Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö, mihin nyt?

Vierailija
06.03.2019 |

Minä en jaksa tätä p*skaa enää, naama kuin pandalla ja kädet, kyljet, kaikki hakattu mustelmille. Olen täysin tietoinen että kyseinen mies on ihmisper*e ja olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mutta mihin? Minulla ei ole luottotietoja plus mukanani on vielä koira (miehen, mutta kas kummaa, seuraa minua), eikä turvakotiin pääse koiran kanssa.
Olen ihan loppu. En saa asuntoa joten oikeasti MITÄ mä teen??

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse turvakotiin ja koirasta ilmoitat eläinsuojeluun.

Vierailija
2/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koira pitäisi jonnekin eläinsuojeluun hylätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vanhemmillesi?

Vierailija
4/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö sen koiran viemään vaikka eläinhoitolaan, menet itse turvakotiin. Sun oma turvallisuus tässä nyt kuitenkin on etusijalla.

Jätät koiran miehelle, tai viet sen kaverille tai hoitolaan. Teet mitä teet, mutta itse menet turvakotiin. Eiköhän sosiaalitoimi voi auttaa esim toimeentulotuen muodossa että saat elämän järjestykseen.

Vierailija
5/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vanhemmillesi?

Ei valitettavasti mahdollista. Isä kuollut, äiti alkoholisti

ap

Vierailija
6/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä koiraa ei voi jättää miehelle?

Vierailija
7/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa aika pariterapiaan. onko miehellä alko ongelma? tai käyttääkö jotain aineita? onko harhainen?

Vierailija
8/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on miehen, et voi sitä noin vain ottaa mukaasi.

Toki voit tehdä eläinsuojeluilmoituksen, jos mies kohtelee koiraa kaltoin.

Vierailija
9/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äitis siis asunnoton, pahoinpiteleekö se sua vai onko seuransa pahoinpitelevää sorttia? Vai onko kyseessä "vain" viinan juonti?

Omalle kohdalle ajateltuna sietäisin märisevää juoppoakin ennemmin hetkellisesti, kuin fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
10/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koira pitäisi jonnekin eläinsuojeluun hylätä?

Siksi ettei ap olisi miehen hakattavana kotona.

Vierailija
11/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisikö sen koiran viemään vaikka eläinhoitolaan, menet itse turvakotiin. Sun oma turvallisuus tässä nyt kuitenkin on etusijalla.

Jätät koiran miehelle, tai viet sen kaverille tai hoitolaan. Teet mitä teet, mutta itse menet turvakotiin. Eiköhän sosiaalitoimi voi auttaa esim toimeentulotuen muodossa että saat elämän järjestykseen.

Tässä tulee se ongelma. Koira olisi jo viimeksi viety eläinhoitolaan kun juostiin karkuun miestä ja naapuri soitti poliisit, mutta kaikki laskut tulisivat mulle. Voin suoraan sanoa, ettei mulla ole sellaisia rahoja. Jokainen koiran omistava tietää sen olevan hiton kallista. Sanoivat, että jos koira jää sinne eikä mulla ole rahaa, annetaan se eteenpäin(??). MIKSI? Ei tämä ole meidän vika. Itkettää, turhauttaa, ahdistaa

ap

Vierailija
12/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihan ensimmäiseksi Nollalinjalle, siellä vastaavat kaikkiin kysymyksiisi aiheesta 080 005 005.

Puhelut anonyymeja.

Vierailija
13/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varaa aika pariterapiaan. onko miehellä alko ongelma? tai käyttääkö jotain aineita? onko harhainen?

Pariterapiassa käydään kun on keskusteluyhteys.

Väkivalta rikkoo keskusteluyhteyden. Silloin ei voi oikein muuta tehdä kuin erota.

Vierailija
14/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan turvakodeista saa ottaa koiran. Turvakotiverkosto on maanlaajuonen, eli voit mennä pidemmällä sijaitsevaan turvakotiin.

Vierailija
15/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä koiraa ei voi jättää miehelle?

koska kyseinen mies potkii koiraa jos minä en ole saatavilla, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ei se huvikseen "vaihtanut puolta" a valinnut mua emännäkseen

ap

Vierailija
16/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt päättää kumpi merkitsee enemmän, sun henki ja terveys vai koiran. Ei siinä muuta.

Vierailija
17/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on miehen niin et voi sitä muutenkaan mukaan ottaa. Koirasta ilmoitus eläinsuojeluun, jos se on vaarassa miehen seurassa.

Vierailija
18/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee se ongelma. Koira olisi jo viimeksi viety eläinhoitolaan kun juostiin karkuun miestä ja naapuri soitti poliisit, mutta kaikki laskut tulisivat mulle. Voin suoraan sanoa, ettei mulla ole sellaisia rahoja. Jokainen koiran omistava tietää sen olevan hiton kallista. Sanoivat, että jos koira jää sinne eikä mulla ole rahaa, annetaan se eteenpäin(??). MIKSI? Ei tämä ole meidän vika. Itkettää, turhauttaa, ahdistaa

ap

Eikö sulla ole kavereita jotka voisivat sen koiran hetkeksi ottaa? Tai se sun alkkis äiti? Siis menisit itse turvakotiin, koira sun äitis luokse, ja kävisit sitä siellä äidin luona syöttämässä ja lenkittämässä?

Vierailija
19/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin turvakodissa on ollut ainakin aikaisemmin huone, johon voi majoittua eläimen kanssa.

Vierailija
20/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun äitis siis asunnoton, pahoinpiteleekö se sua vai onko seuransa pahoinpitelevää sorttia? Vai onko kyseessä "vain" viinan juonti?

Omalle kohdalle ajateltuna sietäisin märisevää juoppoakin ennemmin hetkellisesti, kuin fyysistä väkivaltaa.

Ei äiti lyö ketään, mutten kestä edes ajatusta siitä aamusta iltaan uutavasta juopporemmistä ja kun äiti ei ole enää äiti kun se dokaa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi