Miten aloitatte tinder-keskustelun
Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
En aloita, koska olen nainen.
Millainen nainen notkuu panosovelluksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku k iltti mies taas selittelee mustaa valkoiseksi kun itse ei saa mätsejä?
”Moi. Mitä kuuluu? Chatataankö vähän ja kerrotaan itsestämme?”
Tuolla aloituksella löytynyt jo kaksi naisystävää Tinderistä. Fiksuja, koulutettuja ja hoikkia naisia. Ei sen aloituksen tarvi ainakaan aikuisilla niin ihmeellinen olla. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen, joka haluaa panna. Hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko tehdä sellainen huomio, kun itselläni on tapana sekä Tinderissä, että Badoossa antaa sydäntä kaikille, niin ne epäviehättävät ja lihavat naiset laittavat viestiä ensin. En tietenkään niihin vastaa, niin kuin myöskään ne viehättävät matchit eivät juurikaan vastaile minun viesteihin. T. 44-v valkoinen heteromies
kehun ulkonäköä ja kysyn oliko huti-like. t. ruma nainen
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yritän vetää jotain matchin biosta, mihin tartun. Jos vaikka tykkää matkustelusta, aloitan kysymällä että missä oli viimeksi matkalla ja mitä tykkäsi siitä.
Tuo on aika paha, siis kontrolli siitä pitääkö profiilin väitteet paikkansa. Vaikea tilanne, valehtelisiko jotakin vai vastaisiko totuudenmukaiesti no joo, tota, seitsemän vuotta sitten kävin Tallinnassa, mutta tykkään kyllä matkustelusta.
Tinderissä pitäisi olla sellainen toiminto että kun saa matchin niin se on "voimassa seuraavat 24h" ja sitten deletoituu automaattisesti mikäli pari ei ota toisiinsa yhteyttä. Ärsyttää nämä matchien kerääjät jotka eivät kumminkaan koskaan ota yhteyttä.
Kerron tietty herrasmiehenä ensin mitat 184/85 ja 18/16.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pitäisi olla sellainen toiminto että kun saa matchin niin se on "voimassa seuraavat 24h" ja sitten deletoituu automaattisesti mikäli pari ei ota toisiinsa yhteyttä. Ärsyttää nämä matchien kerääjät jotka eivät kumminkaan koskaan ota yhteyttä.
Tämä on ongelmallista. Matsejä tulee helposti niin paljon, ettei ehdi kaikkien kanssa. Ja tuntuu vähän ikävältä chatata monen kanssa yhtä aikaa. Siksi mulla roikkuu matseja. Hoidan naisen kerrallaan vanhanaikaiseen tyyliin.
Kolottaako :) ?
...aika montaa on kolottanut ja aina lohkeaa pesää
t. M43
En ikinä menisi tinderiin. Edes siinä tilanteessa jos sinkuksi tulisin vuosien saatossa. Mutta kukin tavallaan. Mutta kaverilla tapana sut kaista aloitus huumorilla
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä aloituksella ole väliä jos kiinnostusta ei ole tai ajankohta on väärä.
Jos kiinnostusta ei ole, niin se on ihan sama mitä aloitukseen laittaa. Se keskustelu loppuu pariin viestiin joka tapauksessa.
Perus "Moi miten menee?" toimii ihan hyvin.
Itsellä matchejä roikkuu vaikka kuinka paljon ja ehkä joskus laitan viestiä näille. Se johtuu ihan jonosta. Ei vaan riitä aika.
Ei minulla ole väliä aloittaako nainen vai aloitanko minä. Juttu jatkuu jos tuntuu kiinnostavalta.
Tämä, älkää nyt ylianalysoiko näitä juttuja, Tinderin perusolemukseen kuuluu sen ulkonäkökeskeisyys. Jos olet tarpeeksi hyvännäköinen niin vastapuoli antaa anteeksi kehnotkin aloitusviestit ja on valmis vaikka jättämään äitinsä synttärit välistä päästäkseen asap treffeille. Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa niin ei niiden viestien sisällöllä ole mitään väliä. Treffejä ei ole tulossa. Poislukien miehet, jotka ovat valmiita panemaan ja dumppaamaan oman tasonsa alla olevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää itseä poistamasta sitä ärsyttävää?
Melko erikoinen ja ahdistava ajatusmalli muutenkin. Eihän ne matchit muutenkaan tule reaaliajassa, eli että molemmat klikkaavat toisilleen sydäntä aina samaan aikaan, eikä siellä jokainen muutenkaan toivottavasti hampaat irvessä 24/7 roiku, keräten erikseen excel-listaa siitä,, kellä on vielä 30 minuttia aikaa viestitellä, tai muuten. Oikeasti, voi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko erikoinen ja ahdistava ajatusmalli muutenkin. Eihän ne matchit muutenkaan tule reaaliajassa, eli että molemmat klikkaavat toisilleen sydäntä aina samaan aikaan, eikä siellä jokainen muutenkaan toivottavasti hampaat irvessä 24/7 roiku, keräten erikseen excel-listaa siitä,, kellä on vielä 30 minuttia aikaa viestitellä, tai muuten. Oikeasti, voi apua.
...ja mikä estää ottamasta itse yhteyttä, jos on kiire?
Muutenkin samaa mieltä. Nämä ovat taas niitä seuranhakufanaatikkoja, joilla ei ole muuta elämää ollenkaan. En haluaisi tutustua tällaiseen, joten varmasti kaikkien kannalta parempi että poistaa matchin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja mikä estää ottamasta itse yhteyttä, jos on kiire?
Muutenkin samaa mieltä. Nämä ovat taas niitä seuranhakufanaatikkoja, joilla ei ole muuta elämää ollenkaan. En haluaisi tutustua tällaiseen, joten varmasti kaikkien kannalta parempi että poistaa matchin.
Aivan! Itseasiasiassa jätän nyt tahallaan listaamatta ne mitä moninaisemmat, ihan loogiset ja täysin viattomat selitykset sille, miksi joskus voi mennä yli 24 h siinä, että vastaa uuden mätchin viestiin.
Moinen ajattelumalli kielii usein sen verran monesta muustakin hankaluudesta, että on hyvä saada suodatettua moiset jo valmiiksi. t. lainaamasi.
Nothingunusual kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä aloituksella ole väliä jos kiinnostusta ei ole tai ajankohta on väärä.
Jos kiinnostusta ei ole, niin se on ihan sama mitä aloitukseen laittaa. Se keskustelu loppuu pariin viestiin joka tapauksessa.
Perus "Moi miten menee?" toimii ihan hyvin.
Itsellä matchejä roikkuu vaikka kuinka paljon ja ehkä joskus laitan viestiä näille. Se johtuu ihan jonosta. Ei vaan riitä aika.
Ei minulla ole väliä aloittaako nainen vai aloitanko minä. Juttu jatkuu jos tuntuu kiinnostavalta.
Tämä, älkää nyt ylianalysoiko näitä juttuja, Tinderin perusolemukseen kuuluu sen ulkonäkökeskeisyys. Jos olet tarpeeksi hyvännäköinen niin vastapuoli antaa anteeksi kehnotkin aloitusviestit ja on valmis vaikka jättämään äitinsä synttärit välistä päästäkseen asap treffeille. Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa niin ei niiden viestien sisällöllä ole mitään väliä. Treffejä ei ole tulossa. Poislukien miehet, jotka ovat valmiita panemaan ja dumppaamaan oman tasonsa alla olevia naisia.
Totta, ettei kannattaisi ylianalysoida niin paljon. Ja kyllä, alkukarsinta perustuu paljolti ulkonäköön.
Samalla tulee mieleen, että taidat itse olla vielä aika nuori? Näin ainakin keski-ikäisen näkökulmasta ja jossa ei se ulkonäköjään kaikkea pelasta. Toisinaan jopa päinvastoin. Se on aika surullista, joskun päälle nelikymppisellä miehellä ei ole oikeastaan mitään muuta annettavaa kuin ulkonäkö ja kuvittelee voivansa käyttäytyä ihan miten vain, ihan vaan koska yhä näyttää hyvältä.
Ja sitten on toki ihan oma lukunsa ne itseään erittäin hyvännäköisiksi, ja muutenkin erinomaisiksi saaliiksi itseään vain luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Entertain me kirjoitti:
Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.
Niin se on kuule ollut maailman sivu. Mies pokaa/koittaa hurmata, nainen lopulta valitsee. Syvällä ovat tämän toimen juuret, niin sun vanhempasikin varmasti tapasivat. Naisten aloitteellisuutta on alettu peräänkuuluttaa vasta viime vuosina. Toki syystäkin.
Vaikka näin olisikin ollut kauan ja on edelleenkin niin tästä ei voida loogisesti vetää johtopäätöstä siihen, kuinka asioiden pitäisi olla. Naturalistinen virhepäätelmä. Ja vaikka toinen onkin valitsija niin se ei sulje pois empaattista suhtautumista toiseen osapuoleen. Käytöstavat kannattaa osata, ymmärtää toisen vaikea tilanne, ei tuomita toista ihmistä ensivaikutelman perusteella turhan jyrkästi ja antaa mahdollisuus toiselle jos vain pystyy.
Nothingunusual kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entertain me kirjoitti:
Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.
Niin se on kuule ollut maailman sivu. Mies pokaa/koittaa hurmata, nainen lopulta valitsee. Syvällä ovat tämän toimen juuret, niin sun vanhempasikin varmasti tapasivat. Naisten aloitteellisuutta on alettu peräänkuuluttaa vasta viime vuosina. Toki syystäkin.
Vaikka näin olisikin ollut kauan ja on edelleenkin niin tästä ei voida loogisesti vetää johtopäätöstä siihen, kuinka asioiden pitäisi olla. Naturalistinen virhepäätelmä. Ja vaikka toinen onkin valitsija niin se ei sulje pois empaattista suhtautumista toiseen osapuoleen. Käytöstavat kannattaa osata, ymmärtää toisen vaikea tilanne, ei tuomita toista ihmistä ensivaikutelman perusteella turhan jyrkästi ja antaa mahdollisuus toiselle jos vain pystyy.
Käytöstavat on kiva ja tärkeä juttu. Mutta näihin ei kannata tuomita toista turhan herkästi ja antaa mahdollisuus jos vain pystyy liittyen, niin lieneekö sitten alkukantaista vaistoa, vai käytännön kokemusta se, että josko vastapuolesta yhtään välittyy stalkkeri tai takiaisvibat, parempi on luottaa siihen fiilikseen ja ottaa klassinen pako, vs yrittää olla kohtelias.
Juuri näin. Kun mitä siihen moimitäkuuluuseen nyt vastaisi kuin "Mitäpä tässä. Entä itsellesi." Tai sitten olla vastaamatta mitään.
Ja inb4 "Ei sitä kaikille jaksa keksiä jotain nerokasta." Niin.. olisikohan paikallaan vähentää hakuammuntaa ja suorittamista?