Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
241/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. valokuva, valokuva ja valokuva

2. pikasilmäys tekstiin: näkyykö siinä sujuva kirjoitustaito, älykkyys, fiksuus ja huumori

3. hakukriteerit naiselle: liian suuri ikähaarukka nimenomaan nuorempiin naisiin => turnoff, paino-, pituus- ja ruumiinrakennevaatimukset => jos en täyttänyt, en lukenut pitemmälle. Jos tekstissä ilmoitettiin, että haussa on kaunis, naisellinen, kurvikas tms => en lukenut pitemmälle, koska en voi tietää olenko juuri ko. miehen mielestä kaunis ja naisellinen

4. Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Golffarit, himourheilijat, metsästäjät, raviurheilijat ja "autoilijat" => en lukenut pitemmälle. Oman mielenkiintoni herättivät matkustelevat miehet, myös moottoripyöräily, puutarhanhoito, kirjallisuus ja monet muut harrastukset herättivät kiinnostuksen.

5. Tupakointi tai absolutismi => ei jatkoon.

Perusasiat kuten koulutuksen, lapset (ei kotona asuvia lapsia), elämäntilanteen (eronnut tai leski) olin rajannut jo hakuvaiheessa.[/quote]

Kiitos kiitos.....

ap

Vierailija
242/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus miehessä on kuin tittelit ja kova palkka naisella.

Ihan kiva juttu kunhan siihen keskittyminen ei mene överiksi, ja turn-off jos haetaan kumppania se asia edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen 44-vuotias nainen, ja minulla on laaja tuttavapiiri. En kuitenkaan tunne ainuttakaan oikeasti urheilullista akateemista ikäistäni naista. En ainuttakaan. Tuttavapiirissäni on kyllä hoikkia joogaa ja pilatesta harrastavia naisia, isot lihakset omaavia ylipainoisia naisia, jotka käyvät salilla mutta eivät laihduta jne. Mutta ei yhtään, joka harrastaisi juoksua tai pystyisi treenaamaan miehen kanssa yhtään mitään. Useimmat tuntemani naiset ovat kuitenkin pari liikakiloa omaavia, ei juuri mitään liikuntaa harrastavia. Ovat kuitenkin todella ihania ihmisiä, fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta eivät ole kylläkään urheilullisia. Missähän ne akateemiset maratonnaiset on? Siis yli nelikymppiset? En ole nähnyt. [/quote]

Itse olen ympäröity tuollaisilla naisilla. En siis kirjoita vain itsestäni tai toiveistani, vaan ihmisistä ja naisista jotka ovat ympärilläni. 

Ympärilläni on useita tällaissia vielä pienillä korjauksillani:

"fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta OVAT KYLLÄKIN urheilullisia ja HIEMAN YLI NELIKYMPPISIÄ. LISÄKSI LUKEVAT KANSSANI KIRJOJA JA SPEKULOIDAAN NE JUOSTESSA LÄPI."

Ehkä ympärilläni on erityisiä ihmisiä, siis naisia. Kuvasti yllä juuri hyvin tuttavapiiriäni ja elämääni.

ap

Vierailija
244/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täytän kaikki kriteerisi, mutta en ole urheilullinen ja olen hieman ylipainoinen (yksi pelastusrengas löytyy). Olen kuitenkin aidosti lämmin ja mukava välittäväinen nainen, joka on myös fiksu ja osaa heittäytyä spontaanisti jne, kauniskin olen kasvoistani ja tyyliltäni. Minulla on kyllä hyvin terveelliset elämäntavat, jos ei sitä urheilullisuutta huomioida (käyn ainoastaan pitkillä kävelylenkeillä). Tulee kuitenkin sellainen tunne, että et ikinä kelpuuttaisi minua koska olen vähän ylipainoinen. Sinänsä minua ei haittaa, koska miehiä minulla kyllä riittää.

Myönnän että jotenkin surullista, jos miehiä riittää. Paino sanalla miehiä. Tarkoitan että itse ainakin etsin yhtä kumppania tositarkoituksella. 

Jos olet vähän ylipainoinen, niin ei se tietenkään ole syy ettet kelpaisi.  Ylipaino ei kerro huumorintajustasi

tai elämänilostasi.  noilla spekseillä todennäköisesti olisit erittäin kiinnostava, jos vielä saisin kanssasi kävellä tähtitaivaan alla ennen saunaa ja toisinaan kävelylenkit olisivat ripeitä ja pitkiä eväsretkiä nuotiopaikalle. Sinne haluaisin jonkun minut vievän.

Ylipainosta sellainenkin näkökulma, että itse olen vaikeasti ylipainoinen, jos tarkasteellaan puhtaasti painoindeksiä. Paino siis yksittäisenä lukuna ei kerro vielä ihan kaikkea.

ap

Siis bmi:si on yli 30? Tuskinpa olet muiden silmiin kovin urheilullisen vartalon omaava tai ruokailutapasi muutenkaan terveelliset.

Vierailija
245/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi laittaa kumppanitoiveiilleen yhtään mitään rajoitusia, ei iälle, ei harrastuksille, ei millekään, KOSKA voit todella pitää itsellesi yllättävästäkin ihmisestä juuri hyvin ainutlaatuisella tavalla ja muodostaa parin, jos olet ennakkoluuloton ja avoin.

Alitajuisesti toki ihminen rajaa, mutta tietoisesti sitä ei kannata tehdä, paitsi riippuvuusasioiden suhteen (alkoholi, huumeet, seksi, pelit).

Ehkäpä teen näin kun teen uuden tulemisen treffipalstoille. Se lienee tässä opiksi jäänyt. 

Kiitos.

ap

Vierailija
246/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ap, uskon, että olet pohjimmiltasi hyvä tyyppi ja aloituksestasi virittynyttä keskustelua on ollut mielenkiintoista lukea.

Itselläkin on kokemusta nettideittailusta. Mietin tuossa, että jos olet parisen vuotta sitten hakenut seuraa netistä, niin olen saletisti törmännyt ilmoitukseesi jossain vaiheessa. Olen suurinpiirteinen samaa ikähaarukkaa ja aluekin täsmää. 

Omalla kohdallani kävi niin, että tapasin kyllä ihan mukavia ja fiksuja miehiä. Muutamaa tapailinkin, yhtä vähän pidempään, tosin kaveripohjalta. Sem rakkauden löysin sitten kyllä tuttavien/ystävän kautta. Varmaan, jos olisin pitänyt kiinni aiemmista kriteereistäni, koko suhdetta ei olisi päässyt edes syntymään. Mutta tällä hetkellä en voisi olla onnellisempi. :) Erovuuksista ja haasteista huolimatta ne hyvät puolet ovat niin hyviä, että en halua niistä luopua.

Olen samaa mieltä kuin muutama muukin kirjoittaja, että olet liian tiukka kriteereissäsi. On ok hakea yhteensopivuutta. Toisaalta - ainakin omien kokemusteni mukaan -  niin mitä enemmän listalla on tosi yksityiskohtaisia toiveita, sitä vaikeampaa on löytää kumppania. Tai voi hyvin käydä niin, että tapaat ihmisen, jolla on suuri osa noista - mutta hänen kanssaan ei löydykään sitä yhteistä kemiaa tai hän ei ole kiinnostunut sinusta, vaikka sinä olisit hänestä. 

Vaikutelma, joka teksteistäsi syntyy, on että olet tietyllä tapaa vaativa, ehkä jopa pedantti - epäsiisteys on dealbreaker, jonka suhteen et pysty joustamaan/tekemään kompromisseja. Myös tuo urheilullisuus, elämäntavat yms. yhdistettynä sihen, antaa vaikutelman pikkutarkasta ihmisestä. (Ja sitähän - ennakko-odotusten mukaan, insinöörit hyvin usein ovat) Olet myös hyvin analyyttinen ja jotenkin se yhdistettynä tähän kumppanin hakemiseen, ei oikein toimi. Ehkä juuri sen takia, että lähestyt asiaa järjellä ja jätät tunteen taka-alalle, vaikka kaikesta huolimatta se silti olisi sinulle se tärkein? Jotenkin ristiriitaista. 

Itse, vaikka tykkään analysoida oikeastaan ihan kaikkea, en ole koskaan tehnyt erityisiä listoja, millaisen miehen kanssa haluan olla parisuhteessa.  Ainoat - näistä en tingi  - kriteerit ovat olleet se, että elämänarvot ovat riittävän samankaltaiset, huumorintaju (että sitä ylipäänsä on, tosikkoja en katsele millään) ja luotettavuus.  Muut seikat ovat enemmän tai vähemmän neuvoteltavissa eli riippuvat kokonaispaketista. Jos vetovoimaa on ja toisen seurassa on helppo ja hyvä olla, on suhdepotentiaali olemassa. 

Eli, vinkkini, on: jos sinulla ei ole kiire, katsele rauhassa. Deittailuun voi suhtautua rennosti, vaikka tavoite olisikin jotain vakavampaa. Toisaalta, jos tosissasi haluat parisuhteen ja rakkautta, voisitko laajentaa perspektiiviä ja tapailla myös niitä "ei niin sopivia"? 

Vierailija
247/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki treffipalvelut ovat kuolleita, koska eihän niissä kukaan vastaa.

Vierailija
248/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan keskustelijoilla vähän  erilainen käsitys urheilullisuudessa?

Minä hölkkään tyypillisesti n. 30km viikossa ja käyn salilla 2x30-45min. On siinä ja siinä laskenko itseäni liikunnalliseksi koska ylitän hädin tuskin minimiliikuntasuositukset. Urheilullisuus on mielestäni jotain tavoitteellista, sitä että treenataan tosissaan tulosten saavuttamiseksi.

M/40+

Vierailija
249/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit naispuoleista kopiota itsestäsi. 

Siinä mielessä, että toivon yhteistä arvopohjaa. Toivon löytäväni uuden ihmisen kanssa myös jotain uutta. En etsi kopiota itsestäni, se olisi surullista. 

ap

Sen uskon, että kopio ei kelpaa, outo ylipainoinen...

Vierailija
250/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen 44-vuotias nainen, ja minulla on laaja tuttavapiiri. En kuitenkaan tunne ainuttakaan oikeasti urheilullista akateemista ikäistäni naista. En ainuttakaan. Tuttavapiirissäni on kyllä hoikkia joogaa ja pilatesta harrastavia naisia, isot lihakset omaavia ylipainoisia naisia, jotka käyvät salilla mutta eivät laihduta jne. Mutta ei yhtään, joka harrastaisi juoksua tai pystyisi treenaamaan miehen kanssa yhtään mitään. Useimmat tuntemani naiset ovat kuitenkin pari liikakiloa omaavia, ei juuri mitään liikuntaa harrastavia. Ovat kuitenkin todella ihania ihmisiä, fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta eivät ole kylläkään urheilullisia. Missähän ne akateemiset maratonnaiset on? Siis yli nelikymppiset? En ole nähnyt. 

Itse olen ympäröity tuollaisilla naisilla. En siis kirjoita vain itsestäni tai toiveistani, vaan ihmisistä ja naisista jotka ovat ympärilläni. 

"fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta OVAT KYLLÄKIN urheilullisia ja HIEMAN YLI NELIKYMPPISIÄ. LISÄKSI LUKEVAT KANSSANI KIRJOJA JA SPEKULOIDAAN NE JUOSTESSA LÄPI."

Ehkä ympärilläni on erityisiä ihmisiä, siis naisia. Kuvasti yllä juuri hyvin tuttavapiiriäni ja elämääni.

ap

Jotenkin itse vähän alle 40v ajattelen, että tässä iässä urheilullisuus alkaa parinvalinnassa olemaan aika merkityksetöntä. Ei kumppanin tarvitse olla urheilullinen, mutta valmis tekemään ja kokeilemaan kanssasi jotain uutta. Jos sinä olet urheilullinen ja nainen ei, ehkä ette lähde sille juoksulenkille, mutta käytte vaikka kerran viikkoon kävelemässä. Tai jos sinä pidät pitkistä vaelluksista, ehkä voisitte käydä lyhyillä päivän patikointiretkillä helpossa maastossa. 

Itse ainakin koen, että tärkeämpää on se, miten kivaa ja hauskaa on viettää aikaa kahdestaan kotona. Se määrittää sen parisuhteen tason. Itse treenaan välillä ihan hulluna, mutta en toivo mieheltä muuta kuin hauskaa yhdessäoloa ja mielenkiintoisia keskusteluja. Joskus on kiva käydä yhdessä pelaamassa sulkapalloa tai treenaamassa salilla, mutta ihan hyvin voisin elää parisuhteessa ilman noitakin kokemuksia. 

Vierailija
251/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

luettuani viestisi, minulle syntyi vaikutelma melko vaativasta persoonallisuudesta. Et ehkä ole myöskään kovin tunneihminen. Sinulla on melkoinen toivelista naiselle. Useimpia listasi näyttää ahdistavan. Se antaa sinusta myös pinnallisen vaikutelman. Luulenpa, että etsit neulaa heinäsuovasta. Elämä yllättää ja usein kumppani, jonka löydämme, on kovin erilainen kuin olimme kuvitelleet. Eli annan ohjeeksi löysätä ja antaa mahdollisuus väljimmin kriteerein. Mieti, millaiselta joku henkilö tuntuu, minkälaisia tunteita hän herättää..sen sijaan, että tuijotat, täyttääkö hän pitkän listasi kriteerit. Tekee mieli kysyä, mitä sinulla itselläsi on tarjottavaa naiselle..oletko kenties supermies! Meinaan vaan, kun sinähän etsit supernaista.

Olen melko tunteellinen ja herkkä. Jop asiinä määrin, että kärsin siitä jonkin verran ihan arkielämässäni. Mieleni voi pahoittaa liian helposti, jos joku niin haluaa tehdä. 

Siksi ihmismieli ja käyttäytyminen kiinnostaa. Olen viime vuosina lukenut kymmenittäin kirjoja resilienssistä, empatiasta, tempperamentista, mielestä ja mentalisaaatiosta jne.  Kasvatustieteitäkin osin tämän takia lukeut yliopistossa reilut 30 op. voidakseni ymmärtää itseäni ja muita ihmisinä.

Etsin neulaa heinäsuovasta kirjoitat, no ei sekään ihan huono. Etsivä löytää, joku ehkä tunnistaa itsensä neulaksi ja ilmoittautuu : ) sellaiseksi heinäsuovan terävimmäksi yksilöksi.  

Mutta kuten jo olen ehtinyt kirjailemaan, löysään kriteereitä/toiveita ylläreille sopivaksi. Ehkä kevät ensi kuussa tuo jotain tullessaan. 

ap

Vierailija
252/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ap:n kannattaa perehtyä naisten tyyliin kommunikoida.

Naiset eivät ole yhtä suorapuheisia. "Olet urheilullinen ja se näkyy myös vartalossa" on useimmille naisille turn-off.

Kannattaa käyttää kiertoilmaisuja ja antaa itsestään kivempi vaikutelma. Kriteerilistoihin on varaa vain ihan kärkitason miehillä, eli sitten pitää löytyä ulkonäköä ja varallisuutta oikein kunnolla.

Urheilullista naista on muuten siksikin vaikea löytää että jos nainen on sitä ja lisäksi korkeakoulutettu ja hyvässä ammatissa, todennäköisyys siihen että nainen haluaa pariutua on alhaisempi. Unohtamatta sitä että urheilullisia (vrt. liikunnallinen) naisia on vähän. Ja sitä ettei urheilullisuus ole naisille niin iso asia kuin miehille; naisille merkitsee enemmän pituus, raamit, raha ja status.

Eli demonstroi ensin mukavaa luonnetta ja sitä että olet akateeminen (jos olet pitkä, kerro tietysti se). Sitten kerrot olevasi urheilullinen, ja annat naisten itse miettiä sopisivatko he sinulle tältä osin.

Kiitos, otan vinkit talteen.

ap

Vierailija
253/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen nimenomaan netin kautta?

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

Olipas vammainen kokoomusta äänestävän ekstrovertin treffiohje. Tuskin edes puolet ihmisistä on kovin aktiivisia sosiaalisesti.

Olen Vihreitä äänestävä introvertti. Puolisoni on ekstrovertimpi kuin minä - ja äänestää muuten Vasemmistoliittoa. Tietokoneella istumme molemmat vain silloin, kun töiden ja/tai opintojen puolesta on pakko. Esimerkiksi tällä hetkellä, kun syön lounasta työmatkalla toisella paikkakunnalla projektitiloissa.

Ikävää, että joudut raahautumaan puolisosi mukaan kaikenlaisiin sosiaalisiin menoihin, varmasti raskasta.

Vierailija
254/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ap sulla on liian positiivinen näkemys itsestäsi, esim. kropastasi ja liian kovat vaatimukset kumppanille siihen nähden,

Kannattaisi ehkä mainostaa olevansa nautinnokseen liikkuva, älykkäitä keskusteluja ja hyvää ruokaa sekä viiniä arvostava mies. Itse olen 44-vuotias hidas maratoonarinainen näillä spekseillä ja kaltaisiani akateemisia naisia tunnen useita. En nykyisessä bmi 25:ssä olisi sinulle edes vastannut.

Vierailija
255/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen 44-vuotias nainen, ja minulla on laaja tuttavapiiri. En kuitenkaan tunne ainuttakaan oikeasti urheilullista akateemista ikäistäni naista. En ainuttakaan. Tuttavapiirissäni on kyllä hoikkia joogaa ja pilatesta harrastavia naisia, isot lihakset omaavia ylipainoisia naisia, jotka käyvät salilla mutta eivät laihduta jne. Mutta ei yhtään, joka harrastaisi juoksua tai pystyisi treenaamaan miehen kanssa yhtään mitään. Useimmat tuntemani naiset ovat kuitenkin pari liikakiloa omaavia, ei juuri mitään liikuntaa harrastavia. Ovat kuitenkin todella ihania ihmisiä, fiksuja ja pidettyjä naisia, jotka harrastavat teatterissa käymistä, työväenopistossa opiskelua, matkustelua, oman alan lisäopintoja, kaikenlaista itsensä sivistämistä ja sellaista. Mutta eivät ole kylläkään urheilullisia. Missähän ne akateemiset maratonnaiset on? Siis yli nelikymppiset? En ole nähnyt. 

ap

Huomaatko ap mitään ristiriitaa näissä jutuissasi: kerrot nyt, että olet ympäröity sellaisilla naisilla, jotka täyttää ne kriteerisi. Sellaisia naisia, jotka sinulle kelpaisi kumppaniksi ja joita etsit kumppaniksesi on ympärilläsi useita. Oikeastaan tuttavapiirisi koostuu heidänlaisistaan. Näin siis kerrot nyt. Miksi kummassa sitten et ole iskenyt niistä naisista ketään itsellesi? Eivätkö hekään sinulle kelpaa? Vai etkö kelpaa heille? Vai onko he kaikki varattuja naisia (mikä taas kertoo sen, että oikeasti etsit neulaa heinäsuovasta, koska kuvaamasi timmit fiksut naiset on kaikki varattuja, olleet jo pitkään eli pariutuneet jo nuorina). 

Vierailija
256/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

229 osui maaliin.

Ap tekee saman virheen kuin akateemiset/menestyneet naiset. Siis valkkaa asian jota miehet arvostavat naisissa, siis urheilullisuus ja timmi kroppa, ja lähestyy se asia "edellä". Se ei tarkoita että vastakkainen sukupuoli arvostaisi samaa asiaa.

Tunnen muutamiakin urheilullisia naisia. Monekinkin mies on lähinnä sohvaperuna liikunnan puolesta, mutta aikaansaapa työelämässä tai sosiaalisessa elämässä. Ehkäpä ap:n kannattaa mieluummin korostaa näitä ja ilmaista urheilullisuus jossain lisäkuvassa tms.

Ehkäpä totta, mutta mitenkäs tässä nyt urheilullisuutta, tai liikunnallisuutta demonisoidaan. Latautuuko tähän nyt jotain mitä en itse havaitse. Liikunnalliset, terveet elämäntavat ovat itselleni yhtä tärkeitä kuin aamulla töihin lähtö jne.

Eli osuuko liikunnallisuus arempaan paikkaan kuin joku muu. Entä jos kirjoittaisin, että "vakituinen työ olisi kiva", sen sijaan että kirjoitan että "liikunnallisuus olisi kiva ominaisuus". Onkä näissä molemmissa itselleni tärkeissä asioissa erilaiset arvolataukset. Pidin molempia elämän kulmakivinä ja samankaltaisina perusasioina.

Hyvä työ ei tarkoita että on professori tai Sammon pääjohtaja. Liikunnallisuus tai urheilullisuus ei tarkoita että kamppailee SM-mitaleista ammattimaisesti.

Hyvä työ tarkoitta että viihtyy työssään ja että tulot riittävät ilman pennin venytystä, jää vähän säästöön haaveisiin.

Liikunnallisuus tarkoittaa, että tulee hyvä olo ja hikoilee mielellään päivittäin tavalla tai toisella. Joskus voi kisailla itseään vastaan jossain kisassa, joita suomi on pullollaan. Elämäntavasta kyse.

ap

Vierailija
257/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja naisilla on erilaiset toivomukset vastakkaiselle sukupuolelle, ja tämä ketju kertoo hyvin kuinka ne ovat ristiriidassa keskenään.

Vanhempi mies toivoo erityisesti naiselta urheilullisuutta koska vanhempana kroppa yleensä muuttuu epäedullisempaan suuntaan muotojen siirtyessä vääriin paikkoihin ja painon kasvaessa. Naiset yleensä toivoisivat passiivisia nautintoja kuten hyvä ruoka, viini ja mukavuusmatkustelu.

Ihan sama ristiriita on nuorena, paitsi toisin päin. Naiset haluaisivat mieheltä tavoitteellisuutta ja saavutuksia, tekemistä, valloittamista, suorittamista. Mies haluaisi mukavaa olemista ja seksiä.

Vierailija
258/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Huomaatko ap mitään ristiriitaa näissä jutuissasi: kerrot nyt, että olet ympäröity sellaisilla naisilla, jotka täyttää ne kriteerisi. Sellaisia naisia, jotka sinulle kelpaisi kumppaniksi ja joita etsit kumppaniksesi on ympärilläsi useita. Oikeastaan tuttavapiirisi koostuu heidänlaisistaan. Näin siis kerrot nyt. Miksi kummassa sitten et ole iskenyt niistä naisista ketään itsellesi? Eivätkö hekään sinulle kelpaa? Vai etkö kelpaa heille? Vai onko he kaikki varattuja naisia (mikä taas kertoo sen, että oikeasti etsit neulaa heinäsuovasta, koska kuvaamasi timmit fiksut naiset on kaikki varattuja, olleet jo pitkään eli pariutuneet jo nuorina). 

Ovat varattuja kaikki. Eikä tuo edellä kirjoitettu tarkoita, että kemiat kohtaisivat. 

ap

Vierailija
259/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olisin juuri sellainen, mitä ap hakee.

Maratoonari?

Kyllä. Akateeminen kotinsa siistinä pitävä urheilija. Ja lapset sopivan ikäisiä.

Tuota en kirjoittanut, mutta siis olen akateeminen (usemmastakin yliopistosta, vähän poikkitieteellisyyttä), asunnon siistinä pitävä, kuntoileva ja terveitä elämäntapoja ylläpitävä, sosiaalinen, keskusteleva ja hyvä seksissä (tämä ei siten ole maku kysymys, vaan absoluuttinen totuus). Ai niin ja ihan hyvä työkin Diplomi-insinööriksi, mua ei tarvitse elättää, en syö rahojasi. Pidän kyllä lapsista, mutta en ihan kokopäivä isäksi viitsisi ryhtyä, kun naista tässä haetaan. 

ap

Ohhoh. Absoluuttinen totuus, että olet hyvä seksissä eli osaat tyydyttää naisen kuin naisen? Kaikkien maailman naisten kanssa olet ollut? Tai ainakin kokemusta on ilmeisesti kymmenistä ellei sadoista, koska muuten ei ole mahdollista pokerinaamalla tuollaista väittää. Eli siinäpä varsinainen saalis...

: ))

ap

Ap sinussa on paljon ihan hyvää, mutta muutama asia töksähtää ja nostaa karvat pystyyn. Etenkin tuo miten väität olevasi hyvä seksissä. Se kuuluisa jumalanlahjanaisille...

Okei, ei kai kukaan nyt ottanut sitä tosissaan absoluuttisena totuutena.

Pahoitteluni. Koitan olla totisempi, tai no.... olihan siinä... jokainen on yksilönsä.

ap

Vierailija
260/502 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hieman ylipainoinen löllö sohvaperuna, ollut aina sitä, en tykkää liikunnasta. Minulla on ollut useampi urheilija/maratoonarimies. Ei siksi, että minä haluaisin sellaisen vaan koska he halusivat minut. Ei heitä haitannut treenata kavereidensa kanssa. Yhdessä me teimme jotain muuta kuin urheilimme, molemmilla oli omat harrastukset. Yhden heistä kanssa päädyin naimisiinkin. Mitä ajattelet tästä ap?

n44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi