Niinistö teltassa Nurmeksessa
Suuresti kunnioittamani presidenttimme oli tarkastus-ja telttareissulla, kuten on uutisoitukin.
Vääjäämättä juolahtaa mieleeni, ettei tämä uutisointi olisi presidentinkanslian taholta tarkoituksenhakuistakin: onko tarkoitus tehdä kansalaisista armeijamyönteisiä, jopa peräti valmiita sotaankin.
Kommentit (20)
Haaviston kohdalla sama tapahtuisi hotellihuoneessa etänä.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Miksi? Perustele!
Ap.
Ja sanot ittiäs suomalaiseksi? Jos et, mene muualle mehtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Miksi? Perustele!
Ap.
Lue aloituksesi. Aivan älytön kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanot ittiäs suomalaiseksi
? Jos et, mene muualle mehtään.
Hei pliiiis
Ap.
Hyvää pohdintaa, aloittaja. Joku viesti tuolla kyllä halutaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Miksi? Perustele!
Ap.
Miksi? Perustele!
Pressakin pakenee lapsiperhehelvettiä minne tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Miksi? Perustele!
Ap.
Miksi? Perustele!
Olet vainoharhainen älykääpiö. Siinä riittävästi perustetta.
Meillä ollaan vanhastaan niin valmihita sotahan että pääörcki-Putin hyökkäsi mieluummin 44-miljoonaiseen Ukrainaan kuin meille.
Päättele siitä mikä on mitä, mutta minä olen lapsesta asti ollut valmis taistelemaan Mordoria vastaan viimeiseen veripisaraani asti.
Aina Suomessa on oltu armeijamyönteisiä ja valmiita sotaan jos sellainen tilanne tulee.
Siinä mielessä ei mitään erikoista, mutta sille nostan hattua jos on myös yöpynyt metsässä tavallisten ihmisten kanssa.
Onhan se näitä isompia harjoituksia tsekannut aiemminkin. Kuuluu toimenkuvaan.
Tarkoitus oli agitoida apn kaltaisia ryssärottia päästelemään aivopieruja nettiin.
Voisko liittyä talvisodan muistopäivään?
Salella poikapllu teltassa. Sauli sai pllua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus oli agitoida apn kaltaisia ryssärottia päästelemään aivopieruja nettiin.
En ole ryssärotta, senkin hassu pöhköliini!
Olen ihan itsenäisyyttämme ja isänmaatamme rakastava työkyvyttömyyseläkkeellä oleva maisterisnainen. Persjalkainen ahkera itä-suomalaismuija.
Ap.
Sale on tolkun mies. Sale tietää millä pääsee patriarkaalisen enemmistön suosikiksi. Joko hän itse aidosti näyttää mikä hän on miehiään tai presidentin kanslia vetelee naruista, mitä epäilen.
En ymmärrä miten lämpimässä puolijoukkue teltassa nukkuminen on millään tavalla hehkutuksen arvoista.
Idiootti