Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!

Kommentit (3140)

Vierailija
1241/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on veikanneet että Hound tappaa Mountainin. En usko. Luulen että yrittää, mutta epäonnistuu ja Sansa onkin se joka tappaa Mountainin (joko pelastaen Houndin tai yrittää pelastaa mutta molemmat Cleganet kuolee).

Vierailija
1242/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi minun mielestäni kirjan Arya on paljon kovempi. lihaksikkaampi eikä noin lapsenkasvoinen. Maisie Williams on hyvä näyttelijä ja kaunis nainen, mutta ei ole kyllä yhtään Aryan oloinen ja näköinen. Minun GTO fantasiamaailman Arya on kovempi ja kylmempi.

On vaan aika vaikea ennustaa, minkä näköiseksi lapsinäyttelijä muuttuu vuosien varrella. Tietysti voi vaihtaa näyttelijääkin, jos niin päätetään.

Minusta Arya on juuri sopiva. Näyttää jon snowlta ja on pikkuinen rääpäle, aivan kuten kirjoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisiko joku kirjat lukenut kertoa, missä kohti tarina kulkee kirjoissa? Siis että onko paljonkin erilainen kuin sarjan juoni. Olen kuullut että Jon on vielä kuollut? Ja Stannis taas ei. Eikä mitään Shireeniä edes poltettu?

Vierailija
1244/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs Dany nyt lähtee Cerseitä vastaan kun eikös hänen armeijansa ole lähes täysin tuhottu? Onko Yaralla väkeä? Keitä muita on jäljellä?

Vierailija
1245/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs Dany nyt lähtee Cerseitä vastaan kun eikös hänen armeijansa ole lähes täysin tuhottu? Onko Yaralla väkeä? Keitä muita on jäljellä?

Vaikea kuvitella että saavat kasaan yhtä vahvaa armeijaa kuin Cerseillä, jonka joukot on vielä tuoreita ja levänneitä. Tosin Danyllä on edelleen kaksi lohikäärmettä, mutta tämä tilanne saattaa tarvita jonkun taktisen suunnitelman tai harhautuksen tms. Saa nähdä. Ainakin ensi jakson trailerissa Dany vaikuttaa aika itsevarmalta puhuessaan ihmisille. Voitimme suuren sodan, nyt menemme voittamaan viimeisen sodan.

Vierailija
1246/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Melisandre oli aika viileän karismaattinen hahmo.

Vierailija
1247/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että saavat kasaan yhtä vahvaa armeijaa kuin Cerseillä, jonka joukot on vielä tuoreita ja levänneitä. Tosin Danyllä on edelleen kaksi lohikäärmettä, mutta tämä tilanne saattaa tarvita jonkun taktisen suunnitelman tai harhautuksen tms. Saa nähdä. Ainakin ensi jakson trailerissa Dany vaikuttaa aika itsevarmalta puhuessaan ihmisille. Voitimme suuren sodan, nyt menemme voittamaan viimeisen sodan.

Onko vielä kaksi lohikäärmettä? Yksi vaan palasi.

Vierailija
1248/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisiko joku kirjat lukenut kertoa, missä kohti tarina kulkee kirjoissa? Siis että onko paljonkin erilainen kuin sarjan juoni. Olen kuullut että Jon on vielä kuollut? Ja Stannis taas ei. Eikä mitään Shireeniä edes poltettu?

Sarjaan on luotu enemmän toimintaa ja draamaa keksimällä olemattomia juonikuvioita. Robbin vaimo ei ollut raskaana ja saati osallistunut verisiin häihin. Kyse ei ollut edes mistään elämää suuremmasta rakkaudesta, vaan Robb nai Jeynen velvollisuudentunnosta maattuaan tämän kanssa sairasvuoteella. Sansaa ei naitettu Ramsaylle, saati raiskattu.  Theon ei ollut Reek. Kymmenien muiden muutosten ohella.

Vierailija
1249/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä kaksi lohikäärmettä? Yksi vaan palasi.

En ole varma, mutta luulisi että se olisi näytetty selvemmin jos olisi kuollut.

Vierailija
1250/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketutti koko jakso. Katoin varmuudeksi toisen kerran, että sain tuplaketutuksen.

Jakso olisi täysin pätevä, jos siitä jättäis tunnin pois keskeltä.

Liian pimeetä, vaikka säädin telkkarin uudestaan. Liian sekavaa. Vaikka niin varmaan sodat on.

Aryan hippaleikki täysin turha. Sen ajan olisi voinut käyttää, vaikka alustukseen, kun hiippaili NKn luo.

Joku heitti, että Jon tiesi Aryan touhut, kun louhikäärmettä härnäs. Se oliskin ainoo hyvä selitys sillekin turhauttavan turhalle kohtaukselle. Harmi, ettei sitä kuitenkaan selitetty siten. Otti vaan päähän Jonin leikkimiset.

Arya vaan hyppäs ja tong. Pettymys. Vaikka NK pitääkin yllättää, niin ei katsojia. Kyllä mä tämän Aryalle suon. Ainoa oikea tekijä. Silti kohtaus järjetön pettymys.

Ehkä seuraavan jakson jälkeen olen paremmin kartalla tämän jakson viidyttävyydestä.

Vierailija
1251/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaan on luotu enemmän toimintaa ja draamaa keksimällä olemattomia juonikuvioita. Robbin vaimo ei ollut raskaana ja saati osallistunut verisiin häihin. Kyse ei ollut edes mistään elämää suuremmasta rakkaudesta, vaan Robb nai Jeynen velvollisuudentunnosta maattuaan tämän kanssa sairasvuoteella. Sansaa ei naitettu Ramsaylle, saati raiskattu.  Theon ei ollut Reek. Kymmenien muiden muutosten ohella.

Jaime häipyi Kuninkaansatamasta jo ajat sitten ja tietää ettei Cersei ole ollut hänelle uskollinen. Viimeisin kirja päättyi siihen, kun Jon Snown kimppuun hyökättiin.

Vierailija
1252/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahlasin eka kirjan läpi enkä löytänyt edes sitä kohtaa jossa ned lupasi jonille että ensi kerralla kun näkevät, kertoo jonille tämän äidistä. Oliko sekin siis vain sarjassa?

Vierailija
1253/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahlasin eka kirjan läpi enkä löytänyt edes sitä kohtaa jossa ned lupasi jonille että ensi kerralla kun näkevät, kertoo jonille tämän äidistä. Oliko sekin siis vain sarjassa?

Itsekin lukenut kirjat eikä siellä välttämättä ollut tuota kohtaa. Jonin äidistä puhuttiin vähemmän siinä. Ja muuten kyllä kirjoissakin Theon on Reek ja Ramsayn vanki ja kidutettavana.

Vierailija
1254/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jakson trailerissa näkyi kaksi lohikäärmettä joten ei kuollut.

Ghost myös näkyi trailerissa.

Ääääääk 3 jaksoa enää jäljellä!! Mitähän niissä sit tapahtuu ja jääkö se johonkin cliffhangeriin.

Vierailija
1255/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämän taistelun pimeys ja sekavuus oli juuri sopivaa, kuvasi hyvin kuinka erilaista kuolleiden armeijan kanssa taistelu on. Jos verrataan vaikka siihen taisteluun jossa Danyn armeijan koko mahti näytettiin.

Vierailija
1256/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku selittää mitä se lause "Talvivaarassa on aina oltava Stark"  tarkoittaa? Liittyykö se jotenkin sarjan tapahtumiin, onko jokin asia seurausta siitä ettei Talvivaarassa ollut Starkkia?

Tarkoittaa samaa kuin World Of Warcraftin: "There must also be a Lich King." Northrendillä on suuri linnoitus, jossa pitää aina olla Lich King kontrolloimassa valtavaa epäkuolleiden joukkoa "Scourge". Eli vastaavasti jos Starkin perillinen ei pysy puun lähellä, niin Night King palaa. Uudelleen ja uudelleen. Näin minä luulen.

Eli miten se tällä kertaa palasi? Nehän oli liikkeellä etelään jo silloin kun Nedkin vielä oli kotona. 

Mä luulen että se on ikuinen kirous. Starkkien esi-isä on Night King. Koko pohjoisnapa on jäänpeitossa. Näin älyttömänä fanfiction friikkinä, joka haluaa aina laajentaa jonkun keksimää universumia musta tuntuu, että Night King oli vaan sellainen pikku lähettiläs. Todellinen jään ja talven valtias/valtiatar asuu planeetan Pohjois- Navalla valtavassa jääpalatsissa. Tykkään tästä konseptista. Sitten on vasta voimana planeetan keskiosissa unohtunutta tulen ja kuuluuden herruutta.

Vierailija
1257/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku selittää mitä se lause "Talvivaarassa on aina oltava Stark"  tarkoittaa? Liittyykö se jotenkin sarjan tapahtumiin, onko jokin asia seurausta siitä ettei Talvivaarassa ollut Starkkia?

Tarkoittaa samaa kuin World Of Warcraftin: "There must also be a Lich King." Northrendillä on suuri linnoitus, jossa pitää aina olla Lich King kontrolloimassa valtavaa epäkuolleiden joukkoa "Scourge". Eli vastaavasti jos Starkin perillinen ei pysy puun lähellä, niin Night King palaa. Uudelleen ja uudelleen. Näin minä luulen.

Eli miten se tällä kertaa palasi? Nehän oli liikkeellä etelään jo silloin kun Nedkin vielä oli kotona. 

Mä luulen että se on ikuinen kirous. Starkkien esi-isä on Night King. Koko pohjoisnapa on jäänpeitossa. Näin älyttömänä fanfiction friikkinä, joka haluaa aina laajentaa jonkun keksimää universumia musta tuntuu, että Night King oli vaan sellainen pikku lähettiläs. Todellinen jään ja talven valtias/valtiatar asuu planeetan Pohjois- Navalla valtavassa jääpalatsissa. Tykkään tästä konseptista. Sitten on vasta voimana planeetan keskiosissa unohtunutta tulen ja kuuluuden herruutta.

kuumuuden*

Vi tttu kun alkaa olla jo niin kännissä niin runosuoni pulppuaa ja housuissakin pullottaa. Ehkä ilalla pääsen naisen pyllyyn. Aah! Ihanaa!

MIES

Vierailija
1258/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuumuuden*

Vi tttu kun alkaa olla jo niin kännissä niin runosuoni pulppuaa ja housuissakin pullottaa. Ehkä ilalla pääsen naisen pyllyyn. Aah! Ihanaa!

MIES

Parempi että juot vettä, menet nukkumaan ja kertaa yhdyssanat huomenna! ;D

Vierailija
1259/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän näin sotapelitaktikkona polttaisin niillä lohikäärmeillä Euronin laivaston yöaikaan.

Vierailija
1260/3140 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoissa tosiaan Boltonin äpä rälle on naitettu "Arya", Jon puukotettiin, Euron vai oliko se se toinen veli lähti etsimään lohikäärmetorvea tms jolla lohkarit saa pauloihinsa legendan mukaan, vai löysikö sen jo en muista. Ja menikö toinen kosiskelemaan Danya vai oliko se sama torvenetsijä :D Tyrion matkustaa Aegonin kanssa joka haluaa valtaistuimelle, koska on Rgeagarin poika, tai sitten on huijattu luulemaan niin. Mitähän muuta jäi mieleen 🤔 Pod ja Brienne ehkä hirtettiin lady Stoneheartin toimesta.

Ketju on lukittu.