Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
41/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Kiitos. No kyllä mä olentätä yrittänyt miettiä. 

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Eli olet itse nirso. Outo syy kyllä

No hiukan olen nirso, myönnetään. Mutta riittää kun on sopivasti kaltaiseni, helpottaisihan se yhteiseloa. Mutta osaan tehdä kompromissiä, meillä kaikilla pon omat hassuutemme ja se on ihan fine. 

Henkilökemia etunenässä menen tässä asiassa.

ap 

Vierailija
42/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Facebookin erilaiset sinkkuryhmät? Esim. Pirkanmaan sinkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä vaatimustaso kasvaa, jos kelpaat jollekulle et ehkä itse kelpuuta häntä. Ja sama toisinpäin. Ihan muutenkin ihminen alkaa arvostaa yksityisyyttään ja vapauttaan kun ikää tulee.

Tämä on kyllä totta. Huomaan itsessänikin. 

Olen myös huomannut harmikseni, että vaikka yleensä kai keskimäärin naiset tekevät lapset miehiä nuorempina, niin ei nyt ihan putkeen siinäkään.

Itse olen 46 vuotias ja lapset 17 ja 18. Kun tulee kirjoiteltua itseäni 5 vuotta nuorempien naisten kanssa, niin niillä onkin 10 vuotta nuorempia lapsia. Harvalla ikäselläni naisella on yhtä vanhoja lapsia kuin itselläni. Minulla kun olisi aikaa kumppanille, vaikka toki lapsetkin tiettyyn rajaan ihan kivoja, tykkään.

Oon kyllä ollut elämässä monessa asiassa aikaansaava. 

ap

Itse asiassa pariskunnilla on yleensä hyvin pieni ikäero tilastojen mukaan, joten suunnilleen saman ikäisenä miehet ja naiset tulevat vanhemmiksi, keskimäärin.

Ihan tilastoja tutkimalla huomaisit, että miehet tulevat vanhemmiksi muutaman vuoden naisia vanhempana, keskimäärin.

Vierailija
44/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Kiitos. No kyllä mä olentätä yrittänyt miettiä. 

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Minusta vaikutat kyllä tosi vaativalta. Kuten sanoit, se ei välttämättä ole huono asia. Paitsi siksi, että se voi karkottaa nekin jotka vaatimukset täyttävät. Itse olisin jokseenkin sellainen nainen jota etsit, mutta en ottaisi yhteyttä mieheen joka vaikuttaa kovin vaativalta. Voisitko ajatella että teet deitti-ilmoituksestasi ns. helpommin lähestyttävän ja suoritat "karsinnan" vasta sitten kun joku epäsopiva ottaa yhteyttä?

No ehkä voisin. Pitänee koittaa, mutta myönnän myös nauttivani niistä yhteydenotoista joita on tullut. Ei pahoja huteja, jotenkin itsevarmuus omasta hvyydstään on myö snaisessa seksikästä. Enkä missään tapauksessa tarkoita arroganttia röyhkeyttä, vaan leikkisää älykästä huumoria,  taisiis sanakikkailua, josta kyllä voi kyllä äly joskus olla kaukana... : )

Joo, seuraavalla kierroksella raakkaan sitte nkovemmalla kädellä yhteydenottojen jälkeen. Hassua vaan että pitää huijata alussa, että saa naisen koukkuun ja sitten tuottaa paha mieli..... no tää oli huumoria. 

ap

Vierailija
45/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Vierailija
46/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

Vierailija
47/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä vaatimustaso kasvaa, jos kelpaat jollekulle et ehkä itse kelpuuta häntä. Ja sama toisinpäin. Ihan muutenkin ihminen alkaa arvostaa yksityisyyttään ja vapauttaan kun ikää tulee.

Tämä on kyllä totta. Huomaan itsessänikin. 

Olen myös huomannut harmikseni, että vaikka yleensä kai keskimäärin naiset tekevät lapset miehiä nuorempina, niin ei nyt ihan putkeen siinäkään.

Itse olen 46 vuotias ja lapset 17 ja 18. Kun tulee kirjoiteltua itseäni 5 vuotta nuorempien naisten kanssa, niin niillä onkin 10 vuotta nuorempia lapsia. Harvalla ikäselläni naisella on yhtä vanhoja lapsia kuin itselläni. Minulla kun olisi aikaa kumppanille, vaikka toki lapsetkin tiettyyn rajaan ihan kivoja, tykkään.

Oon kyllä ollut elämässä monessa asiassa aikaansaava. 

ap

Itse asiassa pariskunnilla on yleensä hyvin pieni ikäero tilastojen mukaan, joten suunnilleen saman ikäisenä miehet ja naiset tulevat vanhemmiksi, keskimäärin.

Ihan tilastoja tutkimalla huomaisit, että miehet tulevat vanhemmiksi muutaman vuoden naisia vanhempana, keskimäärin.

En ole tutkinut sitä tilastoa enkä jaksa googlettaa. Keskimäärin. Mutta laita sinä linkki.

Vierailija
48/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Ikähaarukkani on noin -5 +2 vuotta. Ali about 41-48. Mutta vaihtelen sitä välillä fiiliksen mukaan.

Itseäni vanhempia (siis yli 3 vuotta vanhempia) on tullut kokeiltua myös, mutta ei kiitos. Voin toki kokeilla, mutta niistä vain ei ole vielä hyviä kokemuksia. Mutta voihan se seuraava muutaa kaiken. Ei ikä ole pois sulkeva muutaman vuoden rajoissa oltaessa.

ap

Vierailija
49/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea tää ketju, kun jokaisessa viestissään aloittaja listaa yhä enemmän vaatimuksiaan :) Siis hänhän etsii itseään.

No, aito rakkaus yllättää ehkä joku päivä vielä sinutkin :)

Vierailija
50/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut huono tuuri: kuulostat monen naisen unelmamieheltä.

Sanoin tämän jo edellisessä ketjussa: teatterissa on naisia joka lähtöön: nuoria, vanhoja, pitkiä ja paksuja, ja kaikista sosiaaliryhmistä. Väliajalla voi jo virittää keskustelua, ja teatterin viereisessä ravintolassa viimeistään. Samoin vapaaehtoistöissä on paljon naisia.

Keep going, varmasti löydät mieleisesi!

Vierailija
51/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Vierailija
52/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukkani on noin -5 +2 vuotta. Ali about 41-48. Mutta vaihtelen sitä välillä fiiliksen mukaan.

Itseäni vanhempia (siis yli 3 vuotta vanhempia) on tullut kokeiltua myös, mutta ei kiitos. Voin toki kokeilla, mutta niistä vain ei ole vielä hyviä kokemuksia. Mutta voihan se seuraava muutaa kaiken. Ei ikä ole pois sulkeva muutaman vuoden rajoissa oltaessa.

ap

Liian kapea ikähaarukka. Laita edes 40-50 v., jotta saat lisää ikäluokkia mukaan.

Vierailija
53/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen nimenomaan netin kautta?

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

Terveisiä sinne 1950-luvulle? Kuinka onnistut lähettämään viestejä sieltä? Kerro mummolleni terveisiä jos tapaat!

Vierailija
54/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut huono tuuri: kuulostat monen naisen unelmamieheltä.

Sanoin tämän jo edellisessä ketjussa: teatterissa on naisia joka lähtöön: nuoria, vanhoja, pitkiä ja paksuja, ja kaikista sosiaaliryhmistä. Väliajalla voi jo virittää keskustelua, ja teatterin viereisessä ravintolassa viimeistään. Samoin vapaaehtoistöissä on paljon naisia.

Keep going, varmasti löydät mieleisesi!

On siellä teatterissakin joku potsari, joka heittää häiriköt ulos ja antaa porttikiellon.

Vierailija
55/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalveluiden idea on kerätä rahaa, ei niinkään taata hyviä lopputuloksia, joten ehkä teit viisaan ratkaisun pitämällä niistä  nyt paussia. Ylipäätään deittipalveluissa osumat ovat harvinaisia kuin niissä kohdattaisiin sitä sopivinta. Tutkimuksiakin on tehty, valitettavasti en enää muista tietolähdettä, mutta deittipalvelut ovat myös yhden sortin viihdettä ja illuusioiden luomista. 

Niiden kautta voi löytää kavereita, ei niinkään elämänkumppannia/seurustelusuhdetta, ellet sitten tyydy ottamaan likimain kenet tahansa elämänkumppaniksi.

Kaikkein tavallisimmat ja helpoimman oloiset naisystäväni saavat valtavasti yhteydenottoja. Kauniit ystäväni hyvin vähän. Se jo kertoo deittipalveluiden käyttäjistä ja mitä vailla moni mies on: helppoa yhden yön seksikumppania. Sen kun ymmärtää mätsejä kyllä löytyy. 

Lisäksi ihmisten vanhentuessa myös vaateet, odotukset kumppania kohtaan kovenevat. Elämänkokemus ja exät ovat karsineet turhat luulot, jolloin voi myös katkeruutensa syövereissä missata sen sopivimman. Miehet etenkin tursuavan passiivista naisvihaa, joka pilkahtee deiteillä joskus esille. Loppujen lopuksi ei haluta ketään, vaan valitellaan miten on kaikki mennyt smuidujen kanssa alati pieleen. Ainakin minulle ovat valitettelleet ja sitä marmatusta ei vaan jaksa.

Yhteen mätsiin ei kannata jäädä samoin tein roikkumaan. Mahdollisimman monta kontaktia ja deiteille vain urakalla. Siitä määrästä voi löytyä joku ihan potentiaalinenkin seuralainen. Pääasia, että itse menee hyväntuulisena ja suurempia odottamatta. Silloin voi olla ihan muuten vain kivaa ja etenkin kesällä tavata vaikka missä. Olen oppinut paljon deiteillä ja laajentanut yleisissivystäni tutustumalla miesten harrastuksiin, työhön tai muihin kiinnostuksen kohteisiin. Jokaikinen on halunnut pitää yhteyettä juuri siksi, että olen hyvä kuuntelemaan ja hyvä keskustelemaan. Ilman seksiä ja joskus seksin kera.

Olen 48 vuotias nainen.

Juu loistava. Näin se menee. Niin.... paitsi, että. Itselläni ei ole naisvihaa. Tykkään naisista ja olen nauttinut jokaisen seurasta treffeillä. Mulla on himo elämä kohtaan enkä jää roikkumaan (paitsi yhteen, myönnän. Siihen joka on epäsiisti. Olisi muuten lähes täydellinen). On ollut todella kiva tutustua naisiin ja yllätyksekseni olen havainut että jonkinlainen trauma edellisistä suhteista on jäänyt lähes kaikille. Hassua, itselläni meni avioero "hyvin" ja meillä on kunnioitus toisiamme kohtaan edelleen.  

Joo, ja 48 vuotta menisi toleransseista hyvin läpi minulle 46 vuotiaana.

ap

Vierailija
56/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan ap huonolaatuinen, mulla kyllä riittää tipuja vaikka joka viikonlopulle uusi 😂

Vierailija
57/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Facebookin erilaiset sinkkuryhmät? Esim. Pirkanmaan sinkut.

En ole facebookissa, instassa tai twitterissäkään. Tarkoituksella pidän sosiaalista mediaa etäällä itsestäni. Nykymaailman pristaleisuus "pelottaa" ja suojelen sillä itseäni.

Juuri tästäkin on kyse, kun nyt laitoin treffipalstat kiinni joksikin aikaa. Jaksan viikon pari seurata ja kirjoitella ja ottaa yhteyttä ja jokunen treffikin tulee, mutta en jaksa pidempään. 

Nytkin luullakseni palaan kevään korvalla taas, sillä kyllä minä haluan arjen ja elämän ja kokemusten jakajan viereeni. Haluisin oppia joltain uutta elämää, tuli kuitenkin 25 vuotta elettyä exän kanssa. 

ap

Vierailija
58/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin huomaat, niin..... HAEN. Mutta Etelä-Pirkanmaalla asustelen. Ai niin, et ole vapaa, etkä kiinnostunut 

: (

Vierailija
59/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin huomaat, niin..... HAEN. Mutta Etelä-Pirkanmaalla asustelen. Ai niin, et ole vapaa, etkä kiinnostunut 

: (

oli ap

Vierailija
60/502 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratoonari?

1/2 maratoonari kuntomielessä. Jäniksenä olen ollut monet kerrat kisoissa tsemppaamassa väsähtäneitä maalilin asti. Yksi leikkimielinen triathlon (verenmaku suussa) takana ja olisi kiva saada treeniseuraa kuntoilumielessä uintiin, pyöräilyyn ja triatholiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan