Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen flirttailee miehensä veljelle

Vierailija
04.03.2019 |

Miten yleistä on, että nainen flirttailee miehensä varatulle veljelle? Oletteko joutuneet kokemaan ja miten se on ilmennyt? Onko se normaalia?

Mikä saattaa olla syy käytökseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkännyt vaimoni synttärilahjaksi kolmen kimpan jossa veljeni pääsi panemaan vaimoani. Lähinnä vaimoni halusta, mutta eipä se veljenikään pahasti hanttiin pannut. Että silleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan trollien sijaan aitoja vastauksia.

Vierailija
4/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkännyt vaimoni synttärilahjaksi kolmen kimpan jossa veljeni pääsi panemaan vaimoani. Lähinnä vaimoni halusta, mutta eipä se veljenikään pahasti hanttiin pannut. Että silleen...

Oho, taidat olla aisuri?

Vierailija
5/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on sen vaimon miehen vainoharhaisuus ja huono itsetunto.  Eli sinä olet sen mies ja koet olevasi jostakin syystä huonompi kuin veljesi? Miksi? Vaimosi on kuitenkin sinut valinnut eikä se ole mitään flirttailua vaan kohteliaisuutta, jonka tulkitset ihan väärin. terkuin persoonallisuushäiriöisen ex-vaimo.

Vierailija
6/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla

- Huono itsetunto ja epätoivoinen huomionhaku

- Nainen ei rakasta miestään

- Kusipäisyys ja itsekkyys

Vierailija
7/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt otsikonmukaiseen käytökseen ja se ärsyttää. Mielestäni se ei ole normaalia toisten ihmisten kunnioittamista. Lapsellista kilpailuhakua. Sanoisin, että nainen on susi naiselle. Mitä vetävämpi nainen, sen kovempi kilpailuhalu sillä, joka on vähemmän vetävä.

Vierailija
8/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi. Ehkä vaimosi sitten totesi veljesi paremmaksi. Aika epänormaali synttärilahja, joka koituikin sitten kohtaloksi?  Asutteko jossain korvessa vai huijasitko?

Vierailija
9/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on sen vaimon miehen vainoharhaisuus ja huono itsetunto.  Eli sinä olet sen mies ja koet olevasi jostakin syystä huonompi kuin veljesi? Miksi? Vaimosi on kuitenkin sinut valinnut eikä se ole mitään flirttailua vaan kohteliaisuutta, jonka tulkitset ihan väärin. terkuin persoonallisuushäiriöisen ex-vaimo.

Olen vaimo, jonka miehelle hänen veljensä tyttöystävä flirttailee. Esim. vilauttelee ”vahingossa”, kehuu, hakeutuu lähelle jne.

Vierailija
10/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaimo, jonka miehelle hänen veljensä tyttöystävä flirttailee. Esim. vilauttelee ”vahingossa”, kehuu, hakeutuu lähelle jne.

Sama käynyt tuttavalle. Sieti käytöstä, kunnes muija kyllästyi yrittämiseen :D Oletteko puhuneet sun miehen kanssa? Mitä mieltä hän on? Vaivaako se häntä? En tiedä onko yleistä. Erikoista...

Vierailija
11/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin annoin veljen panna mun vaimoa,jos mä saisin panna veljeä pyllyyn kun vaimo ei oo ikinä antanu kakkosta.Se oli kivaa. :)

No mutta siinähän hauska Veikko olet 😃

Vierailija
12/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käynyt tuttavalle. Sieti käytöstä, kunnes muija kyllästyi yrittämiseen :D Oletteko puhuneet sun miehen kanssa? Mitä mieltä hän on? Vaivaako se häntä? En tiedä onko yleistä. Erikoista...

No mies kokee olonsa kiusaantuneeksi ja kokee ettei voi ottaa asiaa puheeksi naisen tai veljensä kanssa. On puhunut siitä mulle. Hän lähinnä jättää reagoimatta flirttiyrityksiin.

Vierailija
13/16 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan etsiä joku parempi nainen miehen veljelle, jolla on järki päässä ja käytöstavat kohdillaan. Hmm...

Vierailija
14/16 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen löytö. Vaiettu totuus.

Vierailija
15/16 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne, kiusallista kaikille osapuolille 🤣 veljen tyttöystävä myös nuoleskellut baarissa toisten kanssa.. Että sellainen löytö

Vierailija
16/16 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän yleistä narsismi oikein on? Naisilla on kilpailuntarve (ns. nokkimisjärjestys), mutta rajansa kaikella! Kuten kaverin, sisaruksen tai oman kumppanin sisaruksen poikaystävä! Tollanen käytös on niin läpinäkyvää (epätoivoista kilpailua ja huomionhakua), että henkilön on pakko olla narsisti. Narsisteilla ei ole myötätuntoa kuin itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme