Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vei kaikki huonekalut kun muutti

Vierailija
26.02.2019 |

Olen seurustellut erään miehen kanssa melkein 4 vuotta ja asuimme yhdessä yli 3 vuotta. Mies muutti marraskuun lopussa toiseen asuntoon ja minä jäin entiseen asuntoon väliaikaisesti. Mies lupasi että saisin muuttaa hänen perässä myöhemmin sinne. Mies vei uuteen asuntoon lähes kaikki meidän huonekalut, minulle ei jäänyt edes sänkyä vaan pelkästään patja, jonka sukulaiseni antoivat minulle, missä nukkua. Nyt on kulunut 3 kk ja mies sanoi ettei haluakaan että muutan hänen luo asumaan. Hänellä on edelleen lähes kaikki huonekalut yms. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Kaipaisin neuvoja. 

Ap

Vierailija
2/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 , mutta kysytään nyt kuka ne huonekalut oli maksanut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko osa siis sun? Jos on, niin sano kundille, että haluat osasi takaisin.

Vierailija
4/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin uuden elämän puhtaalta lattialta.

Vierailija
5/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisin uuden elämän puhtaalta lattialta.

Ilkee:D

Vierailija
6/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huonekalut hankkisin ja menisin Tinderiin.

Vierailija
7/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle.

Vierailija
8/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kenen ne tavarat oli?

Vierailija
9/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki oli ostettu yhdessä asuessa. Osa oli siis minun. Nyt mies ei suostu vastaamaan minulle. On kyllä varsinainen "mies". Aiemmin kun kirjoitin miehelle, vastasi ilkeästi. Sanoi että viihtyy hyvin yksinkin. 

Ap

Vierailija
10/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Halpa hinta siitä että pääsit paskasta miehestä niin helposti eroon.

Vierailija
11/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä. Noin vain suostuit jäämään tyhjään asuntoon patjalle. Miksi? Joku syy?

Vierailija
12/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki oli ostettu yhdessä asuessa. Osa oli siis minun. Nyt mies ei suostu vastaamaan minulle. On kyllä varsinainen "mies". Aiemmin kun kirjoitin miehelle, vastasi ilkeästi. Sanoi että viihtyy hyvin yksinkin. 

Ap

Älä ole tossu

Vierailija
13/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyn minä olin maksanut melkein kokonaan, mutta kun laitoin siitä miehelle viestin, mies kirjoitti että se on hänen sänky. Mies käy kokopäiväisesti töissä mutta minä opiskelen vielä.

Ap

Vierailija
14/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ikikuuna päivänä tule uskomaan että kukaan elää pelkällä sukulaisten patjalla kolmea kuukautta. 

Vierailija
15/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minulle jäi asuntoon myös muutama astia, muutama lakana ja aterimia ja muuta pientä mitä tarvitsee, mutta mies vei lähes kaiken. Suurimman osan olinkin sukulaisten luona ja tälläkin hetkellä. Mies ei ole nyt vastannut.

Ap

Vierailija
16/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisängyn minä olin maksanut melkein kokonaan, mutta kun laitoin siitä miehelle viestin, mies kirjoitti että se on hänen sänky. Mies käy kokopäiväisesti töissä mutta minä opiskelen vielä.

Ap

Onko kuitti tallella?

Puhu hänen äidilleen. Yleensä hölmökin mies ymmärtää pelätä mammaansa.

Vierailija
17/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kuitti tallella?

Puhu hänen äidilleen. Yleensä hölmökin mies ymmärtää pelätä mammaansa."

Olen yrittänyt kirjoittaa miehen äidille, mutta miehen äiti ei suostu vastaamaan. Pitää varmaan poikansa puolta.

Ap

Vierailija
18/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että haastat oikeuteen jos ei maksa sinulle xx euroa viedyistä kamoista.

Toisaalta saat yhdellä face päivityksellä nuo kamat kasaan kun kerrot tarinasi. Sitten vaan valitset mitä sinulle tarjotaan.

Vierailija
19/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olet törmännyt taloudelliseen hyväksikäyttäjään. Kiitä luojaa ettet huomannut sitä 25 vuoden ja parin lapsen jälkeen. Tuli muuten rumaa jälkeä, minun kannaltani, mutta en viitsinyt sen palikan kanssa jatkaa vääntöä uunipannuista. 

Nyt nuolet haavasi, unohdat tuon tavaranpalvojan ja menet omille teillesi. Jos mietit mitä menetit, se tekee sinusta katkeran. Mutta ole varovainen ensi kerralla. 

Vierailija
20/184 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Iltalehdelle haastattelu facepäivityksrn jälkeen. Ps. Mulla on varastossa ylimääräinen sänky