Käyvätkö hyvin toimeen tulevat Lidlissä?
Itse en muista koskaan kenenkään hyvin toimeen tulevan käyneen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Käykö hyvin toimeen tulevat oikeasti kirjastossa tai uimahallissa?
Isäni tienaa 8000€ kuukaudessa ja käy kirjastossa joka viikko. Hän nauttii lukemisesta ja on varmasti maksanut verorahoja sen verran, että olisi järjestöntä olla käyttämättä niillä tuotettuja palveluja, kuten kirjastoa.
Mun miesystävä tienaa hyvin ja käy Lidlissä. Hänestä ei hyvätuloisuus näy päällepäin.
Me olemme hyvin toimeentulevia ja ostamme noin puolet ruokaostoksista Lidlistä ja puolet Prismasta.
Hyvin toimeen tulevalla ei ole mitään syytä käydä lidlussa. En ymmärrä miksi meidän pitäisi käydä köyhien kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni tienaa 8000€ kuukaudessa ja käy kirjastossa joka viikko. Hän nauttii lukemisesta ja on varmasti maksanut verorahoja sen verran, että olisi järjestöntä olla käyttämättä niillä tuotettuja palveluja, kuten kirjastoa.
Minulla on oma kirjasto. Minun isäni tienaa 34.7800 kuukaudessa.
Ei kukaan ole niin itara kuin todella rikas. ingvar Kampradkin ajeli wanhalla autolla. Viisas mies. Se oli ihan hyvä vielä se auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus, hyvä palkka ja terveyden arvostaminen yleensä kulkevat käsi kädessä, joten kyllä, Suomessa rikkaatkin käyvät kirjastoissa ja uimahalleissa. Koti uima-altaan pitäminen olisi järjetön kuluerä aika monelle rikkaalleekin, kustannustehokkaampaa käydä uimahallissa.
Minä olen niin varakas että minulla on 2 omaa uima-allasta kodissani Sipoossa.
Minä olen niin älykäs, että sijoitan uima-allasrahat mielummin osakkeisiin, kuin uima-altaaseen, jonka lämmitys, huolto ja muu ylläpito on vain rahantuhlausta. Maksan veroja todella paljon, on vain järkevää käyttää niillä tuettuja palveluja.
Joskus luin jostain, että Lidlissä kävivät köyhät lähinnä ja rikkaat. Vasta muutama vuosi sitten Lidl on yrittänyt luoda keskiluokkaisempaa brändiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylilääkäri.
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimeen tulevalla ei ole mitään syytä käydä lidlussa. En ymmärrä miksi meidän pitäisi käydä köyhien kaupassa.
Olen samaa mieltä kanssasi.
Toinen hyvin toimeen tuleva. ( Varmaan paremmin kuin sinä).
No mites luulette mun rikkauksien kertyneen? Just sillä, että ostaa sieltä mistä saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin itara kuin todella rikas. ingvar Kampradkin ajeli wanhalla autolla. Viisas mies. Se oli ihan hyvä vielä se auto.
Tämä on niin totta. Anoppi on todella rikas, enkä pihimpää naista ole nähnyt.
Exä tienasi 100 donaa vuoteen. Vertaili purkkapakettienkin hinnat.
Köyhät tuhlaa turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ingvar on köyhempi kuin minä.
Kyllä käyvät. Monta hyvin toimeentulevaa perhettä tiedän ja Lidl on heidän ensisijainen kauppansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylilääkäri.
Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä (akateeminen koulutus) nainen käyn Stockmannilla ostoksilla.
Lidlin kierrän kaukaa.
Se tulee joskus halvemmaksi.
Esim. Stokkalla oli sitruunaruohot 14,90 ja Prismassa 19,90 / kg.
Kyllä halvemmasta kaupasta aina kannattaa ostaa.
Sinccis
Minä olen niin varakas että minulla on 2 omaa uima-allasta kodissani Sipoossa.