Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä tuli yo-juhlat maksamaan?

Vierailija
27.02.2019 |

Meillä ei ole edes kovin iso suku, mutta silti pelkkä pitopalvelu tulee maksamaan tonnin. =O

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paljon. Suurimmat kuluerät juhlapaikan vuokra, pitopalvelu ja ilotulitus. Alle viidellä tonnilla selvittiin.

Vierailija
2/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HUH. :D Mikä pitopalvelu teillä oikein on? Mitä tarkoittaa ei-kovin-iso suku? Mitä te oikein meinaatte syödä? Vai oliko trolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 4000€

Vierailija
4/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euroa koko juhlat.

Vierailija
5/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paljon. Suurimmat kuluerät juhlapaikan vuokra, pitopalvelu ja ilotulitus. Alle viidellä tonnilla selvittiin.

Meillä oli lisäksi konfettitykki, tarjoilijat ja parkkipalvelu vieraille. Alle kymppitonnin päästiin kuitenkin.

Vierailija
6/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tonnia????? Mihin se raha kului?

Vierailija
7/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne tarjottavat tehdä ihan itsekin. Kenelle tulee vuonna 2019 yllätyksenä , että pitopalvelun käyttäminen on kallista? 

Vierailija
8/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juhlat kotona,vieraita 2x60 henkeä syömässä. Maalla on tapana tarjota kunnon pitopöytä eikä mitään maistelupaloja. Hintaa tuli kaikkineen noin 6000 e eli tervetulomalja, ruoka+ kakkukahvit, pöytäliinoja 8 pöydälle ja yo-sankarin vaatteet.

Vierailija
9/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30hlö ja pitopalvelu 35e/hlö sisältää astiat ja tarjoilijan = 1050e

Ap.

Vierailija
10/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin likalle, että tarjoiluineen isoihin juhliin menee noin 500 euroa. Että jos mitään isoja juhlia ei pidetä, saat rahat suoraan kouraan ja juodaan perheen, mummien ja minun siskon perheen kesken mansikkakakkukahvit ja kinkkupiirakkaa. Kakku maksoi muutaman kympin, kun leipomosta tilasin. Kyllä se likalle kelpasi ja mä pääsin helpolla. Meni sitten illemmalla kavereiden kanssa juhlimaan.

Vierailija
11/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne tarjottavat tehdä ihan itsekin. Kenelle tulee vuonna 2019 yllätyksenä , että pitopalvelun käyttäminen on kallista? 

Mulla ei ole ketään, joka auttaisi eikä itsellä tarpeeksi aikaa tai taitoa. Mutta onneksi rahalla selviää.

Ap.

Vierailija
12/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e. n 60 hlöä. Pitopalvelu ja ihanan paikan vuokra. Helsingissä.

Lapsen juhlavaatteet ja yo-lakki 800e.

Vierailija
13/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin juhlat kotona ja tehtiin tarjottavat itse. Vieraita kävi viitisenkymmentä. Satoja euroja toki meni, mutta muistaakseni alle 500e selvittiin.

Vierailija
14/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No HUH. :D Mikä pitopalvelu teillä oikein on? Mitä tarkoittaa ei-kovin-iso suku? Mitä te oikein meinaatte syödä? Vai oliko trolli?

Oletko koskaan katsonut pitopalvelujen hintoja? Halvin kiusaus + kakku on jo 15e/hlö

Vierailija
15/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😵 olen sanoton kai nämä ovat vitsejä ?

Vierailija
16/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtiin ja kotona pidettiin. Astiaston vuokra oli kallein yksittäinen kulu, 80e.

Kakkujen tarvikkeet ehkä pari sataa, kuohuvat ja muut juomat satasen.

Sankarin mekko 70e. Lakin hintaa en muista.

Vierailija
17/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin likalle, että tarjoiluineen isoihin juhliin menee noin 500 euroa. Että jos mitään isoja juhlia ei pidetä, saat rahat suoraan kouraan ja juodaan perheen, mummien ja minun siskon perheen kesken mansikkakakkukahvit ja kinkkupiirakkaa. Kakku maksoi muutaman kympin, kun leipomosta tilasin. Kyllä se likalle kelpasi ja mä pääsin helpolla. Meni sitten illemmalla kavereiden kanssa juhlimaan.

Meillä sama. Tehtiin yhdessä kalakeittoa lounaaksi, leivottiin kakku ja muutama kuivakakku. Täälläkin oli tärkeämpää päästä kavereiden kanssa juhlimaan, eikä missään vaiheessa ollut edes innostunut suurista sukujuhlista.

Toki olisin järjestänyt suuremmat juhlat, mutta päädyttiin tähän. :)

Vierailija
18/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa n 100 henkeä, joten ruokaan menee varmaan sellaset 1500-2000€ (vaikka osa tehdään itse)

Lisäksi sitten ylioppilaan mekko ja lakki n 500€

Pari ystävää on onneksi luvannut tulla avuksi tarjoilemaan, joten siihen ei mene rahaa

Vierailija
19/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo tarjota muutakin kuin 200g makaronilaatikkoa vieraille, helpolla se menee viiteenkymppiin per henkilö. Pitopalvelu on kallista, mutta onhan se ihanaa kun saa vaan olla eikä tartte touhuta.

Eli tonnilla ei kestitse kuin 20 ihmistä.

Vierailija
20/45 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli juhlat kotona,vieraita 2x60 henkeä syömässä. Maalla on tapana tarjota kunnon pitopöytä eikä mitään maistelupaloja. Hintaa tuli kaikkineen noin 6000 e eli tervetulomalja, ruoka+ kakkukahvit, pöytäliinoja 8 pöydälle ja yo-sankarin vaatteet.

Mitä tarkoittaa 2x60 henkeä

Olipa kallista