Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
101/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää lukea hirveän pitkiä esittelytekstejä. Mitä pitempi teksti, sitä oudompi tyyppi noin yleisesti.

Okei. Itselläni vähän toisenlainen kokemus naisista, mutta huomioidaan. Kiitos.

Oman kokemukseni mukaan itsevarmuus näkyy kyvystä avata persoonaa ja toiveita. Sitä arvostan naisessa ja itseilmaisussa. Tykkään kovasti lukea hyvin kirjoitettua, joka herättää ajatuksia ja toiveita, niitä miulla on.

ap

Vierailija
102/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en ilta suklaasta miehen takia luovu 😀😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon ilmottautunu salsakurssillekin naisenkipeyttäni, muttei sielläkään kukaan oikein lämmenny. Kovasti yritän joka puolella tutustua naisiin. En halua olla yksin askeettisessa asunnossani, vaan toivon löytäväni kauniin ja ihanan naisen jonka kanssa perustaa yhteinen koti. Kaikilla kavereillakin on naiset ni on aika yksinäistä. Empä mä muuta tee ku urheilen vaan illat, ettei tartte mennä yksin kotio

M37

Vierailija
104/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna panostaisin johonkin vapaaehtoistoimintaan osallistumiseen, niissä piireissä liikkuu paljon (sinkku)naisia. Jollain järjestöllä saattaa olla liikunnallista toimintaa, esim. jotain liikuntatapahtumien järjestämistä lapsille tms. 

Toinen hyvä voisi olla liittyä oman alueen juoksuryhmään, jossa treenataan maratoonille. Vaikka itse nyt ilmeisesti olet hommassa konkari, niin mitäs se haittaa, jos mahdollisuutena on tutustua maratooniharrastusta aloittelevia naisiin.

Juu. Olen monta vuotta ollut seuramme puheenjohtajana. Meillä on täällä myös juoksuporukka, jossa about 70 % on noin 40 vuotiaita naisia. Ovatpa vain varattuja, tästä kuormasta en halua syödä.

Mutta kiiitos, ja ehkäpä enemmän voisin liikkua siellä missä on  vapaita 40 vuotiaita naisia. Pitänee panostaa tähänkin.  Hieman arastelen lasten tapahtumia, kun siellä on "pikkulasten äitejä", jotka ovat ehkä liian kiireisiä, ehkä eivät, riippuu tapauksesta.

ap

Vierailija
105/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Kiitos. No kyllä mä olentätä yrittänyt miettiä. 

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Ap, oot samantyyppinen kun mä, mut oon nainen. Oma ukko löytyi täysin yllättäen baarista. Kannattaa kokeilla. On siellä paljon tavallisia fiksujakin ihmisiä. Naamasta ja kropasta näkee jo näillä ikävuosilla jos on häppä maistunut liikaa.

Älä lähesty mitään ikipissiksiä, kyl senkin huomaa päällepäin ja jutellessa viimeistään.

Vierailija
106/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte oon ilmottautunu salsakurssillekin naisenkipeyttäni, muttei sielläkään kukaan oikein lämmenny. Kovasti yritän joka puolella tutustua naisiin. En halua olla yksin askeettisessa asunnossani, vaan toivon löytäväni kauniin ja ihanan naisen jonka kanssa perustaa yhteinen koti. Kaikilla kavereillakin on naiset ni on aika yksinäistä. Empä mä muuta tee ku urheilen vaan illat, ettei tartte mennä yksin kotio

M37

Jaan tuskasi. Vähän samat fiilikset.

Itse luen myös kirjoja.... hmmm.. ja uskokaa tai älkää, koitan kehua hyviä kirjoja ja lainata niitä näpsäkille naisille, joiden kanssa voisi sitten purkaa kirjan sisältöä ja ajatuksia. Nytkin on kaksi lukemaani kirjaa kahdella itseäni 4 vuotta nuoremmalla "ihanalla naisella" lainassa. Ottaisin kumman vain jos saisin. Toinen varattu ja onnellisesti naimisissa (mutta juoksennellaan yhdessä 10-15 km usein), toinen sinkkuna parin teinin kanssa.  Mutta siis, tärkeämpää on saada purettua ajatuksia kirjoista, näkemyksiä ja ajatuksia, tykkään. Kavereita ei ole koskaan liikaa.

Olen myös tarjoutunut viemään sinkkunaisten lapsia laskettelurinteeseen ja jonkun kerran olen vienytkin. Kiva olla avuksi, äiti saa vapaata, minä seuraa mäkeen ja munkki-kahville. 

Niin, ja koitan edellä mainittujen lisäksi panostaa työhön. Työni on sopivan vaativaa, että voi itselleen perustella innon myös sitä kohtaan tässä elämäntilanteessa. Nainen menisi kyllä ihan ja heti työn edelle. 

ap

Vierailija
107/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen nimenomaan netin kautta?

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

No mä oon yrittänyt noista kaikista, mutta ei oo tärpännyt. Ystäväpiirissä kaikki varattuja, tai muuten vaan ei kiinnostu, sama koskee harrastuksia, opinnoissa ei kukaan nainen halua edes jutella kanssani, työverkostoissa ei ole vapaita naisia, matkoilla ei ole tärpännyt, ja baarissa kukaan ei lähesty, tai välttelee muuten vaan. Kyllä vähän näyttää et netti on ainut vaihtoehto.

Vierailija
108/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties et viehätä nuorempia naisia ja itse et viehäty vanhemmista. Kohtaamisongelma. Täytyy olla ennakkoluuloton. Asetat vaatimuslistoja, jotka ei toteudu.

Haetko seksi edellä naista ja siksi et löydä? Ikäisesi miehet jäävät armotta nuorempien jalkoihin. Oikea ikäryhmä sinulle on 45-55-vuotiaat naiset, ellet ole erityisen hottis ja menestynyt.

Vierailija
109/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Kiitos. No kyllä mä olentätä yrittänyt miettiä. 

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Ap, oot samantyyppinen kun mä, mut oon nainen. Oma ukko löytyi täysin yllättäen baarista. Kannattaa kokeilla. On siellä paljon tavallisia fiksujakin ihmisiä. Naamasta ja kropasta näkee jo näillä ikävuosilla jos on häppä maistunut liikaa.

Älä lähesty mitään ikipissiksiä, kyl senkin huomaa päällepäin ja jutellessa viimeistään.

Jep. Olen asunut nyt 1,5 vuotta sinkuna ja kerran olen ollut viikonloppuna viihteellä kaljakuppiloissa. Pissikset kierrän tietty. Joo, ehkä pitäisi kokeilla sitäkin kevään aikana aktivisemmin. Ei iha mun juttu, mutta osaan avata keskusteluita. Otan tästä vaarin.....

ap

Vierailija
110/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin harrastukseen, jossa on paljon naisia. Kieliä opiskelemaan, kuoroon laulamaan, tanssikurssille tms. Toimii paremmin kuin treffipalstat.

Vierailija
111/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties et viehätä nuorempia naisia ja itse et viehäty vanhemmista. Kohtaamisongelma. Täytyy olla ennakkoluuloton. Asetat vaatimuslistoja, jotka ei toteudu.

Haetko seksi edellä naista ja siksi et löydä? Ikäisesi miehet jäävät armotta nuorempien jalkoihin. Oikea ikäryhmä sinulle on 45-55-vuotiaat naiset, ellet ole erityisen hottis ja menestynyt.

Seksi edellä en mene, mutta kun sinne on päästy on homma toiminut.  

Joo, myönnän, että päässäni saattaa olla vaatimuslistoja. En niitä toitota ja ymmärrän hyvin, ettei ihmisten välistä  kemiaa voi saavuttaa vaatimalla. Se kemia, yhteenkuuluvuus ja tunn eon tärkientä ja menee listojen ohi tietysti.   Mutta osa listoista, jos nyt semmoista sanaa haluaa käyttää, kuvaa myös arvoja. Arvot kapsahtavat nilkkaan sitten vuoden päästä, jos ovat väärät. Nin ja listat ovat päässäni, en niitä läväytä, vaan olen iloinen jokaisesta kohtaamisesta. Tarjoan ruuat ja keskustelen ja pidän yhteyttä. 

Olen kovasti halukas oppimaan jotain uutta ja kasvamaan yhteen, naisen saisi todellakin tuoda jotain listojen ulkopuolelta.

ap

Vierailija
112/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet naista, joka ei kelpuuta sinua. Laske rimaa.

Vierailija
113/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

No mä oon yrittänyt noista kaikista, mutta ei oo tärpännyt. Ystäväpiirissä kaikki varattuja, tai muuten vaan ei kiinnostu, sama koskee harrastuksia, opinnoissa ei kukaan nainen halua edes jutella kanssani, työverkostoissa ei ole vapaita naisia, matkoilla ei ole tärpännyt, ja baarissa kukaan ei lähesty, tai välttelee muuten vaan. Kyllä vähän näyttää et netti on ainut vaihtoehto.

Vähän kuulostaa, ettet oikeasti yritä tarpeeksi.

Vierailija
114/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sitten??

Niinpä. Vähän samat tunnelmat, mutta ehkä voin kääntää enemmän nettiä harrastuksiin.

Pieni anekdootti tähän väliin, josta joku vetää herneet nenukkaan, luulen.

Opiskelin pari vuotta sitten Turun Yliopiston kursseja itseäni sivistääkseni. Otin kolmen hengen ryhmääni kaksi itseäni 13-15 vuotta nuorempaa naista. Oli kivaa, tehtiin palavereita ryhmätöiden kanssa ja kehiteltiin työn etenemistä.

Kovin yrityn työn aikana vinkata tavoitteita ja lauseita ja näkökulmia, ihan silleen ystävällisesti ryhmätyön hengessä. No kas, lopputulos oli se, että en ollut oikein tyytyväinen ryhmän työskentelyyn ja kun otin isompaa roolia ei tytön tykänneet. Tuli kuulemma liikaa minun näköinen työ, ei tullut enää ryhmän yhteistä työtä. Siinä meni vähän sukset ristiin. No, kurssista arvosana 3 ja tytöt tyytyväisiä. Minun oli pakko tehdä kurssi uusiksi ja sain arvosanan 5, kuten melkein kaikki opintoni eri yliopistoista. 

No tämä vähän lipesi aiheesta, mutta itsetuhoisesti tällä palstalla nostin esiin, että totta on, voin olla hieman vaativa. Asiat vain onnistuvat itseltäni suht hyvin. Pelkään että tämä perusasenteeni saattaa heijastua itsestäni. Siksi akateemisuus ja älykkyys ovat plussaa, vaikka se kemia onkin se tärkein. 

Nyt saa kivittää.... : (    anteeksi 

ap

Vierailija
115/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus dilemma. Miehet hakee naisia, jotka ei kelpuuta, ja naiset hakee miehiä, jotka ei kelpuuta. Kaikki ansaitsevat mielestään jotain parempaa.

Vierailija
116/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä on opeteltavaa itselläni. ehkä kyse on vain elämän vaikeudesta. Enemmän on ollut niin, että itse en ole kelpuuttanut, kun on treffailtu tai opeteltu "perhe-elämää". Mutta karkeasti kai puoliksi on mennyt kelpuuttamiset, kun summaan. Mulla ainakin syyt kelpuuttamattomuudelle ovat asioita, joita kuvaisin arvoiksi, elämänjärjestykseksi jne. en mene seksi tai ulkonäkö edellä, mutta haluan avata eteisenkaapin ilman, että maailma vyöryy silmille, tai arvostan terveitä elämäntapoja, joka tuntuu henkisellä ja fyysisellä puolella hyvänä olona. Myös keskustelutaito ja läheisyys ovat tärkeitä.

Partaani on joku kehunut, mutta pelkään että ulkonäkö on se suurin ongelma. Luulin näihin aikoihin saakka olevani ihan OK, en komea, mutta iha jees, jos tykkää. En uskonut esteeksi tässä iässä, kun jotkut muut asiat luulisi olevan tärkeämpiä yhteiselossa. No, ehkei se olekaan se ongelma, mutta kaikkea tässä miettii, kun järki ei riitä. Totta.... rakkaus ei ole järjen asia ja olen kyllä saanut paljon rakkauttakin, siitä olen kiitollinen.

ap

Vierailija
117/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Mitäh oletko tosissasi? Aivan järjettömän pieni haitari sun ikäiselle! En mä ainakaan kiinnostuisi vaikka osuisin tuolle välille, tuo on sama kuin joku etsii "ruskeatukkaista ja sinisilmäistä". Kertoo että keskityt ihan epäolennaisiin asioihin. Minkä ihmeen vuoksi 40v olisi liian nuori, tai 49 liian vanha?! Ymmärtäisin jos olisit 26, mut tossa iässä noin tarkka seula on.. noh, juurikin lapsellista.

No johonkin se raja on vedettävä. Joskus vaihtelen ollen toisinaan laajempi, mutta ei se nyt maailmaa ole mullistanut. 

Olenko sitten epäluuloinen naisia kohtaan, kun ajattelen, että 38 vuotias tuskin innostuu 8 vuotta vanhemmasta. En pistä vastaan, jos ei tarvitse kolmen alakouluikäisen tai esikoululaisen isäksi ruveta.  

ap

No, mulle (N38) kelpais kyllä, jos tästä sinkkuuntuisin, eikä lapsetkaan ole kovin pieniä, mutta en mä sieltä kehien ulkopuolelta töitä noin vain löytäisi, enkä muutenkaan sovi vaatimuslistaasi.

Vierailija
118/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä, että on mahdoton kysymys, mutta kysyn kuitenkin.

Mitä ovat ne asiat joita naiset arvostavat parisuhdetta etsiessään tässä neljän-viiden kympin ikäisinä. Mihin silmä tarttuu kun profiilia lukee, miäk herättää hyvää fiilistä ja mikä on turn-off. Tieädn että ihan yksilöllistä, mutta silti, pieni gallup.

ap

Vierailija
119/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Mitäh oletko tosissasi? Aivan järjettömän pieni haitari sun ikäiselle! En mä ainakaan kiinnostuisi vaikka osuisin tuolle välille, tuo on sama kuin joku etsii "ruskeatukkaista ja sinisilmäistä". Kertoo että keskityt ihan epäolennaisiin asioihin. Minkä ihmeen vuoksi 40v olisi liian nuori, tai 49 liian vanha?! Ymmärtäisin jos olisit 26, mut tossa iässä noin tarkka seula on.. noh, juurikin lapsellista.

Heh heh. Yleensä aina itketään, kun miehellä on liian laaja ikähaitari. Ei kukaan miestä vanhempi nainen halua vastata, jos miehelle kelpaa 15 vuotta nuorempikin.

Nyt sitten joku ihmettelee liian pientä ikähaitaria, eikä sen vuoksi missään nimessä vastaisi :) WTF?

Mutta tästä vain nähdään, että aina joku suuttuu. Ihan sama mitä kirjoittaa tai minkälainen on. Hirveällä tuurilla se sopiva löytyy, ja hänelle riität sellaisena kuin olet.

Vierailija
120/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Heh heh. Yleensä aina itketään, kun miehellä on liian laaja ikähaitari. Ei kukaan miestä vanhempi nainen halua vastata, jos miehelle kelpaa 15 vuotta nuorempikin.

Nyt sitten joku ihmettelee liian pientä ikähaitaria, eikä sen vuoksi missään nimessä vastaisi :) WTF?

Mutta tästä vain nähdään, että aina joku suuttuu. Ihan sama mitä kirjoittaa tai minkälainen on. Hirveällä tuurilla se sopiva löytyy, ja hänelle riität sellaisena kuin olet.

KIITOS Haluan riittää sellaisena kuin olen. Omana, hieman hassuna, täydellisenä, herttaisena, rakkaana jollekin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi