Mies vei kaikki huonekalut kun muutti
Olen seurustellut erään miehen kanssa melkein 4 vuotta ja asuimme yhdessä yli 3 vuotta. Mies muutti marraskuun lopussa toiseen asuntoon ja minä jäin entiseen asuntoon väliaikaisesti. Mies lupasi että saisin muuttaa hänen perässä myöhemmin sinne. Mies vei uuteen asuntoon lähes kaikki meidän huonekalut, minulle ei jäänyt edes sänkyä vaan pelkästään patja, jonka sukulaiseni antoivat minulle, missä nukkua. Nyt on kulunut 3 kk ja mies sanoi ettei haluakaan että muutan hänen luo asumaan. Hänellä on edelleen lähes kaikki huonekalut yms. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (184)
Ei jäänyt pesukonetta eikä kahvinkeitintä. Miehellä on kahvinkeitinkin vaikka hän ei juo ikinä kahvia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki oli ostettu yhdessä asuessa. Osa oli siis minun. Nyt mies ei suostu vastaamaan minulle. On kyllä varsinainen "mies". Aiemmin kun kirjoitin miehelle, vastasi ilkeästi. Sanoi että viihtyy hyvin yksinkin.
ApEn ikikuuna päivänä tule uskomaan että kukaan elää pelkällä sukulaisten patjalla kolmea kuukautta.
Aijaa. Minäkin nukuin sellaisella ohuella memory foam-patjalla vajaa puoli vuotta 😄. Selkä oli hyvässä kunnossa ja jos mulle ei olisi suorastaan kannettu sänkyä kotiin, niin nukkuisin varmaan vieläkin sillä patjalla. Kyllä, olen saamaton.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeää. Ja miehen vanhemmat mukana. Olen yrittänyt saada mieheen yhteyden messengerissä mutta hän ei ole huomannut viestejä. Niissä on harmaa pallo perässä. Miehen vanhempien kanssa ei voi puhua. Mitä kannattaisi tehdä?
Ap
Yritä lähettää kirjekyyhkyllä tai savumerkeillä viesti.
En ymmärrä myöskään miehen vanhempien vihaa minua kohtaan. Kyllä minusta pitäisi voida keskustella tällaisessa tilanteessa.
Ap
Miksi yrität väkisin roikkua kiinni perheessä, joka ei halua olla kanssasi missään tekemisissä? huonekaluista teet tietysti rikosilmoituksen ja lopetat sen perään ruikuttamisen ja "välien selvittelyn", koska sellaista ei ole tapahtumassa. kaivat vain itsellesi kuopppaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä myöskään miehen vanhempien vihaa minua kohtaan. Kyllä minusta pitäisi voida keskustella tällaisessa tilanteessa.
Ap
Mieshän on voinut kertoa vanhemmille ihan minkä tahansa tarinan.
Unohda se mies ja jos raha oli alle tonnin niin unohda sekin ja melkeinpä unohda vaikka olisi ollut muutamankin tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ehkä mennä käymään miehen vanhempien luona jossain vaiheessa. Sanomassa että jos en saa asua miehen luona, osa huonekaluista minulle. Vanhemmat ovat ehkä hieman narsistisia, siksi se pelottaa.
Ap
Älä ota vanhempiin yhteyttä kun kerran ovat poikansa puolella! Alkavat uhkailla sinua ja ehkä syyttävät vainoamisesta tms.
Olisi ollut parempi hoitaa kaikki pehmeästi. Mutta ehkä joudun soittamaan poliisille nyt.
Ap
Voit uhkailla rikosilmoituksella jos se auttaisi. Valitettavasti se ei johda mihinkään,
Siskoni tyhjensi äidin asunnon kolmessa osassa ja äiti makasi sängyssään.
Äidillä alzheimer.
Äidillä oli paljon kaikkea.
Sisko sanoi kuulusteluissa että äiti antanut ne hönelle. Asia jäi siihen kun todisteita ei ollut.
Nyt äiti hoivakodissa ja äidin vaatteetkin sisko vei.
Olipa kiva mennä äidin luokse kun ei ollut ruokaa, ei rahaa, ei pankkikorttia eikä tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut parempi hoitaa kaikki pehmeästi. Mutta ehkä joudun soittamaan poliisille nyt.
Ap
Vaikutat kyllä uskomattomalta ovimatolta. Et vain yksinkertaisesti uskalla tehdä mitään ja selkeästi myös miehen perhe tietää tämän. "pehemästi hoitaminen" on sinulle sitä, että yrität viimeiseen asti madella ja anoa jotain sopua ihmisiltä, jotka ovat kaikin puolin tehneet selväksi, etteivät sinua elämäänsä halua.
Sinne polisiille on aivan turha soitella, älä viitsi tehdä itsestäsi naurunalaista enää enempää. Sen riskoilmoituksen voit tehdä verkossa ja etsit nyt maksutiedot ja mahdolliset kuitit yhteisistä huonekaluista esimerkiksi. Asiat etenevät siitä omalla painollaan.
Ai että sanoisin miehelle että teen rikosilmoituksen? Mies ei ole nyt lukenut minun viestejä huonekaluihin liittyen. Laitoin messengerissä, ei ole huomannut. Tekstiviestillä en saanut laitettua, mies on estänyt minun numeron.
Ap
Menet poliisille ja pyydät apua että saat pois ne mitä sinulle kuuluu. Siinä kaikki. Jos mies ei halua sinua takaisin niin väkisin et sinne voi mennä. Nyt hiukan omanarvontuntoa kehiin. Äläkä vaivaa miehen sukulaisia tällä asialla joka ei heille kuulu, olettehan aikuisia, ainakin iältänne?
Olemme aikuisia mutta mies vetää aina vanhempansa mukaan. Pyydän poliisin apua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai että sanoisin miehelle että teen rikosilmoituksen? Mies ei ole nyt lukenut minun viestejä huonekaluihin liittyen. Laitoin messengerissä, ei ole huomannut. Tekstiviestillä en saanut laitettua, mies on estänyt minun numeron.
Ap
Ilmoita miehen vanhemmille että teet rikosiilmoituksen. Saattavat pelästyä ja antaa tavaroita sulle.
Mihinkään se rikosilmoitus ei johda mutta se kannattaa tehdä. Mies joutuu ainakin kuulusteluihin.
Kuittia sulla pitäisi olla todisteena.
Kuitteja ei ole. Mies puri minua myös kerran sormeen. Siinä ei ole enää mitään jälkeä kyllä mutta oli syvä haava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis miksi ihmeessä siitä pitää miehelle sanoa? Kukaan ei ole sellaista ehdottanut. TEET sen rikosilmoituksen, poliisi kyllä on mieheesi yhteydessä. Lopeta nyt jo se miehen ahdistelu ja häiriköinti viesteillä.
Entä purema? Voiko jälkikäteen tehdä rikosilmoituksen jos joku on purrut sormeen? Siinä on vielä pieni jälki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki oli ostettu yhdessä asuessa. Osa oli siis minun. Nyt mies ei suostu vastaamaan minulle. On kyllä varsinainen "mies". Aiemmin kun kirjoitin miehelle, vastasi ilkeästi. Sanoi että viihtyy hyvin yksinkin.
ApEn ikikuuna päivänä tule uskomaan että kukaan elää pelkällä sukulaisten patjalla kolmea kuukautta.
Minä elin kaverin lainaamalla patjalla kuusi kuukautta, kun ei ollut rahaa ostella mitään eikä kiinnostustakaan. Tiesin, että jatkan siitä kämpästä pian matkaa. Patja palveli puoli vuotta ihan hyvin ja sillä oli varsin mukava nukkua, enkä kaivannut sängyn jalkoja ollenkaan. Usko pois, ihan pelkällä patjallakin voi mainiosti viihtyä.
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Entä purema? Voiko jälkikäteen tehdä rikosilmoituksen jos joku on purrut sormeen? Siinä on vielä pieni jälki.
Ap
Et kai ole tosissasi? Et todellakaan, ellet halua tehdä itsestäsi ihan täyttä pelleä. Eikö tässä ole kyse nyt siitä, että mies varasti sun huonekalut ja yrität saada omasi takaisin?
Tosi törkeää. Ja miehen vanhemmat mukana. Olen yrittänyt saada mieheen yhteyden messengerissä mutta hän ei ole huomannut viestejä. Niissä on harmaa pallo perässä. Miehen vanhempien kanssa ei voi puhua. Mitä kannattaisi tehdä?
Ap