Mies lyö, mihin nyt?
Minä en jaksa tätä p*skaa enää, naama kuin pandalla ja kädet, kyljet, kaikki hakattu mustelmille. Olen täysin tietoinen että kyseinen mies on ihmisper*e ja olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mutta mihin? Minulla ei ole luottotietoja plus mukanani on vielä koira (miehen, mutta kas kummaa, seuraa minua), eikä turvakotiin pääse koiran kanssa.
Olen ihan loppu. En saa asuntoa joten oikeasti MITÄ mä teen??
Kommentit (176)
Joku turkkilainen pizzankääntäjä vai?
Vaikka kuinka yrittää laittaa juttuun överiksi meneviä asioita kuten menetetyt luottotiedot, juoppo äiti, poliisikäynnit ja "maijan kyyti" ja tietenkin tärkein eli potkittu koira, niin jotkut eivät ymmärrä provoksi vaan menevät mukaan.
No onko teillä mielestäsi hyvä parisuhde?
Miksi mies lyö? Ihan vaan huvikseen siis hakkaa sua? Vai vittuiletko sille tälleen samanlailla kuin mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varaa aika pariterapiaan. onko miehellä alko ongelma? tai käyttääkö jotain aineita? onko harhainen?
Tämän on pakko olla vitsi? Pariterpiaan miehen kanssa joka KÄY JO terapiassa koska hakkaa avovaimoaan? Terapiaan ihmisen kanssa jonka päässä pimenee, silmät mustuu ja sitten saan nyrkistä naamaani? Eikä ikinä muista mitään. Sekoaa kun sekoaa. Pariterapia, voi luoja.
Joo, olen varmasti paha puoliso kun teen ruoat, siivoan, hoidan koiran ja käyn töissä silloin kun pystyn. Esim. ettei ole kylkiluut rikki niinkuin viimeksi. Jep. Parinahan meillä tässä just on ongelma.
Anteeksi, olen ilkeä. Ahdistaa vaan niin lujaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittää laittaa juttuun överiksi meneviä asioita kuten menetetyt luottotiedot, juoppo äiti, poliisikäynnit ja "maijan kyyti" ja tietenkin tärkein eli potkittu koira, niin jotkut eivät ymmärrä provoksi vaan menevät mukaan.
Aika monelle nuo ovat ihan arkipäivää ja toiset meistä välittävät lemmikeistään niin, että vaarantavat henkensä niiden eteen. Ymmärrän, ettei kaltaisesi hellanduudeli voi ymmärtää miten rankoissa oloissa jotkut joutuvat elämään.
Vierailija kirjoitti:
No onko teillä mielestäsi hyvä parisuhde?
Miksi mies lyö? Ihan vaan huvikseen siis hakkaa sua? Vai vittuiletko sille tälleen samanlailla kuin mulle?
Mitä tätä ketjua oon lukenut, niin olithan sä ihan mäntti. Rupeat sössöttämään jotain pariterapiasta, kun toinen pyytää neuvoja miten pääsisi turvaan. Ei kukaan järjellinen ihminen tuossa tilanteessa pidä pariterapiaa hyvänä ideana. Ootko joku uskis, jonka mielestä avioliitto on pyhä ja rakastaa pitää niin myötä-, kuin vastamäessä? Että vaikka hakkais jatkuvasti, niin pariterapiaan vaan, kyllä varmaan on muuten hieno parisuhde?
Ai että, oli kyllä hyvä provo. Nautin aina näistä :)
Vierailija kirjoitti:
Elääkö joku oikeasti noin pinkissä maailmassa, että nuo ovat aivan övereitä asioita ja provoa, joita ei mitenkään voi oikeasti olla? Vai oletko tosiaan joku hemmoteltu teini?
Olen mies ja en voi ymmärtää millään noita persenaamoja jotka hakkaa omaa naistaan. Ulos päin kyllä näytellään hyvää tyyppiä ja kavereille esitetään. Pistää niin vihaksi, että jos tämmöisen tyypin käsiinsä saisi ,niin tekisi mieli näyttää miltä tuntuu kun isompi ja vahvempi pieksee paskat pihalle. Ala ainakin hakemaan omaa asuntoa ja voit ihan suoraan kertoa sinnekin tilanteesi. Miehelle sun ei tietty tarvitse mainita mitään. Viranomaisille voi myös ilmoittaa ihan suoraan ( tiedä sitten auttaako mitään ). Vaikea täällä netissä antaa neuvoja, mutta tosiasia on se, että et voi jäädä tohon tilanteeseen, ja se voi vaatia radikaaleja ratkaisuja, mutta sulla on vain yksi elämä, etkä voi hukata sitä jonkun persereijän takia.
Mikä tässä on ongelma?! Koirasta heti eläinsuojeluilmoitus ja nainen suoraan turvakotiin!!
Oletko niin riipuvainen kusipäästä, ettet lähde?
Mene ystävän luo ja hanki asunto eri paikkakunnalta.
Pelasta edes koirasi jos et itsestäsi välitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin riipuvainen kusipäästä, ettet lähde?
Mene ystävän luo ja hanki asunto eri paikkakunnalta.
Pelasta edes koirasi jos et itsestäsi välitä.
Hyvin sanottu! Kusipään luota ei lähdetä millään, mutta heti kyllä jätetään "liian kiltti" mies.
Pitäiskö sitä miestä posauttaa kunnolla takas turpaa. Ei enää suomijuntit muuten opi, ellei niitä saa pelkäämään ihan kunnolla..
Palasin miehen luo ja pelottaa helvetisti.. Mies ei vielä hakannut, mutta nosti seinää vasten ja uhkaili. Ei mulla oo muutakaan paikkaa kun tää
Tein ison virheen kun palasin miehen luo. Oon taas ihan paskana ja hakattu.. Tiedän oon vtun tyhmä. Leperteli ja lupaili että palaan.. Että pääs taas pieksemään. Mitä he lvettiä nyt teen, kukaan enää muassa autakaan
Vierailija kirjoitti:
Tein ison virheen kun palasin miehen luo. Oon taas ihan paskana ja hakattu.. Tiedän oon vtun tyhmä. Leperteli ja lupaili että palaan.. Että pääs taas pieksemään. Mitä he lvettiä nyt teen, kukaan enää muassa autakaan
Ei ne varmaan ota mua tosissaa auttamassa puhelimessakaan jos soitan taas.
Provinssi tämän ketjun todistaa yksinkertaisesti se, että väkivalta on virallisen syytteen alainen rikos, eli jos poliisit tosiaan olisivat tulleet ao:tä niin useasti auttamaan, olisi mies jo saanut syytteen. Ällöttää ihmiset jotka vetävät iloa tällaisista aiheista.