Miten aloitatte tinder-keskustelun
Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!
Kommentit (371)
Hei ihanainen, en yleensä ilmoittele mittojani, mutta strateginen mittani on 21 cm. Tulisitko selvittämään olisiko se korvieni väli vai pään ympärysmitta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.
Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...
Kirjoitit että "melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä", josta saa kuvan, että olet päättänyt kyseisissä tapauksissa, ettei tästä tule mitään. Seuraavaksi kuitenkin sanot, että mies on se joka päättää, tuleeko siitä mitään vai ei.
Minä ainakin käsitän sen niin, että vain harvoissa tapauksissa mies ei ollut kiinnostunut sinusta, kun taas sinä olisit ollut kiinnostunut hänestä. Vastaavasti taas useimmissa tapauksissa sinä et ole ollut kovin kiinnostunut miehestä, jolloin olet lähes joka kerta päättänyt ettei tästä tule mitään? Joten minusta on hieman hassusti sanottu, että mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei, kun tämä taitaa tapahtua harvemmin sinun tapauksessa.
minä ainakin aloitan et sä annat pimpsukkaa tänää tai mä revin sun pään irti
Tässä nämä vaihtoehdot:
1; Minkälaisen sirkus esityksen haluaisit nähdä? Nakkena vai pellepuvussa?
2; Onko sinun kännykän näyttö riittävän iso että mun leuka mahtuu näyttöruutuun, jos lähetän kuvan?
Ja piparia irtoo niin paljon että koko äijä haisee niin paljon piparille, että haju on kuin matikkareppu kevätpilkillä. Haju ei lähde enää millään pesulla. Ei edes mäntysuovalla. Klunks ja nielaus.
Mitä vikaa on aloittaa keskustelu tervehtimisellä? Menettekö kaupassakin suoraan asiaan tervehtimättä, kun kysytte työntekijältä jotain? Mis sul on tääl jauheliha?
Minulla on jäänyt epäselväksi että mikähän mahtaisi olla sellainen aloitus mikä herättäisi mielenkiinnon? Tavallinen keskustelun aloitus ei luultavasti tule kysymykseen?
Ihan oikeasti ja hetken mietintä. Miksi miehen on helpompi aloittaa keskustelu ulkomaalaisen naisen kanssa esim englannin kielellä, kuin suomalaisen naisen kanssa Suomen kielellä? Ensimmäiset sanat ei ole heti se: Nou Nou, kun se on jotenkin niin "tavallista".
Ok. Mies ei menetä tuossa oikeasti yhtään mitään ja saa olla lähinnä kiitollinen väistetystä luodista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sinne neitokaisen aamuun/päivään/iltaan/yöhön kuuluu?
Ei missään nimessä.
Dikpikillä