Lue keskustelun säännöt.
Walking dead
02.04.2013 |
Tuliko sunnuntaina uusi jakso vai oliko Foxilla ohjelmat sekaisin? Meillä Elisa viihde ja tallennukselle laitoin walking deadin ja tilalla olikin ilman johtolankaa.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:21"]
Kesäaika ;)
Mitä viime jaksossa muuten tapahtui? Olin kipeä enkä jaksanut katsoa.
[/quote]
En kerro, pilaa jännityksen. Osa oli todella hyvä. Voi himputti että toi voi olla hyvä sarja. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perjantainahana tulee uusintana ihan hyvään katseluaikaan =)
Tuli uusi jakso ihan normaaliin aikaan ja aikataulussa.
Kesäaika ;)
Mitä viime jaksossa muuten tapahtui? Olin kipeä enkä jaksanut katsoa.