Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehellesi seksiä, vaikka itseäsi ei huvittaisi?

Vierailija
16.02.2013 |

Millaista seksi silloin on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan.

Ei hääviä, mutta eihän se nyt pahaltakaan tunnu.

Vierailija
2/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minua ei itse asiassa kiinnosta seksi koskaan, mutta annan aina kun mies haluaa. Ja pidän huolen siitä että mies ei tiedä etten nauti seksistä. Mies on tyytyväinen eikä seksi minullekaan vastenmielistä ole vaikken mitään ihmeempiä tuntemuksia siitä saakaan. Pieni vaiva antaa, ja tekee toisen tosi onnelliseksi. Minä nautin siitä että mies on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annan tulla ja joskus olen sen verran kosketusherkkä niin hoidan käsin niin saadaan se pahin paine päästettyä

Vierailija
4/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä sellaista päivää tullut, että en haluaisi.

Seksiä meillä lähes joka päivä

Vierailija
5/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Innostuuhan siinä itsekin, kun lämmitellään. :)

Vierailija
6/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, otan suihin tai harrastetaan seksiä. Seksi tuntuu ihan hyvälle ja monesti sytyn itsekkin kesken tohinan, riippuu paljon olotilasta, väsymyksestä jne...

Vierailija
7/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ennen, en enää.

Vierailija
8/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole vielä (9 vuoden suhteen aikana) tullut sellaista tilannetta, ettei olisi viimeistään miehen lämmitellessä alkanut haluttaa. Joskus en itse ole lähtökohtaisesti seksi mielessä, mutta aika pian miehen aloitteen myötä kyllä rupeaa itseäkin haluttamaan. Seksiä meillä harrastetaan käsittääkseni ihan normaali "lapsiperheen ja pitkän suhteen" määrä eli 1-3 kertaa viikossa. Emme siis joka päivä vehtaa.

Vierailija
9/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua jos en itse ole hommassa kunnolla mukana, enkä pysty teeskentelemään, joten eipä tule tuota tehtyä. 

Vierailija
10/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun aina kun mies tekee aloitteen mikä ei todellakaan ole usein. Koskaan en ole vielä jälkeenpäin katunut :)

Vierailija
11/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sekin sitten määritellään. Useinkaan ei haluta, mutta kun mies vähän aikaa lämmittelee, niin seksi on ihan tavallista, siis sillä tavoin, että joskus se on jees, joskus mahtavaa ja joskus tajunnan räjäyttävää.

Monesti parempaa, kuin mitä, jos itse olen ollut halukas.

Vierailija
12/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan anaalia miehelle en vaginaa.

Vierailija
13/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kanssa sopimus se antaa mun miehelle kun itse ei jaksa.

Vierailija
14/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täälläkin, kuten tuossa alla. Jos oikeasti tosiaankaan ei huvita, niin eipä sitten tietenkään mitään seksiä. Jos olen vaan vähän väsynyt eikä oikein olisi seksi mielessä, saatan silti ajatella, että jaah, katsotaas nyt.. ja lämmetä nopeasti itekin. Oikeasti, jos en tekisi niin, meillä olisi tosi vähän seksiä; mä vaan nukkuisin.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:36"]

No miten sekin sitten määritellään. Useinkaan ei haluta, mutta kun mies vähän aikaa lämmittelee, niin seksi on ihan tavallista, siis sillä tavoin, että joskus se on jees, joskus mahtavaa ja joskus tajunnan räjäyttävää.

Monesti parempaa, kuin mitä, jos itse olen ollut halukas.

[/quote]

Vierailija
15/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama taalla, joka paiva, muttei haittaakaan, kunhan ukko on tyytyvainen.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:07"]

Annan.

Ei hääviä, mutta eihän se nyt pahaltakaan tunnu.

[/quote]

Vierailija
16/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:03"]

Millaista seksi silloin on?

[/quote]

Kyllä. Otan poskeen, naisena katson sen velvollisuudekseni.

Vierailija
17/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöihin verrattavaa eli tylsää. Ja todellakin annan miehen huomata, että ei kiinnosta, koska kerron miehelle, miksi ei jaksa/huvita/voi ja kun se silti vonkaa, niin totean, että käytä sitten kroppaani, jos et minua ihmisenä kunnioita. En syty touhuun kesken kaiken, en nauti

Vierailija
18/20 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. mies haluaa seksiä vaikka joka päivä ja useamman kerran päivässä, minulle riittäisi pari-kolme kertaa viikossa. pihtaaminen on niin ilkeää, ja kun ei se seksi kuitenkaan mitenkään vastenmielistä ole vaikkei tekisi niin mielikään.. 

Vierailija
19/20 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalammalta kuin pillun antaminen.Tietenkin jotkut miehistä tykkää naisen kakkosesta.Onhan se "tiukempi" kuin etureikä.Mielestäni olisi helpompi levittää jalat ja antaa miehen tyydyttää itsensä pilluun.

Vierailija
20/20 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Joko suuhoidon tai sitten ihan tavallista seksiä. Kertaakaan en ole selvinnyt jälemmäisestä saamatta itsekin, liian kiihottava asetelma suorittaa "aviovelvollisuuksia" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi