Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättikö kihlattu Murun?

Vierailija
15.02.2013 |

Onko tullut mitään uutta kerrottavaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on muru?

Vierailija
2/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Muru kihlatun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat viime kuulumiset? Osaako joku kertoa?

Vierailija
4/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ihminen, joka keksii provoja tunteakseen olevansa elossa. Alussa oli ihan ookoo, mutta kun juttua venytetään, ja venytetään, ja venytetään - ei iske enää. Lähinnä säälittää ettei osaa lopettaa ajoissa.

Ilmeisesti se on tämä kirjoittaja itse, joka tänne kirjoittelee näitä Muru-aloituksia.

Vierailija
5/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on muru????????

Vierailija
6/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:22"]

Ketä kiinnostaa ihminen, joka keksii provoja tunteakseen olevansa elossa. Alussa oli ihan ookoo, mutta kun juttua venytetään, ja venytetään, ja venytetään - ei iske enää. Lähinnä säälittää ettei osaa lopettaa ajoissa.

Ilmeisesti se on tämä kirjoittaja itse, joka tänne kirjoittelee näitä Muru-aloituksia.

[/quote]

Olen seurannut muruketjuja kihloihin menosta asti enkä ole ainoa jota ne kiinnostavat. Sen näkee lukijamääristä. Antakaa kiinnostuneitten lukea rauhassa ja lopettakaa ketjuihin huuteleminen. Onhan täällä miljoona muuta aloitusta niille joita ei kiinnosta.Ihme valitusta.

-aloittaja

Vierailija
7/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mua kiinnostaa, koska haluan nähdä, miten tarina päättyy ja tuleeko jotain näyttävää lopetusta! Mutta joo, onhan se aika överiksi jo mennyt!

Vierailija
8/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa mutta eri syistä kuin useimpia. Olen 95 % varma että olen tunnistanut Murun, poikaystävän kautta.

Vierailija
9/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:08"]

[/quote]

Mua kiinnostaa, koska haluan nähdä, miten tarina päättyy ja tuleeko jotain näyttävää lopetusta! Mutta joo, onhan se aika överiksi jo mennyt!

[/quote]

Minäkin sanoisin että ihmiset lukee niitä asenteella "Ja mitä se nyt taaas on keksinyt, huokaus...."

Ja odottaa että se puhuu itsensä lopullisesti pussiin, tai että se hahmo oikeasti joskus jotain tajuaisikin.

Ja onhan se ihan hyvä henkinen nyrkkeilysäkki =D

Se heitto siitä taksikuskista joak lohdutti murua... huhheijaa =D

Vierailija
10/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän mä kuulin tänään Murusta. Se meni rakkaansa luokse, jota odotti häätö. Hommat olivat nyt kääntyneet sellaisiksi, että just ainakin tänään, Murukin kuuluu miehen kusettajiin. Joten aika huonosti on nyt marjat. Muru lähti paikasta allapäin. Missä sormus, joka tilattu Tillanderilta jostain ulkomailta? Muru miettii, että laittais senkin ulosottoon, niin helpottais sulhoa. Ihan kaikki on sekaisin. Murulla ihanaa uutta hajuvettä ja sulho huusi suoraa huutoa, että SÄ HAISET... No mille nyt joku Muru muka haisisi kun ei oo edes käyny vieraissa? Tietteks muuten mitä hajuvettä se oli? Vau, ette arvaakaan. Murulla on ihan hirveän huono päivä, mutta ei nyt voi kaikkea teille kertoa. Mutta kuvitelkaa, että jos Muru joutuisi vielä oikeuteen näiden kaikkien rakkaansa velkajuttujen vuoksi. Siis pakko kertoa vähän salakielellä teille kun ei nyt niin suoraa voi kaikkea sanoa, voisitte vaikka tunnistaa. Murun jutut olivat sen verran sekoja tänään, että taitaa tääkin teksti olla. Mutta älkää välittäkö - huomenna on uusi päivä ja vaikka aurinko ei näkyisi niin se paistaa kyllä ja ihan risukasaankin. Että sillviisiin.

Vierailija
11/27 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:08"]

[/quote]

[/quote]

Minäkin sanoisin että ihmiset lukee niitä asenteella "Ja mitä se nyt taaas on keksinyt, huokaus...."

Ja odottaa että se puhuu itsensä lopullisesti pussiin, tai että se hahmo oikeasti joskus jotain tajuaisikin.

Ja onhan se ihan hyvä henkinen nyrkkeilysäkki =D

Se heitto siitä taksikuskista joak lohdutti murua... huhheijaa =D

[/quote]

Ööh...on muakin taksikuski lohduttanut kun olen takapenkillä itkenyt. Taksikuskit on vähän niin kuin kampaajat, hierojat, baarimikot (kun ei ole ruuhkaa). Kotikutoisia psykologeja.

Vierailija
12/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästa mä tykkään: Muru on hyvä henkinen nyrkkeilysäkki! Jee! Keskellä yötäkin! 

Vierailija
13/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:04"]

Tän mä kuulin tänään Murusta. Se meni rakkaansa luokse, jota odotti häätö. Hommat olivat nyt kääntyneet sellaisiksi, että just ainakin tänään, Murukin kuuluu miehen kusettajiin. Joten aika huonosti on nyt marjat. Muru lähti paikasta allapäin. Missä sormus, joka tilattu Tillanderilta jostain ulkomailta? Muru miettii, että laittais senkin ulosottoon, niin helpottais sulhoa. Ihan kaikki on sekaisin. Murulla ihanaa uutta hajuvettä ja sulho huusi suoraa huutoa, että SÄ HAISET... No mille nyt joku Muru muka haisisi kun ei oo edes käyny vieraissa? Tietteks muuten mitä hajuvettä se oli? Vau, ette arvaakaan. Murulla on ihan hirveän huono päivä, mutta ei nyt voi kaikkea teille kertoa. Mutta kuvitelkaa, että jos Muru joutuisi vielä oikeuteen näiden kaikkien rakkaansa velkajuttujen vuoksi. Siis pakko kertoa vähän salakielellä teille kun ei nyt niin suoraa voi kaikkea sanoa, voisitte vaikka tunnistaa. Murun jutut olivat sen verran sekoja tänään, että taitaa tääkin teksti olla. Mutta älkää välittäkö - huomenna on uusi päivä ja vaikka aurinko ei näkyisi niin se paistaa kyllä ja ihan risukasaankin. Että sillviisiin.

[/quote]

ööö tuota noin, aika sekavaa tekstiä tosiaan.. mutta siis mistä tuo kaikki tieto on? Ei sellaista ollut siinä Murun "viimeiset päivät kihlattuna" -ketjussa. Vai kirjoititko tuon "vitsinä"?

Vierailija
14/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nähnyt mitään ketjua "viimeiset päivät kihlattuna" eli et voi olettaa, että täällä kaikki näkevät kaikki ketjut ja roikkuvat koko ajan koneella. Kait sä tiedät, että kun viidakkopuhelin ja telefoni Afrikassa laulaa, niin jutut muuttavat muotoaan ja jokaisen kertojan kertomana vähän eri versio. Tämä oli nyt mitä kuulin kun olin liikenteessä - siis kuulin omalta tietolähteeltäni, joka puolestaan oli bongannut joltain omalta luotettavalta taholta. Ihan on mulla yöunetkin mennyt kun kuulin tuosta häädöstä ja mietin, että miten sen voisi oikein estää. Sehän nyt vaikuttaisi kaikkeen, jos ei olisi mitään bunkkaa. Ja kun on saanut häädön, niin sitten on tosi vaikea saada mitään kämppää kun luottotiedot menneet. Minkä kynnyksen yli se morsio sitten nostettaisiin, jos vaikka rauha vielä palaisi porukkaan? Ei toi nyt niin sekavaa ole, mutta on aika myöhäistä ja noi oli aika vaikeita selittää sellaiselle, joka ei ole ennestään mitään kuullut ja mä en oikein ole suomenkielinen kuten varmaan huomaat ja olen asunut täällä ulkomailla niin kauan, että kaikki on vääristynyt. Täällä on sellainen tapa, että päivällä mennään kahvilaan ja sielläkin kuulee kaikenlaista. Ja täällä on aivan ihania hajuvesikauppoja, jotain parfymerier tms mut ei sentään ruotsalaisia. Siis ei tämä mikä vitsi ole missään nimessä. Niin kuin mä asian näen niin tässä on vitsit tosi kaukana ja todella vähissä. Enpä ollenkaan ihmettelisi, vaikka se muruporukka lennätettäisiin oikein saattajien avulla pian tänne että saataisiin sen asiat hoidettua. Sossutätien kädet kun ylettyvät nykyään lonkeroina ihan vaikka minne alkaen siitä Aurinkorannasta. Koska en oo nähnyt niitä viimeisiä päiviä, niin kerro vähän mitä siellä oli, jos mä vaikka sattuisin tietääkin jotakin. En mä nyt mikään ihan uuno ole, vaikka on vähän huono sytytys - ja tähän aikaan vielä. (Meille tuli muuten se oksennustauti laskiasipullista entä teillä, infoan vaan tässä välillä vähän tätä muutakin.) No, hei, hei, palaillaan...

Vierailija
15/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 03:06"]

No en ole nähnyt mitään ketjua "viimeiset päivät kihlattuna" eli et voi olettaa, että täällä kaikki näkevät kaikki ketjut ja roikkuvat koko ajan koneella. Kait sä tiedät, että kun viidakkopuhelin ja telefoni Afrikassa laulaa, niin jutut muuttavat muotoaan ja jokaisen kertojan kertomana vähän eri versio. Tämä oli nyt mitä kuulin kun olin liikenteessä - siis kuulin omalta tietolähteeltäni, joka puolestaan oli bongannut joltain omalta luotettavalta taholta. Ihan on mulla yöunetkin mennyt kun kuulin tuosta häädöstä ja mietin, että miten sen voisi oikein estää. Sehän nyt vaikuttaisi kaikkeen, jos ei olisi mitään bunkkaa. Ja kun on saanut häädön, niin sitten on tosi vaikea saada mitään kämppää kun luottotiedot menneet. Minkä kynnyksen yli se morsio sitten nostettaisiin, jos vaikka rauha vielä palaisi porukkaan? Ei toi nyt niin sekavaa ole, mutta on aika myöhäistä ja noi oli aika vaikeita selittää sellaiselle, joka ei ole ennestään mitään kuullut ja mä en oikein ole suomenkielinen kuten varmaan huomaat ja olen asunut täällä ulkomailla niin kauan, että kaikki on vääristynyt. Täällä on sellainen tapa, että päivällä mennään kahvilaan ja sielläkin kuulee kaikenlaista. Ja täällä on aivan ihania hajuvesikauppoja, jotain parfymerier tms mut ei sentään ruotsalaisia. Siis ei tämä mikä vitsi ole missään nimessä. Niin kuin mä asian näen niin tässä on vitsit tosi kaukana ja todella vähissä. Enpä ollenkaan ihmettelisi, vaikka se muruporukka lennätettäisiin oikein saattajien avulla pian tänne että saataisiin sen asiat hoidettua. Sossutätien kädet kun ylettyvät nykyään lonkeroina ihan vaikka minne alkaen siitä Aurinkorannasta. Koska en oo nähnyt niitä viimeisiä päiviä, niin kerro vähän mitä siellä oli, jos mä vaikka sattuisin tietääkin jotakin. En mä nyt mikään ihan uuno ole, vaikka on vähän huono sytytys - ja tähän aikaan vielä. (Meille tuli muuten se oksennustauti laskiasipullista entä teillä, infoan vaan tässä välillä vähän tätä muutakin.) No, hei, hei, palaillaan...

[/quote]

Taidat olla hieman "pipi".. siis sekaisin o.O

Vierailija
16/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ! Täällä Muru, huomenta vaan! Mitä ihmeen stooria olette musta oikein kirjoittaneet? Ootteks edes tajunneet, että yö ja päivä on menny ja mä oon tietty nukkunu. Mutta mitä helvetin sontaa? Pitääkö mun jo kiljasta sekä noille mun bodigaardeille että jollekin suojelupoliisille vai kenelle? Ja siis jotkut pipipäät täällä kommentoi sit mun elämää. Jo on aikoihin eletty! En yhtään ajatellut, et joutuisin jonkun tommoisen wt-n - siis ihan tuplaWeellä - kanssa mihinkään tekemisiin.

Vierailija
17/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä kuulkaas oo mikään hyvä henkinen nyrkkeilysäkki! Mulla on ihan muodotkin. Tästä taitaa nyt mennä kunnianloukkaus ja muu rikostutkintaan. Ei mun muotoja saa arvostella ja ettehän te edes tuntisi mua kun mä kävelen tuolla jossain kadulla. Mä voisin olla kuka vaan niistä kuningattarista tai prinsessoista, joita näette missä vaan. Ei vaitiskaan - ei nyt ihan sentään - sillä mä shoppailen vain Dubaissa. Eräskin lensi sinne just henk koht mun kultaharkkojen takia, jotta ne saadaan asianmukaisesti jonnekin säilöön ja tilitettyä.

Vierailija
18/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, hiton rasittava toi tyyppi joka pilaa koko muru-jutun =(

Keksi jotain omaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä kertoa kuka ja miksi se pilaa? Perustele.

Vierailija
20/27 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:03"]

Voit sä kertoa kuka ja miksi se pilaa? Perustele.

[/quote]

Se joka esittää "murua" pilaa muru-jutun siksi että murulla on ihan oma funktionsa tällä palstalla, ja tuo muka-hauska kirjoittaja ei ole tajunnut siitä jutusta yhtään mitään.
Ja muutenkin säälittävää että kalastaa huomiota ja on olevinaan hauska toisen keksimän hahmon kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi