Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
101/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun on satoja matcheja jonossa niin harvoin laitan mitään muuta kuin, "Moi, mites sun päivä?"

Jos vastapuolta ei kiinnosta vastata niin olkoot, siirryn seuraavaan.

Naisilta aloituksia tulee todella harvoin. Kaikkiin kyllä vastaan. 

Vierailija
102/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoinani aloittanut keskusteluja vaan odotin että nainen aloittaa. Toimii komealla miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Itsellä aivan vastaavat kokemukset. Sillä erotuksella että treffejä takana on vähemmän :D

104/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan näin itse parikymppisenä naisena, jolla matchejä tulee aivan liikaa, ja syyllistyy tuohon mistä mainitsitkin (sori siit). Lue eteenpäin ainoastaan jos olet valmis kuulemaan karun totuuden.

Syitä miksi en vastaa miehelle, vaikka olemme matchanneet: 

1.) Avasin Tinderin, swiippailin, sain matchejä 87 kappaletta, suljin Tinderin, ja seuraavan kerran tulen paikalle 2kk päästä ja minua odottaa siellä 87 keskustelun aloitusta, joissa about kaikissa "Moi, miten menee". En vastaa koska a.) Liian pitkä aika jo matchaamisestä ja olisi jopa hieman creepyä. b.) Kun on liikaa valinnanvaraa niin päätyy sit vaan olemaan vastaamatta kenellekään. 

2.) Tylsä aloitus. Niitä aloituksia voi tosiaan olla meillä muiduilla kymmeniä/satoja, ja siellä joukossa jos minkälaista luovaa ja hauskaa aloitusta. Jäät aika nopiaan jalkoihin. Jos välttämättä haluat kirjoittaa "moi miten menee" niin tarkastele kirjoitusasua; isot kirjaimet, hymiöt, merkit... 

"moi miten menee" = elämänkoululainen, joka luultavasti ÄO määrältään samaa luokkaa kengännumeronsa kanssa, tylsä, elämänilo kadotettu, varmasti neitsyt, amis. 

"Moi! Miten menee? :)" = huutomerkki osoittaa jotain elämäniloa, ystävällinen, ehkä ei niin kokenut naisten kanssa, voi olla tuskaa jatkaa keskustelua. 

"Hei! Mä innostuin heti ku luin sun biosta että tykkäät matkustelusta, aattelin et meiltä varmasti löytyykin sit paljon puhuttavaa! Ootko sä enemmän kaupunki- vai rantalomalaisia?" = Isot alkukirjaimet, pilkut pisteet jne. antaa vaan yksinkertaisesti fiksumman kuvan henkilöstä. Sen sijaan, että mainitset jotain yksityiskohtia naisen kuvista, mainitse jotain mitä on mainittu biossa. Tämä siitä syystä että: 1.) Osoittaa sen, että sä et oo epätoivoinen jätkä, joka swiippaa jokaisen muijan oikealle pelkkien kuvien perusteella, vaan sä oikeasti myös etsit henkilöä, jonka kanssa teillä on jotain yhteistä, ja jonka persoona viehättää. Olet siis "valinnut" tuon muijan sen sijaan että "voittanut". 2.) On poikkeavaa. Kaikkiin erinlaisiin viesteihin on kivempi vastata, koska niitä perus "uuh kuumis" "hei miten menee" jne tulee jo korvista ulos. 

3.) Swiippasin sut vahingossa oikealle. Tai sitten swiippasin sut oikealle mut sit tuli joku viel paremmannäköinen jätkä, jonka kanssa tällä hetkellä keskustelen, enkä näe syytä edes aloittaa keskustelua sun kanssa. 

4.) Stalkkasin vasta matchaamisen jälkeen sun instagram kuvat, luin sun bion tms. mistä selvis jotain mitä en halunnut tietää (kannatat perussuomalaisia tms). En oo varmaa ikinä poistanut huonoja matchejä, jättänyt sit vaan vastaamatta. 

5.) Ei vaan oikeesti riitä energia vastaamiseen just sillä hetkellä. Odota ainakin pari päivää ja laita sitten uusi viesti, suattaapi olla et vastaus tulee. Jos ei, let it go. Syynä luultavasti joku yllämainituista etkä tule saamaan vastausta. 

Melkeen aina syy tuo numero 2. Joten kiinnittäkää siihen aloituslauseeseen huomiota, koska se on oikeesti se suurin asia, joka vaikuttaa menettekö haussanne eteenpäin. 

Vierailija
105/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jou mään, zikaakoo" Toimii aina.

Vierailija
106/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa tik tokissa goatinmyhouse

Vierailija
107/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt Tinderiä.

Vierailija
108/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttajoo, itse saatan olla tarpeeksi komea (ja mulla on bioteksti, mitä monet pitää hyvällä tavalla mielenkiintoisena), mutta tosiaan monesti aloitan keskustelun "moi miten menee"-fraasilla, ja lähes aina tulee kuitenkin jonkinlainen, myönteinen vastaus. Välillä kuitenkin kokeilen jotain persoonallisempaa, esim. jos meillä on joku yhteinen kiinnostuksenkohde niin kysyn siitä, tai sitten viikonloppusuunnitelmista tms. 

-M23

Vierailija
109/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

En ole deittailun asiantuntija, mutta maalaisjärjellä: Se joka tekee aloitteen, on kiinnostunut, koska on itse valinnut ketä lähestyy. Se jota lähestytään, harvemmin on, koska ei ole itse tehnyt sitä valintaa. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
110/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkonen tuulitunneli sulla varmaan!

Vierailija
111/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan yleensä :"moi,käynks mä täällä usein"?

Vierailija
112/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan astronomiaa ja usein ilmaisen että haluaisin tutustua Uranukseen.

Vierailija
113/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet M, niin kysy nieletkö?

Jos olet N, niin kysy yli vai alle 20cm?

Jos olet M, niin kysy kuinka syvä? Oon kerran pari päässyt kokeilemaan tosi tiukkaa tavaraa, ja on kyllä todella iso ero peruslöysään römpsään verrattuna.. 

Vierailija
114/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä mitä kirjoittaa. Ainoa millä on väliä on se että molemmat on samalla mielellä mukana. Eli molemmat etsii jotain vakavampaa. Minä aloitin nykyisen avomieheni kanssa keskustelun tyyliin sanoilla "moi, oot tosi komea :)" ja tässä sitä ollaan.

Vierailija
115/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äinä älästönkuvillä⇓

Vierailija
116/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

En ymmärrä miksi tekisi. Kyllä minua kiinnostaa, vaikka nainen aloittaa keskustelun. En kyllä olekaan mikään saalistaja-luolamies vaan 90-luvun kasvatti. Tämä siis Tinderissä. Muissa sovelluksissa, joissa kuka tahansa voi tehdä aloitteen kenelle tahansa voi syy olla ettei aloitteellinen nainen ole ollut ylipäätänsä mun makuun.

Vierailija
117/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko M vai N

Näin aloitettiin keskustelu pelichatissä aikanaan

Aijai, tuli vanha kunnon ASL mieleen :D

Vierailija
118/371 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee päevvee.

Vierailija
119/371 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä innolla on eroa. Jos nainen alkaa tenttaamaan kymmenillä kysymyksillä, ennenkuin kerkeää yhteen vastata ja sillä että jos nainen kertoo itsestään ensin innokkaasti.

Kysely tuntuu liian hyökkäävältä.

Vierailija
120/371 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloita, koska olen nainen.

Huonoin syy ikinä. Feministi jää aina yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi