Miksi 50-70 vuotiaat miehet on niin kovia pörhistelemään rinta rottingilla?
kuin metsokukot konsanaan.
Onko niillä uusi puberteetti?
Esimerkkejä näistä maailman navoista olisi vaikka kuinka, en viitsi lähteä listaamaan.
Kommentit (23)
Epätoivoista pörhistelyä, kun muuten jäävät huomaamattomiksi varjoiksi nuorempien ajaessa ohi.
Vanhat miehet ovat ylpeitä siitä, että ovat vielä hengissä. Ulkonäkö on menneen talven lumia, osaa elättävät nykyiset työssäkäyvät ja lumessa on hauska taapertaa.
Hienoa jos rinta vielä taipuu rottingille. Monilla tuon ikäisillä on ryhti kumara ja hartiat edessä kumarassa.
Vierailija kirjoitti:
On rahaa, naisia ja levollinen olo, elämän parasta aikaa, pannakkaan ei oo ihan pakko, ellei huvita, ymmärrän että vanhoja ämmiä vidduuddaa.
Ei pysty panemaan. Kyllähän se vaimoa ärsyttää kun itse on parhaassa iässä ja toinen on impotentti jolla ei seiso vaikka miss Maailma olisi tarjolla.
Se on elämänkokemus! Se on se joka on noussut hattuun. Ne luulee tietävänsä ja osaavansa kaikki. Varsinkin politiikot, rientävät pystyttämään kaikenvärisiä uusia puolueita, siis nuo itsevarmat kukkopojat! Kun ei ole muuten vientiä, ulkonäköä tai muita avuja kuin supliikki, niin sitten politiikka.
Miehet alkaa kuolemaan tuolla välillä. Naisia jää leskeksi ja voi sitten alkaa taas elämään uusin rinnoin
No en mä muista tiedä, mutta itse olen 50+ paremmassa fyysisessä kunnossa kuin koskaan, rahaa kuin roskaa eli tarpeeksi, kun en ole mammonan perään, ammatilliset ambitiot akateemisella uralla saavutettu, töissä lähinnä hyvin vuoksi, aikaa , varaa ja osaamista nauttia elämän hyvistä puolista. Naisiin (valikoituihin) voi suhtautua; voin olla käytettävissä, jos musta on sulle iloa, ei ole panemisen tai "saamisen" pakkoa, sitäkin enemmän osaamista ja kykyä nauttia kiireettömästä seksistä ilman suorituspaineita. Aikaa ja resursseja tehdä kivoja juttuja kavereiden kanssa. Lapset saatettu omilleen. Ihan väkisinhän siinä menee rintarottingille.
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä miehistä tulee itsevarma hopeakettuja.
Tämä jos mikä on täydellisen vastenmielistä. Ja reppanat eivät edes tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä joku?
Juhani "Aurinkokuningas" Tamminen
Käsittämätön äijä. Eikä mitenkään positiivisessa mielessä.
Korskealla käytöksellä yrittävät peitellä sitä että housuissa on enää veltto letkumuna joka ei kelpaa kuin kusemiseen ja huonosti enää siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
No en mä muista tiedä, mutta itse olen 50+ paremmassa fyysisessä kunnossa kuin koskaan, rahaa kuin roskaa eli tarpeeksi, kun en ole mammonan perään, ammatilliset ambitiot akateemisella uralla saavutettu, töissä lähinnä hyvin vuoksi, aikaa , varaa ja osaamista nauttia elämän hyvistä puolista. Naisiin (valikoituihin) voi suhtautua; voin olla käytettävissä, jos musta on sulle iloa, ei ole panemisen tai "saamisen" pakkoa, sitäkin enemmän osaamista ja kykyä nauttia kiireettömästä seksistä ilman suorituspaineita. Aikaa ja resursseja tehdä kivoja juttuja kavereiden kanssa. Lapset saatettu omilleen. Ihan väkisinhän siinä menee rintarottingille.
Hyvä! Nauti olostasi.
t. Nainen 46v. joka tykkää hopeaketuista
Kuihtuvaa miehisyyttä täytyy kompensoida ja uskotella itselleenkin, että on nuorten urosten veroinen.
Vierailija kirjoitti:
On rahaa, naisia ja levollinen olo, elämän parasta aikaa, pannakkaan ei oo ihan pakko, ellei huvita, ymmärrän että vanhoja ämmiä vidduuddaa.
Hah hah! Niinhän sinä luulet.
Se on tyyntä ennen myrskyä mutta käänteisesti.
Kaikki energia potkitaan pihalle, ennen kuin potkastaan tyhjää.
Ikäänkuin tyhjennetään testosteronipankki pullistellen ja sitten ... kuuluu pox ja tulee ikuinen hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Nauti olostasi.
t. Nainen 46v. joka tykkää hopeaketuista
Vastaat sitten itsellesi. Onko pers,häiriö vai pakko vain tykittää harhoja?
Vierailija kirjoitti:
Korskealla käytöksellä yrittävät peitellä sitä että housuissa on enää veltto letkumuna joka ei kelpaa kuin kusemiseen ja huonosti enää siihenkään.
😁😂
Heitä joku?