Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä haisee tosi pahalle, hermo menee: eikö tajua vai pitääkö sitä elämäntyylinä?

Lende
02.03.2019 |

Varsinaisesti tämä ihminen on kumppanini parhaan kaverin tyttöystävä. Olisikin ns. oma ystävä, uskaltaisin huomauttaa asiasta hienotunteisesti mutta suoraan, sillä harva sitä varmaan tahallaan haisee pahalle...

No anyways. Koska tää ihminen kuuluu väkisinkin sosiaaliseen piiriini (hän yrittää tehdä lähempää tuttavuutta munkin kanssani, kai hällä on joku ajatus että koska meidät miehet on kavereita niin mekin voisimme olla, vaikkei yhteistä juuri olekaan...), käy kylässä ja joskus minäkin heillä, kun ei voi kohteliaasti välttää. Hän haisee tosi pahalle ja sanoo välillä tosi outoja asioita hygieniaan liittyen.

Joskus ovat saunoneet meidän mökillä, oon tarjonnut pyyhettä ja tietty sanonut, että shampoita ym. voi käyttää. Hän hymyilee ylimielisen oloisesti ja sanoo että "mä en käytä saippuaa" , lähtee myös saunomasta hiukset hikisinä, pesemättä. Pukuhuoneessa hänen vaatteista lähtevän hajun voi haistaa ja vielä saunankin puolella haisee: jonkinlainen seisoneen laskiämpärin ja likaisen ihmisnahan, pinttyneen hien ja joittenkin ruoanjämien katku, ei edes tupakansavu tai mikään sellainen. Kerran tämä mieheni kaveri kysyi pestä jotkut vaatteensa meidän koneessa kun heidän oli hajalla ja uusi vasta tulossa. Tää nainen toi jotain omiaan siinä samalla, näytin taas missä pyykinpesuaine ym. oli ja hän virnistää taas ihmeellisesti ja sanoo että "mä en käytä mitään pyykinpesuaineita". Sitten tää pesi ne vaatteensa jossain 40:ssä ja ne haisi edelleen sille ihmeen laskiämpärisetille tai seisovalle tiskivedelle kuivuessaan... alkoi vituttaa ne haisevat rätit meidän kylpparissä, muutenkin hänen jäljiltä saa aina tuulettaa. Kerran jäivät meille yöksi, ja valehtelematta sain pitää ristivetoa kolme tuntia että se pinttynyt haju lähti: sellainen... juoppotalon haju, likaisen ihmisen haju.

Kun olen käynyt sen naisen asunnolla, niin siellä on tosi usein tiskit seisomassa paskaisessa vedessä, joskus tosi ruokajämäisiä astioita seisoo vedellä täytetyssä vadissa ym. ja se vesi haisee tosi tympeältä, puolimädältä, ja musta se on just tämä haju joka hänestä löyhkää. Kai se pienessä kämpässä kulkee ja tarttuu vaatteisiinkin, varsinkin jos ei niitä ikinä pese kunnolla? Onko tämä joku new age -haisuterapiasetti, onkohan tämän ihmisen hajuaistissa jotain vikaa, eikö sille ole vaan kotona opetettu mitään itsestään ja asunnossa huolehtimisesta, kotitöistä? Mua vituttaa, jos oikeasti joutuu tuulettamaan ja pesemään vuodesohvanpäällysenkin sen jälkeen kun tää on nukkunut siinä. Periaatteessa ihan perusjeesin oloinen ihminen, ei vaikuta miltään mielenterveystapaukselta, mutta mistä sen tietää?

Viittaa kyllä usein itseensä erilaisilla naistenlehtitason itsediagnosoiduilla autistijutuilla. Kerran otin omiin entisiin masislääkkeisiin viitaten aihetta vähän puheeksi, johon tää hymyilee taas ylimielisesti ja sanoo jotain, ettei koskaan suostuisi "tuollaisiin hoitoihin" mutta sanoo sitten, että on "kysellyt kaikenlaisia lääkkeitä kavereilta" ja käyttää niitä "oman valinnan mukaan" kun parhaiten tietää "itse mikä toimii".

Aivot sulaa välillä tuon haisulin kanssa. Ei se täällä nyt liian usein käy, mutta korpeaa kun en keksi tapaa sanoa että peseytyisi kunnolla tai etten halua sitä haisevana tänne niin, ettei se aloita jotain draamaa, ettei mies suutu tai muuta. Olis tosiaan joo helpompi, jos se olis ns. oma kaveri tai sitten joku niin etäinen tuttu, että olis luonteva vaan sanoa että on tulematta, en halua.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei sentään käytä Omoa, tai huuhtiksia. Niitähän täällä vihataan. :D 

Vierailija
2/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, hänellä on sentään mies että eipä tuo haju vissiin mikään ongelma ole miesten saamisen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, hänellä on sentään mies että eipä tuo haju vissiin mikään ongelma ole miesten saamisen suhteen.

On, mikä suhteensa sitten onkaan. Tää mieskin on hieman "hulivilivoo", tulee usein meille krapulassa, rahat on koko ajan loppu kun tykkää rahapeleistä, vaatteet on sellaiset epäsiistit muttei sentään likaiset. Hän on myös 17 vuotta tätä naista vanhempi, kuten minäkin, siksikin mietin että onko tää nyt joku "nuorisomuoti" ettei peseydytä, jotain boheemirunoilijalarppia tai jotain. :D

"Renttumaisuudesta" huolimatta tämä mieheni kaveri on ihan ok, on käytöstavat sun muut kunnossa vaikka elämänhallinta taitaa välillä vähän heittääkin, vaan ei sentään laidan yli. Tää nuorempi nainen kyllä sanoo usein, että heillä on "vapaa suhde" eikä "vanhanaikainen suhde", mutta se nyt ei mulle kuulu. Varmaan mies hältä saa jotain ja tarpeeksi, ja jokin synkkaa.

- ap -

Vierailija
4/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän on hajuun turtunut. Onko pari ollut pitkään yhdessä? Jos ei, niin melkein sanoisin, että kannattaa odotella, että nainen poistuu kuvioista. Ei kukaan voi olla niin pitkään epätoivoinen, että tuollaisen kumppanin kanssa viettäisi aikaa, saati touhuta mitään läheisempää ja intiimimpää. 

Jos hän on näitä, joita saippuat ja pesuaineet kutittaa (no tietenkin kutittaa, kun iho on tottunut kuonaan ja pesemättömyyteen) niin voisit ehdottaa etikan käyttöä pesun yhteydessä. Tosin sitten vaatteet haisee etikalle, mutta sentään jollekin muulle. Mutta jos kroppa on törkynen, niin ehkä on aivan tyhjän kanssa.

En osaa muuta sanoa, kuin että kestä. Tai koita vältellä ihmistä. 

Vierailija
5/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää välillä laskea rimaa, jos ei halua olla yksin loppuelämäänsä.

Vierailija
6/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti jaksa uskoa, ettei vesi puhdista kroppaa puhtaaksi. Onko se ihan suomalainen nainen? En tunne kyllä itse henkilökoihtaisesti yhtään pahalle haisevaa naista. Jos sellaisen kohtaan, niin hän on joku alkoholistitapaus.

Vierailija
7/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan joutuisin sanomaan suoraan tuosta hajusta, silläkin uhalla, että joku loukkaantuisi ja menisi välit poikki. Ehkä hän ei vaan tajua haisevansa.

Vierailija
8/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo haisee ja sen miehellä on krapuloita, mitä te teette niiden kans?

Vierailija
9/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi todella läheinen ystävä, joka haisee myös. Hän on hippi, eikä käytä mitään keinojuttuja. Ei sitä vaan voi mitenkään sanoa...Sun tilanteessa pyytäisin miestä puhumaan sille kaverilleen, joka vois sitten "myydä" tyttökaverillee ajatuksen paremmasta hygieniasta.

Vierailija
10/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomauttaisin, pelkkä vesi ei puhdista no ainakaan vaatteita, pesupähkinöitä ja muita ekologisia tuotteita löytyy ihan marketeista.

Vierailija
11/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smells like teen spirit

Vierailija
12/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä mies terästä. Ajattelenkin, että lipasee muijansa jalkoväliä yökkäämättä, niin mitalli on paikallaa

Vierailija
13/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan saa reikää niin miehelle kelpaa.

Vierailija
14/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki haisevat, mikä siinä pyykinpesussa on niin vaikeaa. Yhdelläkin tutulla on rasvakalvo päällä ja tupakka haisee.

Vierailija
15/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan saa reikää niin miehelle kelpaa.

Kas kummaa itse kun olen antanut 30 miehelle eikä ykskään kelpuuttanut suhteeseen. Hygieniasta pidän todellakin huolen että mites?

Vierailija
16/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että tuskin on siitä pesemättömyydestä kyse. Tai siis, jos kuitenkin suihkussa käy, niin ei siihen välttämättä saippuaa tarvita. Ehkä se on hänen/kämpän ominaushajunsa tai sitten jokin sieni pesiytyy, jaa-a. Minulla on eräs työkaveri, jonka pukkarissa käynnin tietää aina kanssa hajusta. Haisee mielestäni sellaiselta homeiselta. Ja ihan suihkussa aina siellä myös käy, mutta silti.

Enpä tiedä voiko tuolle oikein mitään tehdä, muuta kuin ettei aktiivisesti yhteyksissä ole.

Vierailija
17/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan rokotevastustajakin :) mulla oli joskus työkaveri, joka ei käyttänyt deodoranttia, koska se oli "länsimaista hapatusta" ja haju oli sen mukainen...

Vierailija
18/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tietää haisevansa, mutta ei välitä. Sanomisesta ei siis ole mitään hyötyä. Sua vaan alkaa harmittamaan vielä enemmän. Mä olisin vaan tyly enkä päästäisi kotiini tuollaisia resupekkoja haisemaan.

Vierailija
19/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi todella läheinen ystävä, joka haisee myös. Hän on hippi, eikä käytä mitään keinojuttuja. Ei sitä vaan voi mitenkään sanoa...Sun tilanteessa pyytäisin miestä puhumaan sille kaverilleen, joka vois sitten "myydä" tyttökaverillee ajatuksen paremmasta hygieniasta.

Totuushan on, että tällaiset ihmiset haisevat ihan vain ihmiselle, joka on kauhea tabu. Enemmänkin meillä olisi asiassa peiliin katsominen.

Vierailija
20/50 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua propagandan uhreja koko ketju täynnä :D  

Normaali iho puhdistuu kunnon suihkussa ihan hyvin ilman saippuaakin, jos nyt ei ole jossain lantapaska kasassa itseään hieronut. Syy hajulle voi olla jokin muukin.