Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
61/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.

Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"

Upee keskustelu.

Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.

En itse kerjää kehuja enkä niitä juuri saa tahi jaa. Tykkäisin kyllä keskustella, mutta moi mitä kuuluu -tyypit nimenomaan tuppaavat olemaan nihkeitä keskustelijoita. Muutama viesti ja juttu kuolee. Todennäköisesti siten, että moi mitä kuuluu -tyyppi ei itse jaksa viedä juttua eteenpäin, vastaa ehkä vaan. On jotenkin laiska, ehkä. Ne, joilla juttu luistaa, murtavat jään yleensä harkitummalla tavalla. Esim. sanomalla jotain, mikä liittyy vastapuolen profiiliin. Eikä sen mitään supernokkelaa silti täydy olla.

Sen vaan sanon, et jos saat useita geneerisiä moi mitä kuuluu -aloituksia, et jaksa niihin oikein enää lopulta reagoida.

Vierailija
62/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että siihen pitäisi oikein kirjottaakin joku myyntipuheli siihen profiiliin. Voi kuule, minä en ala itseäni myymään, jos ei kelpaa niin olkoon. Haen jatkossakin naiseni Filippiineiltä, ja ne ovat minua 20 vuotta nuorempia. Ja hoikkia tosin kuin nää Tinder-norsut.

t. Mies 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuis pyyhkii? Miten pärisee?

Vierailija
64/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että siihen pitäisi oikein kirjottaakin joku myyntipuheli siihen profiiliin. Voi kuule, minä en ala itseäni myymään, jos ei kelpaa niin olkoon. Haen jatkossakin naiseni Filippiineiltä, ja ne ovat minua 20 vuotta nuorempia. Ja hoikkia tosin kuin nää Tinder-norsut.

t. Mies 42v

:DD

Vierailija
65/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköseen, kakkoseen vai molempiin?

Vierailija
66/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.

Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"

Upee keskustelu.

Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.

Ei tässä mitään kehuja haeta, vaan jotain vähän persoonallista. Miten vaikeaa on katsoa profiilia ja kysyä jotain siihen liittyvää? "Moi mitä kuuluu"-tyylinen aloitus on niin tylsä, tulee mieleen että tyyppi laittaa kymmeniä samanlaisia ja odottaa, josko tärppäisi. 

Mulla on profiilissa juttuja mielenkiinnon kohteista, joten niistä voi kehitellä aloituksen. Olen vähän nörtti joten mulle kelpaa vaikka kysymys viimeksi lukemastani kirjasta tms.

Vierailija
67/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Mies 42v

Jos et ole tinderissä koska se on täynnä norsuja, miksi edes jaksat kommentoida täällä? Parasta nyt vaan suunnata sinne Filippiineille. ;-)

Vierailija
68/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppooko lammas jos sen heittää järveen? Koska sillä ei oo sulkijalihasta.

Voit olla varma ettei kukaan vastaa, niin kävi mulle.

Yritin olla erillainen, niinku kaikki toivo profiilissaan..

Vierailija
69/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N ja aloitin keskustelun smalltalkilla, kysymällä jotain harrastuksesta joka meillä näytti olevan yhteistä. Johti treffeihin.

Vierailija
70/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että istun baaritiskillä. Mies lähestyy ja sanoo "moi". Mä vastaan "moi" ilmeettömänä. tilanne ei ole edennyt hänen edukseen yhtään, hänen täytyy edelleen keksiä jotain sanottavaa.

Sen sijaan jos hän sanoisi moi ja jatkaisi jotain letkeää mun drinkistä, tai mitä vaan jonosta, säästä, musiikista, mä voisin vastata siihen jotain yhtä yhdentekevää ja siitä syntyisi keskustelu.

Moi ei pelkästään ole minkäänlainen aloitus.

Vierailija
71/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu vastaukseen voi vastata muutakin kuin "hyvää". 

Vierailija
72/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua!

Vierailija
73/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Mies 42v

Sinäpä oletkin oikein hurmaava yksilö, ihan heikottaa;-)

Vierailija
74/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun joku on (taas) niin tylsä että kysyy ”mitä kuuluu?”, vastaan aina ”kiitos hyvää”. Ollaan sitten niinkuin samoilla taajuuksilla 😉

Vierailija
75/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan on ihan sama mitä sinne runoilee, jos sattuu mätsin saamaan kerran kuussa niin vastausta ei tule kuitenkaan.

M36

Vierailija
76/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upee keskustelu.

Ei tässä mitään kehuja haeta, vaan jotain vähän persoonallista. Miten vaikeaa on katsoa profiilia ja kysyä jotain siihen liittyvää? "Moi mitä kuuluu"-tyylinen aloitus on niin tylsä, tulee mieleen että tyyppi laittaa kymmeniä samanlaisia ja odottaa, josko tärppäisi. 

Mulla on profiilissa juttuja mielenkiinnon kohteista, joten niistä voi kehitellä aloituksen. Olen vähän nörtti joten mulle kelpaa vaikka kysymys viimeksi lukemastani kirjasta tms.

Voin kertoa, että olet poikkeus. Suurimmalla osalla naisista profilissa ei lue mitään tai on rivi hymiötä ja kuvista ei voi päätellä kuin ulkonäön. Siinä on kyllä ne nokkelat avaukset melko vähissä.

Jos tuollaisia profiileja olisi niinkuin sinulla niin olisi paljon helpompaa tehdä niitä avauksia.

M36

Vierailija
77/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolloin puheenaiheen keksiminen jäi vastapuolelle.

Jos olet mies joka valmiiksi ei saa riittävästi vastauksia, luuletko että tilanne paranee sillä että vastapuoli joutuu tekemään sinunkin osasi siitä jutustelun vaivasta?

Moni ei vaan viitsi ryhtyä, kun et ole antanut mitään vinkkiä mistä lähteä.

Vierailija
78/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että istun baaritiskillä. Mies lähestyy ja sanoo "moi". Mä vastaan "moi" ilmeettömänä. tilanne ei ole edennyt hänen edukseen yhtään, hänen täytyy edelleen keksiä jotain sanottavaa.

Sen sijaan jos hän sanoisi moi ja jatkaisi jotain letkeää mun drinkistä, tai mitä vaan jonosta, säästä, musiikista, mä voisin vastata siihen jotain yhtä yhdentekevää ja siitä syntyisi keskustelu.

Moi ei pelkästään ole minkäänlainen aloitus.

Jos esim. se "Moi"-sanova mies ei miellytä yhtään, niin yleensä nainen joko häipyy paikalta tai vastaa nyrpeänä mumisten "moi". Jos taas hän vastaa hymyillen "Moi :)", niin siitä voi jatkaa juttua, kun kontakti on luotu. Ja toisaalta, ihan yhtä hyvin se kommentti drinkistä voi jäädä ainoaksi lauseeksi ja keskustelua ei synny syystä tai toisesta.

Vierailija
79/371 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upee keskustelu.

Voin kertoa, että olet poikkeus. Suurimmalla osalla naisista profilissa ei lue mitään tai on rivi hymiötä ja kuvista ei voi päätellä kuin ulkonäön. Siinä on kyllä ne nokkelat avaukset melko vähissä.

Jos tuollaisia profiileja olisi niinkuin sinulla niin olisi paljon helpompaa tehdä niitä avauksia.

M36

Mulla ei ole profiilissa yhtikästä mitään, mutta kuvani kertoo harrastuksestani ja siitä voi aloittaa keskustelun. Tosin mulle kelpää pelkkä moi aloitus, Ei tarvitse sen kummempia kirjoittaa. 

Vierailija
80/371 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko pelkkä tinder-naama, vai näytätkö vielä livenäkin hyvältä?"

...Järkyttävän suuri osa näkemistäni tyypeistä on livenä järkkyjä vaikka tinder-kuva olisikin kovin HOT. Kai tämä on sitä "kuvankauneutta", joka ei taivu livekuvaan asti. Toiset taas eivät näytä kuvissa kummoisilta, mutta livenä AH!