Yksinhuoltaja ei pysty menemään terassia kauemmas tupakalle - rivarinaapuri raivoissaan
"...Ongelmaksi on siis koitunut tupakointini. Tupakansavu menee naapurini mukaan suoraan hänen asuntoonsa.
Ymmärrän kyllä hajuhaitan. Yksinhuoltajalla ei ole hirvittävän suuria mahdollisuuksia mennä tupakoimaan roskiksen viereen, jonne tupakkapaikka on nyt sijoitettu. Sieltä en nimittäin näe asuntooni, joka on välttämättömyys lapsen kanssa joka voi satuttaa hyvinkin itsensä sillä aikaa. Terassilta näen suoraan sisälle ja tiedän mitä lapseni tekee sen aikaa, kun minä vietän muutaman minuutin rauhassa terassilla.
Joka ei tunne yksinhuoltajan arkea, ei myöskään tiedä sitä kuinka tärkeitä nuo muutamatkin ”rauhalliset minuutit” ovat..."
https://www.koillissanomat.fi/lukijalta/lukijalta-kahden-kuukauden-kodi…
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Paniikkihäiriö ja tupakka on täysin sopimaton yhdistelmä.
Korsi porsaan suussa on kaikkein pahin yhdistelmä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä yksinhuoltajalla sumplimista monissa asioissa, kun ei ketään joka lapsesta huolehtisi . Esim ihan suihkussa käynti.[/quote
Mitäs hankin lapsen, turha muille ulista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinut pakotetaan tupakoimaan?
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata muuttaa rivitaloon.
Aina löytyy yksi kyylä noista. Aina.
Tupakoi tai ei, niin liian äänekäs lapsen nauru voi aiheuttaa rivarissa heippalapun ja valituksen.
Joo, mutta kerrostalossa ei koskaan - kaikilla on panssariovet ja -seinät.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin inhoan tupakan hajua ja pidän polttamista turhana. Mutta mikä määrää kenen etu on suurempi? Tässä naapurin vai äidin?
Tupakoimattomuus on kummankin etu. Lisäksi oikeus hengitysilmaan on suurempi kuin oikeus sen pilaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä yksinhuoltaja kun ei tajua lopettaa käryyttämistä.
Kenenkään ei ole pakko tupakoida.No eipä ole sinun asiasi. Ne tupakoi jotka haluaa.
Mä iskisin turpiin, jos joku tupakois mun naapurissa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paniikkihäiriö ja tupakka on täysin sopimaton yhdistelmä.
Kyllä, kokemusta tästä. Lopetin ja väheni oireet kummasti.
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Adobtoit sen lapsen niin pääset sinne tupakkapaikalle tupakalle.
Siis tarkoitatko, että anna lapsesi adoptioon, niin pääset sinne röökipaikalle tupakalle??
Itse en lopettaisi. Menisin aina kertomaan milloin käyn röökillä. Voisin vähentää kolme röökiä päivässä naapurin vuoksi.
Minulle työssäkäynnin jälkeen elämässä ei ole yhtään mitään muuta suurenmoista nautintoa kuin tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adobtoit sen lapsen niin pääset sinne tupakkapaikalle tupakalle.
Siis tarkoitatko, että anna lapsesi adoptioon, niin pääset sinne röökipaikalle tupakalle??
Niin just. Älä vaan sano että tosissaan tämän jutun otit.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat on tyhmiä.
Tyhmäksi haukkuja on ite tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä yksinhuoltajalla sumplimista monissa asioissa, kun ei ketään joka lapsesta huolehtisi . Esim ihan suihkussa käynti.[/quote
Mitäs hankin lapsen, turha muille ulista.
Naapurihan se tässä ulisee. Naapuri määrää mitä ja missä tontikohtaa toinen naapuri saa tehdä jotain.
Voin kuvitella, että suomalainen naapuri ottaisi ruohonleikkurin esiin aina päiväunien aikaan. Ei nähdä omia virheitä ja koston varjolla saa tehdä ihan mitä vain. Oikeutetaan omat aggressiot.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata muuttaa rivitaloon.
Aina löytyy yksi kyylä noista. Aina.
Tupakoi tai ei, niin liian äänekäs lapsen nauru voi aiheuttaa rivarissa heippalapun ja valituksen.
Meilläpä on tupakointi kielletty taloyhtiön alueella ja sisätiloissa.
Kukaan ei valittanut, vaan nämä säännöt saneltiin ylhäältä päin. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lopettaisi. Menisin aina kertomaan milloin käyn röökillä. Voisin vähentää kolme röökiä päivässä naapurin vuoksi.
Minulle työssäkäynnin jälkeen elämässä ei ole yhtään mitään muuta suurenmoista nautintoa kuin tupakointi.
Oletkohan sädehoitolaverilla vielä samaa mieltä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat on tyhmiä.
Tyhmäksi haukkuja on ite tyhmä.
Ei ole.
Vaihtaisi edes sähkötupakkaan ja sitä kautta yrittäisi sitten vähentää sitäkin. Mutta jos rentoutuminen onnistuu vain tervakääryle kädessä tai kaljapullo kourassa, niin hoh hoijaa.
Toki on nikotiinipurkkaa, laastareita ja tupakoinnin lopettamiseen lääkekuureja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sitten itsekkäästi on viemässä sulta sun elämän suurimman nautinnon pois.
Tosi sairaita ihmisbaskoja. Juuri tuollaisia neukkulaiset olivat.
Minä voin tulla tupakkataukojen ajaksi lapsenvahdiksi pillupalkalla. Varvi per rööki.
T: Sonni
No eipä ole sinun asiasi. Ne tupakoi jotka haluaa.