Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei kaikki huonekalut kun muutti

Vierailija
26.02.2019 |

Olen seurustellut erään miehen kanssa melkein 4 vuotta ja asuimme yhdessä yli 3 vuotta. Mies muutti marraskuun lopussa toiseen asuntoon ja minä jäin entiseen asuntoon väliaikaisesti. Mies lupasi että saisin muuttaa hänen perässä myöhemmin sinne. Mies vei uuteen asuntoon lähes kaikki meidän huonekalut, minulle ei jäänyt edes sänkyä vaan pelkästään patja, jonka sukulaiseni antoivat minulle, missä nukkua. Nyt on kulunut 3 kk ja mies sanoi ettei haluakaan että muutan hänen luo asumaan. Hänellä on edelleen lähes kaikki huonekalut yms. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin pysty todistamaan maksaneesi tai ostaneesi niitä, tai vaikka et pystyisikään todistamaan, niin tee rikosilmoitus.

Vierailija
142/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Entä purema? Käyn huomenna näyttämässä sormea lääkärissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pystyä puhumaan miehen vanhempien kanssa koska niin voisi ehkä selvittää asioita. Mutta he eivät halua puhua. Haluaisin yrittää koska ilmeisesti yksi syy siihen että mies jätti minut lopulta on, että hänen vanhempansa ovat suuttuneet minulle. Tämä on ihan hirveä tilanne henkisesti.

Ap

Eikö tämä ole sama ap joka muutama päivä sitten täällä kirjoitti, että mies uhkaa erolla koska miehen vanhemmat ovat suuttuneet naiselle??

Totta tämä ei ainakaan ole kun ap sivukaupalla toistaa vain samoja asioita eikä muka vaan tajua.

Vierailija
144/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta, ei provoa. Mutta olo on huijattu ja en tiedä mitä pitäisi tehdä.

Ap

Vierailija
145/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä en muka tajua? Nyt asun äidilläni.

Ap

Vierailija
146/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
147/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en itse törmää tuohon mieheen....

Vierailija
148/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinua on jo neuvottukin: tee miehestä rikosilmoitus, jos mies on vienyt omistamasi/ ostamasi huonekalut. Laita vireille myös ulosottoasia.

Ilmoita miehelle, että hänellä on aikaa kaksi viikkoa palauttaa sinun omaisuutesi, jonka hän on vienyt omaan asuntoonsa. Toinen vaihtoehto on, että mies maksaa sinulle näistä huonekaluista. Kerro myös, että mikäli tavaroita tai rahoja ei kuulu kahden viikon kuluttua, viet asian ulosottoon. Sitten myös viet asian ulosottoon. Huomaa, että sinulla on oikeus ainoastaan niihin tavaroihin, jotka ovat sinun (joko saatuja tai ostettuja, sinun ostamaksesi katsotaan myös ne tavarat, jotka olet ostanut osamaksulla). 

Vierailija
149/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vaan että en pysty kirjoittamaan miehelle, koska mies esti puhelinnumeroni eikä huomaa messengerissäkään jos laitan viestiä.

Ap

Vierailija
150/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
151/184 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kannattaisi tehdä?

Ap

Vierailija
152/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liikaa ota yhteyttä vanhempiin ja poikaystävään koska voivat syyttää vainoamisesta. Joko jätät koko asian taaksesi tai teet rikosilmoituksen. Älä jää jankkaamaan asiaa. Aloita uusi elämä ja pidä menetettyjä rahoja oppirahoina.

Vierailija
153/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain kallista, joka on muka jäänyt sun asuntoon ja pyydä mieheltä, että voisit joku pv tulla tuomaan sen hänelle. Sitten menet parin rotevan ukon kanssa hakemaan sun kamat.

Vierailija
154/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana torlliprovo<3 :D minä en ymmärrä en vain mitenkään, miksi sinä et muuttanut yhtäaikaa miehen kanssa uuteen asuntoon, varsinkin jos kaikki tavaratkin vietiin sinne. Ei mene jakeluun, ellei asunto nyt olis toisella paikkakunnalla ja sinä opiskelun takia jouduit jäämään sinne, mutta mielestäni silti hyvin hyvin outoa. Omassa parisuhteessa varmasti muutto olis ajoitettu ensinnäkin niin, että se tapahtuu sitten kun molemmilla on mahdollisuus muuttaa. Ja jos olis ollut kyse jostain ns. asumuserosta tms että toinen tarvii omaa aikaa, niin silloinkin en todellakaan olis suostunut asumaan parilla tavaralla ja patjalla sitä aikaa kun mies "miettii". Onhan se nyt jo aika selvä eron alkumerkki, jos tuommoinen tilanne tulee että toinen haluaakin muuttaa yksin ja viedä tavaratkin .... hyvin hyvin outoa. Jos tämä nyt on totta, niin ap on kyllä oikea pölkkypää, ihan oikeasti :D ja siinä tapauskessa, antaisin olla ja jättäisin miehen tavaroineen ja ryhtyisin kehittämään uutta elämää itselleni. 

Vierailija
155/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet menettänyt muutaman sata euroa, enimmillään tonnin. Vaikka tämä raha nyt tuntuu sinusta suurelta, se on kuitenkin niin pieni, ettei poliisi tule rikosilmoitusta tutkimaan eikä riitaa kannata viedä käräjille. Sinun on nyt siirryttävä elämässä eteenpäin, älä jää haikailemaan noin roiston miehen perään.

Haet uudet tavarat kierrätyskeskuksesta ja alat elämään omaa elämääsi.

Vierailija
156/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko soittaa poliisille jos sieltä saisi virka-apua tavaroiden hakemiseen?

Ap

Vierailija
157/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta saa ihan hyviä huonekaluja edullisesti. Tuovat kotiinkin. Roskalavoilta ei pidä ottaa, voi olla luteita. Tsemppiä, olen ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut asiat kuntoon. Olen pikkasen ylpeäkin, minä pärjään kyllä! Tiedän, että hänen toimintaansa ei sukulaiset arvosta.

Vierailija
158/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toimintaa arvostavat miehen sukulaiset mutta minun sukulaiset ei. Ei mitään keskusteluyhteyttä mieheen.

Ap

Vierailija
159/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko tähän, ei kukaan nainen (tai mies) voi olla noin onnettoman naiivi ja typerä.. vai voiko??

Vierailija
160/184 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on totta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi