Tuun hulluksi jollen saa toista mielipidettä....
Eli, tilanne on siis tämä...
meillä on sellainen pieni asuinyhteisö jossa kaikki ovat toisilleen vielä hiukan vieraita, mutta kaikki ovat tulleet hyvin juttuun keskenään, toiset enemmän kuin toiset mutta riitoja ei ole ollut, paitsi....
eräs mies yhtenä iltana otti ilmeisesti muutaman liikaa tai sitten hänellä oli hampaankolossa jotain miestäni vastaan ja hän ivasi, haukkui ja arvosteli miestäni koko illan ja yritti saada hän riitasille kanssaan.... Mieheni ei lähtenyt mukaan juttuun, mutta loukkaantui ymmärrettävästi asiasta. Seuraaviin illanistujaisiin mieheni ei halunnut ottaa osaa koska ei halunnut olla tekemisissä ko. Miehen kanssa. Itse yritin järjestäjiltä Moneen otteeseen kysyä että onko tämä ko. Mies tulossa juhliin koska siinä tapauksessa minun mieheni ei tule. (Järjestäjä tietää syyn) en saanut häneltä mitään selvää vastausta, mutta tämä ratkesi siten kun mieheni olikin sairaana kun ko. Juhlat olivat.
nyt on sitten tilanne että meitä ei enää ole kutsuttu seuraaviin juhliin :(
mitä ihmettä?!? Mä olen todella loukkaantunut tästä tilanteesta.
jos minut / meidät on ditsattu ns. Hankalana parina /henkilönä niin miksi meille ei annettu ns. Toista mahista kun ilmeisesti tälle juhlahäiriköllekkin on sellainen annettu :( lisäyksenä vielä että tämä tyyppi on ollut v- mäinen muillekkin, mutta miehelleni erityisesti...
onko jotain mitä voisin tehdä asian korjaamiseksi kun en nyt kyllä haluaisi joutua ulkopuoliseksi tästä porukasta...
Kommentit (30)
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii. Sormet sanoo soo soo soo kengän kannat koo koo koo.
Ei pitäs tupata jos ei tykätä.
minusta olet etuoikeutettu jos jatkossa et joudu noihin bileisiin.
No eiköhän sun miehen ja tuon örveltäjämiehen pitäisi sopia asiansa, jos tuohon jotakin ratkaisua haluaa. Jotenkin erikoiselta kyllä kuulostaa, että tuo örveltäjämies aukoo joka kerta päätään jollekin mutta silti te olette ne joita ei kutsuta. Miten muut ihmiset jaksaa sitä örveltäjää? Toisaalta jos se urpoilee kaikille niin eikö se ole sen häpeä eikä teidän? Miksi ottaa niin vakavasti koko tyyppi?
Ja tosiaan se "me ei tulla jos tuo tulee" -veto ei ollut kovin hyvä. Kukaan ei varmaan halua olla mitenkään osallisena tuohon leikkiin.
miten saamaton ihminen sä oikein olet? Mistä toi jurottaminen oikein tulee? Miten joku ihminen voi itkeä täällä omaa sosiaalista saamattomuuttaan ja suosionpuutettaan näin naiivisti?
Ei tässä ole mitään taikasanaa tai taikasauvaa. Sun ongelma on se, että sua ei nyt oteta huomioon. Sua harmittaa, koska haluaisit olla suosittu, just niin kuin yläasteellakin. Miehesi ei ole kiinnostunut piirileikistä, koska se on hänelle liian lapsellista. Hän on tullut varmuuteen siitä, että ei halua haaskata elämäänsä känniloukkauksiin. Good for him.
Nyt sitten sinä olet kuin tuhkimo nollaitsetuntosi kanssa itkemässä sitä, että miehesi suhtautuminen vaikuttaa itsetuntoosi ja suosiosi määrään. Että julkinen mielipide on sinua vastaan.
Mitä sä oikein haluat? Jos siinä juhlaporukassa on joku ystävä, vietä sen kanssa aikaa. Jos vain haluat laittautua nätiksi ja nauraa naapurien sutkauksille, se ei enää onnistu, kun halusit alkaa juonittelun ja seläntakana paskanpuhumisen häiriköstä, ja muu naapuripiiri on normaaleja eli niitä ei sellainen kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 11:48"]
Voi että mua harmittaa tää tilanne nyt tosi paljon :(
Onkohan nyt enää mitään tehtävissä asian korjaamiseksi vai ollaanko ns. paitsiossa lopullisesti?
Auttakaa viisaammat...
[/quote]Jos siellä yhteisössä muut(kin) on aikuisia, niin sitten vaan järjestätte illan, jonne kutsutte KAIKKI ja olette vimpan päälle emäntää ja isäntää.
Jos olet juttusilla taloyhtiön "juoruilijan" (yleensä sellainen aina löytyy), ni kerro vielä hänelle, että taisi tulla tehtyä ylilyönti, että joskus sitä vaan on turhan herkkä, että toivottavasti teidän illanistujaiset osataan tulkita anteeksipyyntönä.
Kyllähän se naapurin mieskin käyttäytyi selkeästi tökerösti, mutta jos haluatte asioiden korjaantuvan, niin teidän pitää nousta sen yläpuolelle, sitä miestä ei varmasti harmita, jos te ette ole paikalla.
Joskus vaan pitää nöyrtyä silloinkin, kun itse on oikeassa saadakseen asiat menemään pidemmän päälle oikein.
kukahan se kusipää ja ei-toivottu vieras tässä nyt onkaan?
lienee paikallaan katsoa ap:n miehen peiliin kuitenkin.
Niin kaipa te ootte sitten oikeassa ja myönnän kyllä tyhmyyteni kun menin ulisemaan tuosta miehen loukkaantumisesta, mutta olin sitten ottanut silloin sen kuuluisan yhden liikaa ja menin mukaan juttuun missä tämän miehen käytöstä puitiin ja yritin kysyä ovatko tulossa koska mieheni ei aio näinollen osallistua :(
Jälkikäteen ajateltuna tuo oli typerintä mitä saatoin tehdä, mutta kuten aina, sitä ei nyt enää saa tekemättömäksi.... mutta olkoon sitten niin.
Jotenkin luulin että ekasta mokasta ei heitettäis pihalle, mutta näköjään se kerta riittää sitten kuitenkin :(
Jos siinä porukassa ollaan hieman draamanhakusia, heität vain vettä myllyyn, mikäli alat matelemaan heidän edessään asian takia. Saisi se uhoava mieskin naureskella partaansa. Ei muuten pitäisi ottaa kenenkään panettelua itseensä liikaa, tuollaistahan kuulee Suomessa jatkuvasti. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Joo niinhän se on että tuollaiset solvaukset sais antaa mennä ohi vaan.
täytyy yrittää petrata kesän aikana välejä noihin tyyppeihin ja jos tästä nyt vielä joitain välejä muodostuu niin en kyllä avaa suutani enää väärässä paikassa tai väärästä asiasta, mutta eipä se tähän nyt enää auta....
Voi että mua harmittaa tää tilanne nyt tosi paljon :(
Onkohan nyt enää mitään tehtävissä asian korjaamiseksi vai ollaanko ns. paitsiossa lopullisesti?
Auttakaa viisaammat...