Miten aloitatte tinder-keskustelun
Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
:D
Joo jep. Noi on niin noloja aloituksia!
Niin, ehkä. No vielä muutama vuosi sitten ne toimivat ihan jees. Mutta ehkä silloin muutaman vuoden nuorempana ja komeampana riitti vain että sanoo jotakin?
Ap
Voi toimia todella nuorilla. Itse olin ekaa kertaa nettitreffeillä 28-vuotiaana ja en vastannut yhteenkään "moi mitä kuuluu viestiin". Näitä oli paljon ja vuodesta toiseen miehet ihmettelee keskustelupalstoilla miksi heille ei vastata. 😁 Naiset sitten selittivät. En ollut kiinnostunut chattailemaan vaan tapaamaan ihmisiä ja alkuun halusin tietää onko potentiaalia ja tuo " moi mitä kuuluu" on tyhjää täynnä. Ne ketkä kertoivat enemmän itsestään ja elämästään sekä kysyivät vaikka heille tärkeistä asioista päätyivät treffeille. En ole Tinderissä ollut, niin ehkä ei pitkää kirjettä kannata kirjoittaa mutta jotain mihin toinen voi tarttua.
Joo.. Ei erotu joukosta jos on "moi", "mitä kuuluu", vaikka sinänsä ihan hyviä repliikkejä varmasti olisivatkin. 😊 Eikä myöskään "tuu dokaan", "noni koska tuut mun luo", "tuu p*neen" toimi ollenkaan😂..
Ainakin itse toivon löytäväni fiksua seuraa, joka osaa ihan perus käytöstavat..siitä sitten lähdetään syventämään juttua josko ja kipinää syntyy jos on syntyäkseen näkemisen kautta. 😄 Just bisselle/kahville meno voi olla hyvä, koska siitä heti näet toisen ja tapaaminen on sopivan kevyt ja siitä voi kumpi tahansa lähteä menemään jos siltä tuntuu tai sopia että nähdään uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pillua tekkee mieli.
Osta fleshlight ja mene nukkebordelliin sitten! 😂 Jos oot niin v***un riippuvainen aukoista.. Tai kah' kiviaitakin voi ajaa tuon tarnoituksen loistavasti.
Kelläpä miehellä ei olis vaan se mielessä jota me naiset joudutaan sitten kuuntelemaan siitä saakka kun täytetään 16 ja synnyttämään tänne lisää tuollaisia paskia**ia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.
Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"
Upee keskustelu.
Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.
Valitettavasti digiympäristössä keskustelun säännöt ovat erilaiset kuin livenä.
Tuollainen moimitäkuuluu-aloitus Tinderissä tarkoittaa itse asiassa seuraavaa: "Haluaisin keskustella kanssasi, mutta en millään keksi mitä yhteistä meillä voisi olla, enkä ole yhtään huumorintajuinen, rento, tai spontaani. Keksi sinä keskustelunaihe minun puolestani, jotta saan tuntea olevani hyvä keskustelija."
Rautalangasta: jos olet naisesta aidosti kiinnostunut, keksit kyllä mistä haluat hänelle jutella. Jos sanot moimitäkuuluu, et ole aidosti kiinnostunut vaan kokeilet vain kepillä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.
Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"
Upee keskustelu.
Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.
Tuollainen moimitäkuuluu-aloitus Tinderissä tarkoittaa itse asiassa seuraavaa: "Haluaisin keskustella kanssasi, mutta en millään keksi mitä yhteistä meillä voisi olla, enkä ole yhtään huumorintajuinen, rento, tai spontaani. Keksi sinä keskustelunaihe minun puolestani, jotta saan tuntea olevani hyvä keskustelija."
Rautalangasta: jos olet naisesta aidosti kiinnostunut, keksit kyllä mistä haluat hänelle jutella. Jos sanot moimitäkuuluu, et ole aidosti kiinnostunut vaan kokeilet vain kepillä jäätä.
Juurikin näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upee keskustelu.
Mulle on muutama nainen tehnyt keskustelunavauksen ja ne alkaa aina tyyliin "moi".
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?
ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää, kuin se että aloitteen tekijä ei voi tietää toisen kiinnostusta etukäteen. Aloitteen saaja tietää.
Jokin hyvä iskulause, kuten ”Pidätkö uimisesta vai laskettelusta? Niin tietäsin oonko sun allas vai ylläs.” Varmasti toimii
Silloin kun Tinderissä vielä olin, yritin keksiä kysymyksen esittelytekstin tai kuvien perusteella. Tämä strategia oli mahdollinen, koska en tykännyt tekstittömistä profiileista. Pyyhkäisin oikealle vain profiileja, jotka oikeasti olivat mielestäni kiinnostavia ja joiden perusteella oli se aloituskin suhteellisen helppo keksiä. Jos olin todella kiinnostunut, lähetin viestin ensimmäisenä vaikka osuma olisikin tullut miehen pyyhkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet M, niin kysy nieletkö?
Jos olet N, niin kysy yli vai alle 20cm?
Turha kysyä tuota alimmaista, kyllä se käytännössä kaikilla on alle 20 cm ..
On se helkkarin onni, että olen naimisissa...
En kyllä onnistuisi tapaamaan ketään naista nyt kun parveiluikä on mennyt vuosikymmeniä sittem ohi...
Kirjoitin sarkastista paskaa profiiliin liittyen kaupunkini uutisiin.
Tyyliin uutinen oli "Suomessa ei ole enää eläviä Lemmenjokilaisia piioksidin tekijöitä"
Niin profiilissani luki "Harrastuksiini kuuluu piioksidin kehittely omassa labrassani"
Sit joku urpo kysy: No jos oot piioksidin tekijä niin ilmottaudu kaupungille, kun tääl ei enää oo niitä!!!!
Olin sillee... Ei vitti mikä urpo.
"No mitäpä äijä?"
"Huumorimielellä tässä liikkeellä ollaan, mutta olis tosi kiva tavata kuitenkin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan että istun baaritiskillä. Mies lähestyy ja sanoo "moi". Mä vastaan "moi" ilmeettömänä. tilanne ei ole edennyt hänen edukseen yhtään, hänen täytyy edelleen keksiä jotain sanottavaa.
Sen sijaan jos hän sanoisi moi ja jatkaisi jotain letkeää mun drinkistä, tai mitä vaan jonosta, säästä, musiikista, mä voisin vastata siihen jotain yhtä yhdentekevää ja siitä syntyisi keskustelu.
Moi ei pelkästään ole minkäänlainen aloitus.Jos esim. se "Moi"-sanova mies ei miellytä yhtään, niin yleensä nainen joko häipyy paikalta tai vastaa nyrpeänä mumisten "moi". Jos taas hän vastaa hymyillen "Moi :)", niin siitä voi jatkaa juttua, kun kontakti on luotu. Ja toisaalta, ihan yhtä hyvin se kommentti drinkistä voi jäädä ainoaksi lauseeksi ja keskustelua ei synny syystä tai toisesta.
Miehen täytyy olla kännissä tai melkein tunkea kieltä korvaan että nainen saman tien lähtee paikalta. Ja poikkeuksellisen karismaattinen, että nainen pelkästä moista puhkeaa kutsuvaan hymyyn. Tavallinen kohtelias aikuinen nainen todennäköisesti vain vastaa moi ja jää odottavalle kannalle.
Kyllä tavallisen näköisen miehen kohdalla ratkaisevaa on persoona, eikä se kyllä tule naiselle ilmi ilman keskustelua. Joka jonkun täytyy aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upee keskustelu.
Ei tässä mitään kehuja haeta, vaan jotain vähän persoonallista. Miten vaikeaa on katsoa profiilia ja kysyä jotain siihen liittyvää? "Moi mitä kuuluu"-tyylinen aloitus on niin tylsä, tulee mieleen että tyyppi laittaa kymmeniä samanlaisia ja odottaa, josko tärppäisi.
Mulla on profiilissa juttuja mielenkiinnon kohteista, joten niistä voi kehitellä aloituksen. Olen vähän nörtti joten mulle kelpaa vaikka kysymys viimeksi lukemastani kirjasta tms.
Voin kertoa, että olet poikkeus. Suurimmalla osalla naisista profilissa ei lue mitään tai on rivi hymiötä ja kuvista ei voi päätellä kuin ulkonäön. Siinä on kyllä ne nokkelat avaukset melko vähissä.
Jos tuollaisia profiileja olisi niinkuin sinulla niin olisi paljon helpompaa tehdä niitä avauksia.
M36
No millä perusteella sinä sitten kiinnostut näistä naisista niin paljon, että annat matchin? Ilmeisesti ulkonäön perusteella. Silloin on ihan itseaiheutettu tilanne, että ei keksi muuta puhuttavaa kuin ulkonäön kehumisen, josta tulee pinnallinen vaikutelma.
Vai väitätkö ettei yhdelläkään naisella ollut muuta tarjolla kuin informaatioköyhät, virikkeettömät kuvat ja hymiöitä?
t. Nainen, jolla oli Tinderissä erilaisia, paljon jutun aiheita sisältäviä kuvia ja persoonallinen profiiliteksti ilman hymiöitä
Uskon että fiksut löytää toisensa.