Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
301/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 44v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Maratoonari?

Kyllä. Akateeminen kotinsa siistinä pitävä urheilija. Ja lapset sopivan ikäisiä.

Tuota en kirjoittanut, mutta siis olen akateeminen (usemmastakin yliopistosta, vähän poikkitieteellisyyttä), asunnon siistinä pitävä, kuntoileva ja terveitä elämäntapoja ylläpitävä, sosiaalinen, keskusteleva ja hyvä seksissä (tämä ei siten ole maku kysymys, vaan absoluuttinen totuus). Ai niin ja ihan hyvä työkin Diplomi-insinööriksi, mua ei tarvitse elättää, en syö rahojasi. Pidän kyllä lapsista, mutta en ihan kokopäivä isäksi viitsisi ryhtyä, kun naista tässä haetaan. 

ap

Ohhoh. Absoluuttinen totuus, että olet hyvä seksissä eli osaat tyydyttää naisen kuin naisen? Kaikkien maailman naisten kanssa olet ollut? Tai ainakin kokemusta on ilmeisesti kymmenistä ellei sadoista, koska muuten ei ole mahdollista pokerinaamalla tuollaista väittää. Eli siinäpä varsinainen saalis...

: ))

ap

Ap sinussa on paljon ihan hyvää, mutta muutama asia töksähtää ja nostaa karvat pystyyn. Etenkin tuo miten väität olevasi hyvä seksissä. Se kuuluisa jumalanlahjanaisille...

Okei, ei kai kukaan nyt ottanut sitä tosissaan absoluuttisena totuutena.

Pahoitteluni. Koitan olla totisempi, tai no.... olihan siinä... jokainen on yksilönsä.

ap

Joo älä korosta sitä seksitaitoa treffi-ilmoituksessa tai sitten ekoilla treffikahveilla. Antaa sellaisen kuvan että jaaha mikähän pukki tää on ja miksi pitää tuoda esiin tuota asiaa ? Sillä aika monet meistä tämän ikäisistä nyt ovat vähintään keskitasoa seksissä jos siis on kyennyt aiemmassa elämässään pitkään suhteeseen ellei kyse ole platonisesta rakkaudesta ja harvoin on.

Mietipä sitäkin että mitä painetta luot itsellesi jos mainostat olevasi haka seksissä? Kun sitten menet uuden daamin kanssa petiin, sulla on aikamoiset paineet aikaansaada daamille sellaset orkut että daamilta lähtee taju. Tai siis ylipäänsä orkkua. 

Itselleni turn off olisi tuo seksitaidolla leuhkinta. Kuin myös se että ikäiseni mies laittaisi daamin ikätoiveeksi jonkun 25-46, eli viestistä ilmenee suoraan se että nuorta etsii, joten en edes halua vastata hälle vaikka kuinka simpsakka pimu olisinkin. Mutta tää aihehan tuli jo ketjussa käsiteltyäkin etkä ollut tähän sortunutkaan. 

Eiköhän jokainen 40+ omaa kirjaimellisesti tyydyttävät seksitaidot jos ei ole peräkammarin pojasta tai tytöstä kyse? Toki on niitä oman edun tavoittelijoita jolloin esim. daami jätetään kylmäksi mutta se on eri luku se ja nämä piirteet miehestä paljastuu yleensä jo siinä kahvikupin äärellä.

Ap, suosittelen muuten että tsekkaapa sittenkin sitä yöelämän tarjontaa. 

No en ole seksiä tyrkyttämässä treffipalstoilla enkä ensi treffeillä. Seksi on kyllä itselleni tärkeää ja kyllä osa naisistakin sen tuo selvästi esiin. Seksi rentouttaa ja antaa energiaa ja on parisuhteen liima. Jos joku ajattelee sen olevan vastenmielistä, niin sitten on minulle väärä. Siksi käytän kyllä sitäkin sanaa kertoessani itsestäni. Voimavara sen pitäisi olla, siis on, oikein käytettynä.

ap 

Vierailija
302/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla joka treffisivustolla. En tuntenut itseäni kovin imarrelluksi, kun olin ensin suomi24 ja vaihdoin happypancakeen ja siellä oli kaksi miestä, jotka olivat laittaneet minulle jo viestiä suomi24, eivätkä muistaneet minua. Toinen laittoi kaikenlisäksi uudelleen saman yleispätevän megapitkän viestin, jonka olin saanut häneltä jo kerran aiemmin. Kummallekin miehelle olin jo vastannut, että en ala viritellä kaukosuhteita, koska elämäntilanteessani se ei toimisi. Olinkin heille vain joku yksi uusi nimimerkki sivustolla. En ollut se, josta olisivat kiinnostuneet oikeasti.

Onneksi loppu on onnellinen ja nykyinen mieheni halusi juuri minut ja minä hänet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmoituksessasi alaikäraja alhaalla? Sekin karkottaa potentiaalisia itsesi ikäisiä naisia.

Tämä on muuten yksi isoimmista turn offeista.

No mitenkäs on perstuntumalla.

Olen 46 vuotias mies ja ikähaarukkani olen laittanut about 41-48. Onko turn-off??

ap

Olen hoikka ja kaunis 50v nainen...voi..voi

Vierailija
304/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ap, uskon, että olet pohjimmiltasi hyvä tyyppi ja aloituksestasi virittynyttä keskustelua on ollut mielenkiintoista lukea.

Itselläkin on kokemusta nettideittailusta. Mietin tuossa, että jos olet parisen vuotta sitten hakenut seuraa netistä, niin olen saletisti törmännyt ilmoitukseesi jossain vaiheessa. Olen suurinpiirteinen samaa ikähaarukkaa ja aluekin täsmää. 

Omalla kohdallani kävi niin, että tapasin kyllä ihan mukavia ja fiksuja miehiä. Muutamaa tapailinkin, yhtä vähän pidempään, tosin kaveripohjalta. Sem rakkauden löysin sitten kyllä tuttavien/ystävän kautta. Varmaan, jos olisin pitänyt kiinni aiemmista kriteereistäni, koko suhdetta ei olisi päässyt edes syntymään. Mutta tällä hetkellä en voisi olla onnellisempi. :) Erovuuksista ja haasteista huolimatta ne hyvät puolet ovat niin hyviä, että en halua niistä luopua.

Olen samaa mieltä kuin muutama muukin kirjoittaja, että olet liian tiukka kriteereissäsi. On ok hakea yhteensopivuutta. Toisaalta - ainakin omien kokemusteni mukaan -  niin mitä enemmän listalla on tosi yksityiskohtaisia toiveita, sitä vaikeampaa on löytää kumppania. Tai voi hyvin käydä niin, että tapaat ihmisen, jolla on suuri osa noista - mutta hänen kanssaan ei löydykään sitä yhteistä kemiaa tai hän ei ole kiinnostunut sinusta, vaikka sinä olisit hänestä. 

Vaikutelma, joka teksteistäsi syntyy, on että olet tietyllä tapaa vaativa, ehkä jopa pedantti - epäsiisteys on dealbreaker, jonka suhteen et pysty joustamaan/tekemään kompromisseja. Myös tuo urheilullisuus, elämäntavat yms. yhdistettynä sihen, antaa vaikutelman pikkutarkasta ihmisestä. (Ja sitähän - ennakko-odotusten mukaan, insinöörit hyvin usein ovat) Olet myös hyvin analyyttinen ja jotenkin se yhdistettynä tähän kumppanin hakemiseen, ei oikein toimi. Ehkä juuri sen takia, että lähestyt asiaa järjellä ja jätät tunteen taka-alalle, vaikka kaikesta huolimatta se silti olisi sinulle se tärkein? Jotenkin ristiriitaista. 

Itse, vaikka tykkään analysoida oikeastaan ihan kaikkea, en ole koskaan tehnyt erityisiä listoja, millaisen miehen kanssa haluan olla parisuhteessa.  Ainoat - näistä en tingi  - kriteerit ovat olleet se, että elämänarvot ovat riittävän samankaltaiset, huumorintaju (että sitä ylipäänsä on, tosikkoja en katsele millään) ja luotettavuus.  Muut seikat ovat enemmän tai vähemmän neuvoteltavissa eli riippuvat kokonaispaketista. Jos vetovoimaa on ja toisen seurassa on helppo ja hyvä olla, on suhdepotentiaali olemassa. 

Eli, vinkkini, on: jos sinulla ei ole kiire, katsele rauhassa. Deittailuun voi suhtautua rennosti, vaikka tavoite olisikin jotain vakavampaa. Toisaalta, jos tosissasi haluat parisuhteen ja rakkautta, voisitko laajentaa perspektiiviä ja tapailla myös niitä "ei niin sopivia"? 

Kiitos hieno kirjoitus ja lähtökohtaisesti kaikki meni oikein analyysissäsi.

Parikommenttia

1. ristiriitaista että lähestyn järjellä ja kuitenkin tunne tärkeää => Lähestyn järjellä (joku puhuu kriteereistä), jotta arvomaailma osuisi kohdilleen. Toiveena että tuon jälkeen on vielä maailma pullollaan naisia, joista löytyy se yhteinen kemia ja rakkaus. Ehkä olen elänyt vääristyneessä maailmassa, sillä noilla arvoilla on suurin osa tuttavistani, joita ei siis niin vain löydykään laajemmalla otoksella. Tämä on ollut avartavaa.

2. Olen 1,5 vuotta sitten eronnut ja etsinyt kumppania. Tästä ajasta vain pienen osan netissä, sillä eräs nainen (joka sittemmin osoittautui... hmm tiedätte kyllä.) meinasi viedä sydämeni lopullisesti. Oikeastaan nyt viimeisten muutamien kuukausien ajan olen seurannut aktiivisesti markkinoita treffipalstoilla. Vetäydyin eilen pois niistä kaikista, kun alkoi "tympimään". Palaan varmasti kevään korvalla..... pupun korvalla .... markkinoille. Ellei nyt joku kaappaa ennen sitä.    

3. Uskon voivani sanoa, että olen sosiaalinen, hauska ja mukava. Kanssani on helppo tuntea olonsa kotoisaksi ja rentoutuneeksi, sen palautteen olen saanut ja uskon siihen. Toki tämäkin kemia kysymys. Rohkeat saavat kokeilla!!

ap

Ensimmäiseksi sanoisin, että 1,5 vuotta on ihan hirveän vähän aikaa etsiä uutta kumppania. Ei tuossa ajassa ehdi edes oikein toipua erosta. Toiseksi taidat elää fitnesskuplassa, josta on vaikea nähdä ympärille ja irrottautua. Se on rasittava piirre kenessä tahansa ihmisessä. Tiedän tämän, sillä olen itse vähän sellainen ja mies harmittelee jatkuvasti, miten elämäni on alkanut enenevissä määrin pyöriä treenaamisen ympärillä. Siinä jää kiinteät pakarat kakkoseksi, jos toisen elämä on niin yksipuolista. En ikinä haluaisi itselleni miestä sieltä fitnesskuplasta, koska kyllähän se nyt rajoittaa elämää aika paljon. Onneksi mieheni pitää minulla jalat maassa ja muistuttaa, miten tärkeää on välillä olla sohvaperuna. 

Kertoo paljon ihmisestä, jos vaatimuksena on parisuhteelle liikunnallinen elämäntapa. Se vain on rajoittunutta eikä anna miellyttävää ja älykästä kuvaa ihmisestä. Oleellista on löytää ihminen, jonka kainaloon on hyvä treenin jälkeen mennä nukkumaan. 

Sinuna avartaisin hieman kriteereitäsi. Jos et ihan oikeasti pysty kiinnostumaan muista kuin liikunnallisista naisista, voisitko yrittää ajatella, että ajattelusi on hieman vääristynyttä. Että ei ole normaalia antaa urheilullisuudelle niin suurta painoarvoa elämässä. Kannattaa myös oma ero käsitellä huolella lävitse ja miettiä, mihin liitto kompastui, mitä olisit tehnyt toisin ja miten voisit itse toimia seuraavalla kerralla paremmin. 

Itse hieman alle 40v naisena tosiaan haluaisin miehen, joka on hauska, mukava, empaattinen, taitava keskustelija ja argumentoija, spontaani, kiltti, älykäs, filosofinen ja luotettava. Uskon, että suurin osa naisista allekirjoittaa nuo samat toiveet. 

Vierailija
305/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v, lapseton nainen jolla kaksi teknistä maisterintutkintoa. Ikäisekseni hyvä kroppa, ei juuri muuttunut siitä mitä oli 20v sitten. Kurvikas mutta urheilullinen, naamakin on ihan nätti. Väitän olevani ikäluokassani todella parhaasta päästä. En koskaan vastaisi aplle.

Koska:

Kuvitelmat itsestä on ihan liian isot. Yli sadan kilon painolla olet reilusti lihava. Silti naisen pitäisi olla urheilullinen, joka useimmille miehille tarkoittaa todella hoikkaa. Et voi vaatia naisten parhaimmistoa kun itse olet pullea.

Edes vitsillä seksitaitojensa kehuminen on ällöttävää. Kukaan ei voi olla kaikkien kanssa hyvä - jos näin väität, et ole oppinut seksistä mitään.

Sulla on lapsia. En koske lapsellisiin miehiin. Tämä on isoin miinus.

Pitkä parta käy joulupukille tai moottoripyöräjengiläiselle. Kumpikaan ryhmistä ei todellakaan miellytä tavallista akateemista naista.

Ps. 5000e nettokuukausipalkka tarkoittaa suomessa luokan 9000e bruttokuukausituloja. Uskoo ken tahtoo. Noilla tuloilla luulisi olevan varaa käydä vaikka siistimässä se parta?

Vierailija
306/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen 44-vuotias nainen, ja minulla on laaja tuttavapiiri. En kuitenkaan tunne ainuttakaan oikeasti urheilullista akateemista ikäistäni naista. En ainuttakaan. Tuttavapiirissäni on kyllä hoikkia joogaa ja pilatesta harrastavia naisia, isot lihakset omaavia ylipainoisia naisia, jotka käyvät salilla mutta eivät laihduta jne. Mutta ei yhtään, joka harrastaisi juoksua tai pystyisi treenaamaan miehen kanssa yhtään mitään. Useimmat tuntemani naiset ovat kuitenkin pari liikakiloa omaavia, ei juuri mitään liikuntaa harrastavia. Ovat kuitenkin todella ihania ihmisiä, fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta eivät ole kylläkään urheilullisia. Missähän ne akateemiset maratonnaiset on? Siis yli nelikymppiset? En ole nähnyt. 

Itse olen ympäröity tuollaisilla naisilla. En siis kirjoita vain itsestäni tai toiveistani, vaan ihmisistä ja naisista jotka ovat ympärilläni. 

Ympärilläni on useita tällaissia vielä pienillä korjauksillani:

"fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta OVAT KYLLÄKIN urheilullisia ja HIEMAN YLI NELIKYMPPISIÄ. LISÄKSI LUKEVAT KANSSANI KIRJOJA JA SPEKULOIDAAN NE JUOSTESSA LÄPI."

Ehkä ympärilläni on erityisiä ihmisiä, siis naisia. Kuvasti yllä juuri hyvin tuttavapiiriäni ja elämääni.

ap

Huomaatko ap mitään ristiriitaa näissä jutuissasi: kerrot nyt, että olet ympäröity sellaisilla naisilla, jotka täyttää ne kriteerisi. Sellaisia naisia, jotka sinulle kelpaisi kumppaniksi ja joita etsit kumppaniksesi on ympärilläsi useita. Oikeastaan tuttavapiirisi koostuu heidänlaisistaan. Näin siis kerrot nyt. Miksi kummassa sitten et ole iskenyt niistä naisista ketään itsellesi? Eivätkö hekään sinulle kelpaa? Vai etkö kelpaa heille? Vai onko he kaikki varattuja naisia (mikä taas kertoo sen, että oikeasti etsit neulaa heinäsuovasta, koska kuvaamasi timmit fiksut naiset on kaikki varattuja, olleet jo pitkään eli pariutuneet jo nuorina). 

Ovat varattuja kaikki. Eikä tuo edellä kirjoitettu tarkoita, että kemiat kohtaisivat. 

ap

Nyt vaan romanttiseen suhteeseen...jos et sinä niin joku muu rikkoo naisten tylsän väljähtäneen parisuhteen

Vierailija
307/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Kiitos. No kyllä mä olentätä yrittänyt miettiä. 

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Kuinkahan moni nainen kokisi, että voisi nyrppäillä vain sen takia, että mies on epäsiisti?

Jokainen?

Koita ap löytää se nainen niistä juoksupiireistä. Pakkohan siellä on sinkkujakin olla. Jos tykkää juosta maratoneja, ja tietysti sitten treenatakin niille, ei joku "liikuntaa harrastava" nainen oikeasti jaksa treenimääriäsi. Oikeasti treenaavan on paras pariutua toisen samanlaisen kanssa, muuten se toinen vinkuu kiukkuisena kotona kun toinen nielee kilometrejä.

Tällä palstalla annetaan aina ymmärtää että miehet ei saisi vaatia naiselta urheilullisuutta. Mutta näin urheilullisena naisena on pakko todeta, että jos itse urheilee, ei siitä parisuhteesta tule niin v*tun mitään jos toinen ei urheile myös. Lajin ei ole pakko olla sama, mutta vaan toinen urheilija ymmärtää sen että koko elämä ihan oikeasti menee sen harrastuksen ehdoilla, koska se on elämäsi tärkein asia ja intohimo.

Itse liikun 2h päivässä, jos kehonhuolto lasketaan mukaan. Luuletteko että minua viitsisi hetkeäkään katsella mies jolla ei ole samansuuntaiset intressit?

Itsekin liikuin ennen avioeroa hikiliikuntaa tuon pari tuntia päivässä. Salia, sählyä, lenkkiä pyörällä menoa ja uintia. Ja kehonhuollon kanssa helposti tuo pari tuntia.

Toivon liikunnallista kumppania siksin, että liikunta vaikuta mieleen positiivisesti ja haluisin jatkaa kuntourheilua jatkossakin, mieluumin kuin että kotiin muuttaa joku pullahiiri. Liikunta vain on päälleni tärkeää, sanovat näin muutamat muutkin liikunnalliset.

Kiitos tästä 

ap

Vierailija
308/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen 44v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Maratoonari?

Kyllä. Akateeminen kotinsa siistinä pitävä urheilija. Ja lapset sopivan ikäisiä.

Tuota en kirjoittanut, mutta siis olen akateeminen (usemmastakin yliopistosta, vähän poikkitieteellisyyttä), asunnon siistinä pitävä, kuntoileva ja terveitä elämäntapoja ylläpitävä, sosiaalinen, keskusteleva ja hyvä seksissä (tämä ei siten ole maku kysymys, vaan absoluuttinen totuus). Ai niin ja ihan hyvä työkin Diplomi-insinööriksi, mua ei tarvitse elättää, en syö rahojasi. Pidän kyllä lapsista, mutta en ihan kokopäivä isäksi viitsisi ryhtyä, kun naista tässä haetaan. 

ap

Ohhoh. Absoluuttinen totuus, että olet hyvä seksissä eli osaat tyydyttää naisen kuin naisen? Kaikkien maailman naisten kanssa olet ollut? Tai ainakin kokemusta on ilmeisesti kymmenistä ellei sadoista, koska muuten ei ole mahdollista pokerinaamalla tuollaista väittää. Eli siinäpä varsinainen saalis...

: ))

ap

Ap sinussa on paljon ihan hyvää, mutta muutama asia töksähtää ja nostaa karvat pystyyn. Etenkin tuo miten väität olevasi hyvä seksissä. Se kuuluisa jumalanlahjanaisille...

Okei, ei kai kukaan nyt ottanut sitä tosissaan absoluuttisena totuutena.

Pahoitteluni. Koitan olla totisempi, tai no.... olihan siinä... jokainen on yksilönsä.

ap

Joo älä korosta sitä seksitaitoa treffi-ilmoituksessa tai sitten ekoilla treffikahveilla. Antaa sellaisen kuvan että jaaha mikähän pukki tää on ja miksi pitää tuoda esiin tuota asiaa ? Sillä aika monet meistä tämän ikäisistä nyt ovat vähintään keskitasoa seksissä jos siis on kyennyt aiemmassa elämässään pitkään suhteeseen ellei kyse ole platonisesta rakkaudesta ja harvoin on.

Mietipä sitäkin että mitä painetta luot itsellesi jos mainostat olevasi haka seksissä? Kun sitten menet uuden daamin kanssa petiin, sulla on aikamoiset paineet aikaansaada daamille sellaset orkut että daamilta lähtee taju. Tai siis ylipäänsä orkkua. 

Itselleni turn off olisi tuo seksitaidolla leuhkinta. Kuin myös se että ikäiseni mies laittaisi daamin ikätoiveeksi jonkun 25-46, eli viestistä ilmenee suoraan se että nuorta etsii, joten en edes halua vastata hälle vaikka kuinka simpsakka pimu olisinkin. Mutta tää aihehan tuli jo ketjussa käsiteltyäkin etkä ollut tähän sortunutkaan. 

Eiköhän jokainen 40+ omaa kirjaimellisesti tyydyttävät seksitaidot jos ei ole peräkammarin pojasta tai tytöstä kyse? Toki on niitä oman edun tavoittelijoita jolloin esim. daami jätetään kylmäksi mutta se on eri luku se ja nämä piirteet miehestä paljastuu yleensä jo siinä kahvikupin äärellä.

Ap, suosittelen muuten että tsekkaapa sittenkin sitä yöelämän tarjontaa. 

No en ole seksiä tyrkyttämässä treffipalstoilla enkä ensi treffeillä. Seksi on kyllä itselleni tärkeää ja kyllä osa naisistakin sen tuo selvästi esiin. Seksi rentouttaa ja antaa energiaa ja on parisuhteen liima. Jos joku ajattelee sen olevan vastenmielistä, niin sitten on minulle väärä. Siksi käytän kyllä sitäkin sanaa kertoessani itsestäni. Voimavara sen pitäisi olla, siis on, oikein käytettynä.

ap 

Seksistä ei vain kannata nyky-yhteiskunnassa puhua naiselle treffipalstalla tai kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota vakavasti tai pidä kypsänä ihmisenä. 

Vierailija
309/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, minkälaisen kuvan annat itsestäsi noilla treffipalstoilla? Itse tapasin muutamia naisia nettideittien kautta ja korvat punaisena sain kuulla, millaisia kokemuksia heillä on miehistä. Siksi monet naiset lukevat tosi tarkkaan kaiken, minkä itsestäsi kirjoitat. Jostain luin ohjeen, että omat kuvat / testit kannattaa luetuttaa jollakin tuttavalla, mielellään naispuolisella, niin tulee pahimmat ohilyönnit vältettyä.

Sitten vaan sinnikästä ja positiivista yrittämistä. Tosi asia on, että vain harva nainen vastaa, kirjoitit mitä tahansa, mutta silti pitää jaksaa olla iloinen ja pirteä tai näin ainakin itse kuvittelen. Näillä opeilla löysin hyvinkin nopeasti seuraa ja lopulta todella ihanan naisen, jonka kanssa suunnitellaan tulevaisuutta. Enkä todellakaan ole mikään casanova, vaan ihan normi suomimies ja vielä yli 50v. :)

Voi kyllä olla, että saatan olla vähän "vaativa", vaikka en nyt lataakaan vaatimuksia kirjoitukseen. Ehkä jotain kuitenkin välittyy rivien välistä, eikä sekään niin huono ole. Treffeillä on jonkin verran käyty ja muutama vakava juttu on kyllä ollut hienoja kokemuksia. Melkein mutta ei ihan.  

Itselleni harmillisinta on ollut se, että luulin jo löytäneeni elämänkumppanin viime vuonna, mutta kaatui .... naisen epäsiisteyteen. Arvostan itse siistiä ja rauhoittavaa asuntoa. 

Omasta mielestäni en vaadi suuria, mutta joitain kynnyskysymyksiä kuitenkin minulla on.

ap   

Kuinkahan moni nainen kokisi, että voisi nyrppäillä vain sen takia, että mies on epäsiisti?

Jokainen?

Koita ap löytää se nainen niistä juoksupiireistä. Pakkohan siellä on sinkkujakin olla. Jos tykkää juosta maratoneja, ja tietysti sitten treenatakin niille, ei joku "liikuntaa harrastava" nainen oikeasti jaksa treenimääriäsi. Oikeasti treenaavan on paras pariutua toisen samanlaisen kanssa, muuten se toinen vinkuu kiukkuisena kotona kun toinen nielee kilometrejä.

Tällä palstalla annetaan aina ymmärtää että miehet ei saisi vaatia naiselta urheilullisuutta. Mutta näin urheilullisena naisena on pakko todeta, että jos itse urheilee, ei siitä parisuhteesta tule niin v*tun mitään jos toinen ei urheile myös. Lajin ei ole pakko olla sama, mutta vaan toinen urheilija ymmärtää sen että koko elämä ihan oikeasti menee sen harrastuksen ehdoilla, koska se on elämäsi tärkein asia ja intohimo.

Itse liikun 2h päivässä, jos kehonhuolto lasketaan mukaan. Luuletteko että minua viitsisi hetkeäkään katsella mies jolla ei ole samansuuntaiset intressit?

Unohtakaa tuo viestini. Luin pidemmälle ja eihän se ap sitten mikään urheilija ollutkaan, vaan pullukka joka rääpii erilaisia lajeja ja luulee olevansa kovassakin kunnossa. Hoijaa.

Niinpä, En ole missään vaiheessa kirjoittanut olevani mikään himourheilija tai kovan tason kilpailija. Täällä lähtee helposti asiasta jos toisesta kirjoitukseni elämään omaa elämää. 

Miksi, jos urheilu koetaan tärkeäksi, oletetaan että on joku kilpaurheilija. Se on minulle tärkeää, jotta pää pääsee irti työpäivän jälkeen töistä ja jotta palautuu arjesta. Rutiininomaisesti joka päivä urheillen pitää mielen virkeänä. 

ap

Vierailija
310/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä jaksanut lukea koko ketjua läpi. Pari ensimmäistä sivua kuitenkin tiiivistää asian melko tarkasti, eli se mitä haluat on

-itseäsi nuorempi nainen, jolla on akateeminen koulutus, urheilullinen vartalo

-jos on lapsia, heidän pitäisi olla lähellä täysi-ikäisyyttä

-miellyttävä ulkonäkö, samankaltainen ajatusmaailma ja harrastuksia

Tiedätkö että tuollaisia on erittäin vähän? Vielä vähemmän niin että ovat sinkkuja, ja haluavat parisuhdetta SINUN kanssasi. Koska tuolla listalla (siihen voisi lisätä että pitää olla isotissinen, pitkätukkainen blondi) rajaat yli 90% naisista ulos keskustelusta.

t. Hieman reitevä, akateemisesti koulutettu, kahden alakouluikäisen äiti, jota ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa kaltaisesi mies

Entä sitten?

Jos naisella on haussa 40+ pitkä, raamikas, koulutettu, hyvässä työssä oleva liikunnallinen mies jolla on ns. pinkka kunnossa, tuolla rajaa yli 95% miehistä ulos. Ja nämä ovat aika tyypillisesti asioita joita naiset miehessä haluavat.

Ap kuitenkin osuu kriteereihin.

Kiitos.

ap

Vierailija
311/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostat kuvauksiesi perustella aika tavalliselta suomalaiselta mieheltä. Joita on 13 tusinassa. Miksi sinulle ei kelpaa tavallinen nainen? 

Etsimäsi (vaatimasi) nainen on vastine sille lentäjäkirurgille tai juristipalomiehelle, jota jotkut naiset etsii ja ihmettelee, miksi ei löydy parisuhdetta. 

Minun kaltaisiani on 13 tusinassa ja samalla kun kuvaan itseäni ja toivon samankaltaista elämäntilannetta ja toteutettuja elämänarvoja ja elämäntapoija, olenkin "lentäjäkirurgi".

En ole missään kohtaa kirjannut toiveeksi mitään, mikä ei kuvaisi omaa elämäntilannettani ja itseäni. Siitä kai olisi hyvä lähteä rakentamaan, ajatellin. Mutta toki tämän keskusteluketjun perusteella pitänee ajatella asiaa toisella lähestymisellä.  

Minun kaltaisiani naisia vastinkappalleeksi  ei ole (tai siis tosi vähän?), eikä ole välttämättä tarvettakaan, varmasti mukavia elämääni mahtuvia naisia löytyy toisenlaisellakin lähestymistavalla. Koitan jalostaa ajatusta.

Kiitos, on ollut avartavaa.

ap

Olen eri, mutta koska muiden sanomana ei ole mennyt perille, niin pieni kertaus ratapölkyn avustamana lienee paikallaan. Ensiksikin: se tavallinen tarina menee suunnilleen siten, että lasten ilmestyttyä kuvioihin naisen ura, opinnot ja harrastukset alkavat sakkaamaan ja pahasti. Siksi perheellistyneitä naisia samoilla meriiteillä kuin sinun on hyvin vähän, ainakaan vapailla markkinoilla. Kuka nyt haluaisi päästää menemään miehen, joka rehellisesti tekee puolet? (Paitsi exäsi, ilmeisesti.) Toiseksi, naisista löytyy hyvin vähän yhtä urheilullisia kuin sinä, ihan ymmärrettävistä syistä. En minäkään etsi miestä, joka painaa vähemmän kuin minä taikka imettää, vaikka sellaisia on olemassa. Kolmanneksi, kauniit naiset kelpaavat vähän kaikille. Sä oot varmaan ihan mukava kaveri, mutta kyllä sä paksupäinen oot.

Juuri näin. Minä olin urheilullinen, älykäs, hyvävartaloinen akateeminen nainen. Sitten menin naimisiin mielestäni fiksun, akateemisen, urheilullisen miehen kanssa. Harrastettiin yhdessä ja elettiin hyvää elämää. Saatiin lapsia. Mitenkä kävi? Mies jatkoi urheilullista elämäntapaansa ja häipyi hikilenkilleen tai poikien sählytreeneihin tai sulisvuorolle joka ilta. Minä en päässyt enää kertaakaan harrastamaan liikuntaa enkä urheilua, koska mies itsekkäästi piti kiinni omista töistään ja omista harrastuksistaan ja mummoja ja kummenja meillä ei ollut hoitamassa. Enpä sitten päässyt eroon raskauskiloistanikaan, kuntoni tietenkin romahti, muutuin plösöksi. Sinnittelin siinä avioliitossa siihen saakka että lapset oli yli 10-vuotiaita. Hoidin ison osan hotitöistä, lasten läksyauttamisista, lasten harrastuskuljetuksista jne niin en edelleenkään päässyt palaamaan urheilulliseen elämäntapaan (jota siis exäni jatkoi koko ajan), ja kaiken "pyörittämisen" aiheuttama stressi ilman vapaa-aikaa lihotti lisää. Sitten kun erosin niin tämä viikonloppuiskä kyllä piti lapsia ne jokatoisetviikonloput, mutta silloin minä jouduin tekemään rästitöitä, koska työni on vastuullista. Se tästä urheilullisesta akateemisesta naisesta. Akateeminen olen tosin yhä, ja satun olemaan mukava, lämmin, hyvä sängyssä, ja monella muullakin tapaa ihana ja miesten mieleen. Urheilullista miestä en ikinä enää ota.

Vierailija
312/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap   

Jokainen?

Unohtakaa tuo viestini. Luin pidemmälle ja eihän se ap sitten mikään urheilija ollutkaan, vaan pullukka joka rääpii erilaisia lajeja ja luulee olevansa kovassakin kunnossa. Hoijaa.

Niinpä, En ole missään vaiheessa kirjoittanut olevani mikään himourheilija tai kovan tason kilpailija. Täällä lähtee helposti asiasta jos toisesta kirjoitukseni elämään omaa elämää. 

Miksi, jos urheilu koetaan tärkeäksi, oletetaan että on joku kilpaurheilija. Se on minulle tärkeää, jotta pää pääsee irti työpäivän jälkeen töistä ja jotta palautuu arjesta. Rutiininomaisesti joka päivä urheillen pitää mielen virkeänä. 

ap

Ap. Ymmärrätkö urheilun harrastamisen ja liikunnan harrastamisen eron?

Vierailija
313/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monasti pettynyt kun nainen onkin rupsahtanut nahkakinnastissinen kauhtana. Kuvassa eteerinen kaunotar, livenä jotain ihan muuta. : (

No on tässä ainakin se totuus, että kuviin ei voi luottaa. Osaan jo odottaa "7 vuotta vanhempaa" kun livenä tavataan. Itse en ole ainakaan käsitellyt kuviani, joskin myönnän että kuvat ovat muutamien vuosien ikäisiä, eivät ihan vuoden vaihteesta. Mutta senkin voi havaita siitä, että parta on kuvien mukana kasvanut 10 senttiä. Siitä voi jotain päätellä. 

ap

Muutamien vuosien ikäisiä kuvia, miksi ihmeessä? Parta kasvanut 10 senttiä, eli kuvissa näytät pojaltasi. Ei näin. Tästä voi jotain päätellä.

Kirjoitin huonosti. Siis tuoreimmat kuvat tältä vuodelta, mutta vanhimmat parin vuoden takaa. Vanhimmissa vain muutaman millin arkisänki ja nyt on tuo 10 sentin parta. 

ap

Onko tullut muuten mieleen hävittää se parta? Me 40+ ikäiset emme kaikki ole partafriikkejä, tosin osa on. Mutta nuorilla kundeillahan on monesti monenmoista partaa, ehkä nuoret tytöt tykkää parroista.

Itse en, en ole koskaan tykännyt. 

Vierailija
314/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko heittää pieni vastalause tuohon kommenttiin 277. On meitä akateemisia, joilla on aikaa olla urheilullisiakin. Meidän lapsilla on myös isä, joka osallistuu. Omassa tapauksessani puolet ajasta. Sillä toisella puolella ehdin harrastaakin, ja lapsetkin on jo sen verran isoja, että pärjäävät tarvittaessa myös kahdestaan (vaikka eivät aikuisuuden kynnyksellä olekaan, eli sinne meni mun mahkut aloittajaan - ei sillä että olisin yhtään kiinnostunut). Toki mä en pystyisi harrastamaan mitään maratonia (eikä sekään kyllä mua kiinnosta pätkääkään), mutta huomattavasti urheilullisemman näköisen kropan saakin ihan muulla treenillä ja se mulla kyllä on. Tietysti mä tiedostan, että samassa fitness-kunnossa olevia nelikymppisiä akateemisia sinkkunaisia on tässä maassa aika vähän. Mutta on meitä.

No niin, jos nyt tulkitaan näitä "kriteereitä", niin olet lähellä ideaali tapausta.

Lapset ovat hyvästä, jos eivät vie kaikkea aikaa, jos niillä on isä ja vieläpä hoitaa puolet ajasta, niin asia kuunnossa. Se että eivät vielä ole aikuisuuden kynnyksellä on pienempi paha, aika hoitaa sen "ongelman".

Maraton ei ole itselleni mikään pakkomielle. Kyse on itselleni halusta liikkua tunti pari päivässä, laji voi olla mikä tahansa. Olen kirjoittanut monesta muustakin hartastamastani lajista kuin maratonista, mutta se nyt elää vahvasti kirjotiuksissa. Voin vaikka lopettaa koko lajin, jos tilalle tulee jotain vastaava. Ja totta, on lajeja joista vartalo muokkautuu juoksua paremmin.

ap

Vierailija
315/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä jaksanut lukea koko ketjua läpi. Pari ensimmäistä sivua kuitenkin tiiivistää asian melko tarkasti, eli se mitä haluat on

Tiedätkö että tuollaisia on erittäin vähän? Vielä vähemmän niin että ovat sinkkuja, ja haluavat parisuhdetta SINUN kanssasi. Koska tuolla listalla (siihen voisi lisätä että pitää olla isotissinen, pitkätukkainen blondi) rajaat yli 90% naisista ulos keskustelusta.

t. Hieman reitevä, akateemisesti koulutettu, kahden alakouluikäisen äiti, jota ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa kaltaisesi mies

Entä sitten?

Jos naisella on haussa 40+ pitkä, raamikas, koulutettu, hyvässä työssä oleva liikunnallinen mies jolla on ns. pinkka kunnossa, tuolla rajaa yli 95% miehistä ulos. Ja nämä ovat aika tyypillisesti asioita joita naiset miehessä haluavat.

Tämä.

Ollaanpa nyt realistisia. Naisten mukaan epäilemättä on niin ettei ap saisi vaatia mitään koska 40+ liikunnallinen ja koulutettu nainen on universumin tavoitelluin olento joka voi vaatia mieheltä kuuta taivaalta.

Ap on pitkä, raamikas (sitä useiden lähteiden mukaan halutuinta tyyppiä eli "built fat"), koulutettu, hyvätuloinen ja selkeästi asiansa kunnossa pitävä heppu. Sarjaa josta on ainakin pk-seudulla huutava pula, juurikin mitä tulee 35-45v koulutettuihin naisiin.

Minusta ap:n ongelma on markkinointipuolella, ja siinä hän meneekin totaalisesti metsään. Naiset ovat kertoneet ihan kautta linjan saaneensa kuvan miehestä joka etsii fitnessmissiä jolla on hyvä vartalo.

Olen itse lyhyt, naisten mielestä hintelä, ei-akateeminen, alle keskituloinen ja hädin tuskin liikunnallinen. Speksien osalta en lähelläkään ap:ta. Edellinen nainen jonka kanssa deittailin - hänen aloitteestaan - oli nelikymppinen, akateemisesti koulutettu, sivutoiminen liikunnanohjaaja ja entinen kilpaurheilija. Joskin kaukana fitnessmallista. Jos olisin ilmaissut etsiväni "urheilullista naista jonka olemuksessa se myös näkyy", hän olisi takuulla kiertänyt minut kaukaa.

Tämä kirjoittaja haluaisi lisätä että ap:n tyyliin naista etsiviä miehiä tuntuisi olevan useita.

Pinkka on periaatteessa kunnossa, mutta naista etsitään speksilistan kanssa ja mainostetaan omaa hyvyyttä vastaavalla tavalla. On talo, mökki ja kaikki exät sanoivat että olen hyvä seksissä. Haussa nuorempi vaimo joka osaa kokata ja on timmi. Ap ilmaisee toivomuksensa paremmin, mutta antaa melko samanlaisen kuvan ainakin tämän ketjun naisille.

Ihmettelin joskus miksi nämä sinänsä kelvolliset miehet etsivät tuloksetta naista, kun jopa minua lähestyi urheilullinen nainen ja pari nuorempaakin (minä 40+, he 26-29v). Omassa speksilistasssani ei ole kehumista, en ole seksijumala enkä edes omissa silmissäni täydellinen kumppani. Kaukana siitä.

Jospa se auttaa että haluaa ihan aidosti tutustua ihmiseen, ilman että koko ajan miettii kuinka monena päivänä viikossa tämä yksilö treenaa, tai ovatko mitat ja CV odotettua tasoa.

Vierailija
316/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä olet paksukalloinen puupää, jolle ei mene perille mikään ratakisko eikä jankkaus eikä suorat sanat. 

Koitan nyt kuitenkin vielä auttaa sinua, vaikka en itsekään tiedä miksi vaivaudun, kun kerran et ole yhtään ottanut näitä 21 sivun verran hyviä vinkkejä vastaan. 

Tee sellainen nettideitti-ilmoitus, jossa et laita YHTÄÄN toivetta tai kriteeriä sille naiselle. Et kirjoita yhtään, että "etsin sellaista ja tällaista naista". Et kirjoita ainuttakaan lausetta siitä mitä toivot sen naisen olevan tai mitä toivot hänen harrastavan. ET KIRJOITA, ETTÄ TOIVOT SAMANKALTAISTA ELÄMÄNTYYLIÄ. Et kirjoita mitään rivienvälistäkään vihjausta kriteereistäsi. Kerro vain siitä millainen itse olet. Älä kerro edes mitä arvostat naisissa. Kerrot vain omia ominaisuuksiasi ja mieluiten niitä henkisiä eikä mitään raha- tai ulkonäköjuttuja. 

Naiset lukee nuo miesten ilmot hyvin tarkkaan ja etenkin rivien välistä kaiken. Sinulle vastaa muutama onnenonkijanainen kuten kai kaikille miehille ja sitten sinulle vastaa joku nainen, joka kokee, että te olisitte melko samankaltaisia ja siksi sopisitte yhteen ja todennäköisestä tällainen nainen on se liikunnallinen ja akateeminen. Mutta älä vaadi asioita naiselta, älä aseta kriteerejä. Ole sellainen kuin olet, ja anna sopivan naisen kohdata sinut ilman että vaadit asioita häneltä. 

Vierailija
317/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko heittää pieni vastalause tuohon kommenttiin 277. On meitä akateemisia, joilla on aikaa olla urheilullisiakin. Meidän lapsilla on myös isä, joka osallistuu. Omassa tapauksessani puolet ajasta. Sillä toisella puolella ehdin harrastaakin, ja lapsetkin on jo sen verran isoja, että pärjäävät tarvittaessa myös kahdestaan (vaikka eivät aikuisuuden kynnyksellä olekaan, eli sinne meni mun mahkut aloittajaan - ei sillä että olisin yhtään kiinnostunut). Toki mä en pystyisi harrastamaan mitään maratonia (eikä sekään kyllä mua kiinnosta pätkääkään), mutta huomattavasti urheilullisemman näköisen kropan saakin ihan muulla treenillä ja se mulla kyllä on. Tietysti mä tiedostan, että samassa fitness-kunnossa olevia nelikymppisiä akateemisia sinkkunaisia on tässä maassa aika vähän. Mutta on meitä.

No niin, jos nyt tulkitaan näitä "kriteereitä", niin olet lähellä ideaali tapausta.

Lapset ovat hyvästä, jos eivät vie kaikkea aikaa, jos niillä on isä ja vieläpä hoitaa puolet ajasta, niin asia kuunnossa. Se että eivät vielä ole aikuisuuden kynnyksellä on pienempi paha, aika hoitaa sen "ongelman".

Maraton ei ole itselleni mikään pakkomielle. Kyse on itselleni halusta liikkua tunti pari päivässä, laji voi olla mikä tahansa. Olen kirjoittanut monesta muustakin hartastamastani lajista kuin maratonista, mutta se nyt elää vahvasti kirjotiuksissa. Voin vaikka lopettaa koko lajin, jos tilalle tulee jotain vastaava. Ja totta, on lajeja joista vartalo muokkautuu juoksua paremmin.

ap

Hyvin harvan eronneen naisen eksä ikävä kyllä hoitaa niitä yhteisiä lapsia puolet ajasta. Tuollainen puolet asioista hoitava mies ei tule jätetyksi, vaan nainen pitää siitä kiinni eikä eroa (ellei nyt ole jotain alkoa tai väkivaltaa vikana hänessä).

Vierailija
318/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n toivoma nainen (koulutettu/fiksu, urheilullisen vartalon omaava, mukava, nätti, spontaani, ei pikkulasten yh) on nainen, joka omassa ikäluokassan +- 10 vuotta saa valita parhaat miehet pinkan päältä. Ap ei ikävä kyllä kuulu niihin, ellei hänellä ole jotain miljoonaomaisuutta (400 000 € velaton omakotitalo ei melkein viiskymppisellä miehellä riitä tekemään häntä varakkaaksi).

Totta. Ylipäänsä jos on 40 +  fiksu/kaunis/asiansa hoitava nainen jolla ei enää lapsia kotona - tai jopa lapseton - niin tästä naisporukasta on melkoinen kilpailu! 

Ap, sinuna tinkisin tuosta lapsiasiasta. Sulla itselläsi on noinkin nuoria lapsia, joten kyllä sanoisin että sun täytyis hyväksyä se että naisellakin on. Ja onko se akateemisuuskaan niin tärkeätä jos nainen käy duunissa, hoitaa raha-asiansa kunnolla jne? Urheilullisuuden ymmärrän kyllä, en itsekään halua sohvaperunaa. 

Niinpä ja taas kerran, voin hyvin joustaa kaikesta, kunhan pääpiirteet osuvat kohdilleen. En mielestäni ole kirjoittanut että ovat "minimikriteereitä", kuten suuhuni tuolla toisaalla jo ehdittiin laittamaan. Eivät ole minimikriteereitä, vaan toiveita ja asioita joihin kiinnitän huomiota ja jotka kuvaavat omaa elämääni ja elämäntilannettani.

Treffipalstoille olen kyllä kirjoittanut etsiväni samankaltaisessa elämäntilanteessa olevaa...... pitäisikö muka etsiä erilaisessa elämäntilanteessa olevaa, ehkä sekin OK, mutta näin minä tämän tein.

Mutta olen sen nyt oppinut, että olen antanut tahattomasti ymmärtää niiden olevan tiukkoja vaatimuksia, vaikka sitä en ole tarkoittanut. Tässä osaan jatkossa skarpata, toisaalta kyllä osa noista toki on myös dealbreikereitä. Mutta kokonaisuus ratkaisee.

ap

Vierailija
319/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Tämä.

Ollaanpa nyt realistisia. Naisten mukaan epäilemättä on niin ettei ap saisi vaatia mitään koska 40+ liikunnallinen ja koulutettu nainen on universumin tavoitelluin olento joka voi vaatia mieheltä kuuta taivaalta.

Ap on pitkä, raamikas (sitä useiden lähteiden mukaan halutuinta tyyppiä eli "built fat"), koulutettu, hyvätuloinen ja selkeästi asiansa kunnossa pitävä heppu. Sarjaa josta on ainakin pk-seudulla huutava pula, juurikin mitä tulee 35-45v koulutettuihin naisiin.

Minusta ap:n ongelma on markkinointipuolella, ja siinä hän meneekin totaalisesti metsään. Naiset ovat kertoneet ihan kautta linjan saaneensa kuvan miehestä joka etsii fitnessmissiä jolla on hyvä vartalo.

Olen itse lyhyt, naisten mielestä hintelä, ei-akateeminen, alle keskituloinen ja hädin tuskin liikunnallinen. Speksien osalta en lähelläkään ap:ta. Edellinen nainen jonka kanssa deittailin - hänen aloitteestaan - oli nelikymppinen, akateemisesti koulutettu, sivutoiminen liikunnanohjaaja ja entinen kilpaurheilija. Joskin kaukana fitnessmallista. Jos olisin ilmaissut etsiväni "urheilullista naista jonka olemuksessa se myös näkyy", hän olisi takuulla kiertänyt minut kaukaa.

Tämä kirjoittaja haluaisi lisätä että ap:n tyyliin naista etsiviä miehiä tuntuisi olevan useita.

Pinkka on periaatteessa kunnossa, mutta naista etsitään speksilistan kanssa ja mainostetaan omaa hyvyyttä vastaavalla tavalla. On talo, mökki ja kaikki exät sanoivat että olen hyvä seksissä. Haussa nuorempi vaimo joka osaa kokata ja on timmi. Ap ilmaisee toivomuksensa paremmin, mutta antaa melko samanlaisen kuvan ainakin tämän ketjun naisille.

Ihmettelin joskus miksi nämä sinänsä kelvolliset miehet etsivät tuloksetta naista, kun jopa minua lähestyi urheilullinen nainen ja pari nuorempaakin (minä 40+, he 26-29v). Omassa speksilistasssani ei ole kehumista, en ole seksijumala enkä edes omissa silmissäni täydellinen kumppani. Kaukana siitä.

Jospa se auttaa että haluaa ihan aidosti tutustua ihmiseen, ilman että koko ajan miettii kuinka monena päivänä viikossa tämä yksilö treenaa, tai ovatko mitat ja CV odotettua tasoa.

Erittäin hyviä huomioita sinulta. Olen itse akateeminen 37-vuotias nainen, ja noin vuoden katsellut 35-47-vuotiaiden miesten ilmoituksia. Hyvin suuri osa ilmoituksista on juuri tuollaisia, että listataan tietyt aika tiukat speksit sille naiselle, joka on etsinnässä. Ja sitten listataan ne omat ominaisuudet, jotka on juuri noita omakotitalo, mökki, vene, moottoripyörä, xxx maata matkustettuna, auto, hyvä työpaikka, "peili ei mene rikki kun siihen katsoo", "urheilullinen vartalo", "pinkka kunnossa", "eksät kehuneet".

Hyhhyi. Ei tee mieli vastata tuollaiseen ilmoitukseen ollenkaan. Sellaiseen ilmoitukseen vastaan, josta tulee olo, että juuri minuun, siis aitona yksilöllisenä ihmisenä ja luonteeseeni, halutaan tutustua (eikä havitella ketätahansanaista joka on timmi ja harrastaa sitä ja sitä). 

p.s. olen erittäin urheilullinen.

Vierailija
320/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi nainen, ilmoitus voisi olla tyyliin:

Pitkä (169cm) 34v akateeminen nainen hakee pitkää ja akateemista kumppania.

Olen myös hyvätuloinen (bruttopalkka kaupungin sotesuunnittelijana  3 412,50€/kk eikä tässä huomioida lomarahoja) eli toivoisin vastaavan tason ammattia sinultakin.

Kaverit aina sanovat että olen hauska, eli tältä osin varmasti kelpaisin monelle.

Jos kiinnostuit, laita viestiä. En minä pure heh heh :) ;) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä