" viinan juonti?
Omalle kohdalle ajateltuna sietäisin märisevää juoppoakin ennemmin hetkellisesti, kuin fyysistä väkivaltaa.
Ei äiti lyö ketään, mutten kestä edes ajatusta siitä aamusta iltaan uutavasta juopporemmistä ja kun äiti ei ole enää äiti kun se dokaa.
ap
Sulla on nyt vaakakupissa sun ja sen koiran fyysinen koskemattomuus, ja se "ettet kestä juopporemmin mölinää". Järki käteen.
Josko ensin kuitenkin miettisi, olisiko parempaakin paikkaa tarjolla, kuin patja lattialla juopporemmin keskellä? Ei kuulosta paljon turvallisemmalta tuokaan. Eihän tuolla äidin luona ole välttämättä edes tilaa, jos on yksiö tai kaksio ja juopporemmi siinä samassa. Äidiltä ei ole edes kysytty. Ei kaikki vanhemmat ota avosylin vastaan, kun lähtö koittaa väkivaltaisen miehen luota. Minä ja lapseni emme ainakaan olleet tervetulleita vanhempieni kotiin. Mitään pahaa en ollut heille tehnyt.
Tuntuu, että joku kermapylly siellä taas luulee. että kaikkien vanhemmilla isot omakotitalot, joissa prinsessahuone lapsuuden tavaroin odottaa, kunhan sen vain kelpuuttaa ja tuhlaajatytölle teurastetaan juhla-ateria, kunhan vain suvaitsee saapua. Näin ei ole todellakaan kaikilla ole.
Ap itse toi esiin äitinsä ja kertoi hänen ainoaksi viakseen tuon ryypiskelyn ja juopporemmin. Parempi vaihtoehto sekin kuin jäädä koiran kanssa hakattavaksi, vaikka sitten joutuisi nukkumaan lattialla yön tai pari.
Ihan selvää, ettei tuollainen ole hyvä paikka ellei äidillä sitten ole iso ranch Westendissä, jossa juopot mölisevät toisessa päässä mansionia. Jotenkin kuitenkin näillä spekseillä todennäköisempää, että äiti asuu yksiössä tai ehkä kaksiossa korkeintaan. Eikä edelleenkään ole kysytty, sopiiko äidille majoittua sinne. Ei toisen kotiin niin vain kävellä, ei edes oman äidin.
Kuinka sä jaksat inttää tästä vieläkin? Ap on nyt kaverinsa luona, toivottavasti langat kuumana sosiaalitoimeen ja turvakotiin. Se että sun mutsis oli pisipää eikä ottanut sua ja sun lapsia vastaan ranchilleen, ei tarkoita että kaikkien vanhemmat asuu ahtaasti yksiöissä, ryyppää ja kieltää lapsensa. Siinä vaiheessa kun äiti mainittiin tässä ketjussa, ap:lle oli löydettävä paikka minne mennä koiran kanssa. Tiedossa ei ollut muita kuin tuo äiti joka teoriassa olisi voinut olla myötämielinen, tai sitten ei. Jonnekin ap:n oli kuitenkin lähdettävä, ja jopa juoppo vanhempi/kaveri ahtaassa yksiössä on parempi vaihtoehto kuin mies joka hakkaa sua ja koiraa.
Mees nyt ottaan pari huikkaa sinne juopporemmiis vanhempies kanssa ja rauhoitu. Tee sinä sitä ihan rauhassa, mutta älä nyt viitsi mainostaa muille moista toimintaa. Kuinkas monta mainosta vielä ajattelit laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Kaikkea hyvää sulle ja sun koiralle!
Kiitos! En ois uskonut että tästä palstasta voi olla opa apua :) Itken ilosta. Mikkeliin siis! En tiedä paikasta mitään, mut näillä mennään!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse turvakotiin ja koirasta ilmoitat eläinsuojeluun.
Miksi koira pitäisi jonnekin eläinsuojeluun hylätä?
