Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
81/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks hoikka ja kiinteä 19-vuotias tyty. Kelpaisinko? Mulla pitkä tukka, söpö hymy, hoikka uuma, pitkät sääret, kiinteet tisulit ja pyöree pylly ;)

No todellakin kelpaa!! Treffit, missä ja milloin? : )~

ap

Tää ei ollut hauskaa....

ap

Vierailija
82/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mun miehelle ollut vaikeaa. Laitto viestiä ja ihastuin heti huumorintajuun ja ihaniin viesteihin. Kun tavattiin niin plussaa oli pitkä raamikas mies jolla iso parta ja kohteli kuin prinsessaa.

Vaikka ollaan monesta asiasta eri mieltä niin kunnioitetaan toisiamme ja hemmotellaan myös. Ei oo mitään ihanampaa kun tehdä iltapalaa ja käpertyä kainaloon.

En ymmärrä miksi joidenkin on vaikeaa löytää kumppani.

Noissa tapauksissa, kun ihastuu viesteihin, niin monelle on käynyt huonosti, kun on tavattu. Toinen ei olekaan yhtään sellainen kuin on kuvitellut tai "kemiaa" ei vaan livenä ole. Varmaan suurimmassa osassa tapaamisista käy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Mitäh oletko tosissasi? Aivan järjettömän pieni haitari sun ikäiselle! En mä ainakaan kiinnostuisi vaikka osuisin tuolle välille, tuo on sama kuin joku etsii "ruskeatukkaista ja sinisilmäistä". Kertoo että keskityt ihan epäolennaisiin asioihin. Minkä ihmeen vuoksi 40v olisi liian nuori, tai 49 liian vanha?! Ymmärtäisin jos olisit 26, mut tossa iässä noin tarkka seula on.. noh, juurikin lapsellista.

No johonkin se raja on vedettävä. Joskus vaihtelen ollen toisinaan laajempi, mutta ei se nyt maailmaa ole mullistanut. 

Olenko sitten epäluuloinen naisia kohtaan, kun ajattelen, että 38 vuotias tuskin innostuu 8 vuotta vanhemmasta. En pistä vastaan, jos ei tarvitse kolmen alakouluikäisen tai esikoululaisen isäksi ruveta.  

ap

Vierailija
84/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Maratoonari?

1/2 maratoonari kuntomielessä. Jäniksenä olen ollut monet kerrat kisoissa tsemppaamassa väsähtäneitä maalilin asti. Yksi leikkimielinen triathlon (verenmaku suussa) takana ja olisi kiva saada treeniseuraa kuntoilumielessä uintiin, pyöräilyyn ja triatholiin.

ap

Tämä viesti on paljon persoonallisempaa tekstiä kuin ympäripyöreä "urheilullinen". Hyvä!

Joo ja kiitos. Suunnilleen näin on profiileissani (siis jotain muuta kuin vaatimus "urheilullisuudesta") ja pari kuvaa pupun korvat päässä myös.

ap

Ai oletkin trolli.

En ole

ap

Vierailija
85/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on vaikea löytää paria kun ei ole mitään sellaista kohtaamispaikkaa. Ennen oli lavatanssit ja kaikennäköisiä iltamia, mutta nykyään ei, ja harrastuksetkin ovat eriytyneet miehillä omansa ja naisilla omansa.

Kannattaisi tuulettaa harrastuskenttäkäsityksiä.

T.Mies saman lajin parista, ystäväpiiri täynnä muita harrastuksessa toisensa löytäneitä pareja

Eli menee vaikka lähipubin bingoiltaan tai jonnekin piponvirkkauskurssille. Kyllä sieltä joku Martta saattaa päätyä kainaloon.

Vierailija
86/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Tuo on hyvä.

Kiitos

ap

Vierailija
87/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ajauduin treffipalstoille sellaisina hetkinä kun olo oli kurja ja tunsin itseni rumaksi yms. Halusin siis pönkitystä itsetunnolle ja että joku näkisi mut ja huomioisi. Sitten kun sain mitä halusin, eivät miehet enää kiinnostaneet.

Ehkä jos menisinkin sinne hyvällä hetkellä niin olisi helpompaa löytää oikeasti kiinnostava ihminen.

Tämäkin on pyörähtänyt mielessä. Ja vaikka olemme tasa-arvoisia, pelkään että naisilla on enemmän taipumusta tällaiseen kuin miehillä. Tämä on mielestäni lieve-ilmiö ihmisyydessä, joka tietysti muuten tekee meistä (naisista) mielenkiintoisia ja rakastettavia.

ap

Vierailija
88/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monasti pettynyt kun nainen onkin rupsahtanut nahkakinnastissinen kauhtana. Kuvassa eteerinen kaunotar, livenä jotain ihan muuta. : (

Vierailija
89/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mun miehelle ollut vaikeaa. Laitto viestiä ja ihastuin heti huumorintajuun ja ihaniin viesteihin. Kun tavattiin niin plussaa oli pitkä raamikas mies jolla iso parta ja kohteli kuin prinsessaa.

Vaikka ollaan monesta asiasta eri mieltä niin kunnioitetaan toisiamme ja hemmotellaan myös. Ei oo mitään ihanampaa kun tehdä iltapalaa ja käpertyä kainaloon.

En ymmärrä miksi joidenkin on vaikeaa löytää kumppani.

En minäkään, varsinkaan kun olisi näinkin kiva tapaus tavattavana. Melkein kuin "ihminen tavattavana".

ap

Vierailija
90/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

1/2 maratoonari kuntomielessä. Jäniksenä olen ollut monet kerrat kisoissa tsemppaamassa väsähtäneitä maalilin asti. Yksi leikkimielinen triathlon (verenmaku suussa) takana ja olisi kiva saada treeniseuraa kuntoilumielessä uintiin, pyöräilyyn ja triatholiin.

ap

Tämä viesti on paljon persoonallisempaa tekstiä kuin ympäripyöreä "urheilullinen". Hyvä!

Joo ja kiitos. Suunnilleen näin on profiileissani (siis jotain muuta kuin vaatimus "urheilullisuudesta") ja pari kuvaa pupun korvat päässä myös.

ap

Ai oletkin trolli.

En ole

ap

Niin että ihan tosissaan koulutettu lähes viisikymppinen äijä käyttäisi jotain hiton PUPUNKORVAkuvia?! No jos olet tosissasi niin ei ainakaan tarte miettiä miksei naista löydy 😂🤣!

Vierailija
91/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ap ihmeessä ikähaarukkaasi!

Näyttää paremmalta etkä siinä ainakaan menetä mitään.

Vierailija
92/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monasti pettynyt kun nainen onkin rupsahtanut nahkakinnastissinen kauhtana. Kuvassa eteerinen kaunotar, livenä jotain ihan muuta. : (

No on tässä ainakin se totuus, että kuviin ei voi luottaa. Osaan jo odottaa "7 vuotta vanhempaa" kun livenä tavataan. Itse en ole ainakaan käsitellyt kuviani, joskin myönnän että kuvat ovat muutamien vuosien ikäisiä, eivät ihan vuoden vaihteesta. Mutta senkin voi havaita siitä, että parta on kuvien mukana kasvanut 10 senttiä. Siitä voi jotain päätellä. 

ap

Vierailija
93/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

ap

ap

Ai oletkin trolli.

En ole

ap

Niin että ihan tosissaan koulutettu lähes viisikymppinen äijä käyttäisi jotain hiton PUPUNKORVAkuvia?! No jos olet tosissasi niin ei ainakaan tarte miettiä miksei naista löydy 😂🤣!

Totta tuo huvitus.

Pupun korvat kuuluvat siis kuitenkin "viralliseen rekvisiittaan". Ne jotka ovat kisoissa maratoneja juosseet tietävät, että pupukorvaisia miehiä ja naisia on kannustamassa aikatavoiteeseen. Oman tavoiteajan pupuun kun lyöttäytyy kiinni, tietää että sillä vauhdilla pääsee maaliin tavoiteajassaan. Eihän niitä pupuja muuten tunnista, jopa tuhansien juoksijoiden joukosta. Korvat auttavat tunnistamaan 100 metrin päästä ja auttaa tsemppaamaan juoksijaa sitä kohti.

ap

Vierailija
94/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys:

Mitenkäs, kun itsen kirjoitan profiiliin aika paljon tekstiä itsestäni, ajatuksistani toiveistani ja harrastuksistani.

Huomaan että about alle 10% naisista kirjoittaa suunnilleen yhtä paljon. Varsin monella on jopa täysin tyhjä profiili. Ovatko siellä vain stalkkaamassa, etsimässä anonyyminä panoa vai odottavatko että miehet tarttuvat ihan kaikkeen mikä liikkuu netissä. No joo, niin se saattaa valitettavasti olla, miehet ovat kaiketi aktiivisepia tarttumaan mahdollisuuteen. Itse ainakin skippaan tyhjät profiilit ja mitä paremmin on paneuduttu kuvaamaan itseään niin kuvin kuin tekstein, niin sitä enemmän se innostaa itseäni. Kirjoittelen mieluummin naisen kanssa, joka vaikutta olevan tosissaan aiheen parissa. Minuun se puree kyllä.

