Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmisten typerät arviot itsestään.

Vierailija
25.02.2019 |

Joku on antanut kaikki rahansa nettihuijarille ja sitten sanoo olevansa ihan järkevä ihminen kuitenkin, ja että kelle vaan voi sattua samalla tavalla.

No ehkä et ole niin järkevä mitä luulet.

Joku toinen kertoo kuinka häntä on lapsena tukisteltu, lyöty, piiskattu ja kuritettu, ja ihan normaali hänestä kuitenkin on tullut. Sitä paitsi hän oli ansainnut tuhmana moisen kohtelun.

No ehkäpä et todellakaan ihan normaaliksi tullut, jos asenteesi väkivaltaan on moinen.

Jotkut sitten ovat olevinaan kilttejä ja jotkut hyvännäköisiä. Eikä siltikään kukaan kiinnostu.

No nämä kiltit tiedetään ja kauniit/komeat ovat äitinsä kehumia.

Ai miksi minua ärsyttää nämä niin paljon?

No kun itse arvioin itseäni varmuuden vuoksi aina alas päin, ja se on osottautunut joskus huonoksikin vaihtoehdoksi. Ja lisäksi olen sen aikakauden kasvatti kun lapset kasvatettiin "nöyriksi lampaiksi" joista kitkettiinn pahin synti maailmassa; ylypistyminen.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä mietin, mitenkäs se sinua haittaa mitä muut itsestään ajattelevat? Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa, enemmänkin nauran asialle. :D

Vierailija
2/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täälläkin joku sinccis joka luulee olevansa jotakin ja on mielestään kovin nokkela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Ihan tässä mietin, mitenkäs se sinua haittaa mitä muut itsestään ajattelevat? Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa, enemmänkin nauran asialle. :D

No tuossahan se lopussa selitettiin.

Ja jos ei kiinnosta niin miksi kommentointi?

En ymmärrä näitä, "minua ei kiinnosta!!" haluan vain ihan tiedoksesi ilmoittaa ja kertoa tämän asian.

HEI! Kuulitko ei kiinnosta! Haloo!

Vierailija
4/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täälläkin joku sinccis joka luulee olevansa jotakin ja on mielestään kovin nokkela.

Miksei se sinccis ja kristallikissa voisi mennä kimppaan keskenään ja muuttaa kuuhun.

Läppärit jättäisivät kotia.

Ovat mielestäni ansainneet toisensa.

Vierailija
5/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurat sille miten ihmiset ajattelevat itsestään? No, ”normaali” et ole sinäkään.

Vierailija
6/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Ehkä siinä on jotain sellaista myötähäpeää taustalla?

Jos ei itse kestä ajatusta että pitäisi itseään parempana kuin onkaan, ja sitä virheellistä arviota vielä julkisesti toisille hokisi, niin voi tuntua kiusalliselta jos joku toinen näin tekee.

Haittaako sinua jos jollain on pinaattia hampaiden välissä tai vessapaperia roikkuu hameen alta?

Naureskeletko vain?

Jos vastauksesi on kyllä, niin minulla on kyllä arvio sinunkin luonteestasi.

Vierailija
7/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä oot heille kateellinen kun itse aliarvioit itseäsi etkä saa olla ylpeä?

Vierailija
8/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lähinnä oot heille kateellinen kun itse aliarvioit itseäsi etkä saa olla ylpeä?

Ei. En missään nimessä ole kateellinen heille.

Olen hyvin tyytyväinen, etten ole samanlainen. Minua hävettäisi jos hölmöiltyäni jotain menisin laukomaan, että olen ihan järkevä kuitenkin.

Vierailija
9/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin naureskelen! 

Vierailija
10/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^huono provo, taas kerran :D

Vierailija
11/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää tuo väkivaltajuttu. Ihminen ei voi objektiivisesti arvioida omaa traumatisoitumistaan. Esim. tuollainen puolustelu voi nimenomaan olla defenssi, joka kertoo että traumoja todellakin on tullut. Esitetään kovaa "ei tuntunut missään" ja "minä olin niin kestävä, ettei se minuun mitään vaikuttanut" jne.jne.

Vierailija
12/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin tyytyväinen, etten ole samanlainen. Minua hävettäisi jos hölmöiltyäni jotain menisin laukomaan, että olen ihan järkevä kuitenkin.

Se että joku tekee virheitä ei tarkoita etteikö olisi järkevä ihminen... mahtaa olla rankka elämä jos ei salli itselleen mitään virheitä.

Vierailija
13/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää tuo väkivaltajuttu. Ihminen ei voi objektiivisesti arvioida omaa traumatisoitumistaan. Esim. tuollainen puolustelu voi nimenomaan olla defenssi, joka kertoo että traumoja todellakin on tullut. Esitetään kovaa "ei tuntunut missään" ja "minä olin niin kestävä, ettei se minuun mitään vaikuttanut" jne.jne.

Joo. Eniten ärsyttää tuo oman vahvuuden kuvittelu.

1. Olen vahvempi minä minä

2. Minä minä olen järkevä älykäs

3. Minä olen normaali

4. Olen kiltti

5. Olen komea tai kaunis minä minä

Tuossa ärsyttävyys järjestyksessä top femma

Vierailija
14/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvioin olevani traumatisoitunut. Senkin kuuleminen vituttaa ihmisiä jostain syystä, vaikka minulle asia on vaikea.

Vierailija
15/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että joku tekee virheitä ei tarkoita etteikö olisi järkevä ihminen... mahtaa olla rankka elämä jos ei salli itselleen mitään virheitä.

Mutkat suoriksi taas.

Kyllä minä sallin itselleni virheet. Kun teen virheen, myönnän olleeni tyhmä. Häpeän ja otan opiksi.

Ja olen sitten hyvin tyytyväinen, kun olen viisastunut, enkä ENÄÄ hölmöile.

Sellainen ihminen joka ei pysty myöntämään olevansa hölmö ja huijattavissa, ei "salli" virheitä itselleen.

Hän tulee lypsetyksi tyhjiin, koska vaijentaa hälytyskellonsa, koska ei kestä olla tyhmä.

Vai miten selität että huiputtaja ensin pyytää 1000e, sitten 2000e ja lopuksi on taas joku ihan uskomaton kommellus ja "ihan järkevä" tyyppi taas antaa 5000e kun on niin järkevä.

Vierailija
16/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkat suoriksi taas.

Kyllä minä sallin itselleni virheet. Kun teen virheen, myönnän olleeni tyhmä. Häpeän ja otan opiksi.

Sellainen ihminen joka ei pysty myöntämään olevansa hölmö ja huijattavissa, ei "salli" virheitä itselleen.

Hän tulee lypsetyksi tyhjiin, koska vaijentaa hälytyskellonsa, koska ei kestä olla tyhmä.

Vai miten selität että huiputtaja ensin pyytää 1000e, sitten 2000e ja lopuksi on taas joku ihan uskomaton kommellus ja "ihan järkevä" tyyppi taas antaa 5000e kun on niin järkevä.

Elämässä tulee kaikenlaisia tilanteita eteen. Fiksutkin ihmiset tekevät monia virheitä.

Vierailija
17/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvioin olevani traumatisoitunut. Senkin kuuleminen vituttaa ihmisiä jostain syystä, vaikka minulle asia on vaikea.

No se vetuttaa varmasti vain niitä jotka luulevat olevansa vahvoja.

Vierailija
18/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syyllistät huijarin uhreja? Huijari on sinusta viaton?

Vierailija
19/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkat suoriksi taas.

Elämässä tulee kaikenlaisia tilanteita eteen. Fiksutkin ihmiset tekevät monia virheitä.

No sovitaan sitten niin.

Sovitaan vaan että ihminen on fiksu vaikka sortuu hassaamaan kaikki rahansa huijarille.

Vierailija
20/150 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syyllistät huijarin uhreja? Huijari on sinusta viaton?

Ei huijari ole mielestäni viaton. Ja en lähde tälläiseen pelleilyyn mukaan.