Oomin E-lasku tuli yli viikko laskun päiväyksestä
Kommentit (16)
Hetki niin katson täältä kristallipallostani
Oomi käyttää laskutuksessa Ropo-nimistä firmaa. Guuglaapa, mitä Roposta sanotaan...
Minulle joku feissari tyrkytti Omia tuolla kaupoilla ja luulin tyypin käytöksestä että kyseessä olisi muuntohuumeet.
repon muistutuslaskut tulee sitten myös e-laskuihin. eli älä ajattele että ne on huijauslaskuja kyllä ne pitää maksaa muuten tulee repon perintäkirje.
laita e-lasku automaattimaksatuksella niin ei mitään ongelmaa ikinä
Vierailija kirjoitti:
Oomi käyttää laskutuksessa Ropo-nimistä firmaa. Guuglaapa, mitä Roposta sanotaan...
Siellähän minä jo maksoin suoraan sen laskun kun luulin ettei sitä tule pankkiin ollenkaan.
Tiedän, että laskulla x on eräpäivä päivänä x. Laitan laskuttajalle viestin, jos laskua ei näy päivänä x ja he laittaa laskun sähköpostiin. Nykyään on ihan hitosti ongelmia pankeilla, yms että ihmisen täytyy olla itse valppaana.
Vierailija kirjoitti:
repon muistutuslaskut tulee sitten myös e-laskuihin. eli älä ajattele että ne on huijauslaskuja kyllä ne pitää maksaa muuten tulee repon perintäkirje.
Onhan se muistutus huijauslasku, jos varsinainen lasku on tullut vasta eräpäivän mentyä. Ei ole ollut mahdollistakaan maksaa ajoissa. Ropo tunnettu huijarifirma, ihme että Oomi käyttää moista.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttökulta, hippasen vaikea laittaa kun sitä e-laskua ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että laskulla x on eräpäivä päivänä x. Laitan laskuttajalle viestin, jos laskua ei näy päivänä x ja he laittaa laskun sähköpostiin. Nykyään on ihan hitosti ongelmia pankeilla, yms että ihmisen täytyy olla itse valppaana.
Laskun voi maksaa myös esim operaattorin tai sähkönmyyjän sovelluksissa olevalla laskulla. Kyllä siinä ihan itse ryssii jos joku lasku jää maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle joku feissari tyrkytti Omia tuolla kaupoilla ja luulin tyypin käytöksestä että kyseessä olisi muuntohuumeet.
😄😄😄
Jokuhan tilasi Lontoossa Cocacolaa ja tuli kokaiinia pöytään.
Siirsin eräpäivää kuukaudella eteenpäin. Pahoittelen virhettämme.
T. Oomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttökulta, hippasen vaikea laittaa kun sitä e-laskua ei ole.
kultapieni, sen e-laskun voit tehdä seuraavia laskuja varten , onhan sulla asiakasnumero ja jokin vanha lasku pankin sivuilla josta ohjeita seuraten annat pankille tiedot ja seuraavat laskut tulee e-laskuina. O lisit alunalkaen laittanut e-laskulle niin nyt et olisi tuossa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Tää on paras neuvo. Sitten kun laskussa on pilkkuvirhe, niin huomaat, että kas, 25,99 e lasku muuttui 2599 e laskuksi, mutta automaattilaskuna se maksettiin ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hyvää
Terveisin, ropon kanssa jatkuvasti tekemisissä (onneksi työn puolesta)
Onko tämä Oomin asiakaspalvelu? Miten nämä kyselijät pärjäävät elämässä?