Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies aina myöhässä

Vierailija
28.02.2019 |

Tapasimme 3kk sitten netin kautta, juttu on sujunut alusta alkaen loistavasti, hän on älykäs ja huumorimme sopii yhteen. Meillä on fyysistä kemiaa ja läheisyyttä. Muuten sujuu hyvin, paitsi miehen myöhästely ja erilainen aikakäsitys vaivaa minua. Ehdin odotellessani kyseenalaistaa kaiken hyvän, pelätä että hän on perunut ja joudun rakentamaan luottamuksen ikäänkuin alusta.

Käytännössä mies on ollut myöhässä muutamasta minuutista tunteihin, ja ilmoittaa aina viime hetkellä. Motivaationi tavata uudelleen on nyt vähäinen koska en jaksaisi tapaamisiin liittyvää säätöä ja pelkoa.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi pari tapaamista ja jätä menemättä kokonaan. Jatkossa sano miehelle, että odotat häntä max viisi minuuttia ja sen jälkeen poistut paikalta.

Vierailija
2/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat puhuneet rakastumisen tunteista ja muutenkin miehessä on jotain mitä muissa ei, pystymme keskustelemaan syvällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asia tulee häiritsemään sinua ja teidän parisuhdettanne aina, jos mies ei muutu. Itse en kestäisi tuollaista myöskään ollenkaan. Kyllä tuollaiselle miesmyöhästelijälle löytyy vastaavanlainen naismyöhästelijä. Ja päinvastoin.

Vierailija
4/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muutu.

Vierailija
6/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitoutumiskammoinen ja siksi etsit vikoja?

Vierailija
7/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo asia tulee häiritsemään sinua ja teidän parisuhdettanne aina, jos mies ei muutu. Itse en kestäisi tuollaista myöskään ollenkaan. Kyllä tuollaiselle miesmyöhästelijälle löytyy vastaavanlainen naismyöhästelijä. Ja päinvastoin.

Suvaitsemattomuus hyväksyä erilaisuutta myös persoonassa on tietysti aina este parisuhteelle. Muutoin sanoisin että myöhästelijät yhdessä eivät ole paras mahdollinen pariskunta. On parempi jos toinen on säntillisempi, jolloin koko elämä ei ajaudu hallitsemattomaan kaaokseen. Tällaisissa asioissa puolisoiden on hyvä täydentää toistensa puutteita vahvuuksillaan.

Vierailija
8/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kestäisi. Mä olen vielä sellanen ihminen, että oon yleensä aina ajoissa, eli yhdistettynä myöhästelijään ei ei.

Mun yksi ystävä on aina myöhässä, ja käytännössä kaikki tapaamiset alkaa sillä, että mua ärsyttää. Voi kuulostaa jonkun mielestä pieneltä jutulta, mutta ymmärrän hyvin sua ap. En jatkaisi tapailua.

Vierailija
9/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsemattomuus hyväksyä erilaisuutta myös persoonassa on tietysti aina este parisuhteelle. Muutoin sanoisin että myöhästelijät yhdessä eivät ole paras mahdollinen pariskunta. On parempi jos toinen on säntillisempi, jolloin koko elämä ei ajaudu hallitsemattomaan kaaokseen. Tällaisissa asioissa puolisoiden on hyvä täydentää toistensa puutteita vahvuuksillaan.

Olen eri mieltä. Minulla on nyt sellainen mies, jolla ei ole mitään puutteita, joita minun tarvitsisi täydentää. Kaikki sujuu oikein hyvin. Minua ei ärsytä mikään asia miehessä, eikä päinvastion. Emme riitele. Miksi joku haluaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka jollain tavalla ärsyttää mieltä koko ajan? En minä ainakaan.

Vierailija
10/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alistunut miehen tapoihin? Hän saapuu kun hänelle sopii?

Vierailija
11/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että olet löytänyt jonkun sopivan matchin.

Vierailija
12/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen että olet löytänyt jonkun sopivan matchin.

Eihän tuo ole mikään sopiva match, jos miehen tapa ärsyttää.

Vierailija
13/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on harvinaista, että äly, huumori ja tunteet matchaa.

Vierailija
14/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Minulla on nyt sellainen mies, jolla ei ole mitään puutteita, joita minun tarvitsisi täydentää. Kaikki sujuu oikein hyvin. Minua ei ärsytä mikään asia miehessä, eikä päinvastion. Emme riitele. Miksi joku haluaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka jollain tavalla ärsyttää mieltä koko ajan? En minä ainakaan.

Jos olet suvaitsematon niin sitten olet etkä valitse sinua ärsyttävää. Oma asiasi. Huomaat että itse vastasin yleistäen. Monet tulevat toimeen erilaistenkin ihmisten kanssa. Myöhästelijän kansaa voi elää ihan hyvin kunhan ratkoo eikä keräile siitä johtuvia ongelmia. Kuten kenen tahansa. Ei kukaan ole virheetön ja kaikissa on jotain mikä voi ärsyttää jotakuta toista. Myöhästelijän kanssa elävä voi a) patistella tätä olemaan ajoissa, b) opettaa ajanhallintaa, c) kantaa itse vastuun tärkeistä aikatauluasioista ja d) ehkä oppia olemaan pingottamatta ja stressaamatta epäoleellisemmista. Parisuhteessa on myös tuettava toista puolisoa, ei ainoastaan vaadittava etuja.

Vierailija
15/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan riippuu myöhästyminen syistä. Jos on todellinen syy, niin joskus ymmärtäisin. Mutta jos syyt ovat miehen itsensä keksimiä ja läpinäkyviä niin en tykkäisi.

On myös olemassa ihmistyyppi, joka ei vaan pysty tulemaan ajoissa. Ihan kuin pakottamalla keksii itselleen jotain estettä viime tingassa, ettei pääse lähtemään. Ihan naurettaviakin. On kuin joku pakkomielle tai toiminto. Niinkuin varmaan onkin. Nämä tyypit eivät uskoakseni helpolla muutu.

Jos kerran pystytte keskustelemaan syvällisiä niin keskustelkaa tästäkin.

Tuntien myöhästelyyn tulisi olla tosi pätevä syy. Ja ilmoitus niin ajoissa kuin mahdollista.

Muuten kerran ystäväni kertoi miehestä jota tapaili. Kerran mies oli myöhässä ja ystävä soitti missä viipyy. Mies sanoi, että istun tässä sängyn laidalla ja katselen kenkiäni. D

Minä taas kerran sovitusti odotin erästä miestä ja soitin, että tuletko tänne. Hän sanoi, että ei nyt pääsekään kun pitää siivota. D

No, molemmilla oli syy tähän, eivät olleet valmiita suhteeseen. Selvisi myöhemmin.

Ehkä aloittajan mies ei ole myös täysin valmis suhteeseen tai sitten on luonteeltaan myöhästelijä.

Vierailija
16/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk ei ole 'puoliso' johon pitää sitoutua, se on vasta koeaika.

Vierailija
17/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nain kroonisen myöhästelijän. Tässä tapauksessa tosin kyse yleensä n. varttitunnista max. tai siitä, että johonkin lähtiessä tulee lähes aina kiire, kun mies unohtuu tekemään jotain täysin epäolennaista. Edelleen vuosienkin jälkeen toisinaan ärsyttää niin, että saa kyllä hengitellä erittäin syvään, vaikka mies on kyllä petrannut, ja minä puolestani koettanut kasvattaa asian suhteen pidempää pinnaa. Muutoin kaikin tavoin huomaavainen, älykäs ja rakastava mies, jonka kanssa ei tarvitse koskaan riidellä, tuosta aina silloin tällöin tulee pientä mielipahaa.

Mutta pointtina se, että jos mies on tosissaan, hän kyllä pystyy muuttumaan täsmällisemmäksi, mutta älä odota täydellisyyttä tai nopeaa muutosta. Mutta älä myöskään jää liian pitkäksi aikaa odottelemaan, sillä kyllä tuntien myöhästely pidemmän päälle kielii välinpitämättömyydestä ja itsekkyydestä, joka tulee mahdollisesti näkymään monessa muussakin asiassa.

Vierailija
18/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää vaikeasti tavoiteltavaa jotta olisit haltioissasi kun viimein vaivautuu paikalle?

Vierailija
19/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss!

Vierailija
20/111 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittää vaikeasti tavoiteltavaa jotta olisit haltioissasi kun viimein vaivautuu paikalle?

Tai yrittää saada sinussa vihareaktion aikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi