Ylläpito tarkkailee kirjoittajia: varmenne aina sama
Uudistuksen jälkeen varmennenumerosarja on minulla ollut koko ajan sama. Eli kaikki kirjoittamani viestit on tallennettu ja identifioitu saman numerosarjan kautta. Vastaisiko ylläpito miksi? Mihin tarkoitukseen näitä kerätään?
Kommentit (23)
Samalla istunnolla on aina sama, mutta kun välillä käy pois ja tulee takaisin on taas joku eri. Mulla on nyt 533, viimeksi oli joku 9 alkuinen.
niin. Hommaa vaikeuttaa se, että täällä on varmaan yli 999 kirjoittajaa jolloin väkisinkin usealle tulee sama varmenne (olettaen että teoriasi on oikea). Jos vakoilla haluaa, eikö olisi parempi seurata kirjoittajia suoraan IP osoitteen perusteella?
Sulje selain, niin varmenne vaihtuu.
Oikeestikko luulet, että niitä kiinnostaa, jollet sitten kirjoitakiellettyä.
Mulla se pysyy vain hetken samana, vaihtuu jos on taukoa tai avaa uuden selaimen.
Huokaus. Tiesitkö että ylläpito on AINA nähnyt mistä IP-osoitteesta kukin kirjoittelee eli ihan samalla tavalla pystynyt esim. Listaamaan samasta osoitteesta tulleet avaukset kaikki? Ei tässä mitään uutta ole :) Ja juu, aina kun suljen koneen niin varmenne vaihtuu, ei muuten. Tänään se näyttäis mulla olevan 862.
Ja miten voi mennä kauppaan; jokuhan voi nähdä!
Ne kerää saman kirjoittajan viestit nippuun. Sitten jos tulee joku ilmianto tms. voi kaivaa kaikki vanhatkin kirjoitukset helposti esiin (saman henkilön koneelta tulleet).
joku taas laskenut että 2+3 = 17
:)
Ehkä ne tarkkailee vaan sua? Mulla varmenne vaihtuu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:33"]
Ja miten voi mennä kauppaan; jokuhan voi nähdä!
[/quote]
Kauppaan meno on vähän eri juttu kuin nimettömänä netissä omsita ajatuksistaan ja mielipiteistään kirjoittaminen. Ääliö.
Ja se varmenne numerokin varmaan julkaistaan facebookissa!
Samaa joku kysyi jo aiemmassa ketjussa (poistettu?). Ylläpito ei vaivautunut vastaamaan.Miksiköhän?
Tänne ei siis pysty kirjoittamaan kuin 999 eri ihmistä. Ja se että ne vaihtuu joillakin on jotenkin niin että tiettyjen ihmsiten numero vaihdetaan välillä keskenään ihan hämäykseksi, huomenna 533 on jonkun numero joka on eri mieltä kuin minä tänään.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:44"]
Tänne ei siis pysty kirjoittamaan kuin 999 eri ihmistä. Ja se että ne vaihtuu joillakin on jotenkin niin että tiettyjen ihmsiten numero vaihdetaan välillä keskenään ihan hämäykseksi, huomenna 533 on jonkun numero joka on eri mieltä kuin minä tänään.
[/quote]
No johan olet neropatti! :DDD
onko kaikilla SAMA varmenne vai eri ?
minulla on aina 195