Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä häistä joissa ei tarjoilla lämpöstä ruokaa?

Vierailija
01.03.2013 |

Elikkä perustetaan nyt sit tämmöinenkin keskustelu,kun perustin tossa aiemmin keskustelun jossa kyselin tarjoiluvinkkejä häihin joissa ei tarjoilla lämpöstä ruokaa, ja ihmiset halusivat tulla sinne haukkumaan ideani että häissä ei tarjoilla lämpöstä ruokaa.

Eli mitä mieltä ihmiset ovat häistä joissa ei tarjoilla ns. oikeaa ruokaa, lämpöistä ruokaa? Onko ok vai aivan typerää?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kaikki täällä hokee sitä että vieraat olevat sitten nälässä ja tylsistyneitä,

kysyttiin vierailta ennen kun päätettiin millainen tarjoilu pidetään mielipiteitä, ja kaikki olivat sitä mieltä että mielummin suolaisia,makeita ja kylmiä ruokia,kun lämmin ruoka.

Eli tiedoksi niille jotka pitävät minua itsekkäänä. Olen kyllä ottanut vieraat huomioon, koska olen heiltä kysynyt asiasta :)

Vierailija
122/128 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin pitopalvelu on minulle vastannut ettei kesäkuumalla tarvitse olla lämmintä ruokaa tarjolla, vaan mieluummin ruokaisat salaatit, kalapöytä ym. Lämpimiä vain uudet perunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva kun häissä olis vaan iso kasa jätskiä. Häähameen näkeminen saa aina tekemään mieli jätskiä niin olis tosi kiva juttu.

Vierailija
124/128 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin suosiolla väliin. Ruoka kuuluu juhliin etenkin lämmin ruoka. Onko ihmisillä piheys vai mistä johtuu tämä pelleily? Syödään halpaa ja kevyttä salaattia enää pääruokana vaikka se on sivutuote / lisuke täysin...

Vierailija
125/128 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvissä hääbuffeteissa aina kaikki paras on niissä alkupaloissa. Monipuoliset salaatit, kalat, pateet jne. Eli kaikki joka joltain maistuu. Pääruoka on yleensä ihan turha. Joku peruna, mauton liha ja kastike. Itse ottaisin noin sata kertaa mieluummin sen monipuolisen salaattipöydän. Kuka haluaa syödä juhlissa perunaa?

Vierailija
126/128 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampikin pitopalvelu on minulle vastannut ettei kesäkuumalla tarvitse olla lämmintä ruokaa tarjolla, vaan mieluummin ruokaisat salaatit, kalapöytä ym. Lämpimiä vain uudet perunat.

Se sukupolvi joka on kaivannut jotain lihaa ja perunaa taitaa pikkuhiljaa kuolla pois.

Vierailija
127/128 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin erilaisia tuunattattavia salaatteja, laadukkaita leikkeleitä, esim. Serrano kinkun josta vieraillehöylätään siivuja, kunnollista salamia, meheviä juustoja hillokkeiden kanssa, mereneläviä, tuoretta leipää ja lisäksi esim. Valkosipuleipää ja dakoksia, sieniä, juustopiiraita, viininlehtikääryleitä...jokin kylmä keittokinkkua ehkä.

Vierailija
128/128 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keittokin, ei keittokinkkua