Kuinka monta hyvää ystävää sulla on?
Lasketaan kaikki sukulaisista alkaen, jos pidät hyvänä ystävänä. Voi myös kertoa tarkemmin.
Kommentit (132)
Riippuu miten määritellään termi "hyvä ystävä". Hyviä ystäviä on, mutta nähdään vain muutaman kerran vuodessa. Aviomiestä en laske ystäväksi, viha/rakkaussuhde se on mutta ei ystävyyttä...
5 läheistä ystävää + mies, joka on tietenkin paras kaverini siinä samalla. Sukulaisia en laske, mutta sielläkin monta ihanaa tyyppiä. Kavereita on toki paljon enemmän, mutta mietin nyt ystävinä sellaisia, kenelle soittaisin, kun on paha paikka ja ketkä tuntevat minut paremmin joskus kuin itse itseni.
Noin 275 eli vähän enemmän kuin Vappu Pimiällä...
Ei yhtään. Ei ole ollut koko elämän aikana.
Todella hyviä ystäviä on 2, sellaisia siis joihin luotan kuin kallioon. Sekä mies, mun sielunkumppanini.
Tossa mennään metsään jo sillä, et ruvetaan pohtimaan, että montako. Toisin sanoen, ei koskaan riittävästi ja aina vähemmän kuin muilla
Kaksi. Toinen on sukulainen ja toinen opiskelukaveri. Muut ovat kavereita, nämä kaksi ovat ystäviä.
Ei yhtään...sillä määritelmällä minkä itse miellän hyväksi ystäväksi. Tuttavia ja kavereita kyllä löytyy mutta mistähän tällainen viisikymppinen enää luotettavaa sydänystävää löytää, kun ei ole tähän mennessä vielä kuvioihin ilmaantunut. Naisille taitaa juoruilu olla tärkeämpää kuin luottamus. No, ei ehkä kannata kuitenkaan yleistää. Hienoa, että jotkut ovat löytäneet ystävän, jonka kanssa voi jakaa asioita :-)
Kaksi. Toinen mies, toinen nainen. Ei tavata usein eikä soiteta edes joka viikko, mutta kaikki tietävät että toinen on olemassa aina, luottamus ja avunanto löytyy. Ei vaan ole pakko jutustella niitä näitä päivittäin.
Ei ole hyviä eikä huonoja ystäviä. Työkaverit on, mutta niiden kanssa ei vietetä aikaa vapaa-ajalla. Yhden sukulaisperheen kanssa kyläillään puolin ja toisin ja käydään välillä yhdessä reissuillakin.