Jos koirasta ei pysty huolehtimaan. Toinen on väkivaltainen ja toisella ei ole paikkaa minne mennä. Herätys.
SE, ettei ole paikkaa mihin mennä EI tarkoita ettenkö pystyisi huolehtimaan. Sä et tajua. Kun mä saan ruokaa, puolet on koiran. Se nukkuu missä mä nukun. Vaikka sitten ulkona. Se on mun rakas. Paras kaveri. Ja nyt me päästään jatkamaan elämää :)))
ap
Vierailija kirjoitti:
Hieno Provo 6/5 .
Upposi kuin majavan etuhampaat kuivaan oksaan. Kaikki äitihahmot ympäri Suomen hormonihuuruissaan kirjoittelivat kuinka ap n täytyy pelastaa itsensä. Apeelle pointsit ettei vängännyt liian kauaa vastaan että provo pysyi uskottavana.
Ja kiva onnellinen loppu tässä Provossa. Tosin maukkaampaakin maukkaampi lopputwisti olisi että AP palaisi miehen luo ja ottaisi taas turpaan, ja palstamammat huutaisi kuin hyeenat.
Hohhhoiaa. On joo tosi "provo" että mies lyö naista tässä maassa? Sun mielestä on varmaan PROVO kun joku käy paskalla? Ite saat 0/5. Minä kiitän avusta.
ap
Mä oon ihan aidosti nyt onnellinen ap:n puolesta tosta turvakodista, koska huolestuin tosi pahasti tästä. Itsellä kokemusta vastaavasta ja se on aivan kamala tilanne.
Kaikkea hyvää jatkoo sulle ja koirolle!
Vierailija kirjoitti:
TROLLOLLOOLOLOLLOLLOLLOLOLOLOLOLOOOOOOOOOO, selitykset on huonoja jokaine lähtisi turvakotiin tuossa tilanteessa, ei mene provo läpi.
Et taida tuntea yhtäkään perheväkivallan uhria? Tai luulet niin... sen huomaa.
Säälittää nää ihmiset ketkä uskoo tän palstan keskusteluja. No saavatpahan sisältöä omaan tylsään elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan aidosti nyt onnellinen ap:n puolesta tosta turvakodista, koska huolestuin tosi pahasti tästä. Itsellä kokemusta vastaavasta ja se on aivan kamala tilanne.
Kaikkea hyvää jatkoo sulle ja koirolle!
Nyt kun rupesin miettimään, tämähän on aito av-tarina! os mulle ei olisi annettu ton Nollalinjan numeroa ja kerrottu, että on se jossain mahdollista, itkisin vieläkin. Kiitos <3 Olen oikea ihminen ja te autoitte mua, provotyypit voi suksia Porvooseen. Hakemaan 200g makaronilaatikkoa. (Joo, liian kauan palstalla)
ap
Vierailija kirjoitti:
Säälittää nää ihmiset ketkä uskoo tän palstan keskusteluja. No saavatpahan sisältöä omaan tylsään elämäänsä.
Sun mielestäs on tärkeämpää päästä näpäyttämään trollia, kuin ehkä auttaa väkivallan uhria? Hyvä juttu että sulla on nuo prioriteetit kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä tässä säälittää oot sinä.
Sori mut tää mies hakkaa Provo eri versioineen on pyörinyt palstalla jo vaikka kuinka kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä tässä säälittää oot sinä.
Eiku sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestäs on tärkeämpää päästä näpäyttämään trollia, kuin ehkä auttaa väkivallan uhria? Hyvä juttu että sulla on nuo prioriteetit kunnossa!
Ite oot trolli. Häpeä
Kaikilla ei ole hyväsydämisiä rakastaviavanhempia. Mun vanhemmat ei auttais hädässä vaan naurais v*ttumaiset vahingonilonaurut ja nauttisi että kärsin. Ovat täysin luonnevikaisia, hakkasivat koko lapsuuden ja aikuistuttuani kohtelevat vihollisena.
Mullakaan ei olis mitään paikkaa minne mennä.