Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
41/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolottaako ;) ?"

Ja aika montaa on kolottanut.

t.M43

Vierailija
42/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi saamani aloitus "sul on kiihottavat kasvot" johon sanoin "ööh, kiitos?" johon jentlemanni tokaisi "ei midist". Ja keskustelu päättyi siihen.

Mutta ihmiset hyvät, viekää juttua eteenpäin, eli kysykää itsekin, ettette vain vastaa. Vaikkei siellä olisikaan se aivan unelmien kunppaniehdokas toisessa päässä.

Kohteliasta keskustelukulttuuria kaivaten, minä vain.

Vierailija
44/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita että savunhajusta pontikkaa litkittiin

Vierailija
45/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Tinderhän on siis se höyryveturin hiilivaunu?

Vierailija
46/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

:D

Joo jep. Noi on niin noloja aloituksia!

Niin, ehkä. No vielä muutama vuosi sitten ne toimivat ihan jees. Mutta ehkä silloin muutaman vuoden nuorempana ja komeampana riitti vain että sanoo jotakin?

Ap

Vierailija
47/371 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän kuvan tisseistä. Se on varma keino pitää yllä miehen mielenkiinto.

Vierailija
48/371 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän vetää jotain matchin biosta, mihin tartun. Jos vaikka tykkää matkustelusta, aloitan kysymällä että missä oli viimeksi matkalla ja mitä tykkäsi siitä.

Vierailija
49/371 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama juttu. En enää aloita keskusteluja. Tosin yleisin miesten vastaus muoto tinderissä on hymiö, joo, ei, kyllä ei mitään muuta. Ei vaan jaksa semmosta.

Vierailija
50/371 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mulla on sama vika kun Pinokkiolla ja olen kova valehtelemaan. Käviskö päiväkaffeet?

Vierailija
51/371 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset, jotka koetaan oman tason yläpuolelle.... kun match tulee, niin ei uskalleta sanoa mitään.

Vierailija
52/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahistaa koko tasoajattelu. Mä oon nainen enkä oo yhtään aloitetta tehnyt. Mä oon sitä mieltä että mies alottaa jos mä oon kiinnostava. Mä myös viehätyn siitä et mies lähestyy ei oo ladylike olla kirjoittelemassa kaikille. Mies vie mut treffeille etc. Oon varmaa vanhanaikainen :D. Mä en jaksa sarjatulella laitettuja moi mitä kuuluu. Myöskää mikää ristikuulustelu ei toimi. Siis perus mitä teet työksesi etc. Kiinnostavimmat keskustelut oon käyny semmosten kans mis kumpikaa ei oo puhunu työstä mitään..Paras alotus on rento ja jotenki hauska. Se voi olla yksinkertainenkin mut ei silti ihan tavis. Joku kommentoi et joidenki kans juttu ja läppä kulkee ja joidenki kans ei ja niin se on. Läpän ja hauskan jutustelun lomassa myös tutustuu. Jäykän olonen pidätkö matkustelusta-tyyli ei mulle toimi. Huumorintaju jos uupuu ni mä hyydyn...

Vierailija
53/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.

Vierailija
54/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ottanut pärsseeseen kovaa parrua :D

Suurin osa on ja halunnutkin mun mahtimeisselin sinne spruittamaan....

Om nom nom nom nom.

Moni haluaa myös alistusta ja smegmat naamalle - ja sehän passaa

Vierailija
55/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois rim-jobit ;) 

Vierailija
56/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.

Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"

Upee keskustelu.

Vierailija
57/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.

Vierailija
58/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siihen mitä kuuluuhun pitää vastata? "Ei täs mitää, sulle?", niinkö. "No ei täs midist" "ok" "😊"

Upee keskustelu.

Ei sen tarkoitus ole olla keksustelu, vaan keskustelun avaaja, jään murtaja. Keskustelu alkaa, kun jää on murrettu, ellei vastakeskustelijana ole tyhjäpää, jota ei kiinnosta mikään muu kuin kehujen saaminen.

Vierailija
59/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entertain me kirjoitti:

Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.

Niin se on kuule ollut maailman sivu. Mies pokaa/koittaa hurmata, nainen lopulta valitsee. Syvällä ovat tämän toimen juuret, niin sun vanhempasikin varmasti tapasivat. Naisten aloitteellisuutta on alettu peräänkuuluttaa vasta viime vuosina. Toki syystäkin.

Vierailija
60/371 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Tai sitten se oikea syy: niillä miehillä on kohteena tasokkaampia naisia