Eurooppalainen kaupunki, johon ette menisi enää uudelleen?
Itse olin Varsovassa. Oli niin tylsä ja kolkko paikka.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Levi. Rahastusta ja paskapalvelu. Pakastepizzakin oli parempaa kuin Poro
Jokos on Levi kaupungiksi muuttunut?
Reykjavikiin en menisi enää toista kertaa. Vaikka kaupunki olikin turvallinen ja ihmiset todella ystävällisiä ja avuliaita, niin se on pieni paikka ja hetkessä nähty. Sopii varmasti hyvin nuorille aikuisille, jotka tykkäävät bilettää, sillä baareja siellä oli pilvin pimein niinkin pieneksi kaupungiksi. Mitään halpaa lystiä se ei tietysti ole.
Leicester. En muista, oliko siellä yhtään mitään näkemisen arvoista.
Entinen lempikaupunkini Lontoo on muuttunut valtavan suureksi muurahaiskeoksi, jossa ihmiset kiiruhtavat paikasta toiseen vilkaisematta vastaantulijoihin. Laitakaupunginosissa on koko ajan rikoksia ja poliisien pillit ujeltavat. Ennen halusin joka vuosi lomailemaan Lontooseen. Nyt en mene kuin työmatkoille.
Marseille. Ankea ja pelottava paikka.
Olen käynyt Pariisissa muutaman kerran työmatkalla, eikä ole yhtään haikeaa tietää, ettei enää tarvitse. Likaa, huutoa, surkeaa liikennettä ja luotaantyöntäviä ihmisiä.
Seinäjoki. Luulin ennen, että se on joku länsirannikon kaupunki, mutta sehän olikin täysin turha ummehtunut sisämaakaupunki. Miksi ihmeessä siellä on edes Tangomarkkinat.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Eurooppaa tuollainen Levi-niminen kaupunki on?
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoki. Luulin ennen, että se on joku länsirannikon kaupunki, mutta sehän olikin täysin turha ummehtunut sisämaakaupunki. Miksi ihmeessä siellä on edes Tangomarkkinat.
Oletko tosissasi? Minä olen käynyt kerran Seinäjoella, minulla oli kauheat ennakkoluulot koko kaupungista ja ihan syystä! Onneksi olin vain yhden yön, mutta sekin oli jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Bukarest oikeastaan ainut paikka, mikä on tuntunut vastenmieliseltä.
Mitä vikaa idän Pariisissa?
Tukholma oli kiva, vaan ei enää. On väestö sen verran eksoottista nykyään.
Puolan Poznan oli jotenkin hirveän surullisen oloinen paikka. En tietysti odottanut ihmeitä Puolalta, mutta Poznanissa oli jotenkin hämmentävän melankolinen viba menipä minne tahansa.
Moni on vastannut Lontoo ja pakko yhtyä tähän. Olen käynyt 6 kertaa ihan vapaaehtoisesti, aina sillä ajatuksella, että ehkä kaupungin mielikuva paranee, kun ehdin nähdä sitä enemmän ja laajemmin. Pakko viimeinkin myöntää, että ei ole minun paikkani, vaikka Englannissa itsessään ei ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Entinen lempikaupunkini Lontoo on muuttunut valtavan suureksi muurahaiskeoksi, jossa ihmiset kiiruhtavat paikasta toiseen vilkaisematta vastaantulijoihin. Laitakaupunginosissa on koko ajan rikoksia ja poliisien pillit ujeltavat. Ennen halusin joka vuosi lomailemaan Lontooseen. Nyt en mene kuin työmatkoille.
Ihan sama huomio itsellä. Mikä siinä on, että se entinen Lontoo oli leppoisampi vaikka vilkas metropoli olikin?
Bratislava. Kyläpahanen, jossa minimaalisen vanhankaupungin ulkopuolella rumaa arkkitehtuuria. Tylyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielissä mainoksissa käytetään sanoja town ja city.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Eurooppaa tuollainen Levi-niminen kaupunki on?
Se on varmaan ”hei olen tosiii nokkela” maan pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielissä mainoksissa käytetään sanoja town ja city.
Alppikaupunki. Toinen nolo markkinointiyritys Levistä.
Kävin joskus 90-luvun lopussa Liegessä, Belgiassa. Jäi mieleen tosi ankeana paikkana.