Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurooppalainen kaupunki, johon ette menisi enää uudelleen?

Vierailija
03.03.2019 |

Itse olin Varsovassa. Oli niin tylsä ja kolkko paikka.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bratislava. Kyläpahanen, jossa minimaalisen vanhankaupungin ulkopuolella rumaa arkkitehtuuria. Tylyjä ihmisiä.

Saman kaupungin nimesin minäkin. Lisäksi sai koko ajan olla tarkkana ettei huijata, mm. ravintolalaskussa oli tuotteita, joita emme olleet tilanneet ja eri hinnat kuin menussa. Taksit yrittävät rahastaa turisteja ja ruoka oli ihan pskaa.

Vierailija
42/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bratislava. Kyläpahanen, jossa minimaalisen vanhankaupungin ulkopuolella rumaa arkkitehtuuria. Tylyjä ihmisiä.

Ihmiset ovat lähes poikkeuksetta aina tylyjä noissa Itä-Euroopan maissa. Kommunismi teki ihmisistä kylmiä ja itsekkäitä. Virossa olen huomannut, että nuoret asiakaspalvelussa olevat ihmiset osaavat jo hymyillä, joten kyllä se siitä muuttuu aikanaan muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimaailma. Pieni, asukkaat outoja, ruoka kallista, ei mitään tekemistä, mutta silti täynnä turisteja. Alkoholi tarkoittaa heille marjamehua.

Vierailija
44/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levi. Rahastusta ja paskapalvelu. Pakastepizzakin oli parempaa kuin Poro

Missä on Levi -niminen kaupunki....?

Vierailija
45/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimaailma. Pieni, asukkaat outoja, ruoka kallista, ei mitään tekemistä, mutta silti täynnä turisteja. Alkoholi tarkoittaa heille marjamehua.

Sehän on suunnattu lapsille, joten ei sieltä tarvitsekaan saada mitään alkoholia. Useimmat aikuiset jaksavat odottaa ja nauttia juomansa jossakin muualla.

Vierailija
46/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levi. Rahastusta ja paskapalvelu. Pakastepizzakin oli parempaa kuin Poro

Missä on Levi -niminen kaupunki....?

Kuinka monta kertaa tätä kysytään?

Vierailija
47/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port El-Kantaoui.

Vierailija
48/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on suunnattu lapsille, joten ei sieltä tarvitsekaan saada mitään alkoholia. Useimmat aikuiset jaksavat odottaa ja nauttia juomansa jossakin muualla.

Juuri näin. Miksi sitä viinaa pitää saada joka paikasta? Eikö lapsille voitaisi tarjota edes yksi päihteetön paikka, jossa lasten ei tarvitse pelätä humalaisia aikuisia?

Vierailija
49/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabonissa ahdisti se jatkuva huumeiden tyrkytys, myös keskellä kirkasta päivää ostoskaduilla yms julkisilla paikoilla.

Vierailija
50/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna. Ei mitään syytä mennä uudestaan, tylyjä ihmisiä täynnä.

Vierailija
51/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini on aivan bersiistä.

Ainut plussa, että sieltä saa hyvää kebabia.

Vierailija
52/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano (tyyyyyyylsääääää), Bratislava, Tallinna (tylsä ja nykyään KALLIS), Antalya (vai onko Turkki edes Eurooppaa...), Bryssel

Vierailija
53/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miksi sitä viinaa pitää saada joka paikasta? Eikö lapsille voitaisi tarjota edes yksi päihteetön paikka, jossa lasten ei tarvitse pelätä humalaisia aikuisia?

Kyllä siellä nyt pitäisi olla joku baari, jossa hattivatit tarjoilis bisseä!

Vierailija
54/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niistä. Yhdessäkään ei ole tarpeellista käydä kahdesti, useimmissa ei sitä ensimmäistäkään kertaa.

Vierailija
55/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuri

Vierailija
56/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oslo. Viikonloppu riitti mainiosti, tuli nähtyä kaupunki sen verran nopeasti. Kaikki kallista (mikä nyt sinänsä ei ole yllätys), mutta olin silti pöyristynyt.

Paljon esim alkoholi? olut?

Järkyttävän hintaista. En tiedä paljonko maksoi ruokakaupassa, kun ei ostettu. Ravintolassa mies tilasi oluen, maksoi 12 euroa. Itse join lasin punaviiniä, maksoi 16 €. Hinnat yhtä järkyttävät myös paikallisessa viinakaupassa.

Itse kävin pari vuotta sitten Oslossa ihan vain pizzalla. Kaksi pizzaa, olut ja vesi = 50 euroa. Näinhän minä ne hinnat listalta tilatessani, joten ei se lasku yllätyksenä tullut, mutta oli se vaan jotenkin niin epätodellista, kun on tottunut, että tuolla hinnalla saa ravintolassa tasokkaat pihvit.

Vierailija
57/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Olin kuullut tosi paljon hyvää tästä kaupungista ja olin innoissani matkasta. Mutta täytyy sanoa, että itse en juuri tykännyt. Ensinnäkin kaupunki oli aika likainen monin paikoin. Mulla oli myös usein aika turvaton olo, varsinkin iltaisin. Epämääräistä sakkia riitti ja jotenkin oli sellainen levoton tunnelma. Olen aika paljon matkaillut ja muualla en ole sellaista turvattomuuden tunnetta kokenut kuin Barcelonassa, esim. Itä-Euroopan kohteissa olen tuntenut oloni paljon turvallisemmaksi. Ja onhan tuolla nykyään rehellisesti sanottuna aivan liikaa turisteja.

Vierailija
58/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran yleisön pyynnöstä :mikä eurooppalainen kaupunki on Levi? 😀

Vierailija
59/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi. Olin siellä noin 15-vuotiaana kielikurssilaisena. Jäi mieleen inhottavat aikuiset miehet jotka tulivat pyytämään seksiä keskellä päivää ja keskellä kaupunkia. hetkeksikään ei voinut esim. Puiston penkille istua. Muutenkin kallis ja epäystävällinen paikka.

Aikuisena tylsin paikka mihin olen päätynyt on varmaan Dortmund. Reykjavikissa ei myöskään ollut oikein mitään.

Vierailija
60/138 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itäblokin maat ja paikat!