Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
21/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Ei, vaan:
Jos mies tekee aloitteen, hän kokee naisen kiinnostavaksi (jollain tasolla, esim. pano, ei takaa että on vakavammin kiinnostunut).

Tuo sääntö että kiinnostunut mies tekee aina aloitteen on naisten tekosyy pysytellä vanhassa patriarkaalisessa roolissa jossa aloitteen tekemisen taakka ulkoistetaan miehille.

Vierailija
22/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin kommentoimalla jotain profiilista ilmitullutta asiaa kysymyksen muodossa. (Tekstittömät profiilit meni mulla vasemmalle joka tapauksessa.) Eli persoonallistin kysymyksen koskemaan juuri ko. tyyppiä. 

Ja samalla lailla muhun teki vaikutuksen mies, jonka kanssa olen seurustellut jo kohta puoli vuotta, ja jonka löysin deittisovelluksesta - kommentoimalla suoraan mun profiilissa esiintyviä juttuja.

No "moi mitä kuuluu" aloitukset ignoorasin ihan suosiolla. Standardiviestit, joita lähetellään kaikille, ei anna hyvää ensivaikutelmaa, niissä on "verkot veteen ja katotaan mitä saa saaliiksi" -maku. 

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangasta:

Mies tekee aloitteen

- on kiinnostunut

Mies ei tee aloitetta

- et voi tietää onko kiinnostunut

Nainen tekee aloitteen

- on kiinnostunut

Nainen ei tee aloitetta

Olkaa hyvät.

Vierailija
24/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

Tuossahan pätee pikkukakkosen esittämät tasotikkaat.

Korkeimmalla askelmalla on potentiaalinen vaimomatsku, eli naiset jotka mies kokee itsensä tasoisiksi. Sitten tulee:

- vakipanot

- irtosuhteet

- voisin panna kovassa puutteessa tai kännissä

- voisin vastata viestiin

- en jaksaisi vastata viestiin

Naisten ongelma on siinä että seiskan naiset viestittävät vain ysin ja kympin miehille, jotka katsovat heidän olevan tuossa viimeisessä kategoriassa.

Naiset eivät ole vieläkään tajunneet kuinka eri tavalla miehet toimivat. Ja on sekin että koska Tinderissä huomiota saa vain miesten top 10-20%, muut joutuvat epätoivoisesti tykkäämään kaikista saadakseen edes jotain.

Vierailija
25/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hieman kiireinen, niin menen suoraan asiaan, eli "NONI!"

Jos olen romanttisella tuulella ja hieman pilke silmä kulmassa, niin "No niin…. ;)"

26/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeillea.

Minulla ei ole tinderiä, mutta aiemmin etsin treffiseuraa Suomi24 - sivustolta. Mullakin oli toi sama, eli useita kertoja pyysin miestä treffeille ja sovin useista treffeistä, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki peruivat viime hetkellä.

Vierailija
27/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä aloituksella ole väliä jos kiinnostusta ei ole tai ajankohta on väärä.

Jos kiinnostusta ei ole, niin se on ihan sama mitä aloitukseen laittaa. Se keskustelu loppuu pariin viestiin joka tapauksessa.

Perus "Moi miten menee?" toimii ihan hyvin. 

Itsellä matchejä roikkuu vaikka kuinka paljon ja ehkä joskus laitan viestiä näille. Se johtuu ihan jonosta. Ei vaan riitä aika.

Ei minulla ole väliä aloittaako nainen vai aloitanko minä. Juttu jatkuu jos tuntuu kiinnostavalta.

Vierailija
28/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

:D

Vierailija
29/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko M vai N

Näin aloitettiin keskustelu pelichatissä aikanaan

Vierailija
30/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisena ihan sama miten keskustelun aloittaa kunhan aloittaa :") moi mite menee tai kuuluu ovat ihan perus juttuja. Jos on fiksu niin laittaa samalla yleisluonteisesti jotain omasta päivästään. Esim. Olin tänään töissä tai salilla tai jumpassa. Siitä pääsee hyvin tietämään mitä toinen tekee työkseen ja mitä mahdollisesti harrastaa. Ainiin miksi aina pitää harrastaa jotain? Joskua voisi olla, että mitä tykkäät tehdä vapaalla olisi parempi !

Paitsi tietty sinkut ettii aina jotain sporttimimmiä ja naiset urheilullista miestä. Itse haluisin ihan tavallisen miehen, joka joskus tekee jotain, mutta ei ole mikään pakkomielle hiihtäjä tms. Tosi rasittavia nääs kaikki urheiluhullut ja muut terveysintoilijat. Ihan normi tasapainoinen elämä, jossa on vähän kaikkea on paras ja normaalien ihmisten mittari.

Vierailija
31/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon tinderiä käytät päivässä? Käytätkö maalinohennukseen vai myös päihtymystarkoituksessa? Tästä se lähtee...

Vierailija
32/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen hieman kiireinen, niin menen suoraan asiaan, eli "NONI!"

Jos olen romanttisella tuulella ja hieman pilke silmä kulmassa, niin "No niin…. ;)"

No NIIN! Ismo-fanina ymmärrän.

Vierailija
33/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voix alkaa :DDDDD

Vierailija
34/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vaikka aloittaa: "huhhuh mitkå lollot" jos nainen vaikuttaa rintavalta

Vierailija
35/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautalangasta:

Mies tekee aloitteen

- on kiinnostunut

Mies ei tee aloitetta

Nainen tekee aloitteen

- on kiinnostunut

Nainen ei tee aloitetta

Olkaa hyvät.

Tässä vastineeni, ole hyvä:

1. Mies ei tee aloitetta -> ei ole kiinnostunut tai on vain jonkin verran kiinnostunut.

2. Mies tekee aloitteen -> on todella kiinnostunut (= enemmän kuin edellisessä kohdassa).

3. Mies ei tee ikinä kenellekään aloitetta -> on perässävedettävää mallia ja odottaa muiden tekevän asiat hänen puolestaan.

Jos mies ei tee aloitetta, on siis kysymys joko ykkösestä tai kolmosesta. Kannaltani paras stategia oli siis jutella niille miehille, jotka tekevät aloitteen. Varsinkin kun olen itse niin aloitekykyinen, että se on useimpien miesten kanssa ihan onglema. Tekniikka toimi ja olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni sellaisessa parisuhteessa, jossa mies ei jää jalkoihin vaan on kanssani tasavertainen.

t. 18 & 19

Vierailija
36/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

:D

Joo jep. Noi on niin noloja aloituksia!

Vierailija
37/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

Jos olet päässyt treffeille vain aloitteen tehneiden miesten kanssa, niin eipä se ole mikään ihme, ettet ole lopulta kiinnostunut. Sinun on vain tehtävä itse aloite sellaiselle joka oikeasti kiinnostaa. Pakkeja tulee varmasti, mutta on ainoa keino löytää oikeasti mieleinen.

Luultavasti omat aloitteesi ovat kohdistuneet miehiin joilla on suosiota muutenkin ja/tai ajoitus on ollut väärä. Miehet eivät oikein osaa säätää moneen suuntaan yhtä aikaa.

Vierailija
38/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"moi mitä kuuluu" varsinkin noin kirjoitettuna on aivan ehdoton turn off. Jos tuota kulunutta avausta vaatii saada käyttää, voisi kirjoittaa sen paremmin, eli pilkut ja pisteet mukaan, sekä alkuun iso kirjain. :) Eli: "Moi! Mitä kuuluu?" tai "Moi, mitä kuuluu?" Geddid?

Vierailija
39/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

Jos olet päässyt treffeille vain aloitteen tehneiden miesten kanssa, niin eipä se ole mikään ihme, ettet ole lopulta kiinnostunut. Sinun on vain tehtävä itse aloite sellaiselle joka oikeasti kiinnostaa. Pakkeja tulee varmasti, mutta on ainoa keino löytää oikeasti mieleinen.

Luultavasti omat aloitteesi ovat kohdistuneet miehiin joilla on suosiota muutenkin ja/tai ajoitus on ollut väärä. Miehet eivät oikein osaa säätää moneen suuntaan yhtä aikaa.

Minä painoin sydäntä vain sellaisille, jotka profiilin perusteella oikeasti kiinnostivat. Pääsin siis aina treffeille kiinnostavan miehen kanssa, koska muunlaisia ei Tinder-listallani ollutkaan. Jos profiilissa oli esim. liian vähän informaatiota jotta olisin voinut kiinnostua, pyyhin sen aina vasemmalle.

Taisin muuten käydä treffeillä jokaisen miehen kanssa, joka alkoi jutella minulle. Mukavia tapauksia olivat, joukossa oli vain yksi mätämuna.

t. 18 & 19

Vierailija
40/371 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh elikkäs...