Mitenkäs naiset, onko mitään merkitystä onko kuvaton ja tyhjä profiili, vai useita kuvia ja A4 tekstiä. Ja jos mitään, niin millainen merkitys sillä on, mitä ajatuksia herää. Mitä halutaan profiilista lukea, mikä sykähdyttää keskiverto naista, tai sitä korkeasti koulutettua maratoonaria, jonka lapset ovat jo aikuisuuden kynnyksellä. 

ap

Vierailija
95/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffailuun menee liikaa aikaa. Kevät ja kesä on tulossa. Käyttäkää netissä tekstailuun vain hetki ja sopikaa sen jälkeen tapaaminen. Tapaamalla selviää nopeampaa kiinnistaako vai ei. Kuukauden sisällä pitäisi jo tietää sitoutuako yhteen, vai jatkaako useamman tapailua.

Ei kannata alkuun keskittyä yhteen, koska ikinä ei tiedä millainen ihminen on. Ei tuntematonta voi kahlita. Kun jaksatte kuukauden odottaa ja tapailla muitakin, niin kyllä sen huomaa haluaako yhteen sitoutua.

Älä harrasta seksiä kenenkään kanssa. Vasta parisuhteessa sitten.

Vierailija
96/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella ystävyydella ap, pieni vinkki: viestiesi perusteella vaikutat aika raskassoutuiselta. Naiset keskimäärin syttyvät sopivasti rennosta ja hauskasta miehestä. Sinä vaikutat aikamoiselta tylsimykseltä. Hio vielä tapaasi ilmaista itseäsi. Tai jos olet hauskempi livenä, yritä pitää viestittely minimissä ja päästä mahdollisimman pian siihen live-vaiheeseen.

Vierailija
97/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää lukea hirveän pitkiä esittelytekstejä. Mitä pitempi teksti, sitä oudompi tyyppi noin yleisesti.

Vierailija
98/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffailuun menee liikaa aikaa. Kevät ja kesä on tulossa. Käyttäkää netissä tekstailuun vain hetki ja sopikaa sen jälkeen tapaaminen. Tapaamalla selviää nopeampaa kiinnistaako vai ei. Kuukauden sisällä pitäisi jo tietää sitoutuako yhteen, vai jatkaako useamman tapailua.

Ei kannata alkuun keskittyä yhteen, koska ikinä ei tiedä millainen ihminen on. Ei tuntematonta voi kahlita. Kun jaksatte kuukauden odottaa ja tapailla muitakin, niin kyllä sen huomaa haluaako yhteen sitoutua.

Älä harrasta seksiä kenenkään kanssa. Vasta parisuhteessa sitten.

Kyllä mä aika äkkiä haluun treffeille, kirjoittelu viikkoa pidempään on turhaa. Yhdet treffit kertovat enemmän kuin tuhat viikkoa kirjoittelua. Kahden välisestä kemiastahan ja katseesta ja tunteesta on kyse.

ap

Vierailija
99/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella ystävyydella ap, pieni vinkki: viestiesi perusteella vaikutat aika raskassoutuiselta. Naiset keskimäärin syttyvät sopivasti rennosta ja hauskasta miehestä. Sinä vaikutat aikamoiselta tylsimykseltä. Hio vielä tapaasi ilmaista itseäsi. Tai jos olet hauskempi livenä, yritä pitää viestittely minimissä ja päästä mahdollisimman pian siihen live-vaiheeseen.

Joo. Olen huomannut että toiset ihmiset jaksavat paneutua enemmän. Kyse on mielestäni vähän siitä, jaksetaanko keskittyä ja onko sanottavaa, vai haetaanko vian jotain pikaista. Parhaat keskustelut nousevat niistä, jotka löytävät sanottavaa ja näkökulma pikaisesti. Siksi heitän kirjoittaen jotain mihin tarttua.... sillä tavalla teen karsintaa.

Ja totta, livenä nopeasti, sillä mun kanssa on kivan helppoa olla. Siitä tulee aina äkkiä positiivista palautetta, jos vain nainen uskaltautuu heittäytyä, eikä jännintä ja jäpitä.

ap

Vierailija
100/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna panostaisin johonkin vapaaehtoistoimintaan osallistumiseen, niissä piireissä liikkuu paljon (sinkku)naisia. Jollain järjestöllä saattaa olla liikunnallista toimintaa, esim. jotain liikuntatapahtumien järjestämistä lapsille tms. 

Toinen hyvä voisi olla liittyä oman alueen juoksuryhmään, jossa treenataan maratoonille. Vaikka itse nyt ilmeisesti olet hommassa konkari, niin mitäs se haittaa, jos mahdollisuutena on tutustua maratooniharrastusta aloittelevia naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi