Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
121/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aivan liian kovat vaatimukset. Olen ikäisesi, mutta en sitten kirjottanut, kun kävi selväksi, todellakin, mitä vähintään pitää olla. Otat liian vakavasti asian.

Vierailija
122/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua. Ehkä olisit kiinnostunut teinilapsistani enemmän kuin minusta, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aivan liian kovat vaatimukset. Olen ikäisesi, mutta en sitten kirjottanut, kun kävi selväksi, todellakin, mitä vähintään pitää olla. Otat liian vakavasti asian.

Huomaan että pelätään. Otan kyllä vakavat asiat vakavasti. Parisuhde on vakava, sillä haluan sitoutua. Mutta on siinä jotain hyvääkin, jonka joku huomaa. Joku joka ei halua kevyesti suhtautua toisen ihmiseen.

ap

Vierailija
124/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä, että on mahdoton kysymys, mutta kysyn kuitenkin.

Mitä ovat ne asiat joita naiset arvostavat parisuhdetta etsiessään tässä neljän-viiden kympin ikäisinä. Mihin silmä tarttuu kun profiilia lukee, miäk herättää hyvää fiilistä ja mikä on turn-off. Tieädn että ihan yksilöllistä, mutta silti, pieni gallup.

ap

Mä nyt vastaan tähän, vaikka yhden ihmisen ajatukset on tietysti ihan se ja sama.

Minä etsin mahdolliselta uudelta parisuhteelta jotain ihan muuta kuin sitä "perhe-elämän opettelua", johon viittaat jossain toisessa viestissäsi. Olen kokenut jo sen perhe-elämän, ha yhden parisuhteen sille menettänyt. Kakkoskierrokselle lähden vain, jos mun ei tarvitse enää elää mitään perhe-elämää siinä. Elän perhe-elämää kahden lapseni kanssa. Parisuhteelle mulla on nyt ihan eri odotukset. Parisuhteelta odotan ennen kaikkea kaikkea positiivista, iloa, naurua, läheisyyttä, kumppanuutta mutta en arjessa.

Viestiesi perusteella itse en jaksaisi kanssasi muutamaa viestiä enempää vaihtaa, koska vaikutat liian ryppyotsaiselta. Ja vaikka muuten mahdunkin kriteereihisi, minäkään en sinulle kelpaisi, koska lapseni ovat vielä alakouluikäisiä. Sen suhteen mun on pakko sanoa, että akateemiset nelikymppiset ovat yleensä ensin opiskelleet ja sitten vakiinnuttaneet paikkansa työelämässä. Aika harva on n. 40-vuotiaana siinä tilanteessa, että lapset alkavat olla jo aikuisuuden kynnyksellä. Sun tähtäimen pitäisi olla n. 50-vuotiaissa.

Vierailija
125/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua. Ehkä olisit kiinnostunut teinilapsistani enemmän kuin minusta, ei kiitos.

Trolli taisi esiintyä ap:na ja pistellä tähän ketjuun ties mitä huttua ikähaarukoista. Ap haki paljon vanhempaa.

Vierailija
126/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies olet ja millaista naista etsit?

Etelä-Pirkanmaalla asun. Koulutettu ja kai fiksuksikin voi sanoa, hauskaksi ainakin. iklää 46 ja lapset jo aikuisuuden kynnyksellä. 

Naista, jolla terveelliset elämäntavat, urheilee ainakin jonkin verran ja muutakin kuin elämänkoulu.

Tärkeintä olisi sellainen samanlainen yhteenkuuluvuus ja tapa keskustella, joka tuntuisi turvalliselta ja empaattiselta, vaikka ripaus kunnianhimoakin olisi kiva. Lapsia saa olla, mutta jos eivätihan kaikkea aikaa enää veisi, kun omatkin jo vanhempia ja omatoimisia.

Vaatimuslistan kärjessä se, että tulee hyvin juttuun, eli siis kemia vain pitäisi toimia. 

Hyvä nainen hyvälle miehelle, sellainen olisi haussa.

Jos oikeasti haluat viettää rakkaudentäyteisen elämän mukavan naisen kanssa, niin katsasta filippiiniläisiä naisia sisältävät deittisivustot. Varaudu hiukan pidempään tutustumiseen aluksi, koska sinun pitää osoittaa naisen perheelle, että olet kunnollinen mies. Takaan, ettet kadu. Naisia on tarjolla erittäin paljon ja ovat myös kauniita, hoikkia ja todella ystävällisiä. Facebookista löytyy ryhmä, jossa on paljon pareja joissa on suomalainen mies ja filippiiniläinen vaimo.

Vierailija
127/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Pirkanmaalla asun. Koulutettu ja kai fiksuksikin voi sanoa, hauskaksi ainakin. iklää 46 ja lapset jo aikuisuuden kynnyksellä. 

Naista, jolla terveelliset elämäntavat, urheilee ainakin jonkin verran ja muutakin kuin elämänkoulu.

Tärkeintä olisi sellainen samanlainen yhteenkuuluvuus ja tapa keskustella, joka tuntuisi turvalliselta ja empaattiselta, vaikka ripaus kunnianhimoakin olisi kiva. Lapsia saa olla, mutta jos eivätihan kaikkea aikaa enää veisi, kun omatkin jo vanhempia ja omatoimisia.

Vaatimuslistan kärjessä se, että tulee hyvin juttuun, eli siis kemia vain pitäisi toimia. 

Jos oikeasti haluat viettää rakkaudentäyteisen elämän mukavan naisen kanssa, niin katsasta filippiiniläisiä naisia sisältävät deittisivustot. Varaudu hiukan pidempään tutustumiseen aluksi, koska sinun pitää osoittaa naisen perheelle, että olet kunnollinen mies. Takaan, ettet kadu. Naisia on tarjolla erittäin paljon ja ovat myös kauniita, hoikkia ja todella ystävällisiä. Facebookista löytyy ryhmä, jossa on paljon pareja joissa on suomalainen mies ja filippiiniläinen vaimo.

Luitko lainkaan naiselle asetettuja kriteerejä? Ap halusi mielellään akateemisesti koulutetun jne. Yhtään filippiiniläisiä väheksymättä voi sanoa, että sieltä naista hakevilla on mielessä vähän eri speksit.

Vierailija
128/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko lainkaan naiselle asetettuja kriteerejä? Ap halusi mielellään akateemisesti koulutetun jne. Yhtään filippiiniläisiä väheksymättä voi sanoa, että sieltä naista hakevilla on mielessä vähän eri speksit.

Mistä ihmeestä sinä tiedät kenenkään speksejä? Iskikö paniikki, että mies löytääkin sieltä iloisen, mukavan, perhekeskeisen, kauniin ja muutenkin täydellisen naisen?

Vierailija
129/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen nimenomaan netin kautta?

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

Kyllä minä ainakin seurustelukumppanin kanssa enimmäkseen hengailen nimenomaan kotona. Ei tietenkään tietonkoneella. Mutta eipä täällä kotona kovin paljon väkeä pyöri, joten jos sinkkuna olisin halunnut kotonani jonkun tavata, se olisi tapahtunut nimenomaan tietokoneella.

Vierailija
130/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan kehotetaan yrittämään enemmän. Yliyrittäminen ja epätoivo paistaa läpi, ja se on monelle turn off.

Ja tuo että menee naisenhimoissaan johonkin harrastukseen on myös creepyä. Ne naiset ehkä haluavat vain harrastaa ja kuulostaa epämukavalta, jos joku "mukava ja rempseä sinkkumies Lepsämästä" alkaa siinä yhteydessä pokailemaan.

Eli musta toi liika yrittäminen ei kyllä ole paras vaihtoehto. Luuletko, et stressaamalla sitä, saatko naisen, saat sen naisen? Mä luulen, et se tulee kohdalle, kun aika on. Jos tulee. Sekin on mahdollista näet, ettei tule.

Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin toivottaen,

N34

Vierailija
131/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pyörii se sama massa.

Ikinä et etsisi noista, en ole itsekään käyttäjä.

Aines on tietynlaista.

Heillä on syynsä olla siellä.

Osa elää kaksoiselämää, joko on suhtessa, tai

jatkaa sitä "etsimistä" siellä vaikka jotain löytää.

Hirveän epätervettä.

Ja et tapaa kasvokkain.

Siinäpä noita syitä.

Vierailija
132/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monasti pettynyt kun nainen onkin rupsahtanut nahkakinnastissinen kauhtana. Kuvassa eteerinen kaunotar, livenä jotain ihan muuta. : (

No on tässä ainakin se totuus, että kuviin ei voi luottaa. Osaan jo odottaa "7 vuotta vanhempaa" kun livenä tavataan. Itse en ole ainakaan käsitellyt kuviani, joskin myönnän että kuvat ovat muutamien vuosien ikäisiä, eivät ihan vuoden vaihteesta. Mutta senkin voi havaita siitä, että parta on kuvien mukana kasvanut 10 senttiä. Siitä voi jotain päätellä. 

ap

Muutamien vuosien ikäisiä kuvia, miksi ihmeessä? Parta kasvanut 10 senttiä, eli kuvissa näytät pojaltasi. Ei näin. Tästä voi jotain päätellä.

Vierailija
133/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat ne asiat joita naiset arvostavat parisuhdetta etsiessään tässä neljän-viiden kympin ikäisinä. Mihin silmä tarttuu kun profiilia lukee, miäk herättää hyvää fiilistä ja mikä on turn-off. Tieädn että ihan yksilöllistä, mutta silti, pieni gallup.

ap

Mä nyt vastaan tähän, vaikka yhden ihmisen ajatukset on tietysti ihan se ja sama.

Minä etsin mahdolliselta uudelta parisuhteelta jotain ihan muuta kuin sitä "perhe-elämän opettelua", johon viittaat jossain toisessa viestissäsi. Olen kokenut jo sen perhe-elämän, ha yhden parisuhteen sille menettänyt. Kakkoskierrokselle lähden vain, jos mun ei tarvitse enää elää mitään perhe-elämää siinä. Elän perhe-elämää kahden lapseni kanssa. Parisuhteelle mulla on nyt ihan eri odotukset. Parisuhteelta odotan ennen kaikkea kaikkea positiivista, iloa, naurua, läheisyyttä, kumppanuutta mutta en arjessa.

Viestiesi perusteella itse en jaksaisi kanssasi muutamaa viestiä enempää vaihtaa, koska vaikutat liian ryppyotsaiselta. Ja vaikka muuten mahdunkin kriteereihisi, minäkään en sinulle kelpaisi, koska lapseni ovat vielä alakouluikäisiä. Sen suhteen mun on pakko sanoa, että akateemiset nelikymppiset ovat yleensä ensin opiskelleet ja sitten vakiinnuttaneet paikkansa työelämässä. Aika harva on n. 40-vuotiaana siinä tilanteessa, että lapset alkavat olla jo aikuisuuden kynnyksellä. Sun tähtäimen pitäisi olla n. 50-vuotiaissa.

Yhden mielipide on aina tärkeää, varsinkin kun se on näin hyvä. Ajattelen pitkälti kuten sinä. "Perhe-elämän opettelulla" tarkoitin jotain muuta, en ihan tuota mitä ajattelit. Koitin tarkoittaa sitä enemmän huumorilla. En tässä vaiheessa elämää opettele perhe-elämää minäkään, nähty koettu ja tehty.

Opin sen, että vaikutan ryppyotsaiselta.  Sitä en kuitenkaan ole, vaan aikalailla kevyesti huumorilla sävytetty mies. Otan toki perusasiat vakavasti, mutta elo kanssani on arjessa vitsailua ja puhetta. Mutta totta, ahdistun jos tietyt asiat, kuten esimerkiksi kodinperusjärjestys on sekamelskaa. Siten kyllä olen "ryppyotsainen", vaikka ei se ihan oikea sana ole. Itse kulun ihmisiin, joka noudattaa ajatusta, "helpoin tapa siivota on, ettei sotke". Toki se on yhtä helppo sanonta kuin että ei liho jos "syö vähemmän kuin kuluttaa", tai että tee "fiksuja päätöksiä, älä huonoja". Onhan näissä totuus, mutta myönnetään että koitan opetella itsekin.

