Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Walking dead

Vierailija
02.04.2013 |

Tuliko sunnuntaina uusi jakso vai oliko Foxilla ohjelmat sekaisin? Meillä Elisa viihde ja tallennukselle laitoin walking deadin ja tilalla olikin ilman johtolankaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika ;)

Mitä viime jaksossa muuten tapahtui? Olin kipeä enkä jaksanut katsoa.

Vierailija
2/4 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:21"]

Kesäaika ;)

Mitä viime jaksossa muuten tapahtui? Olin kipeä enkä jaksanut katsoa.

[/quote]

En kerro, pilaa jännityksen. Osa oli todella hyvä. Voi himputti että toi voi olla hyvä sarja. :)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantainahana tulee uusintana ihan hyvään katseluaikaan =)

Vierailija
4/4 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli uusi jakso ihan normaaliin aikaan ja aikataulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi