Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurooppalainen kaupunki, johon ette menisi enää uudelleen?

Vierailija
03.03.2019 |

Itse olin Varsovassa. Oli niin tylsä ja kolkko paikka.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin, never ever again.

Vierailija
82/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma, kerta riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brysseli on tosi tylsä kaupunki. Barcelonassakaan en enää viihdy, mutta tulen siellä luultavasti vielä käymään.

Sveitsissä ei ole yhtään kaupunkia mihin enää haluan matkustaa.

Selitätkö tuota Sveitsi-kokemustasi. Missä Sveitsin kaupungeista olet ollut ja mikset halua sinne enää?

Nimim. Sveitsin matkaa suunnitteleva

Vierailija
84/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brysseliin en kaipaa toista kertaa. Samaten Riika jäi meille jotenkin laimeaksi. Vilna oli kivempi. Näissä kaikissa mainitsemissani oli muuten todella silmiinpistävän paljon narkkareita julkisilla paikoilla.

Vierailija
85/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Angelesiin ei tee enää mieli.

Siellä tuli oltua liian kauan aikoinaan...

Vierailija
86/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milanossa ei oikeastaan ollut juurikaan muuta nähtävää kuin valtava katedraali. En välitä muotibutiikeissa shoppailusta, joten vähän tylsä reissu meinasi olla.

Vierailija
87/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä Varsova oli tosi viehättävä, etenkin "vanha" kaupunki teki vaikutuksen, kun on rakennettu täysin raunioista sodan jälkeen vastaamaan entisiä rakennuksia.

Itse en enää menisi Budapestiin: yhdessä päivässä nähty ja hirveästi espanjalaisia turisteja (vaikka olin talvella)! Minullekin tultiin koko ajan tyrkyttämään espanjaksi kaikkea.

Roomaan en menisi, se JATKUVA tyrkytys minne ikinä käveleekin, ellei jotenkin onnistu pysymään kaukana kaikista vähänkään turistialueista. Lisäksi likaista ja haisevaa.

Vilna taas oli aivan tyhjä ja kuollut kun siellä kävin, toki talvella tämäkin. Menin opastetulle kierrokselle ja me kierroksen 5 ihmistä olimme ainoat, joita silloin keskustassa näkyi.

Vierailija
88/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istanbul. Katso 1960-luvun Bond, siellä on edelleen samanlaista kulkukoirineen ja ränsistyneet talot.

Tästä olen kyllä aivan eri mieltä. Ihan huippukohde. Halvat hinnat. Puhdasta ja turvallisen tuntuista liikkua keskustassa myös iltaisin, ihan naisena ja yksinään. Hyvää ruokaa ja loputtomat shoppailu mahdollisuudet ja halvat hinnat. Metrolla pääsee keskustaan lentokentältä ja julkisilla liikkuminen on sekä halpaa, että helppoa. Paljon historiallisia nähtävyyksiä ja pääsylippujen hinnat halpoja. Ihmiset ystävällisiä ja avuliaita.

Keskustan kahviloissa tee maksoi 50 senttiä kupilla ja lounaan sai helposti ravintolassa alle 5€. Vesipullot kaupassa 15senttiä 0.5l.

Vierailija
89/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York.

Liika on liikaa. Ahdistava  vaikka pilvenpiirtäjät ovatkin upeita. IHana asua pienessä suomalaiskaupungissa.

Vierailija
90/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä Varsova oli tosi viehättävä, etenkin "vanha" kaupunki teki vaikutuksen, kun on rakennettu täysin raunioista sodan jälkeen vastaamaan entisiä rakennuksia.

Itse en enää menisi Budapestiin: yhdessä päivässä nähty ja hirveästi espanjalaisia turisteja (vaikka olin talvella)! Minullekin tultiin koko ajan tyrkyttämään espanjaksi kaikkea.

Roomaan en menisi, se JATKUVA tyrkytys minne ikinä käveleekin, ellei jotenkin onnistu pysymään kaukana kaikista vähänkään turistialueista. Lisäksi likaista ja haisevaa.

Vilna taas oli aivan tyhjä ja kuollut kun siellä kävin, toki talvella tämäkin. Menin opastetulle kierrokselle ja me kierroksen 5 ihmistä olimme ainoat, joita silloin keskustassa näkyi.

Yläpeukku Varsovalle, oli hyvä kokemus, jota varmasti edesauttoi puolalainen ystävämme. 

Budapestiin ja Roomaan menisin kyllä molempin uudelleen, Roomassa ollutkin muutaman kerran.

Vierailija
91/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New York.

Liika on liikaa. Ahdistava  vaikka pilvenpiirtäjät ovatkin upeita. IHana asua pienessä suomalaiskaupungissa.

Onko Euroopassakin NY? Mun mielestä USAn NY on mahtava kaupunki.🗽🌉🌃

Vierailija
92/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brysseli on tosi tylsä kaupunki. Barcelonassakaan en enää viihdy, mutta tulen siellä luultavasti vielä käymään.

Sveitsissä ei ole yhtään kaupunkia mihin enää haluan matkustaa.

Selitätkö tuota Sveitsi-kokemustasi. Missä Sveitsin kaupungeista olet ollut ja mikset halua sinne enää?

Nimim. Sveitsin matkaa suunnitteleva

Sveitsi on pilkunviilajien paratiisi. Varo mitä tahansa mistä sinua voidaan sakottaa, koska sinua tullaan sakottamaan ja paljon. Sveitsi on kaunis, mutta ihmiset hirveitä. Niin ja tietenkin se on kallis.

Ohis

Vierailija
93/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo. Syynä kalleus. Eli päivässä menee älytön määrä rahaa pelkästään liikkumiseen, vaikka et tekisi mitään ihmeellistä. Kahvilassa piipahtaminen vasta hintavaa lystiä on.

Vierailija
94/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dublin, never ever again.

Why not?

Vierailija
95/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Lissabonia mutta mullekin tarjottiin kyllä huumeita siellä keskellä päivää ja olen pulska tatuoimaton täti ja ikää lähes 40.

Samat sanat. Taviksen näköinen ja paljon matkustellut, mutta ainoastaan Lissabonissa on tyrkytetty huumeita.

Vierailija
96/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha. Jatkuva kusetusmeininki vaihtorahoissa. En jaksa tuollaista, että koko ajan saa olla varuillaan ja järjestään joka paikassa yritetään.

Vierailija
97/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New York.

Onko Euroopassakin NY? Mun mielestä USAn NY on mahtava kaupunki.🗽🌉🌃

Totta. Pahoittelen, en ajatellut otsikkoa tarkemmin.

Vierailija
98/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Praha. Jatkuva kusetusmeininki vaihtorahoissa. En jaksa tuollaista, että koko ajan saa olla varuillaan ja järjestään joka paikassa yritetään.

Ja esim. juomat onkin yhtäkkiä halvemmat, kun toinen tarjoilija astuu vuoroon, kun eka pisti siivut rahoista omaan taskuun. Mitään kuitteja ei tietenkään näy ikinä missään.

Vierailija
99/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Lissabonia mutta mullekin tarjottiin kyllä huumeita siellä keskellä päivää ja olen pulska tatuoimaton täti ja ikää lähes 40.

Samat sanat. Taviksen näköinen ja paljon matkustellut, mutta ainoastaan Lissabonissa on tyrkytetty huumeita.

Ja sama. Ollaan niin perustaviksia miehen kanssa kun olla saattaa ja Lissabonissa tultiin myymään huumeita. Ehkä ne vaan tarjoaa niitä ihan kaikille.

Vierailija
100/138 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja esim. juomat onkin yhtäkkiä halvemmat, kun toinen tarjoilija astuu vuoroon, kun eka pisti siivut rahoista omaan taskuun. Mitään kuitteja ei tietenkään näy ikinä missään.

Ai, itse en huomannut tällaista. Minusta Praha tuntui ihanan edulliselta kaupungilta ja muuten mielenkiintoinen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi