Eurooppalainen kaupunki, johon ette menisi enää uudelleen?
Itse olin Varsovassa. Oli niin tylsä ja kolkko paikka.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki itäblokin maat ja paikat!
Kysymys kuului mihin et menisi uudestaan.
Uudestaan! Ymmärrätkö?
Toki jos olet käynyt kaikissa itäblokin maissa ja kaupungeissa.
Istanbul. Katso 1960-luvun Bond, siellä on edelleen samanlaista kulkukoirineen ja ränsistyneet talot.
Dresdeniin ei ole mitään hinkua mennä uudelleen.
Hampuri - narkomaaneja ja prostituoituja
Levi ja muut tunturirysät Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Höh, Hampuri on ihan paras paikka! Ei ne prostituoidut häirinnyt meitä ollenkaan ja paikalliset ihmiset oli tosi mukavia. Paljon nähtävää ja tekemisestä.
Gdansk. Oltiin talvella, joten en tiedä olisiko kesällä viehättävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Lissabonissa ahdisti se jatkuva huumeiden tyrkytys, myös keskellä kirkasta päivää ostoskaduilla yms julkisilla paikoilla.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, minkälainen ihminen olet tai minkälaisen vaikutelman sinusta saa? Olen liikkunut paljon Lissabonissa, mutta en muista, että mulle olisi käyty tyrkyttämässä huumeita. Tai ehkä en vain muista.
Brysseli on tosi tylsä kaupunki. Barcelonassakaan en enää viihdy, mutta tulen siellä luultavasti vielä käymään.
Sveitsissä ei ole yhtään kaupunkia mihin enää haluan matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Istanbul. Katso 1960-luvun Bond, siellä on edelleen samanlaista kulkukoirineen ja ränsistyneet talot.
Et ole tainnut käydä siellä, vai mitä? Istanbul on muuttunut aivan valtavasti siitäkin, kun minä kävin siellä eka kertaa (ja 60-luvulla en ollut vielä syntynytkään)!
Jos jätetään Suomi laskuista, niin voisin mennä uudelleen mihin tahansa, mutta niin kauan kuin on paljon kiinnostavia paikkoja, joissa en ole käynyt ikinä, niin menen mieluummin ensin niihin.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että olet reissannut Hampuriin asti ja sitten juuttunut johonkin huorakortteliin...
Ihana kaupunki, jossa on todella monipuolisesti erilaisia kaupunginosia ja mukavia ihmisiä.
Firenze. Odotuksiin nähden lattea paikka ja ainakin soolomatkaillessa 3 yötä oli riittävästi, itseä kiinnostava tekeminen loppui kesken puolessa välissä.
Riika. Ei vaan ollut minua varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lissabonissa ahdisti se jatkuva huumeiden tyrkytys, myös keskellä kirkasta päivää ostoskaduilla yms julkisilla paikoilla.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, minkälainen ihminen olet tai minkälaisen vaikutelman sinusta saa? Olen liikkunut paljon Lissabonissa, mutta en muista, että mulle olisi käyty tyrkyttämässä huumeita. Tai ehkä en vain muista.
Reissusta jokunen vuosi jo aikaa, tällöin olin parikymppinen omasta mielestä suht normaalin näköinen nainen. 😄 En tosin mikään elovena-tyttö vaan tumma ja tatuoitu, ehkä potentiaalisen ostajan näköinen siis. 😂
Rakastan Lissabonia mutta mullekin tarjottiin kyllä huumeita siellä keskellä päivää ja olen pulska tatuoimaton täti ja ikää lähes 40.
Praha. Menettänyt "uutuuden" hohtonsa sekä täynnä tylyjä, pinnallisia ja vittumaisia ihmisiä.
Halle an der Saale. Äärettömän ankea paikka. Vieläkin täynnä DDR-n aikaisia betonilähiöitä.