Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todennäköisin ja helpoin keino löytää naisystävä?

Vierailija
19.02.2026 |

Ehdotuksia, miten keski-ikäisenä miehenä löydän naisystävän? 

Työpaikallani ei ole vapaita naisia eikä minulla ole myöskään harrastuksia, missä tapaisin naisia.

Baareissa, tansseissa yms paikoissa en käy.

Ainoa paikka, mistä löytää vapaita naisia, on netin deittisovellukset, mutta yksikään nainen ei suostu lähtemään edes treffeille, vaikka olen yrittänyt useita vuosia. 

Mitä jää jäljelle? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä se ettei ole saatavilla ilmaisseksejä sinulle. Muutenkin jos olet keski-ikäinen niin voit ihan hyvin jo alkaa panemaan miehiä, kun ei tarvitse tehdä lapsia

Vierailija
2/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä kotona sängyssä. 

Just kaipailinkin miestä. 

Tuukko hakeen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala miljonääriksi ja/tai julkisuuden henkilöksi.

Vierailija
4/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kautta, jos joku tuntee jonkun, joka sopisi sinulle.

Vierailija
5/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyä se ettei ole saatavilla ilmaisseksejä sinulle. Muutenkin jos olet keski-ikäinen niin voit ihan hyvin jo alkaa panemaan miehiä, kun ei tarvitse tehdä lapsia

Miksi naiset on niin ilkeitä ja veemäisiä täällä? 

Ihan asiallinen ja kiltti aloitus oli. 

Vierailija
6/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no valitettavasti itselleni ei oikein tule muuta järkevää mieleen kuin että kyllä sun pitäis vähän uskaltautua ulos jotain harrastamaan. Kirkon piiriin kenties?

Vierailija
7/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä kotona sängyssä. 

Just kaipailinkin miestä. 

Tuukko hakeen? 

En.....tuun.

Vierailija
8/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin pari vuotta sitten Facebookissa semmosen keski-ikäisen johon ihastuin ja rakastuinkin. Asu 9 tunnin matkan päässä. Ja ihan tavan peeaa duunari. 

Varmaan vuoden jaksoin liehitellä, kun oikeasti tykkäsin tyypistä, mutta se mieluummin flirttaili instabimboille, kilahti mulle ja otti lähempää heti ensimmäisen joka osoitti kiinnostusta (ei tietenkään mulle kertonut, siksi kilahtaminen kun kysyin). 

Ja oon ihan nätti, hoikka ja liikun, ei hirveästi tarviis sutata että semmoselta instabimbolta näyttäisin, mutta ei kiinnosta kalastella huomiota. 

Yhden tapailuhomman löysin vahingossa kaverisovelluksesta. Aikoinaan oikean elämän kavereita chatista. 

On noita mahdollisuuksia. 

Muistaakseni mutsi törmäsi exäänsä kirjastossa, nykyinen ja viimeinen kai netistä. 

Vierailija
9/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lauantaiksi sovitut treffit 27v daamin kanssa. Olen 42. Mutta olenkin järjettömän komea ja hauska.

Vierailija
10/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin ryhmät:  Hidasta sinkkuelämää, Rennot sinkut ja Yksinäiset sinkut. 

Vierailija
11/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks kokeillut Nykänen - Myllylä menetelmää? Menet tuhannen kännissä, kusi housuissa ja oksennus teepaidalla örveltämään jonnekin kesätapahtumaan iltasella. Ei aikaa, kun joku hoivaviettinen käyttää sua hyväkseen.

Vierailija
12/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kavereilta ja sukulaisilta, tietääkö ne jotain vapaata naista, jota voisit pyytää treffeille.

Vierailija
13/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin ryhmät:  Hidasta sinkkuelämää, Rennot sinkut ja Yksinäiset sinkut. 

Herranjestas ei!!! 

Tais olla toi viimeisin ryhmä mitä seurailin välillä ja se teki ainakin vaan varmemmin sinkuksi. Täysin ala-arvoista. 

Ap älä niitä deittiäppejä yritä, etsi mieluummin ystäviä. 

Työpaikat ja harrastukset on siitä hyviä, että sitä huomaamattaan saattaa alkaa viihtyä jonkun seurassa. 

Mitä sä harrastat ja touhuat? Mistä sä tykkäät? 

Vierailija
14/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni lauantaiksi sovitut treffit 27v daamin kanssa. Olen 42. Mutta olenkin järjettömän komea ja hauska.

Itseironia on toki hieno taito.

Mutta ap.n kysymykseen vaikea vastata. Mitään helppoa tapaa tuskin on olemassa. Kai sitä voi alkaa jutella kenelle vaan ja missä vaan, mutta sitten pitää myös olla hyvä itseluottamus ja nousta vaan suosta jokaisen torjunnan jälkeen.

Vierailija
15/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla mukavaa seuraa. Ei siis mennä ehdottelemaan kellekään mitään sillä perusteella että kiinnostaa, vaan small talkilla varmistaa riittävästi, että nainen viihtyy sun seurassa ja pitää sua riittävän täysipäisenä ja turvallisena ihmisenä. Sitten voi ehdottaa niitä kahveja. 

Se, missä tää alkuosa tapahtuu ei oo niin väliä: netissä, kaveripiirissä, tapahtumassa... Mutta jossain sun täytyy päästä jutteluetäisyydelle ensin. Koska muuten se on vaan torjuntojen keräämistä, misä ei ole kenellekään hyötyä. 

Vierailija
16/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseironia on toki hieno taito.

Mutta ap.n kysymykseen vaikea vastata. Mitään helppoa tapaa tuskin on olemassa. Kai sitä voi alkaa jutella kenelle vaan ja missä vaan, mutta sitten pitää myös olla hyvä itseluottamus ja nousta vaan suosta jokaisen torjunnan jälkeen.

Hei sä hiffasit! Deitti on kyllä olemassa mutta loppu oli juurikin sitä!

Vierailija
17/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote alalle keikkatöihin.

M53

Vierailija
18/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi alkaa harrastaa jotain sellaista missä tapaisit ihania naisia?

Vierailija
19/19 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa jos kysellään kahville tai treffeille heti kättelyssä. 

Yhden kanssa juttelin pari kolme kuukautta ennen kuin näin hänet ja siinäkin hän osas sopivasti huijata mut messiin, eikä ollut paineita. 

Ja ihan Ilmaiset kävely"treffit" oli. En edes tajunnut treffejä kun vasta paljon myöhemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme