Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän, mitä entiset luokkakaverisi ajattelevat, kun näkevät sinut

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta varmaan, että olisihan se ala pitänyt arvata. Ja että näyttääpä samalta, miksi ei ole muuttanut ulkonäköään. Ja että onpa hoikallekin tullut pieni pömppis, hahhah.

Entä teistä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vttuakaan mitä ajattelevat

Vierailija
2/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan että haha, läski tuostakin on tullut. Ja luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että pari vanhaa luokkakaveria sattui baarissa samaan pöytään. Toinen oli entinen "koulukiusaajan" kaveri tai kuului siihen porukkaan. Ei se ikinä mua kiusannut. Hän pyysi anteeksi. Hän olisi halunnut jatkaa yhteydenpitoa, mutta minä en halunnut jatkaa, koska en voi luottaa ihmisiin, jotka antaa toisten kiusata muita. 

Vierailija
4/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Pirkko Saision näköinen, perkele!

Vierailija
5/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Pirkko Saision näköinen, perkele!

Ai karsee!

Vierailija
6/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan positiivista, että tuntevat vielä 50 vuoden jälkeen. Ihan sama, mitä muuten ajattelevat. Luultavasti heitä harmittaisi tai peräti hävettäisi, jos tulisivat minun asiakkaaksi.

Vierailija
7/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida tunnistaa/muistaa kun ihan muutaman. empää oo ajatellu mitä muut ajattelee, kuulostaa ajanhukalta :D kai ne on ainakin kiiinnitäny huomioo että oon lisääntyny

Vierailija
8/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näimme niin sanoi että oletpas sinä vanhentunut. Siihen hänen aviomiehensä, et ole sitten itse sattunut lähiaikoina peiliin katsomaan.

Vierailija
9/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tustako minä tiedän, mitä muut ajattelevat. Aivan sama.

Vierailija
10/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun näimme niin sanoi että oletpas sinä vanhentunut. Siihen hänen aviomiehensä, et ole sitten itse sattunut lähiaikoina peiliin katsomaan.

sano ettää jättää tommosen sian :D

Vierailija
11/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onneksi kiusattiin tota niin siitä tuli tollainen luuseri.

Vierailija
12/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihmettelevät, että miten voin vieläkin käyttää yli 20 vuotta vanhoja vaatteitani. Olen pitänyt tyylini ja suurimman osan vaatteistani yläasteelta saakka, ja jo silloin olin tunnistettava. Iso osa vaatteistani on jo yli 50 vuotta vanhoja ja näyttävät siltä.

Vierailija
13/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuo tyttö XX:n näköinen! Kehtaisikohan kysyä  onko se X:n tytär...

😉

Vierailija
14/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti eivät tunnistaisi minua, ja tutustumisen jälkeen pääsisivät kiekumaan herramunjeetä. Olin peruskouluaikoina ja vielä lukiossakin se ihan tavallisen näköinen tavallistakin tavallisempi teini, jolla oli ihan hyvä kaveriporukka, mutta tiet erkanivat lukion jälkeen, ja olen muuttunut noista vuosista niin luonteeltani kuin ulkonäöltänikin valtavasti. Tavallinen olen vieläkin, mutta ihan eri tavalla kuin silloin nuoruudessa.

Vierailija
15/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Varmaan ihmettelevät, että miten voin vieläkin käyttää yli 20 vuotta vanhoja vaatteitani. Olen pitänyt tyylini ja suurimman osan vaatteistani yläasteelta saakka, ja jo silloin olin tunnistettava. Iso osa vaatteistani on jo yli 50 vuotta vanhoja ja näyttävät siltä.

ei kukaan muista sun vaatteistas 20vuoden takaa :D korkeentaan että ei sillä ole vieläkään makua. älä oo niin omassa päässäs ei ketään kiinnosta.

Vierailija
16/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ajatustenlukija minä oon? Mutta jos arvaan niin ehkä tämmösiä: "Jäiköhän mulla uuni päälle kunlähdin kotoa?" "Olikohan ne lapsen treenit kello 16 vai 17" "Huomenna kyllä aloitan terveellisen elämän mutta nyt syön pullaa"

Vierailija
17/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ompa tuokin lihonnut,

Vierailija
18/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne ajattelee, että tuli tuosta ihminen kumminkin.  Olin ruma, köyhä ja tyhmä.  Kukaan ei suuremmin välittänyt mun seurastani.  Mulla oli itsellänikin aina sellainen tunne, että elämä kulkee vaan mun ohi.

Ihan riittävän hyvän elämän ja toimeentulon sain sitten kuitenkin.  Vähän ihmettelen itsekin. 

Vierailija
19/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi *Ritva* on yhtä hoikka kuin nuoruudessa 

Vierailija
20/20 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään on muuttunut eli todennäköisesti ekana että kappas, tuossa se kyläh*ora menee ja sitten että onpas se rupsahtanut läski.

Ja ilkkuvaa paskaista naurua päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän