Kirjoita tähän, mitä entiset luokkakaverisi ajattelevat, kun näkevät sinut
Minusta varmaan, että olisihan se ala pitänyt arvata. Ja että näyttääpä samalta, miksi ei ole muuttanut ulkonäköään. Ja että onpa hoikallekin tullut pieni pömppis, hahhah.
Entä teistä?
Kommentit (20)
No varmaan että haha, läski tuostakin on tullut. Ja luuseri.
Mulla kävi niin, että pari vanhaa luokkakaveria sattui baarissa samaan pöytään. Toinen oli entinen "koulukiusaajan" kaveri tai kuului siihen porukkaan. Ei se ikinä mua kiusannut. Hän pyysi anteeksi. Hän olisi halunnut jatkaa yhteydenpitoa, mutta minä en halunnut jatkaa, koska en voi luottaa ihmisiin, jotka antaa toisten kiusata muita.
On se Pirkko Saision näköinen, perkele!
Vierailija kirjoitti:
On se Pirkko Saision näköinen, perkele!
Ai karsee!
Ihan positiivista, että tuntevat vielä 50 vuoden jälkeen. Ihan sama, mitä muuten ajattelevat. Luultavasti heitä harmittaisi tai peräti hävettäisi, jos tulisivat minun asiakkaaksi.
en taida tunnistaa/muistaa kun ihan muutaman. empää oo ajatellu mitä muut ajattelee, kuulostaa ajanhukalta :D kai ne on ainakin kiiinnitäny huomioo että oon lisääntyny
Viimeksi kun näimme niin sanoi että oletpas sinä vanhentunut. Siihen hänen aviomiehensä, et ole sitten itse sattunut lähiaikoina peiliin katsomaan.
V*tustako minä tiedän, mitä muut ajattelevat. Aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näimme niin sanoi että oletpas sinä vanhentunut. Siihen hänen aviomiehensä, et ole sitten itse sattunut lähiaikoina peiliin katsomaan.
sano ettää jättää tommosen sian :D
Haha, onneksi kiusattiin tota niin siitä tuli tollainen luuseri.
Varmaan ihmettelevät, että miten voin vieläkin käyttää yli 20 vuotta vanhoja vaatteitani. Olen pitänyt tyylini ja suurimman osan vaatteistani yläasteelta saakka, ja jo silloin olin tunnistettava. Iso osa vaatteistani on jo yli 50 vuotta vanhoja ja näyttävät siltä.
Onpa tuo tyttö XX:n näköinen! Kehtaisikohan kysyä onko se X:n tytär...
😉
Todennäköisesti eivät tunnistaisi minua, ja tutustumisen jälkeen pääsisivät kiekumaan herramunjeetä. Olin peruskouluaikoina ja vielä lukiossakin se ihan tavallisen näköinen tavallistakin tavallisempi teini, jolla oli ihan hyvä kaveriporukka, mutta tiet erkanivat lukion jälkeen, ja olen muuttunut noista vuosista niin luonteeltani kuin ulkonäöltänikin valtavasti. Tavallinen olen vieläkin, mutta ihan eri tavalla kuin silloin nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti: Varmaan ihmettelevät, että miten voin vieläkin käyttää yli 20 vuotta vanhoja vaatteitani. Olen pitänyt tyylini ja suurimman osan vaatteistani yläasteelta saakka, ja jo silloin olin tunnistettava. Iso osa vaatteistani on jo yli 50 vuotta vanhoja ja näyttävät siltä.
ei kukaan muista sun vaatteistas 20vuoden takaa :D korkeentaan että ei sillä ole vieläkään makua. älä oo niin omassa päässäs ei ketään kiinnosta.
Mikä ajatustenlukija minä oon? Mutta jos arvaan niin ehkä tämmösiä: "Jäiköhän mulla uuni päälle kunlähdin kotoa?" "Olikohan ne lapsen treenit kello 16 vai 17" "Huomenna kyllä aloitan terveellisen elämän mutta nyt syön pullaa"
Kai ne ajattelee, että tuli tuosta ihminen kumminkin. Olin ruma, köyhä ja tyhmä. Kukaan ei suuremmin välittänyt mun seurastani. Mulla oli itsellänikin aina sellainen tunne, että elämä kulkee vaan mun ohi.
Ihan riittävän hyvän elämän ja toimeentulon sain sitten kuitenkin. Vähän ihmettelen itsekin.
Kyllä toi *Ritva* on yhtä hoikka kuin nuoruudessa
Tuskin mikään on muuttunut eli todennäköisesti ekana että kappas, tuossa se kyläh*ora menee ja sitten että onpas se rupsahtanut läski.
Ja ilkkuvaa paskaista naurua päälle.
Ei kiinnosta vttuakaan mitä ajattelevat