Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei,
Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

2681/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi sun viestit on ihania! Halaisin sua jos voisin, vaikka viesti ei edes ollut mulle!

Tààllà alkoi eilen sitten se yk 11. En yllàttynyt, tiesin ettà tàssà kày nàin. Onko tààllà muilla gynet ottaneet kantaa tiputteluvuotoon ennen menkkoja? Mulla on ilmeisesti lyhyehkò luteaalivaihe (10-11pv) , mutta tiputtelu alkaa jo dpo 5-7. Se usein alkaa, sitten loppuu pariksi pàivàksi, ja sitten alkaa uudestaan kunnes muutuu kahden tai kolmen pàivàn sisàllà kunnon vuodoksi. Tàmà on siis joka kuukausi, siità asti kun kolmisen vuotta sitten lopetin pillerit. Gynellà kàydessà en tullut asiasta sanoneeksi mitààn, eikà se toisaalta tiputtelusta myòskààn mitààn kysynyt. Aloin vaan miettià ettà siitàkò tàssà on kyse ettei onnistu? Ettà vetàsen niinku vessan ennen kuin tyyppi ehtii edes istua pytylle (tàmà oli siis miehen kuvaus tilanteesta). 

Minàkin yritàn elàà mahdollisimman normaalisti ja syòn ja juon ihan mità haluan (joskus lasin viinià, en sen enempàà yleensà ota). Ei voi ihminen kuukausia ja vuosia elàà kokoajan siinà ajatuksessa "mità jos?". Sitten jos joskus tulee plussa, muutan ruokavaliota sen mukaan.

Ikää 35 (m 34), yk16, ekaa yritetään.

2682/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

àààh! Onnistuin jotenkin postaamaan kahteen kertaan saman viestin. Pahoittelut!

Ikää 35 (m 34), yk16, ekaa yritetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2683/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie kirjoitti:

Meillä siis 11 yrityskiertoa, mutta kuukausia "vasta" 10. Viime maaliskuussa aloitettiin. Että otan rennosti nyt. Mietin jopa, että tässä kierrossa saa riittää yksi tallettelut tänä iltana, jos en tästä flunssasta edelleenkään parane. Toisaalta kannattais kuulemma panostaa just etenkin parin kuukauden ajan aukiolotutkimuksesta, mutta ei voi mitään. Hippasen kyllä jo parempi olo, joten katsotaan jos jaksaakin enemmän kuin yhdesti.

Meillä ei ole toive ajankohtaa eikä nimiä mietitty. Ollaan tän ikäisinä lähdetty tähän sillä mentaliteetilla, että ollaan todella kiitollisia, jos ylipäänsä raskaudutaan. Nyt varsinkin, kun haasteitakin todettu.

Uuteen ketjuun (syvä huokaus) siirtyminen 1.1.sopii, jos jaksatte minua jatkossakin. 😁 Muuta hyvää siinä mulle ei olekaan kuin Te, arvon vertaiseni. 😍🤗

Ps. Eikö täällä ketjussa jollekin oltu sanottu, että julkisella ei tehdä siemennesteanalyyseja? Ainakaan jossain päin Suomea. Kannattaa tämä huomioida ja varmaan selvittää, te, jotka julkiselle olette mahdollisesti menossa.

Goldie, tsemppiä teillekin ja pikaista plussaa!!👍

Vieläkö sinulla on flunssaista oloa?

Mikä kierronpäivä sinulla on meneillään?

Tähtitaivas☆

2684/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 16, nega...

Lämmöt ylhäällä 37.3C

Olo kerrassan outo....

Onkohan ovulaatio ollut sitten vasta myöhemmin, koska en saanut ovista bongattua testeillä (?) Siittiöthän elää jotain viikon verran (?)

Kierto yleensä tarkka 29/30.

Tähtitaivas☆

2685/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara kirjoitti:

Pingu, mä en noudata oviksen jälkeen (tai muulloinkaan) raskausajan ruokavaliota. Vasta sitten plussan jälkeen. Yritän elää mahdollisimman normaalia elämää yrityksestä huolimatta.

Yk7 menossa, joten tässä kohtaa voinee sanoa, että tuntuis aika turhalta joka kuukausi tehdä muutoksia elämään turhaan...

Alkoholia olen edelleen esim yhden lasillisen silloin tällöin ottanut, jos on mieli tehnyt. Kyllä varmasti miettisin ajankohtaa yms kuitenkin tarkemmin, jos enemmän olisi tarkoitus juoda. Nyt ei vaan ole ollut mitään tarvetta.

Milla on ollut jotenkin tosi paska mieliala tällä viikolla. Osittain varmaan pms ja ollut muuta stressiä aika paljon ja asiat on menneet penkin alle. Vähän nyt hävettää kun eilen sitten meni hermo miehen yhteen kommenttiin, ja purin kerralla kaiken harmituksen tyyliin "eniten vituttaa kaikki" ja tietysti siinä sivussa tämän vauva-asiankin kun "ei minulta vtu onnistu tämäkään". 🙈 Kerroin kyllä jälkeenpäin olevani pahoillani, mutta harmittaa silti sekin muun harmituksen lisäksi.

No ehkä se suunta on taas ylöspäin.

Onnea plussanneille! 🥰 Toivotaan, että me muutkin vielä perässä tullaan!

Pingu, tämä aihe pyörii varmasti kaikkien mielissä. On pakko myöntää, että en myöskään noudata raskausajan ruokavaliota, kun yritystä on takana 2-vuotta.

Aluksi kyllä noudatin, mutta jossain 6-8kk jälkeen aloin lipsua. Tällä hetkellä elän tavallista elämää ja nyt, kun joulu on saapumassa, aion elää myös juhlaelämää....ellei siis plussaa tikussa ole.

Tykkään maksalaatikosta, maksaruoista, graavilohesta, silakoista ja myös punaviinistä. Kaikkea syön maltilla, nautiskellen :) En usko, että tämä voisi estää plussan saantia tai sitten vaikuttaa vauvaan, joka ei vielä näy testissä.

Esikoisen kohdalla, otin vähän punkkua, kiinnittymisen tueksi....se oli dpo5-8. Silloin en tiennyt, että olin raskaana ja plussa tulikin heti dpo9.

Pikaiset plussa meille kaikille!! 😊

Tähtitaivas☆

2686/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten paljon viestejä. 😍 Kohta on alettava varmaan käymään tietokoneen kautta täällä (avaan kotona hirveän harvoin koneen), että vois kirjoitella useammille ja kunnolla. 😁

Vanamollekin onneksi olkoon! 🤗 Tsemppiä matkaan. ☺️

Enkelinäiti, hyvä, kun saitte sovittua ja talleteltua.🤗 Täälläkin eilen talleteltu. Eri mentaliteetilla mennään nyt eli laitan vaan kaiken muun ikäänkuin etusijalle ja tallettelu on vain pieni, luonnollinen sivujuonne. Tietoisesti lähdinkin sitten eilen nauttimaan joulutunnelmasta, ihastelin kauniita jouluvaloja ja ostin lahjoja. Tehtiin hyvää ruokaa ja nautittiin lauantaista. "Hieman" eri fiilis.

Tähti, kiitos kysymästä.🤗 Kierron päivä on 15.

Viime yö oli aika uneton, joten aamulämpö epäluotettava. Olikin taas laskenut. Ovislimat loppu ja "seitti" hävinnyt sylkitestistä. Huominen aamulämpö näyttänee talletellaanko vielä huomenna vai ei. Mulle tää on sinänsä poikkeuksellinen kk, koska tämä on eka kerta koko 10 kuukauden yrityksen aikana, kun en ole testannut ovistikuilla ja nähnyt LH-piikkiä. 😬 Eipä tää nyt kummemmalta tunnu, kun noita muita oireita oli ja ovisnippailutkin alkoi eilen.

Tänään oli taas kipeämpi olo, mutta jo paljon parempi kuin arkena oli. Onneksi. Toivottavasti ette muut sairastu tähän tautiin! Kunpa nuo kaikki kuvaamanne oireet, niin Tähti kuin muut kuvanneet, olis nyt merkki tärpistä! 😍

Ihanaa, rentoa sunnuntaita kaikille. 😍

- Goldie, 41/45, yk11, kp15/24-32, 2.toiveissa.

Ps. Sama käsitys mulla, että ei voi olla oireita ennen kiinnittymistä.

Ps. 2 Mäkään en noudata raskausajan ruokavaliota, mutta esim.alkoholia en käytä ikinä kyllä muutenkaan. Oon alkanut syömään kukkakaalia! Koska progesteroni. 🤭

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

2687/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos SiBi ❤ on kiva kuulla, että omista sanoista on jollekin iloa, tukea ja rohkaisua, vaikka usein kirjoittaessa ja puhuessa tuntuukin, että liikkuu heikoilla jäillä; väärässä kohti oleva piste voi olla se joka murtaa jään ja tippuu avantoon. Ei riitä, ettäon vilpittömällä mielellä sanomassa, pitäisi olla myös herkkyyttä aistia mitä toinen tuntee/kokee/ajattelee.

Tuo tyyppi vetää vessanpöntön-vertaus, anteeksi että nauran, mutta on jotenkin osuva! Itsellä ei juurikaan ole tiputtelua kuin ehkä 12-24h ennen menkkoja, yleensä illalla tai aamulla tiedän, alkaako menkat alle vuorokauden päästä. Tiputtelee ennemminkin loppupäästä. Joskus harvoin keskellä kiertoa pientä verirantua, mutta uskon sen liittyvän ovikseen.

Tällä hetkellä kiertoa on jotenkin rauhallinen olo. Sellainen tyyni. Tuntuu ihanalle, kun tulee joulu eikä itseä stressaa se yhtään! Nautin niin tästä hetkestä ja hyvästä mielestä, kun tiedän että joulun jälkeen koittaa taas työt ja remontti ja opiskelut kaikki samaan syssyyn. Nyt on vain tämä hetki, ja se hetki on minun omaa aikaa itseni hoitamiseen.

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

2688/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie kirjoitti:

Oi, miten paljon viestejä. 😍 Kohta on alettava varmaan käymään tietokoneen kautta täällä (avaan kotona hirveän harvoin koneen), että vois kirjoitella useammille ja kunnolla. 😁

Vanamollekin onneksi olkoon! 🤗 Tsemppiä matkaan. ☺️

Enkelinäiti, hyvä, kun saitte sovittua ja talleteltua.🤗 Täälläkin eilen talleteltu. Eri mentaliteetilla mennään nyt eli laitan vaan kaiken muun ikäänkuin etusijalle ja tallettelu on vain pieni, luonnollinen sivujuonne. Tietoisesti lähdinkin sitten eilen nauttimaan joulutunnelmasta, ihastelin kauniita jouluvaloja ja ostin lahjoja. Tehtiin hyvää ruokaa ja nautittiin lauantaista. "Hieman" eri fiilis.

Tähti, kiitos kysymästä.🤗 Kierron päivä on 15.

Viime yö oli aika uneton, joten aamulämpö epäluotettava. Olikin taas laskenut. Ovislimat loppu ja "seitti" hävinnyt sylkitestistä. Huominen aamulämpö näyttänee talletellaanko vielä huomenna vai ei. Mulle tää on sinänsä poikkeuksellinen kk, koska tämä on eka kerta koko 10 kuukauden yrityksen aikana, kun en ole testannut ovistikuilla ja nähnyt LH-piikkiä. 😬 Eipä tää nyt kummemmalta tunnu, kun noita muita oireita oli ja ovisnippailutkin alkoi eilen.

Tänään oli taas kipeämpi olo, mutta jo paljon parempi kuin arkena oli. Onneksi. Toivottavasti ette muut sairastu tähän tautiin! Kunpa nuo kaikki kuvaamanne oireet, niin Tähti kuin muut kuvanneet, olis nyt merkki tärpistä! 😍

Ihanaa, rentoa sunnuntaita kaikille. 😍

- Goldie, 41/45, yk11, kp15/24-32, 2.toiveissa.

Ps. Sama käsitys mulla, että ei voi olla oireita ennen kiinnittymistä.

Ps. 2 Mäkään en noudata raskausajan ruokavaliota, mutta esim.alkoholia en käytä ikinä kyllä muutenkaan. Oon alkanut syömään kukkakaalia! Koska progesteroni. 🤭

Goldie, tämä on hyvä ketju! :) Itsekin vain kännykällä tätä käytän, mutta ehkä pc olisi parempi.

Mikä on siis sylkitesti? Entä jos haluan sellaisen, niin mistä sen saan?

En ole koskaan kuullut mitään, joten sorry, kysymyksistä. Kiitos vastauksesta etukäteen! :)

Tähtitaivas☆

2689/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆ kirjoitti:

Villahuivi, iso halaus sinne🧡

Hienosti toimittu.

Mä Toivon nyt pikaisen plussan sinne teille!💜

Kiitos Tähti ja Helmi4, kuten SiBille jo vastasin, tuntuu kivalle kun oma viesti saa sellaisen vastaanoton kuin sen haluaa saavan.

Ja Tähti, kiitos toivotuksesta ❤ sitä plussaa toivotaan hartaasti täällä! Vuosi sitten jouluna sain viimeisimmän keskenmenon, ja jotenkin niin suuresti toivon sitä plussaa 🤰🏻🥰

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

2690/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi kirjoitti:

Tähti☆ kirjoitti:

Villahuivi, iso halaus sinne🧡

Hienosti toimittu.

Mä Toivon nyt pikaisen plussan sinne teille!💜

Kiitos Tähti ja Helmi4, kuten SiBille jo vastasin, tuntuu kivalle kun oma viesti saa sellaisen vastaanoton kuin sen haluaa saavan.

Ja Tähti, kiitos toivotuksesta ❤ sitä plussaa toivotaan hartaasti täällä! Vuosi sitten jouluna sain viimeisimmän keskenmenon, ja jotenkin niin suuresti toivon sitä plussaa 🤰🏻🥰

Villahuivi, pahoittelut menetyksestä ja osanotto. Mä toivon sinulle nyt kaikkea hyvää ja pikaista plussaa!!🧡

Tähtitaivas☆

2691/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingu, olen kuvitellut aina, että tuntemuksia tulee aikaisin... ainakin aina dpo3 alkaa tuntua jotain ja sitten kohdussa....

Jännää varmasti, kun yritys teillä on alussa!!😊

Pikaista plussaa sinne!!

Tähtitaivas☆

2692/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti, tässä linkki:

https://www.raskauskeiju.fi/julia_-ovulaatiotesti_syljest

Itsellä vasta tokaa kiertoa käytössä, mutta näyttää toimivan. Ilmoittaa siis estrogeenin nousun, se on korkeimmillaan just ennen lh-huippua. Tosin on myös kierron lopussa ja raskaudessa, mutta eipä tuota oo tarkoitus oviksen jälkeen käyttääkään.

Siittiöt kai harvemmin sentään viikkoa elää, mutta niinkin on käynyt. Harvinaisempaa käsittääkseni. Olisko pari kolme päivää yleisempi..? Tuohon elinikäänhän vaikuttaa sitten naiselta valkovuodon laatu ja esim. jos on vaikka bakteerivaginoosi tai muuten naisen ph ei ole kunnossa, niin sekin saattaa aiheuttaa siittiöille haasteita pysyä elossa. Siks tulee niin sanotut ovulaatiolimat, että siinä siittiöt pysyy parhaiten elossa ja se oikein edesauttaa niiden etenemistä jne.

Tiputtelusta muuten piti kommentoida, että heti pikimmiten lääkäriin sen kanssa! Tai soitto sille gynelle. Mulle terveyskeskuslääkäri väitti, että tavallista ja melkein vuosi myöhemmin lapsettomuuslääkäri sanoi heti, että joku häiriö. 😕 Kaverin lapsettomuuslääkäri oli sanonut kans, että ei alkio vuotavaan kohtuun kiinnity. Kai silti sellaisiakin tapauksia on, että silti raskautuneet. Tsemppiä sen kanssa!

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

2693/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelukommentti siis SiBille

2694/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan liittyä tännekin, vaikuttaa aktiivisemmalta ketjulta kuin 2020-2021 vuoden ketju! 😊 Eli oma tilanne lyhyesti, minä parikymppinen ja mies 26, vauvaa alettu yrittämään elokuussa eli 4. Yrityskerta lähti tässä kuussa käyntiin. Ovulaatio oli viikko sitten ja siitä asti lämmöt ovat pysyneet korkealla jonka takia epäilen olevani raskaana. Peruslämpö 35.9-36.0 ja nyt viikon ajan 36.5-36.8. Muina kuukausina lämpö tippunut pari päivää ovulaation jälkeen takaisin sinne 36, joten tämä on jo jotain uutta.

Olen ollut nyt tämän viikon suoraan sanottuna aivan saatan*n stressaantunut. Aika tuntuu matelevan kun joutuu odottamaan koko ensiviikon kuukautisten alkamista ja tiedottomuudessa eläminen siitä, alkavatko ne vai eivät. Pelottaa joka aamu että lämpö on tippunut. Jos nyt ei tärpännytkään niin jätän lämmönmittaamiset kokonaan välistä ja koitan olla ihan rennosti ensikuun.

Ostin valmiiksi clearbluen testaa varhain -testin ja teen sen 21-22 päivä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Toivon koko sydämeni pohjasta että saisin plussan.

19v | Raskaana

2695/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Viennna. ☺️ Pieni tiedonjyvänen lämpöihin liittyen. Oviksen jälkeen hormoni nimeltä progesteroni nostaa lämmön - siis mikäli ovis on tapahtunut ja keltarauhanen erittää progesteronia. Lämmön siis kuuluu nousta aina oviksen jälkeen, jos kaikki on kunnossa. Lämpö laskee joko juuri ennen menkkoja tai menkkojen alussa, kun keltarauhanen rappeutuu ja progesteronin eritys hiipuu. Mikäli raskaus on aluillaan, keltarauhanen jatkaa toimintaansa, kun kuukautiset ei alakaan, ja lämpö pysyy monilla ylhäällä, ei kaikilla. Estrogeeni taas laskee lämpöjä eli lämmön lasku saattaa liittyä ihan siihen. Estrogeeniryöpyn jälkeen lämpö voi vielä nousta silti ennen menkkoja. Raskaudessahan myös estrogeenia erittyy, se selittänee, että kaikilla ei lämpö raskaanakaan ole tai pysy ylhäällä. Lämpömenetelmä varmoihin vastauksiin on epävarma siksikin, että siihen voi vaikuttaa vaikka se, että nukkuukin yön ikkuna kiinni tai eri peiton alla tai huonosti, on kipeä tms. Tavallisuudesta poikkeavat jutut toki aina pistää merkille. 🤗 Plussaonnea sulle rutkasti! ☺️

2696/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mieheni kaukaisempi sukulainen kyseli meiltä "onko teillä lapsia" ja mieheni vastasi näppärästi "ei ole vielä". Itse mieltäisin tuon vastauksen tarkoittavan, että ei ole, mutta toiveissa on nyt tai joskus, enkä tohtisi jatkaa keskustelua siitä pidemmälle. Tosin enpä muutenkaan oo tavannu ihmisiltä pahemmin udella lapsiasioista... mutta tämä tätipä tokaisi kovaan ääneen "eikö olisi sitten aika pistää töpinäksi?". Järkytyin ja jäädyin ihan totaalisesti, mitä tuollaiseen kysymykseen pitäisi vastata. Mieheni on aika suorasanainen ja tokaisi takaisin "sitähän tässä on jo yli puoli vuotta tehty". Sitten oli sukulaistädin vuoro jäätyä. Mitään sanomatta hän kääntyi kannoillaan ja jatkoi toiseen suuntaan 😅

Toisaalta vähän ärsyttää miehen suorasanaisuus, mutta toisaalta ihailen kykyä puhua asioista niin suoraan 😁

Meidän vauvatoive lähipiirissä ei siis enää ole mikään suuri salaisuus ja varmasti aika pian plussan jälkeen saavat tulevat isovanhemmat tietää, siitä joku kyseli.

Kuten moni on täällä sanonut, aivan ihana ketju, kiitos teille kaikille ihanille ihmisille jotka ylläpidätte positiivista keskustelua ❤ mulla myös vaikeaa muistaa kuka sanoi mitäkin ja puhelimella hankalampi selata edestakaisin.

Plussia joulupaketteihin kaikille! :)

2697/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä oon myös samaa mieltä kuin moni muu, täällä on iloinen kaikkien plussista, mutta arkielämässä tuntuu niin epäreilulta ku tuntuu että vauvauutisia satelee joka puolelta. Väkisinkin miettii että miksi "kaikki" muut saa lapsia, mutta meille ei oo omaa pienokaista suotu vielä :( oon vähä oppinu nauttimaan hetkestä ja oon yrittäny iskostaa päähäni ajatuksen että vauva ei ole onnellisuuden edellytys. Onnellinen täytyy osata olla itsekseen ja sitä iloa ja onnea saa jakaa sitten perheen kanssa :)

2698/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOldie:

Niin olen ymmärtänytkin, että joillain lämmöt jää korkealle progesteronin takia mutta toisilla taas laskevat. Taitaa olla aika yksilöllistä? Tämä jatkuva epävarmuus on kamalaa ja viime kuukaudet ovat olleet todella raskaita. Nyt kuitenkin kun lämmöissäni on poikkeamaa, pistää se miettimään voisikohan nyt olla onnistanut. En tiedä mihin uskaltaisin uskoa. Lämmöt ovat antaneet ns. Väärää toivoa, jos kuukautiset alkavat, se musertaisi minut.

Stressaan raskaaksi tulemisesta koska minulla saattaa olla munanjohdinvaurioita. Sekin sellainen asia josta minun ei pitäisi stressata, koska en voi siihen itse vaikuttaa, vain aika näyttää.

Jos lämmöt ovat huijanneet minua, lentää tuo Pearly kaapin perälle pölyyttymään ja minä alan ottamaan ihan rennosti. Koitan olla ajattelematta koko yrittämistä. Seksiä meillä kuitenkin on joka toinen päivä ja ovulaation aikaan joka päivä, joten raskaaksi tulen varmaan kyllä ilmankin mitään lämmön kyttäämistä. Ja minulla on säännöllinen kierto joten flo:ssa näkyy ovulaatiopäivä, ja tähän asti se+pearly ovat olleet oikeassa. 🙂

19v | Raskaana

2699/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä oon myös samaa mieltä kuin moni muu, täällä on iloinen kaikkien plussista, mutta arkielämässä tuntuu niin epäreilulta ku tuntuu että vauvauutisia satelee joka puolelta. Väkisinkin miettii että miksi "kaikki" muut saa lapsia, mutta meille ei oo omaa pienokaista suotu vielä :( oon vähä oppinu nauttimaan hetkestä ja oon yrittäny iskostaa päähäni ajatuksen että vauva ei ole onnellisuuden edellytys. Onnellinen täytyy osata olla itsekseen ja sitä iloa ja onnea saa jakaa sitten perheen kanssa :)

2700/3096 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun putkahti tuo yksi kommentti tuplana kun netti takkusi 🙈