Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei,
Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

2901/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennna kirjoitti:

Olisikohan muuten ihan pöhköä kokeilla jotain luontaistuotteita raskautumiseen, esim. Gelee Royale kuningatahyytelökapseleita? Päädyin lukemaan niistä ja innostuinkin vähän. Toisaalta sehän voi olla puhdasta sattumaakin että joku on raskautunut noita syödessään. Mutta jos joku vaan voi niitä suositella niin saatan kokeillakin. 😊

Hei Viennna, kannattaa kokeilla...mikä toimii toisella, mikä taas ei.... ehkä sulla tämä toimii :) Mulla ei siitä ollut apua, mutta vehnänalkioölystä ja Ubiqinonista kylläkin😊

Niitä otin, kunnes raskaus alkoi ja terve vauva syntyi 43-vuotiaana. Jotenkin uskon, että ainakin Ubiqinon nuorentaa munasoluja😁

Ja Ubiqinonia tosiaan suositellaan ihan yksityiselläkin lapsettomuuhoitojen tueksi. Siksi sitä nyt otan, vaikka hoidossa ei ollakkaan, kun mennään ihan luomuna hetken aikaa. Otan 50-100mg annoksen per vrk. Suositus on 200mg/vrk, mutta koen se liian suureksi aineen kiihdyttävyyden vuoksi. Joillekin tämä ei aiheuta kiihdyttävä oloa, mutta kofeiiniherkkänä tämäkin aine kiihdyttää liian isoina annoksina.

Luontaistuotteista on voimaa. Kannattaa kokeilla ja mukaan foolihappo, sekä vahvasti D-vitamiinia!! :)

Plussaa tänne meille kaikille kuumeilijoille haaviin!!🤗🤗🤗

T. Tähti 46v.

Esikko 3v., toinen haaveissa :)

Tähtitaivas☆

2902/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousu kuulostaa ihan siltä että on raskaana :) toivotaan sitä!

Onko kukaan käyttänyt sitä sylki-ovulaatiotesti? Mulla tänään kp 29 ja testiin ilmestynyt sitä saniaiskuviota jonkin verran! En ole jaksanut pissatestejä tehdä mutta pakko varmaan tänään testata sekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2903/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelipulla: millä viikoilla kävit varhaisultrassa?

Täällä kp 31/30 eikä menkkoja näy.

2904/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Tuli ostettua Supermaca -jauhetta, suunnitelmissa hankkia vielä yksi tai kaksi lisäravinnetta hedelmällisyyttä buustaamaan. Tuo ubiqinoni ja vehnänalkioöljy kuulostaa mielenkiintoiselta. Tällä hetkellä käytössä ovat olleet omega-3 ja raskausvitamiinit. 😊

19v | Raskaana

2905/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietein kyllä että maksan ja munuaisten kannalta ei olisi hyvä syödä liian montaa valmistetta samaan aikaan. 🤔 Tarvitseepa oikein miettiä. Mutta maca on nyt kokeilussa!

19v | Raskaana

2906/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivin oireet kuulostaa hyvältä👍

Minä syön gelee royale valmistetta, mies syö myös. Samoin e-vitamiini ja sinkki on käytössä molemmilla.. On se kiertoa tasannut minulla ja selkeyttänyt oviksen pongausta. Mutta uskon että kaikilla toimii erilailla nämä luontaistuotteet. Eipä siinä mitään menetä jos niitä koittaa, muuta kun rahansa 😉

Täällä kp 24,dpo 11 ja aamulla testattu HAALEAAKIN HAALEAMPI PLUSSA.. liekö edes sellainen. Ilman kääntelyä näki mutta niiin HENTO!

Täytyy tässä testata uudestaan huomenna aamulla tai jos menkat ei ala. En luota noihin hailuroihin yhtään, kyseessä nimittäin rfsu testiliuska, ja se kyllä heittelee millon mitäkin viivaksi tulkittavaa.

MUTTA NYT JOULUNVIETTOON🎄 STRESSITÖNTÄ JOULUA IHAN JOKAISELLE♥️

2907/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran lukenut viestejä täällä tämän "tauon" jälkeen.

Paljon onnea plussista! :)

Tervetuloa uudet :)

Täällä yritetty mennä rennosti. Dpo 6 nyt, oireita en ole edes yrittänyt spekuloida. Testaan 31.12 sitten..

Ihanaa ja rauhallista joulua teille kaikille! Palailen ensi viikolla.

Plussatuulia täältä++++

Ps. Yllättävän hyvin vatsa kestänyt tuon vahvan raudan, vaikka pelkäsin muuta.

29v/32v
Ensimmäinen toiveissa.
Endometrioosi taustalla.
Plussa 8.4.2020 (yk5)
LA 12/20

2908/3096 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohwi kirjoitti:

Kanelipulla: millä viikoilla kävit varhaisultrassa?

Täällä kp 31/30 eikä menkkoja näy.

6+3 ovulaatiosta laskettuna ja sikiö vastasi kokoa 5+6. Gynekologi sanoi että tässä vaiheessa parin päivän heitot ovat mahdollisia.

Vierailija
2909/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... olisin vain halunnut keskittyä jouluun, mutta kuukautiset päättivät olla myöhässä ja siitähän tietysti taas toivo heräsi ja tein negatiivisen testin. Kp 30/28.

Mitään muuta en olekaan taas ajatellut, kuin että ehkä sittenkin olen raskaana.

Eniten ärsyttää, että seuraavakin kierto menee nyt sitten ”pilalle”, kun normaalin kierron mukaan ovulaatio olisi sattunut juuri loppiaiselle, mut nyt se sitten todennäköisesti siirtyy siihen arkiviikolle ja me emme ole kovin hyviä seksissä arkena.

Huomioita tästä kierrosta, että seuraavassa pyrin jättämään kaiken spekulaation pois ja odotan kiltisti kuukautisia. Niin enkä ainakaan muuta ruokavaliota ja alkoakin aion nauttia sen vähän, mitä normaalistikin. Lisäksi jätän varmaan ovulaation tarkan ajan kertomatta puolisolle, koska viimeksi aiheutti niin pahat suorituspaineet.

Onnea kaikille plussille ja tsemppiä meille muille. Rauhallista joulua kaikille!

31/30, kp 30/28 (negat.), yk1, 1.

2910/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva, paikoin surullistakin, lukea teidän kuulumisia.

Mesimarja, hyvä, että jonkinlainen sopu. Toivottavasti tänään vielä parempi! 🤗

Ja myös Villahuivi ja Pingu, toivottavasti tänään joulumieli korvaa surua! 💚🎄 Ja kaksi viivaa yhden viivan pian. 😬

SiBille tervetuloa Suomeen! ☺️

Tryout, mulla on sylkitesti ja viime kierrossa selvittelin, että kierron lopussa tulee myös saniaiskuviota: estrogeeni, mutta myös raskaus aiheuttaa sitä. Vai oliko sulla niin, että odottelet ovulaatiota vasta?

Doshika, onpa todella hyvä miten sulla näyttää Terolutit auttavan! Jännä miten eri tavalla sitä määrätään: mä sain ovulaatiosta 3.päivänä 2tbl/pvä 10 päivän ajan eikä auttanut. Tosin mulla kai johtuu kilpirauhasestakin tiputtelu. Sun annostus kuulostaa joka tapauksessa paremmalta! Tsemppiä sinne, toivottavasti plussaat. ☺️

Viennna, voimia sinnekin. Mullakin uusi tuo epätasapaino ja sehän voi käsittääkseni vaikeuttaa raskautumistakin. Hyvä, että sulle sanottu noin lääkityksestä. Mulle sanottiin, että oviksen aikaan ei saa käyttää, mutta mikäs tuo sun multi-gyn on, onko apteekista? Ja saa käyttää oviksen aikaankin? Toivottavasti sullakin parempi joulumieli nyt. 💚 Kuten tuossa Mesimarja ja Sohwi, ja aiemmin monet muutkin kirjoitelleet, niin ei tosiaan ole helppoa nähdä raskaana olevia ja vauvaperheitä. Mun kaveripariskunta aloitti yrittämisen samaan aikaan ja muutamassa kuukaudessa jo tärppäsi, heillä ennestään jo 3 lasta. Kyllä tuntui niin epäreilulta, vaikka heidän onnea oli jälkikäteen kiva nähdä. Vaikeaa silti. Tasan ei käy onnen lahjat.

Enkelinäidille viivan vahvistumista!

Täällä dpo9, kp24 eikä tiputtelua (koputan puuta). Lämmöt silti lähteneet nyt jo poikkeuksellisesti laskuun. Menkkoja odotan 4-5pv päähän.

Nyt on kyllä jo lähetettävä viesti, että ei häviä. 😬

Voimia kaikille ja ihanaa, rentoa joulun aikaa! 💚🤗🎄🎁✨❤️ Yritetään hetkeksi kääntää ajatukset siihen, voimavaratkin sitten karttuvat.

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

2911/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp27. Herkkä testi nega. Ei tainnut olla kiinnittymisvuotoa se viikon takainen... olo on heikko. Liekö ollut ovulaatio kumminkin viikko sitten. Että sikäli toiveet vielä korkealla, kun vuodon molemmin puolin oli aktiivista petipuuhien suhteen.rajuja vaan nämä mielialamuutokset. Ja järkyttävä väsymys!

Kaikeata huolimatta, jokaiselle rakkauden täyteistä joulua!

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

2912/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi vielä pari linkkiä. Katsokaas mitä löysin miehen siemennestettä parantamaan 😬:

https://fi.iherb.com/pr/Fairhaven-Health-MotilityBoost-for-Men-60-Capsu…

https://fi.iherb.com/pr/Fairhaven-Health-FertilAid-for-Men-90-Capsules/…

Siellä on muitakin tuotteita, naisillekin

esim. "Ovaboost". Arvatkaa tekisikö mieli tilata. 😅

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

2913/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi, pahoittelut. Tosin tuo onkin vallan hyvä, että jos olikin ovis, niin edelleen mahdollisuuksia! 😃

2914/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie kirjoitti:

Villahuivi, pahoittelut. Tosin tuo onkin vallan hyvä, että jos olikin ovis, niin edelleen mahdollisuuksia! 😃

Totta! Sovelluksen mukaan menkat alkaa 4.1., eli nou hätä. Ehkä. Mutta hyvillä mielin joulun viettoon. Ensi vuonna sitten tutkimuksiin. Nyt vain läheisyyttä ja rakkautta, kyllähän siinä on riittävästi yhdelle joululle.

Enkelinäiti, toivon sydämestä että viiva vahvistuu ❤

2915/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie, itse vain ihmettelin, kun yleensä tuo Terolut määrätään kai 10 päiväksi ja mulle 14 päiväksi. 🤔 Haluaisin jo lopettaa sen ja kohti uutta kiertoa, mutta syön nyt määrätysti sen 14 päivää. 😅

Mulla dpo 13 ja herkkä testi negatiivinen. Minun mies ja kaveri on nähnyt unta, että olisin nyt raskaana. 🙄 Tuo pienen pieni tiputtelu voimistui eilen, mutta tänään ei ole vielä ehtinyt ainakaan pahemmin tiputella. Teroluteista lukeneena tiedän, että porukalla on tärpännyt tyyliin toisessa tai kolmannessa Terolut-kierrossa, joten miksi minä hätähousu edes hötkyilen nyt ensimmäisessä kierrossa? Varmaan kun tuo tiputtelu pysyi ainakin aluksi poissa. Ainahan toki testi voi näyttää positiivista vasta hyvin myöhäänkin. 🙈 Sitten vasta on jännät paikat, kun syön torstaina viimeiset pillerit ja jään odottelemaan menkkoja. Vaikka sieltähän ne kyllä satavarmasti tulee, mutta silti.

Ihanaa ja rauhallista joulua kaikille! 🥰

Esikoinen la 10/2020. 💜

2916/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Joulua🎄

Täällä testattu taas omaan silmään nega, ja mahassa völlyää kuin ennen menkkoja. Mitäpä muutakaan.. Toinen rinta tulessa, eilisestä asti SÄRKENYT niin että häiritsee. Ihmeellisesti vain toinen..

2917/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelinäiti kirjoitti:

Ihanaa Joulua🎄

Täällä testattu taas omaan silmään nega, ja mahassa völlyää kuin ennen menkkoja. Mitäpä muutakaan.. Toinen rinta tulessa, eilisestä asti SÄRKENYT niin että häiritsee. Ihmeellisesti vain toinen..

Ei kuulosta mukavalle 😔

Täällä on niin itkuinen olo. Tuntuu, että maailma kaatuu. Ei niinkään negatiivisen testin vuoksi varsinaisesti, mutta ahdistaa se kyllä. Toiveitahan silti on, mutta kyllä ahdistaa kun en oikein tiedä mitä ajatella. Ja tämä itkuinen olo, tuntuu että se vain pahenee koko ajan. Voi, kumpa löytyisi kiitollinen mieli ❤

2918/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie:

Multigyn on geeli bakteerivaginoosin hoitoon. En tajunnutkaan ettei kannata käyttää ovulaation aikaan, hyvä kun sanoit! Tosiaan, nyt on alapää oirehtinut kuukautisten jälkeen, kutinaa hajua yms. Joten lampsin lääkärille.

Luin jostain että jos on sairastanut sisäsynnytintulehduksen (itse useasti) kannattaisi jo ennen vauvan yrittämistä hakeutua tutkimuksiin. En tiennyt tätä ja olen vain istunut täällä stressaantuneena mutta toiveikkaana vaikka munatorvissa saattaa olla ties mitä kiinnikkeitä ja jopa märkäpesiä!! Aion ehdottomasti soittaa itselleni lääkäriajan huomenna tai ylihuomenna ja hoitaa kaikki kerralla kuntoon.

Tämä koko p*ska palautti kyllä taas maan pinnalle. Nyt alan vain enemmän uskoa siihen etten tule saamaan lasta ilman hoitoja. Nyt on kyllä kaikki itseinho yms läsnä.

19v | Raskaana

2919/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi, *halaus* toivottavasti tuo tilanteesi selviäisi mahdollisimman pian ❤️

Täällä nyt kp 32/30 eikä menkkoja näy eikä kuulu. Ajattelin huomenna testata. Pelottaa ja jännittää, mitä jos testi on negatiivinen? Sen yhden viivan näkeminen aiheuttaa aina sellaisen pettymyksen, että oksat pois. Mieskin sanoi, että odotellaan rauhassa jos ne alkaisivatkin, kun kuitenkin ne on vasta muutaman päivän myöhässä, mikä on ihan normaalia.

Jos tulisin raskaaksi niin lääkityksiin pitää tehdä muutoksia, joten en uskalla odottaa pitkään testin tekemistä. Muuten odottaisin mielelläni vaikka viikonkin. Miten tämä naisena oleminen onkin niin piinaavaa? 😃

2920/3096 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohwi kirjoitti:

Villahuivi, *halaus* toivottavasti tuo tilanteesi selviäisi mahdollisimman pian ❤️

Täällä nyt kp 32/30 eikä menkkoja näy eikä kuulu. Ajattelin huomenna testata. Pelottaa ja jännittää, mitä jos testi on negatiivinen? Sen yhden viivan näkeminen aiheuttaa aina sellaisen pettymyksen, että oksat pois. Mieskin sanoi, että odotellaan rauhassa jos ne alkaisivatkin, kun kuitenkin ne on vasta muutaman päivän myöhässä, mikä on ihan normaalia.

Jos tulisin raskaaksi niin lääkityksiin pitää tehdä muutoksia, joten en uskalla odottaa pitkään testin tekemistä. Muuten odottaisin mielelläni vaikka viikonkin. Miten tämä naisena oleminen onkin niin piinaavaa? 😃

Oi, oisipa ihana ku plussaisit! Voi miten toivon suuresti teille onnea omasta vauvasta!❤

Ja kiitos tsempeistä, jospa tämä tästä selviäisi. Kok sydämestäni toivon, että ensi jouluna saisin nauttia joulusta rakkaani sekä meidän yhteisen pienokaisen kanssa! Sitä samaa onnea toivon jokaiselle lasta kaipaavalle!