Rumin näkemäsi tatuointi?
Itse olin tänään uimassa. Vieressä ui noin 30-40- vuotias nainen. Hänellä oli niskassa viivakoodi-tatuointi! Siis sellainen viivakoodi, mikä on kaikissa kaupassa myytävissä tuotteissa.
Viivakoodi! :D
Kommentit (30)
Kasvotatuoinnit puistattaa mua...ollut varmaan kivuliaat tehdessäkin.
Kattelin yhtä norjalaista realitya ja siinä oli useemmallakin nuorella tytöllä tatuoitu viikset etusormen sivuun niin että voi sit aina nostaa sen sormen tohon nenän alle ja sulla on vitsikkäät viikset 🤔 ?!?!
Uimarannalla jollain naisella oli MuumiMörkö jalassa.
- Nalle Puh, Tipi tms. Nämä molemmat nähty aikuisella naisella :D
- Kaikki tribaalit
- Urheilujoukkueiden logot
- Kaikki tatuoinnit naamassa
Vierailija kirjoitti:
Trämppistämppi naisia polkastaan yhden kerran baari-illan päätteeksi, ja heitetään samantien ovesta ulos. Parisuhteeseen haetaan sitten toisenlaista.
Ehdottomasti. Parisuhteeseen haetaan kulahtanutta av-mammaa, joka haukkuu ihmisiä vauvapalstalla kuin teini-ikäinen.
Toosan ja navan välissä ihan järkky tribaali :D
Erään naisen koko kroppa , miehensä on kotitatuoija ja keskitasoinen semmoinen, olen nähnyt pahempiakin mutta olen nähnyt myös parempia. Ja kun tämän naisen kuvissa ei ole mitään yhtenäistä teemaa, on suomenleijonaa unisiepparin vieressä .
Rintakehän levyinen kotka tissien päällä
Kirkkovene iso, kaljun ukon käsivarressa. Näin tatskan lähietäisyydeltä kun tuli nojailemaan minun ja kaverini pöytään "mitäs tytöt.." Juu ei kiitos, jokin taso sentään vaikka räkälässä oltiin !