Aika harvalla 40-kymppisellä akateemisella on lapset kasvatettu. Huomaan. Itse nyt olen kuitenkin siinä tilanteessa ja vastnkappale voisi hyvin löytyä. Ja kuten todettu, iästä voi joustaa. Itseasiassa kaipaan myös "perhe-elämää siten", että teini-ikäiset lapset eivät suinkaan ole este. Tulen melko hyvin juttuun teini-ikäisten kanssa ja olisi kiva olla heillekin merkityksellinen. Enemmän karsastan, jos naisen mukana tulee kolme tai enemmän alakouluikäistä tai esikoululaista mukaan. Lasten kasvatus on kuitenkin vaativaa puuhaa. Kakkoskierrokselle olisi siis kivaa lähteä naisen kanssa, ei niinkään esiteinien.

Kiitos hyvästä viestistä.

ap

Vierailija
134/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että pelätään. Otan kyllä vakavat asiat vakavasti. Parisuhde on vakava, sillä haluan sitoutua. Mutta on siinä jotain hyvääkin, jonka joku huomaa. Joku joka ei halua kevyesti suhtautua toisen ihmiseen.

ap

Olet pelottava. Ei se nyt niin vakavaa ole, että heti pitää sitoutua. Ei kiitos tällaista.

Eri

Vierailija
135/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinpä.

Helppo sanoa, että yhteiseen kemiaan liittyy juuri ensisijaisesti tällaiset kirjoittamasi asiat:

Parisuhteelta odotan ennen kaikkea kaikkea positiivista, iloa, naurua, läheisyyttä, kumppanuutta.

Lisään vielä seuraavat (muutakin varmasti, mutta nämä tähän väliin)

1. Yhteys toisen ihmisen kanssa siten, että jutellaan "samoista asioita". Tarkoitan, ettei tarvitse olla selittämässä asioita aina rautalangalla, vaan että toinen on jutussa mukana. Riittävä yleissivistys ja elämän kokemus on iso plussa, jotta voi keskustella eteen tulevista asioista. On nautinnollista kun keskustelu soljuu samalla aaltopituudella ja kellotaajuudella. Silloin on helpompi kääntää asioita huumoriksi, molempien ymmärtäen, että missä menee humoristinen sivuhuomautus ja missä ollaan taas vakavammin asian parissa. Ahdistavaa on, kun toinen ei pääse millään keskustelun päälle, vaan koittaa sanoa jotain, mutta ei saa asiasta kiinni, tai sitten on vain jääräpäisesti jotain mieltä ilman dialogia, jossa voisi nauttia asioiden soljumisesta läpi keskustelun.  Näistä on kokemusta ja itse olen melko puhelias ja nautin puheesta, keskustelusta ja sanakikkailusta. Mutta saman kellotaajuden ja elämänkatsomuksen se vaatii, kokemukseni mukaan. 

2. Elämän keveyttä.

3. Läheisyyttä ja seksiä joka rentouttaa ja tuntuu hyvältä fyysisesti ja henkisesti. Viime aikoina (tai vuosikymmeninä) on ollut hyvää seksiä, huonoa seksi ja ei ole ollut seksiä. Arvostan suuresti naista, joka tuntee itsensä seksuaalisesti ja osaa nauttia vartalostaan. Saattaa vaatia itsetuntemusta ja itsevarmuutta, mutta arvostan.

ap

Vierailija
136/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja totta nuo kriteerit, mutta selvästi parhaan yhteenkuuluvuuden olen kokenut naisen kanssa, joka ei ollut maisteri. Toki koulutuksesta puhuttaessa yhden tohtorin kanssa koin suurta mielihyvään henkisellä tasolla. Ei ehkä mitään tekemistä koulutuksen kanssa, mutta tietty "itsevarma mukavuus" näkyi kauas ulospäin. Se kiihottaa (henkisesti ja fyysisesti).

Koulutuksesta kirjoitan vielä, että kaikki "kriteerit", niihin kun näyttää viitattavan, jokaisessa voin joustaa. Kirjoituksissa nousee esiin, että olisin ryppyotsainen, mutta ei "kriteereihinkään" tule suhtautua ryppyotsaisesti. Mistä nuo kriteerini sitten kumpuavat, jäin miettimään.... en ehkä ajattele niitä niinkään kriteereinä, vaan kuvaan itseäni.  Kuvaan millainen olen, ja todennäköisesti yhteiset arvot kantavat elämässä, eli ei haittaa jos samankaltaisuus elämän perusasioissa (jos koulutusta, tai kykyä kouluttautua,  sellaiseksi lasketaan). Toisaalta kuvaan "kriteereissä" myös oinaisuuksia lähelä olevista ihmisistä, joita arvostan. Kriteerit täyttyvät suuressa osassa kavereitani, heidän kaltaisten kanssa vietän aikaa. Kuvaan siis itseäni ja maailmaani, jotta kumppani ehdokas tietää millaisen porukan kanssa voisi minun kanssani lähteä vaikka lenkille. Yhteiseen tekemiseen seuraa kaipaan, vaikka ensijaisesti toki itselleni, en kavereilleni.

ap

Vierailija
137/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranhaun ongelma: mietitään pää puhki, mitä toiselta halutaan. Tavatessa aletaan tarkkailla: täyttääkö tuo tyyppi tämän ja tuon kriteerini? Ei pääse syntymään spontaania ihastumista toiseen, sellaisena kuin hän on.

Vierailija
138/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit unelmieni mies mutta aivan liian kaukana. Ja itselläni on pienet lapset mutta en todellakaan etsi isää lapsille, heiltä oikein mainio isä löytyy jonka kanssa kaikki tasan puoliksi hoidetaan.

En myöskään osu ikähaitariisi, olen nuorempi.

Urheilu, koulutus ja ajatukset elämästä ja puolisosta osuu täysin yksiin.

Damn.

Vierailija
139/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisen ruumiinrakenteen pitää olla hoikka tai sporttinen. Rajaa aika paljon pois niitä, jotka täyttävät muut kriteerit.

Eikö mies saa itse valita millaisen naisen haluaa? Mikä vttu teitä möhköfantteja oikein vaivaa kun olette ensimmäisenä aina tyrkyllä vaikka kukaan ei teistä ole kiinnostunut?

Minulla ei ole tavoitteena saavuttaa mahdollisimman monta matchia tai deittiä tai treffiä. Vaikka urheilullinen, lapsensa kasvattanut, keskustelutaitoinen akateeminen olisikin harvinaisuus (ei ole), niin minulle riittää yksi. En etsi panoseuraa (saa toki tulla jos on tullakseen ja panemaahan sitä joutuu ennen kuin kunnolla tuntee toisen)

Vaikka siis tuo rajaisikin paljon pois, niin sekö nähdään huonona, ettei pompi kaikissa sängyissä, vaan etsiin itselleen oikeaa. Toivovatko naiset siis sitä, että otetaan kaikki mikä vastaan tulee ja heitetään parin viikon päästä pois, ei ollutkaan sopiva, kun olisi taas uusi ja parempi tulossa.

En usko noin, mutta sekö muuttuu täällä ryppyotsaisuudeksi, kun etsii yhtä ja oikeaa. Ei minua sen takia tarvitse pelätä, ottakaa omaksenne, joka kokee voivansa olla se yksi ja ainoa.

Kiitos ja mietin, otan taas yhden vaarin tästäkin.

ap

Vierailija
140/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta apn elämä on jo ihan täydellistä. En näe hänelle muuta mahdollisuutta kuin tosiaan etsiä se aasialainen nuori vaimo. Sellaisen hyväksyy teinit lapsetkin koska uusi vaimo olisi kaunis mutta kuitenkin selkeästi erilainen kuin he itse. Ex-vaimokin hyväksyisi samasta syystä. Kaikki muutkin olisi innoissaan että wau! Kuten sinä itsekin. Tosin joudut huomaamaan että parissa vuodessa kyllästyt itse kuin myös uusi vaimosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme