Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjyyden tunne

epävakaa
03.03.2019 |

Jatkuvasti kauhea tyhjyyden tunne sisällä. Varsinkinkin iltaisin. Lapset katsovat olkkarissa Selviytyjiä. Mikä helpottaa, mistä apu. Muita joilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan on tietty reikä siellä alemmalla keskisektorilla.Liittyykö tämä tuohon tyhjyyden tunteeseen?

Vierailija
2/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviytyjä roskaa katsovat niin nopeasti käsket tv kiinni ja liikunta harrastuksia peliin.

Tavoitteellista treeniä futista itsepuolustusta ja koulua niin a vot!!

Sodassa uhrasivat 6 vuotta muiden puolesta ja nykyään katsotaan roskaa teeveestä ja ahdistutaan.

Uskomatonta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaassa persoonallisuushäiriössä tyypillistä. Voi tuo olla myös dissosiatiivisuutta.

Vierailija
4/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: etsi Jumalaa, tutustu raamattuun, rukoile. Voit löytää vastauksen.

Vierailija
5/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi helpottaa? En kestä tätä jatkuvaa tyhjyyttä ja ahdistusta. 

-ap

Vierailija
6/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa & Junassa= Linna toistan Junassa= Linna,, siitä huolimatta Hyvää Matkaa ?.

Vierailija
7/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tyhjyyden tunnetta murkkuiästä asti. luin juuri tuosta epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Mulla varmaan on se. Tosin aika hyvin menee kuukautisten mukana pois:-D

Vierailija
8/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValojaPäälle kirjoitti:

Jos selviytyjä roskaa katsovat niin nopeasti käsket tv kiinni ja liikunta harrastuksia peliin.

Tavoitteellista treeniä futista itsepuolustusta ja koulua niin a vot!!

Sodassa uhrasivat 6 vuotta muiden puolesta ja nykyään katsotaan roskaa teeveestä ja ahdistutaan.

Uskomatonta!!

Näin ne sodan jäljet näkyvät sukupolvelta toiselle... Ensin isoisä ryyppää, äiti ei saa huolenpitoa ja on narsistinen, ja minä nyt sen seurauksena epävakaa. Ehkä tähän sukupolveen se sodan kirous katkeaa. 

Vierailija
9/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele luonnossa. Se helpottaa.

Vierailija
10/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa & Junassa= Linna toistan Junassa= Linna,, siitä huolimatta Hyvää Matkaa ?.

MItä..?

-ap

Vierailija
11/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä..?

-ap

Pitää paikkansa Junan Linna.

Vierailija
12/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile meditaatiota. Netistä löytyy hyviä ohjattuja harjoituksia. Toivottavasti olet myös terapian ja muun hoidon piirissä.

Vierailija
13/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile meditaatiota. Netistä löytyy hyviä ohjattuja harjoituksia. Toivottavasti olet myös terapian ja muun hoidon piirissä.

Olen "jonossa". Monta kuukautta jo odotellut terapian alkamista ja tiedän, että sekin on pitkä tie. Meditaatioon pitääkin enemmän perehtyä. Onko jotain tiettyä paikkaa mistä niitä löytyy? Youtube?

-ap

Vierailija
14/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni koin samanlaista stressin oireena, ja myöhemmin myös useammin etenkin kuukautisten aikaan. Kuin olisi tarkkaillut itseään tavallaan ulkopuolelta ja pää oli sumuinen. Nyt myöhemmin on tullut tuota ajoittaista tyhjyyden tunnetta myös. Kamala ontto tunne, niinkuin ei tuntisi mitään.

Vierailija
15/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tyhjyys tuntuu? Epätodelliselta? Vaiko enemmän toivottomuudelta?

Vierailija
16/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaassa persoonallisuushäiriössä tyypillistä. Voi tuo olla myös dissosiatiivisuutta.

Kyseiseen diagnoosiin vaaditaan muistaakseni 9 kriteeriä joiden tulisi täyttyä.

Vierailija
17/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tyhjyys tuntuu? Epätodelliselta? Vaiko enemmän toivottomuudelta?

Kuin olisi haulikolla ammuttu reikä rintaan. Enemmänkin syvää yksinäisyyttä ja toivottomuutta. Vähän ehkä epätodelliseltakin. Kuin en olisi oikein elossa. Kuin olisin ypöyksin koko suuressa uhkaavassa maailmassa. 

-ap

Vierailija
18/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku masennus/ahdistus.

Vierailija
19/22 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delegoi. Väsyneenä mieli temppuilee. Porukat hommiin.

Vierailija
20/22 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä opetella suhtautumaan siihen mahdollisimman rennosti, opettele olemaan pelkäämättä sitä.

Kokeile erilaisia juttuja tuon tullessa: kirja, palapeli, pasianssi, käsityö, telkkari tms.

Mulla on ollut tota lapsuudesta asti. Onhan se kamalaa, mutta olen alkanut tottua siihen. Mulla on masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi