Tapailemani mies aina myöhässä
Tapasimme 3kk sitten netin kautta, juttu on sujunut alusta alkaen loistavasti, hän on älykäs ja huumorimme sopii yhteen. Meillä on fyysistä kemiaa ja läheisyyttä. Muuten sujuu hyvin, paitsi miehen myöhästely ja erilainen aikakäsitys vaivaa minua. Ehdin odotellessani kyseenalaistaa kaiken hyvän, pelätä että hän on perunut ja joudun rakentamaan luottamuksen ikäänkuin alusta.
Käytännössä mies on ollut myöhässä muutamasta minuutista tunteihin, ja ilmoittaa aina viime hetkellä. Motivaationi tavata uudelleen on nyt vähäinen koska en jaksaisi tapaamisiin liittyvää säätöä ja pelkoa.
Kommentit (111)
Minun viisarini sanoo, että hän on passiivisaggressiivinen ja osoittaa mieltään jostakin.
Mieshän tuossa on tuhlannut aikaa ja heittänyt puolet treffien ajasta hukkaan
On ihmisiä joilla on ongelma ajan hahmottamisessa. Eivät ole välinpitämättömiä, mutta eivät kykene hahmottamaan ajan kulumista.
Ystäväni on tuollainen. Ehtii töihin kun katselee kelloa aamuisi tämän tästä. Hänellä ei ole sisäistä kelloa ollenkaan. Puoli tuntia venähtää kahdeksi tunniksi hyvin helposti. Oikein ihana ja sydämellinen nainen kuitenkin.
Jospa miehesi on samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä joilla on ongelma ajan hahmottamisessa. Eivät ole välinpitämättömiä, mutta eivät kykene hahmottamaan ajan kulumista.
Ystäväni on tuollainen. Ehtii töihin kun katselee kelloa aamuisi tämän tästä. Hänellä ei ole sisäistä kelloa ollenkaan. Puoli tuntia venähtää kahdeksi tunniksi hyvin helposti. Oikein ihana ja sydämellinen nainen kuitenkin.
Jospa miehesi on samanlainen?
Kuulostaa tutulta! Mutta miten kasvattaa omaa kärsivällisyyttä?
Kunnioittaako aikaasi? Aika on sellainen asia, jota et voi saada takaisin. "Olen vain myöhästeleväinen ihminen" on huono tekosyy, ei ihan kaikki viat ole persoonallisuudesta johtuvia, jotkut vaan on laiskoja eikä kunnioita toisia. Sitten paikataan joku hiton myöhästely sillä että "mä oon myöhästelypersoona mä nyt vaa oon tämmönen et sä voi yrittää muuttaa ihmisiä :))".
Normaalin ihmisen elämään kuuluu itsensä kehittäminen. :l
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhästely ei ole se varsinainen ongelma, se on pelkkä oire.
Oire mistä?
Siitä, ettei miestä juuri kiinnosta nähdä Ap:ta.
Jos tuollaiselle myöhästelylle löytyykin muu syy kuin se, että mies ei yhtään arvosta, niin ei kyllä kuulosta hyvältä sittenkään. Kertoo nimittäin melkoisista elämänhallinnan ongelmista, jos ei vain osaa lähteä ajoissa ja myöhästyy jopa tunteja.
En ihmettelisi samalta tyypiltä esim. kymppitonnin pikavippivelkoja tai taipumusta pettää kumppania, kun ”en ajatellut, se vain tapahtui”.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaiselle myöhästelylle löytyykin muu syy kuin se, että mies ei yhtään arvosta, niin ei kyllä kuulosta hyvältä sittenkään. Kertoo nimittäin melkoisista elämänhallinnan ongelmista, jos ei vain osaa lähteä ajoissa ja myöhästyy jopa tunteja.
En ihmettelisi samalta tyypiltä esim. kymppitonnin pikavippivelkoja tai taipumusta pettää kumppania, kun ”en ajatellut, se vain tapahtui”.
Melko varmasti myös päihdeongelma.
Keittiöpsykologinen viisarini värähti tämän kohdalla. Jos mies odottaa vihaisuutta?