Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
61/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea tää ketju, kun jokaisessa viestissään aloittaja listaa yhä enemmän vaatimuksiaan :) Siis hänhän etsii itseään.

No, aito rakkaus yllättää ehkä joku päivä vielä sinutkin :)

Totta : )

totta sekin, että aito rakkaus saa yllättää. Otetaan vastaan. 

Kiitos, hyvä kommentti, arvostan.

ap 

Vierailija
62/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut huono tuuri: kuulostat monen naisen unelmamieheltä.

Sanoin tämän jo edellisessä ketjussa: teatterissa on naisia joka lähtöön: nuoria, vanhoja, pitkiä ja paksuja, ja kaikista sosiaaliryhmistä. Väliajalla voi jo virittää keskustelua, ja teatterin viereisessä ravintolassa viimeistään. Samoin vapaaehtoistöissä on paljon naisia.

Keep going, varmasti löydät mieleisesi!

Kiitos kovasti.

Pitänee aktivoitua netin ulkopuolelle enemmän. Sekin onnistuu, osaan kyllä jutella. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

Mulle tämä on turn on. Pidän miehistä joille ikä ei ole tärkeä.

N26

Vierailija
64/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Maratoonari?

1/2 maratoonari kuntomielessä. Jäniksenä olen ollut monet kerrat kisoissa tsemppaamassa väsähtäneitä maalilin asti. Yksi leikkimielinen triathlon (verenmaku suussa) takana ja olisi kiva saada treeniseuraa kuntoilumielessä uintiin, pyöräilyyn ja triatholiin.

ap

Tämä viesti on paljon persoonallisempaa tekstiä kuin ympäripyöreä "urheilullinen". Hyvä!

Vierailija
65/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Ikähaarukkani on noin -5 +2 vuotta. Ali about 41-48. Mutta vaihtelen sitä välillä fiiliksen mukaan.

Itseäni vanhempia (siis yli 3 vuotta vanhempia) on tullut kokeiltua myös, mutta ei kiitos. Voin toki kokeilla, mutta niistä vain ei ole vielä hyviä kokemuksia. Mutta voihan se seuraava muutaa kaiken. Ei ikä ole pois sulkeva muutaman vuoden rajoissa oltaessa.

ap

Liian kapea ikähaarukka. Laita edes 40-50 v., jotta saat lisää ikäluokkia mukaan.

Yes, mutta johonkin se raja pitää vetää. Olishan tuo koko vuosikymmen ihan vähän tylsä. Kandidaatti ei voisi kysyä, että kelpaako 40 vuotias. Siihen vastaisin että .....

Niin ja olin 52 vuotiaan kanssa treffeillä, ei ollut se paras kokemus.

ap

Vierailija
66/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

Kyllä. Akateeminen kotinsa siistinä pitävä urheilija. Ja lapset sopivan ikäisiä.

Vierailija
67/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukkani on noin -5 +2 vuotta. Ali about 41-48. Mutta vaihtelen sitä välillä fiiliksen mukaan.

Itseäni vanhempia (siis yli 3 vuotta vanhempia) on tullut kokeiltua myös, mutta ei kiitos. Voin toki kokeilla, mutta niistä vain ei ole vielä hyviä kokemuksia. Mutta voihan se seuraava muutaa kaiken. Ei ikä ole pois sulkeva muutaman vuoden rajoissa oltaessa.

ap

Liian kapea ikähaarukka. Laita edes 40-50 v., jotta saat lisää ikäluokkia mukaan.

Yes, mutta johonkin se raja pitää vetää. Olishan tuo koko vuosikymmen ihan vähän tylsä. Kandidaatti ei voisi kysyä, että kelpaako 40 vuotias. Siihen vastaisin että .....

ap

Tuskin se nyt iästä johtui.

Vierailija
68/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks hoikka ja kiinteä 19-vuotias tyty. Kelpaisinko? Mulla pitkä tukka, söpö hymy, hoikka uuma, pitkät sääret, kiinteet tisulit ja pyöree pylly ;)

Vierailija
69/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mutta eihän ne 40v kandidaatit kaikissa palveluissa edes näe sua, kun se voi olla rajattu iän mukaan.

Vierailija
70/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

1/2 maratoonari kuntomielessä. Jäniksenä olen ollut monet kerrat kisoissa tsemppaamassa väsähtäneitä maalilin asti. Yksi leikkimielinen triathlon (verenmaku suussa) takana ja olisi kiva saada treeniseuraa kuntoilumielessä uintiin, pyöräilyyn ja triatholiin.

ap

Tämä viesti on paljon persoonallisempaa tekstiä kuin ympäripyöreä "urheilullinen". Hyvä!

Joo ja kiitos. Suunnilleen näin on profiileissani (siis jotain muuta kuin vaatimus "urheilullisuudesta") ja pari kuvaa pupun korvat päässä myös.

ap

Vierailija
71/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks hoikka ja kiinteä 19-vuotias tyty. Kelpaisinko? Mulla pitkä tukka, söpö hymy, hoikka uuma, pitkät sääret, kiinteet tisulit ja pyöree pylly ;)

No todellakin kelpaa!! Treffit, missä ja milloin? : )~

ap

Vierailija
72/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Mitäh oletko tosissasi? Aivan järjettömän pieni haitari sun ikäiselle! En mä ainakaan kiinnostuisi vaikka osuisin tuolle välille, tuo on sama kuin joku etsii "ruskeatukkaista ja sinisilmäistä". Kertoo että keskityt ihan epäolennaisiin asioihin. Minkä ihmeen vuoksi 40v olisi liian nuori, tai 49 liian vanha?! Ymmärtäisin jos olisit 26, mut tossa iässä noin tarkka seula on.. noh, juurikin lapsellista.

Vierailija
73/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

ap

Joo ja kiitos. Suunnilleen näin on profiileissani (siis jotain muuta kuin vaatimus "urheilullisuudesta") ja pari kuvaa pupun korvat päässä myös.

ap

Ai oletkin trolli.

Vierailija
74/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

Kyllä. Akateeminen kotinsa siistinä pitävä urheilija. Ja lapset sopivan ikäisiä.

Tuota en kirjoittanut, mutta siis olen akateeminen (usemmastakin yliopistosta, vähän poikkitieteellisyyttä), asunnon siistinä pitävä, kuntoileva ja terveitä elämäntapoja ylläpitävä, sosiaalinen, keskusteleva ja hyvä seksissä (tämä ei siten ole maku kysymys, vaan absoluuttinen totuus). Ai niin ja ihan hyvä työkin Diplomi-insinööriksi, mua ei tarvitse elättää, en syö rahojasi. Pidän kyllä lapsista, mutta en ihan kokopäivä isäksi viitsisi ryhtyä, kun naista tässä haetaan. 

ap

Vierailija
75/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Tuo on hyvä.

Vierailija
76/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajauduin treffipalstoille sellaisina hetkinä kun olo oli kurja ja tunsin itseni rumaksi yms. Halusin siis pönkitystä itsetunnolle ja että joku näkisi mut ja huomioisi. Sitten kun sain mitä halusin, eivät miehet enää kiinnostaneet.

Ehkä jos menisinkin sinne hyvällä hetkellä niin olisi helpompaa löytää oikeasti kiinnostava ihminen.

Vierailija
77/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mun miehelle ollut vaikeaa. Laitto viestiä ja ihastuin heti huumorintajuun ja ihaniin viesteihin. Kun tavattiin niin plussaa oli pitkä raamikas mies jolla iso parta ja kohteli kuin prinsessaa.

Vaikka ollaan monesta asiasta eri mieltä niin kunnioitetaan toisiamme ja hemmotellaan myös. Ei oo mitään ihanampaa kun tehdä iltapalaa ja käpertyä kainaloon.

En ymmärrä miksi joidenkin on vaikeaa löytää kumppani.

Vierailija
78/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tuskin se nyt iästä johtui.

No ei ehkä.

Mutta kokemus kuitenkin. Mieluummin alle 50 vuotta olisi ihanne partneri.

ap

Vierailija
79/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on vaikea löytää paria kun ei ole mitään sellaista kohtaamispaikkaa. Ennen oli lavatanssit ja kaikennäköisiä iltamia, mutta nykyään ei, ja harrastuksetkin ovat eriytyneet miehillä omansa ja naisilla omansa.

Kannattaisi tuulettaa harrastuskenttäkäsityksiä.

T.Mies saman lajin parista, ystäväpiiri täynnä muita harrastuksessa toisensa löytäneitä pareja

Vierailija
80/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei. Paitsi jos sua panettaa hirveesti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi