Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
141/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"irtoisko sitä pillua"

Vierailija
142/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothingunusual kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä aloituksella ole väliä jos kiinnostusta ei ole tai ajankohta on väärä.

Jos kiinnostusta ei ole, niin se on ihan sama mitä aloitukseen laittaa. Se keskustelu loppuu pariin viestiin joka tapauksessa.

Perus "Moi miten menee?" toimii ihan hyvin. 

Itsellä matchejä roikkuu vaikka kuinka paljon ja ehkä joskus laitan viestiä näille. Se johtuu ihan jonosta. Ei vaan riitä aika.

Ei minulla ole väliä aloittaako nainen vai aloitanko minä. Juttu jatkuu jos tuntuu kiinnostavalta.

Tämä, älkää nyt ylianalysoiko näitä juttuja, Tinderin perusolemukseen kuuluu sen ulkonäkökeskeisyys. Jos olet tarpeeksi hyvännäköinen niin vastapuoli antaa anteeksi kehnotkin aloitusviestit ja on valmis vaikka jättämään äitinsä synttärit välistä päästäkseen asap treffeille. Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa niin ei niiden viestien sisällöllä ole mitään väliä. Treffejä ei ole tulossa. Poislukien miehet, jotka ovat valmiita panemaan ja dumppaamaan oman tasonsa alla olevia naisia.

Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa, niin naiset eivät pyyhi oikealle (miehistä monet nyt laittaa kaiken oikealle, eli tämä pätee vain naisiin). Se minimikuumuustaso on siis jo ylitetty, jos mies saa matchin. Ja kyllä, siltä itselleen todella mieluisen näkoiseltä sietää varmaan vähän enemmän tylsyyttä (rajansa silläkin), mutta, myos se vähemmän hottis tyyppi voi nostaa pisteitään huimasti kirjoittamalla hyvin ja fiksusti. Jos siis on matchin saanut niin tosiaankin on viestin sisällollä väliä!

Jos inssimäisesti laitetaan numeromuotoon, niin (jokaisen omalla henkilokohtaisella asteikolla) ulkonäon puolesta esim. arvosanan 7-10 saaneilta luetaan profiili.

Jos profiili on tyhjä, oikealle laitetaan vain 9-10. Jos profiili on hyvä, oikealle pääsevät myos 7-8. Huonot/epäsopivat profiilit menee kaikki vasemmalle ulkonäostä riippumatta.

Jos mies laittaa aloitusviestiksi pelkän "Hei" / "Miten menee" / yms, vastauksen saa vain 9-10. Mutta jos viesti on mielenkiintoinen, vastaus lähtee myos niille 7-8:lle. Ja loppujen lopuksi, jos mies ei osaa keskustella, unmatch tulee näistä ihan kaikille. Olen unmatchannut varmaan enemmän miesmallin näkoisiä tyyppejä kuin madonna on pannut :D.

Tämä siis täysin naisnäkokulmasta, että treffeille ei pääse yksikään mies pelkän ulkonäon perusteella. Toisinpäin lienee eri asia, ja kauniille naiselle on aina tarjokkaita vaikka olisi kuinka tylsä ja ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa enemmän mitä röyhkeämpi on. Jos vaan on muuten komea.

Vierailija
144/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta ei ole, niin se on ihan sama mitä aloitukseen laittaa. Se keskustelu loppuu pariin viestiin joka tapauksessa.

Itsellä matchejä roikkuu vaikka kuinka paljon ja ehkä joskus laitan viestiä näille. Se johtuu ihan jonosta. Ei vaan riitä aika.

Ei minulla ole väliä aloittaako nainen vai aloitanko minä. Juttu jatkuu jos tuntuu kiinnostavalta.

Tämä, älkää nyt ylianalysoiko näitä juttuja, Tinderin perusolemukseen kuuluu sen ulkonäkökeskeisyys. Jos olet tarpeeksi hyvännäköinen niin vastapuoli antaa anteeksi kehnotkin aloitusviestit ja on valmis vaikka jättämään äitinsä synttärit välistä päästäkseen asap treffeille. Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa niin ei niiden viestien sisällöllä ole mitään väliä. Treffejä ei ole tulossa. Poislukien miehet, jotka ovat valmiita panemaan ja dumppaamaan oman tasonsa alla olevia naisia.

Jos vastapuoli ei ylitä kuumuusasteikkoa, niin naiset eivät pyyhi oikealle (miehistä monet nyt laittaa kaiken oikealle, eli tämä pätee vain naisiin). Se minimikuumuustaso on siis jo ylitetty, jos mies saa matchin. Ja kyllä, siltä itselleen todella mieluisen näkoiseltä sietää varmaan vähän enemmän tylsyyttä (rajansa silläkin), mutta, myos se vähemmän hottis tyyppi voi nostaa pisteitään huimasti kirjoittamalla hyvin ja fiksusti. Jos siis on matchin saanut niin tosiaankin on viestin sisällollä väliä!

Jos inssimäisesti laitetaan numeromuotoon, niin (jokaisen omalla henkilokohtaisella asteikolla) ulkonäon puolesta esim. arvosanan 7-10 saaneilta luetaan profiili.

Jos profiili on tyhjä, oikealle laitetaan vain 9-10. Jos profiili on hyvä, oikealle pääsevät myos 7-8. Huonot/epäsopivat profiilit menee kaikki vasemmalle ulkonäostä riippumatta.

Jos mies laittaa aloitusviestiksi pelkän "Hei" / "Miten menee" / yms, vastauksen saa vain 9-10. Mutta jos viesti on mielenkiintoinen, vastaus lähtee myos niille 7-8:lle. Ja loppujen lopuksi, jos mies ei osaa keskustella, unmatch tulee näistä ihan kaikille. Olen unmatchannut varmaan enemmän miesmallin näkoisiä tyyppejä kuin madonna on pannut :D.

Tämä siis täysin naisnäkokulmasta, että treffeille ei pääse yksikään mies pelkän ulkonäon perusteella. Toisinpäin lienee eri asia, ja kauniille naiselle on aina tarjokkaita vaikka olisi kuinka tylsä ja ilkeä.

Hahaha! Upea viesti, allekirjoitan täysin.

Eirtyisarvostus kohdalle:

Olen unmatchannut varmaan enemmän miesmallin näkoisiä tyyppejä kuin madonna on pannut :D.

Ja tämä siis henkilönä, joka on ainostaan ikinä ollut parisuhteissa niiden miesmallien kanssa, plus muutama satunnainen miesmallip ano oheen.

Ja joka on siinä mielessä asia, jota häpeän, koska aikoinaan itselläkin tärkeimpänä suhdekriteerinä oli se ulkonäkö. Ja joka 20/30 -vuotiaana ehkä jollain tasolla menetteli, mutta myöhemmin ei. Katoamisen puolella on se omakin malliulkonäkö jo ihan luonnollisista syistä, mutta onhan se nyt hemmetti, että ainoat oikeasti fiksut kandidaatit tuntuu yhä löytävän tavalla, että tahallaan jopa vetää omaa nykyistäkin ulkonäköä alaspäin, eli ei taatusti yhtään kroppakuvaa, tai muutakaan jossa olisi yhä parhaimmillaan ja kauneimmillaan. Meinaan jos sen tekee, niin tapaa sitten vain näitä "uuh sä oot kuuma, oi mikä p erse" -tyyppejä.

Ja sitten mitenkään kieltämättä sen liikuttavuutta, kun vastaan tulee se sillä laasasasteikolla max. seiska, ja joka minulle realistina, ei enää niin ulkonäköpainotteisena olisi täysin ok, mutta joka luokittelee minut sille jollekin erikoistasolle "tuo on varmaan niin vaatimaton, että pyörtyy kun josko miehellä ei ihan hirveän iso vatsa ole/ on kiitollinen kun suon sille edes huomion murusen".

Eli joo, ne jotka näyttää siltä että Madonna voisi p anna menee vasuriin. Menee kyllä nekin, jotka olisi Madonnalle täysi ei. Koittaen tähdätä niihin joihinkin harvoihin siinä välissä.

Vierailija
145/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Upea viesti, allekirjoitan täysin.

Eirtyisarvostus kohdalle:

Olen unmatchannut varmaan enemmän miesmallin näkoisiä tyyppejä kuin madonna on pannut :D.

Ja tämä siis henkilönä, joka on ainostaan ikinä ollut parisuhteissa niiden miesmallien kanssa, plus muutama satunnainen miesmallip ano oheen.

Ja joka on siinä mielessä asia, jota häpeän, koska aikoinaan itselläkin tärkeimpänä suhdekriteerinä oli se ulkonäkö. Ja joka 20/30 -vuotiaana ehkä jollain tasolla menetteli, mutta myöhemmin ei. Katoamisen puolella on se omakin malliulkonäkö jo ihan luonnollisista syistä, mutta onhan se nyt hemmetti, että ainoat oikeasti fiksut kandidaatit tuntuu yhä löytävän tavalla, että tahallaan jopa vetää omaa nykyistäkin ulkonäköä alaspäin, eli ei taatusti yhtään kroppakuvaa, tai muutakaan jossa olisi yhä parhaimmillaan ja kauneimmillaan. Meinaan jos sen tekee, niin tapaa sitten vain näitä "uuh sä oot kuuma, oi mikä p erse" -tyyppejä.

Ja sitten mitenkään kieltämättä sen liikuttavuutta, kun vastaan tulee se sillä laasasasteikolla max. seiska, ja joka minulle realistina, ei enää niin ulkonäköpainotteisena olisi täysin ok, mutta joka luokittelee minut sille jollekin erikoistasolle "tuo on varmaan niin vaatimaton, että pyörtyy kun josko miehellä ei ihan hirveän iso vatsa ole/ on kiitollinen kun suon sille edes huomion murusen".

Eli joo, ne jotka näyttää siltä että Madonna voisi p anna menee vasuriin. Menee kyllä nekin, jotka olisi Madonnalle täysi ei. Koittaen tähdätä niihin joihinkin harvoihin siinä välissä.

Haha kiitos erityisarvostuksesta :D. Itse en todellakaan ole mikään malli mutta sanottakoon että mulla on oma "kohderyhmä" jolle ei hirveästi ole tarjontaa, joten mulle olisi menekkiä huomattavasti itseäni paremman näkoisten joukossa. Siksi näitä mallityyppejä kertyy matceihin ja heiltä tulee viestejä.

Ulkonäollä ei sen "oikealle" valinnan jälkeen ole mulle periaatteessa hirveästi merkitystä, mutta olen huomannut että ne vaatimattomamman näkoiset miehet ovat yleensä hyvin epävarmoja itsestään, joka johtaa usein ns. kil tt imies käytokseen ja hirveään roikkumiseen. En jaksa jatkuvasti olla vakuuttelemassa toiselle että pidän häntä viehättävänä, tai viestimässä aamusta iltaan kun epävarmuuttaan haluavat olla koko ajan yhteydessä.

Kunhan niiden komistusten seasta saa karsittua pois ne jotka eivät ole ylimielisiä, on heillä paljon terveempi itsetunto ja siten ovat huomattavasti miellyttävämpää ja tasa-arvoisempaa seuraa (mulla kun riittää mainiosti itsetunto olla itseäni paremman näkoisen kanssa). Tavallaan toki ymmärrettävää miksi ei-niin-hottiksella on huonopi itsetunto, mutta en mä silti jaksa sitä kannatella.

Vierailija
146/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloita, koska olen nainen.

Hyvä, näin saan napattua miehen sinua ennen. Toistaiseksi miehet ovat tykänneet, kun olen tehnyt aloitteen. 

Vierailija
147/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entertain me kirjoitti:

Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.

Niin se on kuule ollut maailman sivu. Mies pokaa/koittaa hurmata, nainen lopulta valitsee. Syvällä ovat tämän toimen juuret, niin sun vanhempasikin varmasti tapasivat. Naisten aloitteellisuutta on alettu peräänkuuluttaa vasta viime vuosina. Toki syystäkin.

Vaikka näin olisikin ollut kauan ja on edelleenkin niin tästä ei voida loogisesti vetää johtopäätöstä siihen, kuinka asioiden pitäisi olla. Naturalistinen virhepäätelmä. Ja vaikka toinen onkin valitsija niin se ei sulje pois empaattista suhtautumista toiseen osapuoleen. Käytöstavat kannattaa osata, ymmärtää toisen vaikea tilanne, ei tuomita toista ihmistä ensivaikutelman perusteella turhan jyrkästi ja antaa mahdollisuus toiselle jos vain pystyy.

Ihmisten käyttäytymistä koskee kuitenkin se klassinen ohjenuora, että voit vaikuttaa vain omaan käytökseesi - et muiden. Siis jos olet tyytymätön siihen, miten jokin sosiaalinen tilanne sujuu, muuta omaa tapaasi olla siinä, niin voit saada tilanteen menemään eri tavalla.

On ihan turhaa tulla nettiin ohjeistamaan naisia siitä, miten näiden "kannattaa" toimia, varsinkin kun olet täysin väärässä. Ei minun todellakaan kannata jäädä antamaan tilaisuutta ihan kaikille, vaan naisena Tinderin haaste on juuri siinä, miten sieltä saa ne itselle sopivimmat ihmiset filtteröityä kun kaikkiin ei missään tapauksessa ehdi tutustua. Hakuammunta on todella huonosti kannattava strategia naiselle, koska pahimmillaan se johtaa treffeihin jonkun totaalisekopään kanssa, joiden aikana nainen pääsee hengestään. Siksi naiset ovat tarkkoja siitä, ketä lähtevät tapaamaan ja myös peruvat treffejä joskus aika pieneltäkin vaikuttavien syiden takia, jos mies on alkanut tuntua vaikka vain vähänkin epäilyttävältä.

148/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entertain me kirjoitti:

Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.

Niin se on kuule ollut maailman sivu. Mies pokaa/koittaa hurmata, nainen lopulta valitsee. Syvällä ovat tämän toimen juuret, niin sun vanhempasikin varmasti tapasivat. Naisten aloitteellisuutta on alettu peräänkuuluttaa vasta viime vuosina. Toki syystäkin.

Vaikka näin olisikin ollut kauan ja on edelleenkin niin tästä ei voida loogisesti vetää johtopäätöstä siihen, kuinka asioiden pitäisi olla. Naturalistinen virhepäätelmä. Ja vaikka toinen onkin valitsija niin se ei sulje pois empaattista suhtautumista toiseen osapuoleen. Käytöstavat kannattaa osata, ymmärtää toisen vaikea tilanne, ei tuomita toista ihmistä ensivaikutelman perusteella turhan jyrkästi ja antaa mahdollisuus toiselle jos vain pystyy.

Ihmisten käyttäytymistä koskee kuitenkin se klassinen ohjenuora, että voit vaikuttaa vain omaan käytökseesi - et muiden. Siis jos olet tyytymätön siihen, miten jokin sosiaalinen tilanne sujuu, muuta omaa tapaasi olla siinä, niin voit saada tilanteen menemään eri tavalla.

On ihan turhaa tulla nettiin ohjeistamaan naisia siitä, miten näiden "kannattaa" toimia, varsinkin kun olet täysin väärässä. Ei minun todellakaan kannata jäädä antamaan tilaisuutta ihan kaikille, vaan naisena Tinderin haaste on juuri siinä, miten sieltä saa ne itselle sopivimmat ihmiset filtteröityä kun kaikkiin ei missään tapauksessa ehdi tutustua. Hakuammunta on todella huonosti kannattava strategia naiselle, koska pahimmillaan se johtaa treffeihin jonkun totaalisekopään kanssa, joiden aikana nainen pääsee hengestään. Siksi naiset ovat tarkkoja siitä, ketä lähtevät tapaamaan ja myös peruvat treffejä joskus aika pieneltäkin vaikuttavien syiden takia, jos mies on alkanut tuntua vaikka vain vähänkin epäilyttävältä.

Tämä nyt vaikuttaa turhalta, mutta yritetään. Ei ihmisen kannata lähteä oletuksesta, että treffikumppani on potentiaalinen pahoinoitelijä/raiskaaja/murhaaja ja tämän vuoksi jättää menemättä treffeille, jos oma " intuitio" sanoo miehessä olevan jotain vikaa.

Ensinnäkin, mitä enemmän etsit näitä merkkejä edes alitajuisesti niin sitä enemmän huomaat niitä ( mies on innokas tapaamaan-> inhottava takertuja ja mahdollinen stalkkeri). Tällainen toiminta vaikeuttaa yleensäkin ihmisten välistä kanssakäymistä, koska kukaan ei ole sosiaalisesti täysin sulava ja jokainen liike voidaan tulkita potentiaalisesti vaaralliseksi vaikka niin ei olisi. Oikeasti lähes varmasti se toinen osapuoli on ihan tavallinen jässikkä, joka ei tekisi pahaa kenellekään.

Toiseksi, tuolla sinun periaatteellasi miehetkin saisivat jatkuvasti varoa naisia. Esimerkkinä voi ottaa Pirkanmaan tapauksen, jossa Tinder-treffien päätteeksi nainen oli tehnyt perättömän raiskausilmoituksen. Eli koska näin todistetusti voi käudä-> kaikki naiset voi tehdä samoin eli miehen kannattaa tähän jo varautua mennessään treffeille. Oikeassa elämässä näin ei kuitenkaan ole, miehetkin luottaa naisten selväjärkisyyteen vaikka hulluja on aina joukossa.

Vierailija
149/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entertain me kirjoitti:

Tämä nyt vaikuttaa turhalta, mutta yritetään. Ei ihmisen kannata lähteä oletuksesta, että treffikumppani on potentiaalinen pahoinoitelijä/raiskaaja/murhaaja ja tämän vuoksi jättää menemättä treffeille, jos oma " intuitio" sanoo miehessä olevan jotain vikaa.

Ensinnäkin, mitä enemmän etsit näitä merkkejä edes alitajuisesti niin sitä enemmän huomaat niitä ( mies on innokas tapaamaan-> inhottava takertuja ja mahdollinen stalkkeri). Tällainen toiminta vaikeuttaa yleensäkin ihmisten välistä kanssakäymistä, koska kukaan ei ole sosiaalisesti täysin sulava ja jokainen liike voidaan tulkita potentiaalisesti vaaralliseksi vaikka niin ei olisi. Oikeasti lähes varmasti se toinen osapuoli on ihan tavallinen jässikkä, joka ei tekisi pahaa kenellekään.

Toiseksi, tuolla sinun periaatteellasi miehetkin saisivat jatkuvasti varoa naisia. Esimerkkinä voi ottaa Pirkanmaan tapauksen, jossa Tinder-treffien päätteeksi nainen oli tehnyt perättömän raiskausilmoituksen. Eli koska näin todistetusti voi käudä-> kaikki naiset voi tehdä samoin eli miehen kannattaa tähän jo varautua mennessään treffeille. Oikeassa elämässä näin ei kuitenkaan ole, miehetkin luottaa naisten selväjärkisyyteen vaikka hulluja on aina joukossa.

Nainen joutuu miehen pahoinpitelemäksi tai raiskaamaksi niin paljon useammin kuin mies perättömästi naisen raiskausilmoittamaksi, että kommenttisi on asiallisen keskustelun kannalta täysin turha, ja jopa manipulatiivinen. Vaikka tarkoituksesi kai on osoittaa, kuinka kivoja miehiä naisilta voi jäädä Tinderissä väliin, todellisuudessa osoitat vain olevasi joko kyvytön tai haluton asettumaan naisen asemaan ja kiinnostumaan siitä sen verran, että ottaisit asioista selvää. Tai vielä pahempaa: olet ottanut asioista selvää ja tiedät tilanteen, mutta et vain välitä naisten kokemasta väkivallasta, vaan tärkeämpää sinulle on oman propagandasi levittäminen. 

Jos ja kun vältyn Tinderissä päätymästä treffeille kaltaistesi kanssa, olen sitä mieltä että menetelmäni on oikein toimiva ja kannattava. Vaikka et varmastikaan mikään raiskaajamurhaaja ole, niin et kyllä kovin mukavaltakaan treffiseuralta vaikuta, ja sellaistenkin karsiminen on naisen kannalta olennaista siitä syystä, että aika ei riitä kaikkien tapaamiseen. Me haluamme empaattisen, kokonaisuuksia ymmärtävän ja olennaiseen keskittyvän miehen kumppaniksi - emme miestä joka vähättelee, kontrolloi ja manipuloi naista omista itsekkäistä lähtökohdistaan käsin.

Vierailija
150/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis panee?

Vierailija
151/371 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.

Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"

Upee keskustelu.

Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.

En itse kerjää kehuja enkä niitä juuri saa tahi jaa. Tykkäisin kyllä keskustella, mutta moi mitä kuuluu -tyypit nimenomaan tuppaavat olemaan nihkeitä keskustelijoita. Muutama viesti ja juttu kuolee. Todennäköisesti siten, että moi mitä kuuluu -tyyppi ei itse jaksa viedä juttua eteenpäin, vastaa ehkä vaan. On jotenkin laiska, ehkä. Ne, joilla juttu luistaa, murtavat jään yleensä harkitummalla tavalla. Esim. sanomalla jotain, mikä liittyy vastapuolen profiiliin. Eikä sen mitään supernokkelaa silti täydy olla.

Sen vaan sanon, et jos saat useita geneerisiä moi mitä kuuluu -aloituksia, et jaksa niihin oikein enää lopulta reagoida.

Tämä osui asian ytimeen. Itselläni ei Tinderiin astuessani ollut mitään kummempia ennakko-oletuksia siitä, millaista sen keskustelun ja deittailun sitä kautta pitäisi olla. "Moi mitä kuuluu" - no joo, tylsää, mutta tapa siinä missä muutkin murtaa jää ja aloittaa keskustelu, ajattelin aluksi ja yritin heittäytyä keskusteluun. Mutta kun oli vastannut pariin tusinaan moimitäkuuluuhun, tuli aika selväksi että moimitäkuuluu-tyypeillä nyt ei vaan yleensäkään ole mitään annettavaa keskustelulle. Sitten kun sieltä tulee kymmenen moimitäkuuluuta päivässä, ja jokaisen kanssa keskustelu on kuin yrittäisi kiskoa kuollutta ruhoa suon läpi, niin ei varmaan ole ihme ettei niihin enää jaksa vastata. Yhtään poikkeusta ei omalle kohdalleni osunut, mutta toki voi olla että siellä jossain on se oikeasti huumorintajuinen ja sanavalmis tinder-prinssi, joka nyt vain sattuu aloittamaan keskustelut lainilla "moi mitä kuuluu". Sitä sitten voi miettiä ihan kukin tahollaan että huvittaako seuloa sitä suopaa vai keskittyä alunperinkin kiinnostavan oloisiin ihmisiin. Se ei kuitenkaan paljoa vaadi että jotain muutakin kirjoittaa aloitusviestiin.

Itse (naisena) muuten aloitin myös keskusteluita, sanon nyt vaan kun moni tässä keskustelussa on tuonut ilmi ettei naiset aloita ikinä. Mutta lähinnä silloin kun siellä profiilissa oikeasti on jotain mielenkiintoista, mihin tarttua. Ja uskokaa tai älkää, oma kumppani löytyi Tinderistä ja vielä minun aloittamastani keskustelusta. :'D Olisi kuulemma aloittanut itsekin, mutta oli pyyhkäissyt aiemmin ja match syntyi minun tykkäyksestä, niin enpä paljoa aikaillut tai jäänyt odottelemaan.

Tinderissä en ole enää hetkeen ollut kun en ole enää sinkku, mutta ei nämä kokemukset nyt niin kaukaisia ole kuitenkaan. Toivon silti ettei ikinä enää ole tarvetta, tsemppiä vaan teille sinne tinder-viidakkoon. Kyllä sieltäkin helmiä löytyy, ihan kuten mistä tahansa ihmiselämästä. 

Vierailija
152/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entertain me kirjoitti:

Millä tavalla tämä eroaa pariutumisesta livenä? Ihan naisena voin sanoa, että aloite miehen suuntaan on oltava niin hienovarainen, että mies ei sitä edes huomaa. Tinderissä sitten se tykkäys taitaa ajaa saman asian ja loppu onkin miehetä kiinni miten tykkäyksen käyttää. Tässä ketjussa onkin jo selitetty miksi naisen ei kannata olla liian aloitteellinen.

Vierailija
153/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tulee "moi" ja "miten menee" -viestejä kymmeniltä miehiltä päivässä, joten sillä ensimmäisellä viestillä pitää erottautua, tai vastausta tosiaan et tule saamaan.

Vierailija
154/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tulee "moi" ja "miten menee" -viestejä kymmeniltä miehiltä päivässä, joten sillä ensimmäisellä viestillä pitää erottautua, tai vastausta tosiaan et tule saamaan.

Jos laitan "moi, miten menee" -viestin kymmenille naisille päivässä, riittää, että yksikin vastaa.

Vierailija
155/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/N ?

pituus/paino?

Vierailija
156/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

Tuossahan pätee pikkukakkosen esittämät tasotikkaat.

Korkeimmalla askelmalla on potentiaalinen vaimomatsku, eli naiset jotka mies kokee itsensä tasoisiksi. Sitten tulee:

- vakipanot

- irtosuhteet

- voisin panna kovassa puutteessa tai kännissä

- voisin vastata viestiin

- en jaksaisi vastata viestiin

Naisten ongelma on siinä että seiskan naiset viestittävät vain ysin ja kympin miehille, jotka katsovat heidän olevan tuossa viimeisessä kategoriassa.

Naiset eivät ole vieläkään tajunneet kuinka eri tavalla miehet toimivat. Ja on sekin että koska Tinderissä huomiota saa vain miesten top 10-20%, muut joutuvat epätoivoisesti tykkäämään kaikista saadakseen edes jotain.

Mä oon oletettavasti 7-tason nainen (hoikka, nuorehko, pitkätukkainen, en ruma - mutta en mikään kaunotarkaan). Mä en saa todellakaan matcheja miltään 9- ja 10-tasoisilta miehiltä, vaikka kuinka vetäisin niitä oikealle. Ei tavisnaisilla ole edes teoreettisia mahdollisuuksia mihinkään kympin uroksiin, että turha siellä toitottaa että naiset havittelee vaan jotain top uroksia. -_-

Vierailija
157/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita, koska olen mies ja kaikki naiset tuntuvat olevat kusipäitä 😄

Vierailija
158/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

Korkeimmalla askelmalla on potentiaalinen vaimomatsku, eli naiset jotka mies kokee itsensä tasoisiksi. Sitten tulee:

- vakipanot

- irtosuhteet

Naisten ongelma on siinä että seiskan naiset viestittävät vain ysin ja kympin miehille, jotka katsovat heidän olevan tuossa viimeisessä kategoriassa.

Naiset eivät ole vieläkään tajunneet kuinka eri tavalla miehet toimivat. Ja on sekin että koska Tinderissä huomiota saa vain miesten top 10-20%, muut joutuvat epätoivoisesti tykkäämään kaikista saadakseen edes jotain.

Mä oon oletettavasti 7-tason nainen (hoikka, nuorehko, pitkätukkainen, en ruma - mutta en mikään kaunotarkaan). Mä en saa todellakaan matcheja miltään 9- ja 10-tasoisilta miehiltä, vaikka kuinka vetäisin niitä oikealle. Ei tavisnaisilla ole edes teoreettisia mahdollisuuksia mihinkään kympin uroksiin, että turha siellä toitottaa että naiset havittelee vaan jotain top uroksia. -_-

En usko, jos näin on, et ole kyllä seiska... Itse en todellakaan ole kaunotar ja kuvissani ei näy paljasta pintaa naamaa enemmän, ja silti saan ihan miesmalliluokan matcheja helposti. Ja olen 40v...

Vierailija
159/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vakipanot

- irtosuhteet

En usko, jos näin on, et ole kyllä seiska... Itse en todellakaan ole kaunotar ja kuvissani ei näy paljasta pintaa naamaa enemmän, ja silti saan ihan miesmalliluokan matcheja helposti. Ja olen 40v...

Tai sitten sinä määrittelet miesmallitason aika liberaalisti? Kun taatusti ainakaan Suomessa niitä miesmalleja (sellaisia siis joiden profiilissa on oman itsensä kuva versus joku netistä pöllitty) ja jotka ovat määritelleet omaksi hakukriteerikseen 40, ei ihan niin paljon ole, että voisi käyttää ilmaisua helposti matchatyt. :DDDD

Vierailija
160/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vakipanot

- irtosuhteet

Tai sitten sinä määrittelet miesmallitason aika liberaalisti? Kun taatusti ainakaan Suomessa niitä miesmalleja (sellaisia siis joiden profiilissa on oman itsensä kuva versus joku netistä pöllitty) ja jotka ovat määritelleet omaksi hakukriteerikseen 40, ei ihan niin paljon ole, että voisi käyttää ilmaisua helposti matchatyt. :DDDD

En asu suomessa. 100km säteellä asunee luokkaa 20 miljoonaa ihmistä. Mutta tuskin se ratio hirveästi suomessa eroaa, vain määrä (ts sen seiskan naisen pitäisi silti matchata myös mallimiehiä, mutta määrällisesti toki vähemmän. Ei naisiakaan suomessa ole enempää).